La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ik vrees, dat je hier het woord narcistisch verkeerd gebruikt. Je zal waarschijnlijk meer sarcastisch bedoelen...
Van Dale taalweb
nar·cis·me (het ~)
1 liefde voor zichzelf => eigenliefde, zelfvergoding
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
_Gekkie_ schreef op 07 januari 2004 @ 18:49:
Dus:
nick: Dudes AT TheBenny
team: #dpc
En mijn vraag dus, moet ik flushen al?
Er zijn geen member accounts bekend bij Dutch Power Cows onder beide namen. Ik zou even inloggen bij www.distributedfolding.org en kijken of je naam goed staat en of je 'Dutch Power Cows' als team hebt geselecteerd. Als dat zo is, dan moet alles goed komen. Als je niet op deze pagina voorkomt, dan heb je een en ander nog niet goed ingesteld.TheMysticMan schreef op 07 januari 2004 @ 19:01:
Op het overzicht op pagina 23 sta ik er nog wel bij maar op http://dfstats.homeip.net/stampedeteams.php kan ik me nergens meer vinden bij team #dpc. Ik zou er moeten staan onder de username Mystic.
Ook bij de stats zie ik mezelf niet staan. Ik heb het programma dan ook nog wel niet gedraaid maar ik zie er meer mensen bijstaan met een score van 0...
Verder zou ik uiterlijk de 12e flushen, want de 13e is de proteine change-over. Veel mensen flushen dan hun buffers dan en je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
Tenslotte moet iets IETS hebben geflushed voordat je in de statistieken terecht komt.
[ Voor 14% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 20:23 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
username=eYe
plaats mij maar bij, EDMZTDO
Welkom eYe, moge uw pakketjes ons naar grote hoogten laten stijgen!The_eYe schreef op 07 januari 2004 @ 20:19:
ik doe ook maar ff mee, ipv met D2ol.....
username=eYe
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ten eerste graag even jullie aandacht voor dit topic:
[rml][ Stampede] #2 Distributed Folding * lees dit *[/rml]
Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * Funcracker VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven! Hierna gaan we namelijk de stats finalizen. In theorie is er natuurlijk wel tijd voor die ene user, maar als we dat toe gaan staan blijven we bezig
Zoals bekend, zullen er de eerste week geen users meer worden toegevoegd. En daarna zullen users alleen de laagste 2 teams mogen joinen. Dit wil zeggen de teams die in de overall ranking op plekke 4 en 5 staan (als we idd 5 teams blijven houden).
Dit staat allemaal al in de firstpost (lees die door als je dat nog niet gedaan hebt!!!), maar ik weet bijna zeker dat er mensen zullen komen die zich na de 12de aan willen melden.
Tot slot een verzoek aan de stampede teams of ze een kort stukje willen oppennen van max 2000 woorden voor de officiele Stampede site die binnenkort ook nog online komt. Alvast mijn dank! (mail naar funcracker AT ledz PUNT net)
En MarcyDarcy bedankt voor zijn info topic, en Dutchman! voor zijn sticky! Top gewoon!
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 08-01-2004 09:57 . Reden: ff email toegevoegd ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
of je moet natuurlijk bij hun in het team willenFuncracker schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
In theorie is er natuurlijk wel tijd voor die ene user, maar als we dat toe gaan staan blijven we bezigDus give us a break en doe het voor de 12de. Daarna moeten we wel in een hele liefdadige bui zijn willen we je nog toevoegen
Ben je niet dezelfde eye die zich hier heeft aangemeld? Zo ja, sorry to see you go, zo nee, beschouw dit als ongepost.The_eYe schreef op 07 januari 2004 @ 20:19:
ik doe ook maar ff mee, ipv met D2ol.....
username=eYe
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Heb mn naam ff veranderd daar veel mensen hun subteam in de naam verwerken
CarpHunter == IR Cow0CarpHunter
blijf dus gewoon voor #dpc stampuh maar alleen naam veranderd
[ Voor 18% gewijzigd door Carp_Hunter op 08-01-2004 02:13 ]
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Geld dit ook voor MrMr? En zo ja mag ie dan bij de oude koeien? Als ie dat wil natuurlijk (ja he, ja he? (smekend smileytje invoegen) ) Of is er al besloten dat de oude koeien geen kans mogen maken?Funcracker schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
[...]
Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * Satanic Smile VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven!
Ik zie niet in waarom niet, er is (bij mijn weten) nooit gezegd dat dat niet mocht.Satanic Smile schreef op 08 januari 2004 @ 02:40:
[...]
Geld dit ook voor MrMr? En zo ja mag ie dan bij de oude koeien? Als ie dat wil natuurlijk (ja he, ja he? (smekend smileytje invoegen) ) Of is er al besloten dat de oude koeien geen kans mogen maken?
