Toon posts:

Filmpje op website doet btje raar ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie deze link: http://www.dbo.demon.nl/design_home.html

als je met je muis gaat scrollen dan zie je dat het beeld van het filmpje raar gaat doen ... ik heb het filmpje in een layer staan ... maar om de 1 of andere reden
als je scrollt dan gaat ie alle kanten op...

als je gewoon de scrollbalk rechts gebruikt is er geen probleem...
iemand een oplossing ? :?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat voor videokaart heb je? Want hier blijft bij het scrollen het ding gewoon vrolijk staan hoor... je bedoelt neem k aan dat zwarte vlakje onder Mario?

Hier Winxp met een GF2 loopt alles lekker.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Mja hier loopt het ook wel goed. Als het filmpje niet speelt zie je idd wel een zwarte balk er buiten schuiven, dat bedoel je vast

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ja ik zie het ook, WinXP en GF2

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 25 december 2003 @ 19:05:
Mja hier loopt het ook wel goed. Als het filmpje niet speelt zie je idd wel een zwarte balk er buiten schuiven, dat bedoel je vast
Jah pcies ! Het was eerst een quicktime filmpje , die heb ik nu omgezet in een WMV omdat anders mensen een plugin moeten downen , en wmv standaard al gespeeld kan worden.

Maar met quicktime heb ik dat probleem niet dat ie zwarte balk erbuiten schuift :?
nu ik die wmv erin heb gezet krijg ik dat wel.. :X is dat niet op te lossen ?

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 25 december 2003 @ 19:02:
Wat voor videokaart heb je? Want hier blijft bij het scrollen het ding gewoon vrolijk staan hoor... je bedoelt neem k aan dat zwarte vlakje onder Mario?

Hier Winxp met een GF2 loopt alles lekker.
P4 3.02 ghz
Geforce FX 5600 + nieuwste drivers

dus daar ligt het niet aan denk ik ...

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
als je het nou gewoon naar flash exporteerd?

Op mijn Windowz 2000 bak crashte IE (v6) op jouw pagina (wrong file version, etc).

Dan heb je zulke problemen ook nooit. En zit je ineens aan 98% coverage.

WMV vind ik persoonlijk nog minder standaard dan Quicktime voor online video. En nee ik heb geen MAC ;).

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar dan zit je toch ook met het probleem wanneer mensen geen flash geinstalleerd hebben ... dan kunnen ze dat filmpie ook nie spelen toch :?

Ik wilde eigenlijk door een standaard formaat te kiezen dat probleem voorkomen.

Want dan moeten ze weer shit downloaden...

Maar goed ik kan het wel proberen ... want ik denk dat de meeste mensen toch eerder flash hebben geinstalleerd dan quicktime ...

en dan maar zien of tie met flash niet verschuift ...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Sorry, maar als ik moet kiezen tussen het downloaden van een flash-file of een video-bestand is de keuze snel gemaakt :)

Video is gewoon _te_ groot voor dit soort dingen.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fimlpje is goed hie rik zou me meer zorgen maken over het aanbiedingen gedeelte =>
Des te lager(verder naar beneden) ik kijk des te meer de prijs vast zit aan de onderkant van zijn ehh.....tjaa kader :?

Als je wil maak ik wel een screenie ;)

Mozilla Firebird 0.6 ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 16:26
Die movie maakt gebruik van overlay, en quicktime niet volgens mij. Als ik ga scrollen (heel snel) blijft de plek van de film soms hangen, terwijl die wel doorspeelt.
Je kan denk ik beter een .mov of .swf gebruiken. Vrijwel iedereen heeft flash, en als mensen dat niet hebben komt dat omdat ze net een format c: hebben gedaan of een nieuwe PC hebben :D

En de Flash[click to play] extension is erg handig in MozillaFirebird :*)

[ Voor 10% gewijzigd door bredend op 26-12-2003 00:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 25 december 2003 @ 20:30:
Fimlpje is goed hie rik zou me meer zorgen maken over het aanbiedingen gedeelte =>
Des te lager(verder naar beneden) ik kijk des te meer de prijs vast zit aan de onderkant van zijn ehh.....tjaa kader :?

