Toon posts:

[Stampede] #2 Distributed Folding - Het maken van teams

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Ercewee schreef op 07 januari 2004 @ 18:29:
[...]

Tellen hoe vaak hun naam wel niet voorbij komt in dit draadje. :P
Beetje narcistisch hoor koen :) .

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Spheroid schreef op 07 januari 2004 @ 19:13:
[...]

Beetje narcistisch hoor koen :) .
Ik vrees, dat je hier het woord narcistisch verkeerd gebruikt. Je zal waarschijnlijk meer sarcastisch bedoelen... B)
Van Dale taalweb
nar·cis·me (het ~)
1 liefde voor zichzelf => eigenliefde, zelfvergoding

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

_Gekkie_ schreef op 07 januari 2004 @ 18:49:
Dus:
nick: Dudes AT TheBenny
team: #dpc

En mijn vraag dus, moet ik flushen al?
TheMysticMan schreef op 07 januari 2004 @ 19:01:
Op het overzicht op pagina 23 sta ik er nog wel bij maar op http://dfstats.homeip.net/stampedeteams.php kan ik me nergens meer vinden bij team #dpc. Ik zou er moeten staan onder de username Mystic.

Ook bij de stats zie ik mezelf niet staan. Ik heb het programma dan ook nog wel niet gedraaid maar ik zie er meer mensen bijstaan met een score van 0...
Er zijn geen member accounts bekend bij Dutch Power Cows onder beide namen. Ik zou even inloggen bij www.distributedfolding.org en kijken of je naam goed staat en of je 'Dutch Power Cows' als team hebt geselecteerd. Als dat zo is, dan moet alles goed komen. Als je niet op deze pagina voorkomt, dan heb je een en ander nog niet goed ingesteld.

Verder zou ik uiterlijk de 12e flushen, want de 13e is de proteine change-over. Veel mensen flushen dan hun buffers dan en je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Tenslotte moet iets IETS hebben geflushed voordat je in de statistieken terecht komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 20:23 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
ik doe ook maar ff mee, ipv met D2ol.....

username=eYe
plaats mij maar bij, EDMZTDO :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

The_eYe schreef op 07 januari 2004 @ 20:19:

username=eYe
Welkom eYe, moge uw pakketjes ons naar grote hoogten laten stijgen!

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Beste Stampede mensen.

Ten eerste graag even jullie aandacht voor dit topic:
[rml][ Stampede] #2 Distributed Folding * lees dit *[/rml]

Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * Funcracker VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven! Hierna gaan we namelijk de stats finalizen. In theorie is er natuurlijk wel tijd voor die ene user, maar als we dat toe gaan staan blijven we bezig :P Dus give us a break en doe het voor de 12de. Daarna moeten we wel in een hele liefdadige bui zijn willen we je nog toevoegen ;)

Zoals bekend, zullen er de eerste week geen users meer worden toegevoegd. En daarna zullen users alleen de laagste 2 teams mogen joinen. Dit wil zeggen de teams die in de overall ranking op plekke 4 en 5 staan (als we idd 5 teams blijven houden).

Dit staat allemaal al in de firstpost (lees die door als je dat nog niet gedaan hebt!!!), maar ik weet bijna zeker dat er mensen zullen komen die zich na de 12de aan willen melden.

Tot slot een verzoek aan de stampede teams of ze een kort stukje willen oppennen van max 2000 woorden voor de officiele Stampede site die binnenkort ook nog online komt. Alvast mijn dank! (mail naar funcracker AT ledz PUNT net)

En MarcyDarcy bedankt voor zijn info topic, en Dutchman! voor zijn sticky! Top gewoon! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 08-01-2004 09:57 . Reden: ff email toegevoegd ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 19:40
Funcracker schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
In theorie is er natuurlijk wel tijd voor die ene user, maar als we dat toe gaan staan blijven we bezig :P Dus give us a break en doe het voor de 12de. Daarna moeten we wel in een hele liefdadige bui zijn willen we je nog toevoegen ;)
of je moet natuurlijk bij hun in het team willen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

The_eYe schreef op 07 januari 2004 @ 20:19:

username=eYe
Ben je niet dezelfde eye die zich hier heeft aangemeld? Zo ja, sorry to see you go, zo nee, beschouw dit als ongepost.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 19:55

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Even voor de volledigheid van de lijst.