Call me stupidFuncracker schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
Tot slot een verzoek aan de stampede teams of ze een kort stukje willen oppennen van max 2000 woorden voor de officiele Stampede site die binnenkort ook nog online komt. Alvast mijn dank! (mail naar funcracker AT ledz PUNT net)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Dat zou ik ook wel willen weten jaMobster schreef op 08 januari 2004 @ 10:28:
[...]
Call me stupidmaar wat bedoel je hiermee? Wat zou er in moeten staan dan?
'k heb totaal geen inspiratie, geen idee wat een team er neer zou kunnen zettenMobster schreef op 08 januari 2004 @ 10:28:
[...]

Verzin iets
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 11:17 ]
Jij bent al op dreef, jij mag fijn het #dpc-stukkie doenVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:06:
[...]
Onstaansgeschiedenis, resultaat bij 1e stampede, waarom jullie beter zijn dan de rest, welke projecten komen je leden vooral vandaan, waarom doe je mee, wie is je grootste user, heb je een website, wie houdt de website bij, wie script er voor het stampede-team, wat is jullie stamkroeg, hoe heet je hond....
Verzin iets
maw Join nog ff snel Verenigd Graaskundig GenootschapFuncracker schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
Verder wil ik iedereen er even op attenderen dat je * E-jey VOOR 12 januari jezelf voor een stampede team moet hebben opgegeven!
Wij zijn het kleinste en gezelligste team van de stampede en kunnen wel wat hulp gebruiken! irc channel: iuturna.sorcery.net #stampede-vgg!
Verwijderd
Is niet eens zo,n slecht gevoel denk ik zoaukema schreef op 08 januari 2004 @ 11:44:
Ergens heb ik het gevoel dat voorafgaand aan de Stampede een soort Megaflush plaatsvindt....
Maar, wanneer zal die dan plaatsvinden? Zondag, Maandag, of Dinsdag? (Normaal bij DF is dat 2 dagen voor de proteinchange alle buffers geleegd worden, toch?
Voor de zekerheid kan je beter van het weekend of maandag alles flushen. Dan heb je meer zekerheid dat alles goed gaat.
JuistMobster schreef op 08 januari 2004 @ 10:28:
[...]
Ik had wel wat duidelijker mogen zijn geloof ik
Ik bedoel een stukje dat iets verteld over het team. Een met Stampede onbekende bezoeker zou langs kunnen komen en wil graag iets weten over het team. Of je nu een groot kletskoek verhaal verzint of een imponerende redevoering is aan jullie. Feit is dat het in de toekomst de doorslag kan geven om jullie team te joinen.
In dit geval is het wat laat, maar er zullen nog enkelen tijdens te Stampede willen joinen en ik wil het alvast kunnen impassen
Hoop dat dit iets duidelijker is zo? Ik zoek dus een informatief promotie praatje
Het mag veel minder dan 2000 woorden zijn, maar ik wil elk team de gelegenheid geven dezelfde hoeveelheid aan tekst nuttig in te kunnen zetten
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:04 ]
Verwijderd
User: MrMr
Stampede Team: De Oude Koeien
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:29:
Om bepaalde mensen uit hun lijden te verlossen zal ik dit dan maar wat vroeger doen
En wat doet MrMr, hij joined ze....
Luisteren? Nee hoor!
Division BrabanderT
Verwijderd
Welkom en je staat in de lijstajvk schreef op 08 januari 2004 @ 13:21:
Ik wil graag met de DF username DPC Crazy Cows0TwilighT de Stampertjes wil joinen
Verwijderd
ZoietsFuncracker schreef op 08 januari 2004 @ 13:02:
[...]
Juist
Ik had wel wat duidelijker mogen zijn geloof ik
Ik bedoel een stukje dat iets verteld over het team. Een met Stampede onbekende bezoeker zou langs kunnen komen en wil graag iets weten over het team. Of je nu een groot kletskoek verhaal verzint of een imponerende redevoering is aan jullie. Feit is dat het in de toekomst de doorslag kan geven om jullie team te joinen.
In dit geval is het wat laat, maar er zullen nog enkelen tijdens te Stampede willen joinen en ik wil het alvast kunnen impassenDe stukjes blijven staan tot de volgende Stampede op het punt is aangekomen dat er teams gevormd zullen worden. Dan krijgen die teams op dat moment dezelfde mogelijkheid.
Hoop dat dit iets duidelijker is zo? Ik zoek dus een informatief promotie praatje
Het mag veel minder dan 2000 woorden zijn, maar ik wil elk team de gelegenheid geven dezelfde hoeveelheid aan tekst nuttig in te kunnen zetten
Wie zijn wij
Om dat te vertellen is het misschien makkelijker om te beginnen met hoe dit ontstaan is!