Als je wil maak ik wel een screenie ;)

Mozilla Firebird 0.6 ;)
Oke ik maak er anders wel ff een flash filmpie van ... misschien werkt dat wel beter dan ...

maareh wat bedoel je met : ik kijk des te meer de prijs vast zit aan de onderkant van zijn ehh.....tjaa kader :? ( uitleg :? aub )

Verwijderd

Topicstarter
Prammenhanger schreef op 25 december 2003 @ 20:21:
Sorry, maar als ik moet kiezen tussen het downloaden van een flash-file of een video-bestand is de keuze snel gemaakt :)

Video is gewoon _te_ groot voor dit soort dingen.
Ennuh valt wel mee hor... kdenk niet dat er veel verschil in groote zit tussen flash en video ... :?

Maar dit filmpie is toch maar 1 mb ofzo ... dus met downloaden zal dat wel meevallen ...

• nero355
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Het probleem nou ja foutje...... =>

http://members.lycos.nl/gtn355/rareprijzen.jpg

Het filmpje is niet te zien maar hij is wel goed hoor ;)

/EDIT : URL van gemaakt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 25-12-2003 21:41 . Reden: 1 MB schijnt ie te zijn ?? ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Creesch
  • Laatst online: 08:04

Creesch

bla bla!

maar 1mb :| veel mensen staan er niet meer bij stil als ze kabel hebben maar zo'n verbindig met inbel enzo bestaat ook nog...

Verwijderd

ik krijg meteen http://www.dbo.demon.nl/ als ik op play druk. IE6 win2000
ik zou ook wat doen aan de opmaak vd pagina, erg zwaar, komt vlgns mij linea direacta uit image-ready.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 10:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hij doet het bij mui uitstekend in Mozilla, maar ik zie enorme zwarte randen aan beide zijkanten (rechthoeking frame en bijna vierkant filmpje), het is een leuke feature, maar na 15 seconden wordt het behoorlijk irritant, het geluid komt door m'n muziek heen en als ik op stop druk wordt de pagina opnieuw geladen en begint ie overnieuw :( als dit een webshop was zou ik hier echt nooit wat kopen, simpelweg omdat de website een hoge irritatiefactor heeft.

En dan heb ik het nog niet eens gehad van mijn datalimiet van 3750 MB per maand, dan wil je niet dat iedere pagina 1 MB trekt :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 25 december 2003 @ 21:47:
Hij doet het bij mui uitstekend in Mozilla, maar ik zie enorme zwarte randen aan beide zijkanten (rechthoeking frame en bijna vierkant filmpje), het is een leuke feature, maar na 15 seconden wordt het behoorlijk irritant, het geluid komt door m'n muziek heen en als ik op stop druk wordt de pagina opnieuw geladen en begint ie overnieuw :( als dit een webshop was zou ik hier echt nooit wat kopen, simpelweg omdat de website een hoge irritatiefactor heeft.

En dan heb ik het nog niet eens gehad van mijn datalimiet van 3750 MB per maand, dan wil je niet dat iedere pagina 1 MB trekt :(
Dat is jou mening .. dat het filmpje irritant is ... het zit er namelijk alleen maar bij als extraatje ... voor dat filmpje komt namelijk iets van een sponsor bannertje ofzow ... en als je dat filmpje niet wilt afspelen hoeft dat toch ook niet .. :?

Het is niet zo dat ie automatisch afspeelt ofzow ... dus ik begrijp jou probleem niet ? ...

En ja hij komt rechtstreeks uit Imagerdy :D ik had het zo nog nooit geprobeerd dus ... het was waarschijnlijk beter geweest om het zo niet te doen i.v.m de langzame laadtijd enzovoort ... :D

Maar je hebt wel gelijk met die datalimiet shit , want het gebruikt allemaal veelste veel MB's :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 13:28 ]

Pagina: 1