Heb mn naam ff veranderd daar veel mensen hun subteam in de naam verwerken :P

CarpHunter == IR Cow0CarpHunter

blijf dus gewoon voor #dpc stampuh maar alleen naam veranderd :D

[ Voor 18% gewijzigd door Carp_Hunter op 08-01-2004 02:13 ]

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic Smile
  • Niet online

Satanic Smile

Forza Mucca

[...]
Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * Satanic Smile VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven!
Geld dit ook voor MrMr? En zo ja mag ie dan bij de oude koeien? Als ie dat wil natuurlijk (ja he, ja he? (smekend smileytje invoegen) ) Of is er al besloten dat de oude koeien geen kans mogen maken? :'(

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Satanic Smile schreef op 08 januari 2004 @ 02:40:
[...]

Geld dit ook voor MrMr? En zo ja mag ie dan bij de oude koeien? Als ie dat wil natuurlijk (ja he, ja he? (smekend smileytje invoegen) ) Of is er al besloten dat de oude koeien geen kans mogen maken? :'(
Ik zie niet in waarom niet, er is (bij mijn weten) nooit gezegd dat dat niet mocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

ik stamp wel mee voor de VGG met account DPC Team ColdFusion0Mar

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Tot slot een verzoek aan de stampede teams of ze een kort stukje willen oppennen van max 2000 woorden voor de officiele Stampede site die binnenkort ook nog online komt. Alvast mijn dank! (mail naar funcracker AT ledz PUNT net)
Call me stupid :P maar wat bedoel je hiermee? Wat zou er in moeten staan dan?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op 08 januari 2004 @ 10:28:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]
'k heb totaal geen inspiratie, geen idee wat een team er neer zou kunnen zetten O-)

Verzin iets :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:06:
[...]
Onstaansgeschiedenis, resultaat bij 1e stampede, waarom jullie beter zijn dan de rest, welke projecten komen je leden vooral vandaan, waarom doe je mee, wie is je grootste user, heb je een website, wie houdt de website bij, wie script er voor het stampede-team, wat is jullie stamkroeg, hoe heet je hond....

Verzin iets :P
Jij bent al op dreef, jij mag fijn het #dpc-stukkie doen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * E-jey VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven!
maw Join nog ff snel Verenigd Graaskundig Genootschap :P
Wij zijn het kleinste en gezelligste team van de stampede en kunnen wel wat hulp gebruiken! irc channel: iuturna.sorcery.net #stampede-vgg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ergens heb ik het gevoel dat voorafgaand aan de Stampede een soort Megaflush plaatsvindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aukema schreef op 08 januari 2004 @ 11:44:
Ergens heb ik het gevoel dat voorafgaand aan de Stampede een soort Megaflush plaatsvindt....
Is niet eens zo,n slecht gevoel denk ik zo }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Laatst online: 21:33

JustDutch

was ambtenaar :)

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:51:
[...]

Is niet eens zo,n slecht gevoel denk ik zo }:O
Maar, wanneer zal die dan plaatsvinden? Zondag, Maandag, of Dinsdag? (Normaal bij DF is dat 2 dagen voor de proteinchange alle buffers geleegd worden, toch?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Voor de mensen die willen gaan MF-en voor de changeover. Pas daar mee op. Er zijn ook van andere teams mensen die nonetten en die gaan ook hun results versturen. Daardoor KAN het heel lang duren en KAN er het één en ander misschien mis gaan.

Voor de zekerheid kan je beter van het weekend of maandag alles flushen. Dan heb je meer zekerheid dat alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

[...]
Juist :)
Ik had wel wat duidelijker mogen zijn geloof ik :P

Ik bedoel een stukje dat iets verteld over het team. Een met Stampede onbekende bezoeker zou langs kunnen komen en wil graag iets weten over het team. Of je nu een groot kletskoek verhaal verzint of een imponerende redevoering is aan jullie. Feit is dat het in de toekomst de doorslag kan geven om jullie team te joinen.

In dit geval is het wat laat, maar er zullen nog enkelen tijdens te Stampede willen joinen en ik wil het alvast kunnen impassen :P De stukjes blijven staan tot de volgende Stampede op het punt is aangekomen dat er teams gevormd zullen worden. Dan krijgen die teams op dat moment dezelfde mogelijkheid.