Op een dag in de week is er bij DPC het idee ontstaan om net zoals bij ARS een maand lang 1 project te helpen. Dit noemde ze bij DPC een stampede. Het project wat we zouden gaan helpen was ECC2-109. Toen alles bekend was had Silk_dude het idee om mee te gaan doen met deze stampede (Hij was ook een van de iniatiefnemers om met de stampede te starten) zodoende werd het team De Stampertjes in het leven geroepen. Tijdens de inschrijfdagen voor deze stampede is het aantal leden goed gegroeit. Het team van de stampertjes werd aardig groot. De stampede was nog niet heel lang bezig toen er 1 team het niet meer echt zag zitten om ermee verder te gaan. Dit was SRA. De members van dit team waren het eens geworden om de Stampertjes te gaan joinen en zo met ze allen verder te gaan. Met deze mensen zijn we uiteindelijk 3de geworden in de stampede.
En wat willen we nu?
Nu willen we weer meedoen met de 2e stampede. Uiteraard kunnen we alle hulp gebruiken, omdat we niet weten dat we alle leden die de vorige keer meededen weer terug krijgen in ons team. En bij de volgende stampede willen we dus zeker weer mee doen, en we hopen op een hogere plek dan in de 1e stampede. Al gaat het ons nog het meest om de gezelligheid.
Wat hebben we ondertussen gedaan?
Veel van ons zijn blijven hangen op ECC2-109 en sommige zijn terug gegaan naar hun oude project. Ook zijn er leden die meerdere projecten zijn gaan doen, en we hebben toen besloten om een nieuw subteam op te richten. Zoals je wel op ons forum zult lezen is dat [DPC]NGS geworden. Ook hebben we dan nog Allied die meedoet bij UD-Grid en we hebben onder zijn subteam ook weer een klein sub-sub-team NGS. Dit omdat Allied al een bestaand team had die al erg hoog stond en niet alle members van naam wouden wisselen.
En wie doet wat binnen NGS "De Stampertjes"
Silk_dude: Oprichter van de Stampertjes (en gestopt)
fenrir: Proxy-admin, en hij draait de stats
Allied: Degene die stampertjes.nl beheerd en die van alles regelt
Swaptor: Website admin, proxy en website maker
Teak: Website admin, proxy en website maker
En natuurlijk alle members van NGS en de Stampertjes die het mogelijk maken dat dit team bestaat.
WELKOM!!!!Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:29:
Om bepaalde mensen uit hun lijden te verlossen zal ik dit dan maar wat vroeger doen
(Nu de rest nog! Goed voorbeeld doet goed volgen....)
[ Voor 11% gewijzigd door JustDutch op 08-01-2004 13:40 ]
MrMr, you rock! (En nu wil ik die Oude Koeien niet meer horen piepen
[ Voor 28% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 14:01 ]
Goed voorbeeld doet volgen, dus MAWEK joined stampede team Oude Koeien.JustDutch schreef op 08 januari 2004 @ 13:39:
(Nu de rest nog! Goed voorbeeld doet goed volgen....)
Is Tielemans nu happy??
mawek schreef op 08 januari 2004 @ 14:09:
[...]
Goed voorbeeld doet volgen, dus MAWEK joined stampede team Oude Koeien.
Is Tielemans nu happy??
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Verwijderd
Enkele wijzigingen in de stats bij "de Stampertjes".
DPCHaagseHarry mag uit de stats verdwijnen, hij heeft zich bij ons
afgemeld via mail.
En Crazy Cows0Roberto is ook toegevoegd, hij had zichzelf hier al aangemeld maar stond nog niet in de stats.
Tielemans niet alleen.... Ik ookmawek schreef op 08 januari 2004 @ 14:09:
[...]
Is Tielemans nu happy??
Kom op Koen, je kunt niet achterblijven
Van vreugde zal ik zondag een klein welkomsflushje doen....
[ Voor 11% gewijzigd door JustDutch op 08-01-2004 14:37 ]
Ik vond het tot nu toe behoorlijk gelijk op gaan. Alleen VGG blijft wat achter, maar ik het gehoord dat Hakke daar nog bij komt versterken dusss.....
Het KAN spannend worden
Hakke schreef op 08 januari 2004 @ 14:08:
OK, that does it .... MrMr bij de ouwe koeien ----------> DPC Division Brabant0Hakke weer bij VGG
Dat je hier maar net zo hard mag gaan als ooit bij Folding@Home
/(bb|[^b]{2})/
Maar willen die mensen wel uit hun leiden verlost worden ???Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:29:
Nee ff alle gekheid op een stokkie
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Het zou jammer voor de oude koeien zijn, maar ik heb hem er nog niet tussen zien staan (Ercewee). Dus er is nog hoop....Mobster schreef op 08 januari 2004 @ 14:50:
Volgens mij zit Koen al bij #DPC
Verder ga ik er niet op in.
