Toon posts:

Wat is op dit moment de beste CPU koeler.

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie weet wat op dit moment de beste cpu koeler is.
ik wil een nieuwe gaan kopen en ik heb mijn oog wel al laten vallen op de
thermaltake volcano 12 .maar is die ook goed om echte die hard temps. te krijgen.

wie weet hier over.

alvast bedankt.

fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar O-)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hehe je zult toch echt even zelf moeten zoeken op GoT ;) (zie je vorige topic)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het ik zit al druk te zoeken.
maar ik zou ook graag eigen ervaringen willen horen.

op GOT hoor je alleen maar mensen met problemen.en dat is nou iets wat ik niet zoek.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

8045 Alpha met een Papst erop, bevalt me al 3 cpu's prima! :Y)

Verwijderd

Spire whisperrock, goedkoop, koelt goed en is redelijk stil, houdt mijn Athlon XP 1800 op 39 graden. Met een weerstandje van een Zalman koeler de fan in toerental naar beneden geschroefd zonder problemen, is nu bijna helemaal niet meer te horen.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

heb zelluf de vulcano 12 en die houdt een palomino 1700+ @ 2000+ stressed onder de 50 graden.
Koperen heatsink is errug goed maar de fan heeft als nadeel dat ie boven de 4000 toeren erg veel herrie gaat maken.....dat is weer enigszins te verbeteren door de fanguard eraf te schroeven......
kortom ja het is een goede koeler maar ik zou als ik nu mocht kiezen toch voor een
losse heatsink en een 80 mm papst daarop gaan denk ik.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

nieuws: Thermalright SP-97 Socket A heatsink review

dat is naar mijn weten 1 van de beste..

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Zalman CNPS 6000cu. Op volle toeren zeeer stil, en houdt men 2500+@3200+ op 37°C

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Ik ben het met Rebels eens, Alpha 8045, in combinatie met een lekker stille Papst koeler heeft nu al 3 processoren lekker koel gehouden zonder herrie (beter gezegd; zonder geluid te maken :))

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

De Zalman 7000A-CU is de beter dan de 6000 serie van zalman, en verder een van de beste koelers die er zijn. Dit zeker wanneer je de performance/noise ratio in gedachten neemt. Hij is namelijk ook wat stiller dan de meeste andere.

Maar kort voor de TS: Je kunt er nog zo'n leuk verhaal aan breien over het willen weten van persoonlijke ervaringen e.d. Maar kortgezegd moet je echt zelf gewoon beter zoeken op het internet. Wat denk je wat een review is? Inderdaad, de persoonlijke ervaring van de reviewer! Ga dus eerst wat beter zoeken, en met een beetje bekende review-sites krijg je ook heel wat betere ervaringen te horen.

Jij ook een vrolijk kerstfeest, en succes met zoeken!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lees eens deze FAQ en wat topics door in het deel van ons forum wat 'Die-Hard Overclocking & Cooling' heet.

Dit topic hoort niet hier thuis.
Je hebt er zelf weinig aan gedaan iets te vinden
Het wordt een opsomtopic waar niemand op zit te wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Guardian Angel op 25-12-2003 11:00 ]

ARME AOW’er

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
Het je [Cooling] Ervaringen met AMD koelers al eens helemaal doorgenomen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees gewoon wat reviews en ervaringen door :) In ieder geval heeft het geen zin om in dit topic 1000 verschillende koelers te opsommen 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.