Hoop dat dit iets duidelijker is zo? Ik zoek dus een informatief promotie praatje :P
Het mag veel minder dan 2000 woorden zijn, maar ik wil elk team de gelegenheid geven dezelfde hoeveelheid aan tekst nuttig in te kunnen zetten :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij wil gewoon goedkope content voor z'n site :X :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Laatst online: 26-09 13:51
Ik wil graag met de DF username DPC Crazy Cows0TwilighT de Stampertjes wil joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om bepaalde mensen uit hun lijden te verlossen zal ik dit dan maar wat vroeger doen

User: MrMr
Stampede Team: De Oude Koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic Smile
  • Niet online

Satanic Smile

Forza Mucca

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:29:
Om bepaalde mensen uit hun lijden te verlossen zal ik dit dan maar wat vroeger doen

_/-\o_

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Laatst online: 28-05 15:45
En ik had nog zo gewaarschuwd, haal nu geen Oude Koeien uit de sloot.
En wat doet MrMr, hij joined ze....

Luisteren? Nee hoor! ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajvk schreef op 08 januari 2004 @ 13:21:
Ik wil graag met de DF username DPC Crazy Cows0TwilighT de Stampertjes wil joinen :)
Welkom en je staat in de lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funcracker schreef op 08 januari 2004 @ 13:02:
[...]
Juist :)
Ik had wel wat duidelijker mogen zijn geloof ik :P

Ik bedoel een stukje dat iets verteld over het team. Een met Stampede onbekende bezoeker zou langs kunnen komen en wil graag iets weten over het team. Of je nu een groot kletskoek verhaal verzint of een imponerende redevoering is aan jullie. Feit is dat het in de toekomst de doorslag kan geven om jullie team te joinen.

In dit geval is het wat laat, maar er zullen nog enkelen tijdens te Stampede willen joinen en ik wil het alvast kunnen impassen :P De stukjes blijven staan tot de volgende Stampede op het punt is aangekomen dat er teams gevormd zullen worden. Dan krijgen die teams op dat moment dezelfde mogelijkheid.

Hoop dat dit iets duidelijker is zo? Ik zoek dus een informatief promotie praatje :P
Het mag veel minder dan 2000 woorden zijn, maar ik wil elk team de gelegenheid geven dezelfde hoeveelheid aan tekst nuttig in te kunnen zetten :>
Zoiets :?

Wie zijn wij

Om dat te vertellen is het misschien makkelijker om te beginnen met hoe dit ontstaan is!

Op een dag in de week is er bij DPC het idee ontstaan om net zoals bij ARS een maand lang 1 project te helpen. Dit noemde ze bij DPC een stampede. Het project wat we zouden gaan helpen was ECC2-109. Toen alles bekend was had Silk_dude het idee om mee te gaan doen met deze stampede (Hij was ook een van de iniatiefnemers om met de stampede te starten) zodoende werd het team De Stampertjes in het leven geroepen. Tijdens de inschrijfdagen voor deze stampede is het aantal leden goed gegroeit. Het team van de stampertjes werd aardig groot. De stampede was nog niet heel lang bezig toen er 1 team het niet meer echt zag zitten om ermee verder te gaan. Dit was SRA. De members van dit team waren het eens geworden om de Stampertjes te gaan joinen en zo met ze allen verder te gaan. Met deze mensen zijn we uiteindelijk 3de geworden in de stampede.

En wat willen we nu?
Nu willen we weer meedoen met de 2e stampede. Uiteraard kunnen we alle hulp gebruiken, omdat we niet weten dat we alle leden die de vorige keer meededen weer terug krijgen in ons team. En bij de volgende stampede willen we dus zeker weer mee doen, en we hopen op een hogere plek dan in de 1e stampede. Al gaat het ons nog het meest om de gezelligheid.

Wat hebben we ondertussen gedaan?
Veel van ons zijn blijven hangen op ECC2-109 en sommige zijn terug gegaan naar hun oude project. Ook zijn er leden die meerdere projecten zijn gaan doen, en we hebben toen besloten om een nieuw subteam op te richten. Zoals je wel op ons forum zult lezen is dat [DPC]NGS geworden. Ook hebben we dan nog Allied die meedoet bij UD-Grid en we hebben onder zijn subteam ook weer een klein sub-sub-team NGS. Dit omdat Allied al een bestaand team had die al erg hoog stond en niet alle members van naam wouden wisselen.

