Toon posts:

Underground patchen wilt niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier gaat ie..
ik wil de patch #3 installen dus ik heb update page gedaan en hij zei patch installed
ik start nfs op en versie is nog steeds 1.2 in het menu
iemand anders had zelfde probleem alleen zijn update files kwamen op z'n bureaublad en hij had mazzel, ik dus niet :/
heb overal gezocht en ze komen 'nergens'
hij heeft zijn update files nog gestuurt die op z'n bureaublad kwamen maar in menu blijft nog steeds 1.2 te staan.

Ik heb nfs geuninstalled even net en weer erop gezet.. heb update weer gekozen en nu blijft me versie op 1.1 staan! dat hele update gedoe werkt gewoon niet meer ineens voor me, snap er niks van

iemand ideeën? :/

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
je moet wel het legale spel hebben om te patchen, dus zonder cracks ;)
daar kan het aan liggen

anders ff opzoek gaan naar een los te downloaden patch, die zijn meestal ook wel in de omloop, alleen wat moeilijker te verkrijgen

Verwijderd

Topicstarter
1.2 werkte toch ook gewoon via patch website?
nooit problemen gehad tot deze #3
nu werkt het helemaal niet meer die patch site

Verwijderd

Hij zegt bij mij dat hij de patch succesvol heeft geinstalleerd , dan draais me spel niet meer en moet ik dus weer een andere patch er overheen gooien om me spel weer te laten draaien , dan is die andere patch weer ongedaan :(

Misschien toch maar de orginele kopen :( kan nu niet meer online spelen

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb het zelf gefixed en raad IEDEREEN het op deze manier te doen en niet via explorer update

ok download deze tool:
* weg

unzip die file op je bureaublad ofzo, waar jij wil

Ok download nu de patch van EA ftp:
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/p...en-us/NFSU_US_PATCH_3.RTP
als je geen US versie heb kijk ff hier voor jou versie:
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/nfs-underground/pc/

en plaats deze in de zelfde map als waar je de tool hierboven heb geunzipt
verander de naam NFSU_US_PATCH_3.RTP in: NFSU.RTP

start de tool... druk PATCH en hij gaat installen
dit gaat altijd goed en als je het mij vraagt is die explorer update bagger
nu werkt alles perfect!
have fun!

edit: hmm in change log staat dat je je auto kan aanpassen in underground mode wanneer je die completed heb, kan et nog steeds nie .. meer mensen last van? :/

[ Voor 23% gewijzigd door White Dust op 25-12-2003 23:29 ]

Verwijderd

oke ik zoek dat tooltje waar je mee pachen waar je het over heb maar daar is geen linkje van zou je die ook nog kunnen geven >:) >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 07:34:
oke ik zoek dat tooltje waar je mee pachen waar je het over heb maar daar is geen linkje van zou je die ook nog kunnen geven >:) >:)
We editten die link niet voor niets weg...

edit
Wij twijfelen nog over de legaliteit van het programma. Het kan natuurlijk dat Deviance ook een keer iets legaals maakt, maar we weten niet wat het nog meer doet behalve het patchen van een file. Totdat we dat weten, hebben we de link liever niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 15:28 ]

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:39

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Is die tool "minder legaal" dan? Wat ik zo uit de oorspronkelijke posting begrijp, is dat de standaard patch-installer het slecht doet en dat je met deze tool de standaard patch van EA handmatig kan plaatsen...

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Geen enkele van Deviance programma's voor NFSU zijn illegaal. Het zijn simpelweg Nocd cracks welke 100% legaal zijn. Je moet alleen natuurlijk wel het spel officieel hebben, maar dat is de verantwoordelijkheid van de end-user

[edit]
Wat een nog veel snellere manier van patchen is: gewoon de nocd crack downloaden en die exe er overheen knallen. Dan hoef je niet eens de NFSU patch te installen! Ik heb 't gedaan en speel naar hartelust NFSU.

[ Voor 53% gewijzigd door Ed. op 13-01-2004 01:35 ]

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-01 16:58
ik heb dus hetzelfde probleem als bovenstaand.

Game geinstalled (gedownload uiteraard niet gekocht), werkte voorheen perfect, totdat ea begon met die verrekte patches. Kan nu dus niet meer online. Patch 4 eroverheen en nocd crack doet het niet meer.

De link is weggehaald omdat daar een reden voor was. Zie ook: Verwijderd in "Underground patchen wilt niet :("

[ Voor 27% gewijzigd door Fuelke op 05-03-2004 10:01 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
thorretje schreef op 05 maart 2004 @ 00:08:
ik heb dus hetzelfde probleem als bovenstaand.

Game geinstalled (gedownload uiteraard niet gekocht), werkte voorheen perfect, totdat ea begon met die verrekte patches. Kan nu dus niet meer online. Patch 4 eroverheen en nocd crack doet het niet meer.

Kan iem. me misschien de vereiste tool ff doormailen. Link ernaartoe is weg namelijk.
Die link is met opzet weg, dit is geen warez uitwisselforum. Vragen om door te mailen is ook uit den boze. Zie hier voor meer info.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Aangezien het aangehaalde tooltje ter discussie staat lijkt het me beter dat dit topic maar dicht gaat.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.