En wie doet wat binnen NGS "De Stampertjes"

Silk_dude: Oprichter van de Stampertjes (en gestopt)
fenrir: Proxy-admin, en hij draait de stats
Allied: Degene die stampertjes.nl beheerd en die van alles regelt
Swaptor: Website admin, proxy en website maker
Teak: Website admin, proxy en website maker
En natuurlijk alle members van NGS en de Stampertjes die het mogelijk maken dat dit team bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

WELKOM!!!! _/-\o_
(Nu de rest nog! Goed voorbeeld doet goed volgen....)

[ Voor 11% gewijzigd door JustDutch op 08-01-2004 13:40 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik heb MrMr even toegevoegd en de boel even opnieuw laten genereren vanaf de 25e ..

MrMr, you rock! (En nu wil ik die Oude Koeien niet meer horen piepen :p :Y) )

[ Voor 28% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 15:44

Hakke

voorlopig inactief

OK, that does it .... MrMr bij de ouwe koeien ----------> DPC Division Brabant0Hakke weer bij VGG :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawek
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2020
JustDutch schreef op 08 januari 2004 @ 13:39:
(Nu de rest nog! Goed voorbeeld doet goed volgen....)
Goed voorbeeld doet volgen, dus MAWEK joined stampede team Oude Koeien.
Is Tielemans nu happy?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
mawek schreef op 08 januari 2004 @ 14:09:
[...]

_/-\o_ MAWEK _/-\o_

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie:

Enkele wijzigingen in de stats bij "de Stampertjes".

DPCHaagseHarry mag uit de stats verdwijnen, hij heeft zich bij ons
afgemeld via mail.

En Crazy Cows0Roberto is ook toegevoegd, hij had zichzelf hier al aangemeld maar stond nog niet in de stats.

_/-\o_ Marcelloz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

[...]

Tielemans niet alleen.... Ik ook :) _/-\o_

Kom op Koen, je kunt niet achterblijven :)
Van vreugde zal ik zondag een klein welkomsflushje doen....

[ Voor 11% gewijzigd door JustDutch op 08-01-2004 14:37 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Volgens mij zit Koen al bij #DPC

Ik vond het tot nu toe behoorlijk gelijk op gaan. Alleen VGG blijft wat achter, maar ik het gehoord dat Hakke daar nog bij komt versterken dusss..... :)

Het KAN spannend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Hakke schreef op 08 januari 2004 @ 14:08:
OK, that does it .... MrMr bij de ouwe koeien ----------> DPC Division Brabant0Hakke weer bij VGG :Y)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ Hakke _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat je hier maar net zo hard mag gaan als ooit bij Folding@Home (8>

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 12:59

Maar willen die mensen wel uit hun leiden verlost worden ??? ;)

Nee ff alle gekheid op een stokkie :) Wat een goedekeuze :Y)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC nolabel -> #dpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Mobster schreef op 08 januari 2004 @ 14:50:
Volgens mij zit Koen al bij #DPC
Het zou jammer voor de oude koeien zijn, maar ik heb hem er nog niet tussen zien staan (Ercewee). Dus er is nog hoop....

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:10

aKra

Intentionally left blank.

Wegens het kleutergedrag van #DPC verlaat ik het stampedeteam van hun en join ik "En die muis zei tegen de olifant..." onder ook een nieuwe naam namelijk: "DPC Team Switch0aKra"

Verder ga ik er niet op in.
(Lijkt me slim als de rest dat ook niet doet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:37:
[...]

Zoiets :?

Wie zijn wij

Silk_dude: Oprichter van de Stampertjes (en gestopt)
fenrir: Proxy-admin, en hij draait de stats
Allied: Degene die stampertjes.nl beheerd en die van alles regelt
Swaptor: Website admin, proxy en website maker
Teak: Website admin, proxy en website maker
En natuurlijk alle members van NGS en de Stampertjes die het mogelijk maken dat dit team bestaat.
Niet helemaal waar, Silk_Dude was niet degene die het eerste idee had.. ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ralphie schreef op 08 januari 2004 @ 15:37:
[...]

Niet helemaal waar, Silk_Dude was niet degene die het eerste idee had.. ;)
Klopt, jij postte als eerste, en toen hebben we het samen met Jopster opgezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:39:
[...]
Klopt, jij postte als eerste, en toen hebben we het samen met Jopster opgezet _/-\o_
Maar inmiddels zitten we er alledrie niet meer, dus heel erg maakt het niet uit! :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:39:
[...]
Als jullie me even mailen hoe het gegaan is zal ik het aanpassen.
Ik was er niet vanaf dag 1 bij dus het kan inderdaad zijn dat ik het niet helemaal goed heb. ;)

En waar blijven Ralphie & Jobster trouwens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Zijn er trouwens mensen die meer ervaring hebben met de linux client van Distributed Folding? Want ik ben echt aan het vechten de laatste tijd ermee! (Hij mist een lib... :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:44:
[...]
En waar blijven Ralphie & Jobster trouwens :?
We hebben tot de 12e toch? :)

* Jopster denkt nog even heel goed na...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Welkom bij Verenigd Graaskundig Genootschap Hakke!!

irc channel: irc.sorcery.net #stampede-vgg
site: http://stampede.gniffelnieuws.net/

VGG kan nog altijd meer members gebruiken! Join VGG! het kleinste, oudste en gezelligste team! :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
Zijn er trouwens mensen die meer ervaring hebben met de linux client van Distributed Folding? Want ik ben echt aan het vechten de laatste tijd ermee! (Hij mist een lib... :X)
Welke?
Ik herinner me dat de beta-versie niet met oude glibc's (van RH 2.1AS) overweg kon, maar
de huidige client draait hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
[...]

We hebben tot de 12e toch? :)

* Jopster denkt nog even heel goed na...
Voor de 12e, Jopster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Laatst online: 26-09 17:37
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:19:
Wegens het kleutergedrag van #DPC verlaat ik het stampedeteam van hun en join ik "En die muis zei tegen de olifant..." onder ook een nieuwe naam namelijk: "DPC Team Switch0aKra"

verloren zoon _/-\o_ welkom terug
Cow_tipping schreef op 07 januari 2004 @ 08:11:
* Cow_tipping gaat dit keer meedoen met de Oude koeien

username: Cowtipping
we missen hem ^ ^ eigenlijk nog alleen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

sweetdude schreef op 08 januari 2004 @ 16:18:
we missen hem ^ ^ eigenlijk nog alleen :'(
Hey!! Niet aan onze tippert trekken he.... :)

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

Welkom in ons team, waar taarten en bier van de partij zijn als de truien verloot worden voor de etappes ! moeehoee 8)7

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
En om het nog wat gekker te maken: Ik verloot onder alle leden van EDMZTDO een bedrag van maar liefst 25 pleuro! Altijd handig als je gaat stappen oid.

Dus kom en meld je aan bij En de Muis zei tegen de Olifant!

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
Onder Fedora Core 1 is het unzippen en ./foldit runnen, werkt meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid

[...]

Dat is fijn thuiskomen!

De Stampede-uitslag wordt weer spannend >:) .

Wie gaat het wie zijn wij stukje voor de oude koeien eik schrijven?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 17:27:
En om het nog wat gekker te maken: Ik verloot onder alle leden van EDMZTDO een bedrag van maar liefst 25 pleuro! Altijd handig als je gaat stappen oid.

Het mos niet gekkuh worduh !
Bier, taart en pieken ? wat let iemand nog om ons niet te joinen ???????????

assimileeeeeeeeeeeeeeer moeeeeeeehoeeee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

[...]
Snotjes, ben ik m'n plekkie #1 bij de Oude Koeien kwijt... ;( 8)7

Maar even goed welkom! Anders zouden we ietwat ondergestoft worden door de Stampede...

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Ik weet niet of dit serieus bedoeld is maar ik vind dit wel een beetje erg ver gaan in de mensenlokkerij.

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JR1974 schreef op 08 januari 2004 @ 18:07:
[...]

Ik weet niet of dit serieus bedoeld is maar ik vind dit wel een beetje erg ver gaan in de mensenlokkerij.
Mee eens.

Dit gaat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me is with the 2 stupids hierboven ^^^

Het moet wel een hobby blijven hè! :) Geldprijzen vind ik daar niet onder vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Dan eis ik een aanpassing van de regels. Het is namelijk niet aangegeven dat dit niet mag. Ik maak in deze dus zelf uit of ik al dan niet een geldprijs ter beschikking stel.

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 18:25:
Dan eis ik een aanpassing van de regels. Het is namelijk niet aangegeven dat dit niet mag. Ik maak in deze dus zelf uit of ik al dan niet een geldprijs ter beschikking stel.
Ik zeg ook niet dat het in de regels staat, ik zeg dat ik het een beetje te ver vind gaan om het leuk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Hmmm. De verhoudingen worden langzamerhand duidelijk. Dus dan maar een andere tactiek kiezen:

Ons aller statsmaniak / -ontwikkelaar /-poster zit toevallig bij 'En die muis zei...'. Als we nu eens gaan chanteren? Iedere stampedeteam levert ons, laten we het klein houden, 1 miljoen punten per dag. Dan zorgt ons aller Marcelloz voor de statistieken. Anders? Tja, waar draait het om? Geld hoef ik jullie niet te geven.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 18:25:
Ik zei ook niet dat het niet mag. Ik zei alleen maar dat ik het een beetje ver vind gaan. Ik heb wel vaker dingen gezien als een WU's, DP's oid doneren maar geld bieden vind ik persoonlijk afbreuk doen aan de lol van de stampede.

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 00:19

Ben jij zelf ook een van die kanshebbers? Anders kan ik al wel vast de winnaar aanwijzen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

het is ook vooral bedoeld voor de mensen binnen ons team. als ik een taart en een krat bier uitloof voor de beste stamper binnen ons team, mag dat toch ook ? gewoon voor de lol... en dat is ook geld (uitgekeerd in goederen).. tis voor een gezamelijk doel.. geld voor een avond stappen (geen eigen belang dus) en bier en taart voor groepsgevoel.. iemand nog vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Witlof schreef op 08 januari 2004 @ 18:47:
[...]

Ben jij zelf ook een van die kanshebbers? Anders kan ik al wel vast de winnaar aanwijzen :+ ;)
Ikzelf? Nee hoor, ikzelf en me familie zijn natuurlijk van deelname uitgesloten. Ik moet alleen nog een goed systeem verzinnen om ook echt eerlijk iemand aan te wijzen als winnaar...

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

code:
1
2
3
4
5
6
7
seth:~/distribfold# ./foldit
./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory
seth:~/distribfold# locate libncurses.so
/lib/libncurses.so.5
/lib/libncurses.so.5.2
/usr/lib/libncurses.so
seth:~/distribfold#

Debian 3.0r1 met ncurses libs installed...

(Overigens draaien bijna al m'n bakken zo'n setup dus denk ik als het probleem niet opgelost kan worden dat ik hier met een probleempje zit.)

[ Voor 18% gewijzigd door aKra op 08-01-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 08-07 07:47
Groazers0Pskutte doet mee met VGG

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
cd /lib/
ln -s libncurses.so.5 libncurses.so.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Welkom aKra bij ons cluppie. Glad you have joined us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op 08 januari 2004 @ 18:32:
Hmmm. De verhoudingen worden langzamerhand duidelijk. Dus dan maar een andere tactiek kiezen:

Ons aller statsmaniak / -ontwikkelaar /-poster zit toevallig bij 'En die muis zei...'. Als we nu eens gaan chanteren? Iedere stampedeteam levert ons, laten we het klein houden, 1 miljoen punten per dag. Dan zorgt ons aller Marcelloz voor de statistieken. Anders? Tja, waar draait het om? Geld hoef ik jullie niet te geven.
Geen probleem, de stampertjes hebben hun eigen stats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 19:59:
[...]
Geen probleem, de stampertjes hebben hun eigen stats >:)
En waar halen ze die vandaan??? :p

[ Voor 2% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 20:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

aKra schreef op 08 januari 2004 @ 18:56:
code:
1
2
3
4
5
6
7
./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory
/lib/libncurses.so.5
/lib/libncurses.so.5.2
/usr/lib/libncurses.so

(Overigens draaien bijna al m'n bakken zo'n setup dus denk ik als het probleem niet opgelost kan worden dat ik hier met een probleempje zit.)
Ik zal het binnenkort (morgen) wel ff proberen op mijn stage-bak. Kijken of ik wat problemen ondervind...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Slim van je. Als je zelf niet was weggegaan had ik wel gezegd dat je weg moest gaan. Dit geldt niet voor de stampede maar ook voor heel DPC. Mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn kan me niet schelen hoe groot je output is. Ik walg van je :r Welkom in #dpc ben je al helemaal niet meer wat mij betreft...

(Het lijkt me verstandig dat jij hier niet verder op ingaat.)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 08 januari 2004 @ 20:03:
[...]

En waar halen ze die vandaan??? :p
Ik zou het niet weten Marcelloz O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 17:00
MarkB schreef op 08 januari 2004 @ 20:08:
[...]

Slim van je. Als je zelf niet was weggegaan had ik wel gezegd dat je weg moest gaan. Dit geldt niet voor de stampede maar ook voor heel DPC. Mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn kan me niet schelen hoe groot je output is. Ik walg van je :r Welkom in #dpc ben je al helemaal niet meer wat mij betreft...

Mark alsjeblieft....doe eens wat rustiger :(
Had gewoon z'n post genegeerd want dit maakt het er niet leuker en gezelliger op. Dit soort discussies hoort al helemaal niet thuis in /5, dat moet je met me eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Laat ik er dan maar op ingaan:

Ok guys, dit niet op GoT uitvechten, en zeker niet in deze draad. Daar heb je e-mail voor of open anders zelf een topic waar je dit kan uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spheroid schreef op 08 januari 2004 @ 17:41:
[...]

[...]

Dat is fijn thuiskomen!

De Stampede-uitslag wordt weer spannend >:) .

Wie gaat het wie zijn wij stukje voor de oude koeien eik schrijven?
Ah ik zal gelijk alle andere oude koeien even een kleine update geven :). Een site voor de oude koeien is inmiddels in ontwikkeling genomen, deze zal voorzien worden van eigen statistieken etc.. We zijn alleen nog op zoek naar wat content en wensen ten opzichte van de content. Doe dat soort dingen aub niet via het forum, dat wordt dan denk ik nogal snel over het hoofd gezien. Je kan dit bijvoorbeeld naar mij mailen, msnen of icqen, postduiven is ook mogelijk. Ook ben ik nog op zoek naar een lijstje met alle dfID's, ik geloof dat thekip die aan het maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik had dit eigenlijk eerder moeten melden, maar voor iedereen die op zijn eigen site stats wil heb ik een filetje beschikbaar die je eenvoudig kan parsen:
http://dfstats.homeip.net/rawtotal.php

suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

NG schreef op 08 januari 2004 @ 21:03:
[...]

Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.
maak je niet druk M8 !
zoals al hierboven staat : niet hier uitvechten

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

aKra schreef op 08 januari 2004 @ 18:56:
code:
1
2
3
4
5
6
7
/lib/libncurses.so.5
/lib/libncurses.so.5.2
/usr/lib/libncurses.so

code:
1
$ ln -s /usr/lib/libncurses.so /lib/libncurses.so.4

En vouwen maar ;)

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

[...]Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.
Ik reageer nu in de hoedanigheid van teamvertegenwoordiger van het team "En die olifant zei tegen de muis en spreek denk ik namens het gehele team:

Wij zijn een verstandig team dat niet verteld hoeft te worden wat wij moeten doen. Wij bestaan uit meer dan 40 verstandige mensen waarvan er velen aKra kennen.

Nogmaals, stop met deze postings alhier in het belang van DPC en Distributed Folding. Los dit op via e-mail, een private forum of van mij part in een apart topic met duidelijke titel.

[ Voor 11% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 08 januari 2004 @ 20:26:
Ik had dit eigenlijk eerder moeten melden, maar voor iedereen die op zijn eigen site stats wil heb ik een filetje beschikbaar die je eenvoudig kan parsen:
http://dfstats.homeip.net/rawtotal.php

suc6 ermee
Dit is zo te zien een lijstje met de gewone DF rankings?, heb je ook een file die de dfid's en de users van de stempedeteams heeft soms, dat programmeerwerk moet niet al te veel meer zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 08 januari 2004 @ 21:14:
[...]
Ik reageer nu in de hoedanigheid van teamvertegenwoordiger van het team "En die olifant zei tegen de muis en spreek denk ik namens het gehele team:

Wij zijn een verstandig team dat niet verteld hoeft te worden wat wij moeten doen. Wij bestaan uit meer dan 40 verstandige mensen waarvan er velen aKra kennen.

Nogmaals, stop met deze postings alhier in het belang van DPC en Distributed Folding. Los dit op via e-mail, een private forum of van mij part in een apart topic met duidelijke titel.
Geheel mee eens. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Not the place!!!!!

En ehh..... waarom komt er niemand meer bij De Stampertjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Omdat het bij "En die muis zei tegen de olifant..." veeeeeel gezelliger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Dat dacht je maar... Verder winnen wij toch wel >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

* Heineken zoekt de site van de Oude Koeien op

Oei, wel erg gezellig ja! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

[eNeRGy] schreef op 08 januari 2004 @ 19:00:
cd /lib/
ln -s libncurses.so.5 libncurses.so.4
Had ik al gedaan (ik probeer al een paar dagen lang eigenlijk) en bood mij geen success...
MarkB schreef op 08 januari 2004 @ 20:08:
[...]

Best kleuter opzich aangezien ik expliciet vraag om er niet op in te gaan en dat ik geen zin heb om precies te melden waarom ik weg ga, ik ben gewoon uit het team vertrokken...

En ik heb er inderdaad over nagedacht om DPC te verlaten (dit was na het TCF gebeuren) maar dat is natuurlijk gewoon niet te doen als je een Hollander in bloed en nieren bent, een ruime 3 jaar lang op GoT/Tweakers.net te vinden bent en ook zeker het DC-en in mijn bloed heb. Overigens ben ik een bijzonder mens zoals elk ander dat is, ik misschien met mijn persoonlijke handleidingen omdat ik nog wat extra dingen van "God" heb gekregen waar ik mee moet leren leven, maar jammer genoeg ook anderen... Misschien eens boven mijn avatar/usericon lezen zegt genoeg... Maar ik kan ook bewijzen dat er ook mensen zijn met wie ik wel mega goed kan opschieten, die mij een super kerel vinden en ook andersom. Maar dat is vaak zo nadat ik ze gesproken heb in reallife en ze dan pas echt zien wie ik ben. Internet/IRC/Chat is niks opzich, en iedereen weet dat dat gewoon niet serieus te nemen is, en ook ik, en ook ik raak de weg vaak kwijt. Conclusie, ik ben uit eigen hand een ander team in gegaan ivbm. ik niet met #dpc verder kon werken (maar wel met open armen ontvangen werd en PM's krijg met wat ik allemaal wilde gaan doen en dat ze me nodig hadden).

...

Maak me weer eens uber boos :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Overigens, let's go fuckup the mood @ Stampede...

(Ja, ik weet dat de edit button bestaat, en nee die gebruik ik niet voor die post.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deja vu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

[...]

Als lid van "En die muis zei tegen de olifant" welkom ik aKra in ieder geval van harte welkom...

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Vraag vooral even alle leden van Team ColdFusion om een nare post neer te zetten... Dat helpt absoluut!!!

Goooooooo Team ColdFusion! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 08 januari 2004 @ 23:00:
[...]

Als lid van "En die muis zei tegen de olifant" welkom ik aKra in ieder geval van harte welkom...
Ook namens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
[...]

Vraag vooral even alle leden van Team ColdFusion om een nare post neer te zetten... Dat helpt absoluut!!!

Nare posts? Nee hoor, het is alleen een feit dat dit al meerdere keren is gebeurd. Uit jou posts blijkt dat jij de intentie hebt de stampede te vergallen. Ik wil alleen even kwijt dat ik dat zonde zou vinden.
Ik vind het erg vervelend voor je dat je het syndroom van asperger hebt, veel mensen zijn bereid daar rekening mee te houden. Maar het kan niet zo zijn dat 300 mensen moeten lijden onder de problemen van 1 persoon.
Just my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 22:53:
Overigens, let's go fuckup the mood @ Stampede...

(Ja, ik weet dat de edit button bestaat, en nee die gebruik ik niet voor die post.)
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
[...]

Jajaja, nu weten we het wel. Ruzie is 1 ding, maar dit gaat wat ver, denk je ook niet. Je mag in dit topic teamreclame maken, maar afzeiken is weer wat anders. Lees ff de FAQ en let daarbij vooral op het stuk over hoe we met elkaar om dienen te gaan op dit forum. Wat je op andere fora doet interesseert me niet, maar hou je anders hier een beetje in :) .

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.