(Lijkt me slim als de rest dat ook niet doet!)
Intentionally left blank.
Niet helemaal waar, Silk_Dude was niet degene die het eerste idee had..Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:37:
[...]
Zoiets
Wie zijn wij
Silk_dude: Oprichter van de Stampertjes (en gestopt)
fenrir: Proxy-admin, en hij draait de stats
Allied: Degene die stampertjes.nl beheerd en die van alles regelt
Swaptor: Website admin, proxy en website maker
Teak: Website admin, proxy en website maker
En natuurlijk alle members van NGS en de Stampertjes die het mogelijk maken dat dit team bestaat.
HODL
Klopt, jij postte als eerste, en toen hebben we het samen met Jopster opgezetRalphie schreef op 08 januari 2004 @ 15:37:
[...]
Niet helemaal waar, Silk_Dude was niet degene die het eerste idee had..
Maar inmiddels zitten we er alledrie niet meer, dus heel erg maakt het niet uit!Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:39:
[...]
Klopt, jij postte als eerste, en toen hebben we het samen met Jopster opgezet
HODL
Verwijderd
Als jullie me even mailen hoe het gegaan is zal ik het aanpassen.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:39:
[...]
Klopt, jij postte als eerste, en toen hebben we het samen met Jopster opgezet
Ik was er niet vanaf dag 1 bij dus het kan inderdaad zijn dat ik het niet helemaal goed heb.
En waar blijven Ralphie & Jobster trouwens

We hebben tot de 12e toch?
* Jopster denkt nog even heel goed na...
irc channel: irc.sorcery.net #stampede-vgg
site: http://stampede.gniffelnieuws.net/
VGG kan nog altijd meer members gebruiken! Join VGG! het kleinste, oudste en gezelligste team!
Verwijderd
Welke?aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
Zijn er trouwens mensen die meer ervaring hebben met de linux client van Distributed Folding? Want ik ben echt aan het vechten de laatste tijd ermee! (Hij mist een lib...)
Ik herinner me dat de beta-versie niet met oude glibc's (van RH 2.1AS) overweg kon, maar
de huidige client draait hier zonder problemen.
Verwijderd
Voor de 12e, Jopster!Jopster schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
[...]
We hebben tot de 12e toch?
* Jopster denkt nog even heel goed na...
verloren zoonaKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:19:
Wegens het kleutergedrag van #DPC verlaat ik het stampedeteam van hun en join ik "En die muis zei tegen de olifant..." onder ook een nieuwe naam namelijk: "DPC Team Switch0aKra"
we missen hem ^ ^ eigenlijk nog alleenCow_tipping schreef op 07 januari 2004 @ 08:11:
* Cow_tipping gaat dit keer meedoen met de Oude koeien
username: Cowtipping
Hey!! Niet aan onze tippert trekken he....
Welkom in ons team, waar taarten en bier van de partij zijn als de truien verloot worden voor de etappes ! moeehoeeaKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:19:
Wegens het kleutergedrag van #DPC verlaat ik het stampedeteam van hun en join ik "En die muis zei tegen de olifant..." onder ook een nieuwe naam namelijk: "DPC Team Switch0aKra"

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Dus kom en meld je aan bij En de Muis zei tegen de Olifant!
Division BrabanderT
Onder Fedora Core 1 is het unzippen en ./foldit runnen, werkt meteen.aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:50:
Zijn er trouwens mensen die meer ervaring hebben met de linux client van Distributed Folding? Want ik ben echt aan het vechten de laatste tijd ermee! (Hij mist een lib...)
Dat is fijn thuiskomen!mawek schreef op 08 januari 2004 @ 14:09:
[...]
Is Tielemans nu happy??
De Stampede-uitslag wordt weer spannend
Wie gaat het wie zijn wij stukje voor de oude koeien eik schrijven?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Het mos niet gekkuh worduh !RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 17:27:
En om het nog wat gekker te maken: Ik verloot onder alle leden van EDMZTDO een bedrag van maar liefst 25 pleuro! Altijd handig als je gaat stappen oid.
Bier, taart en pieken ? wat let iemand nog om ons niet te joinen ???????????
assimileeeeeeeeeeeeeeer moeeeeeeehoeeee

Snotjes, ben ik m'n plekkie #1 bij de Oude Koeien kwijt...mawek schreef op 08 januari 2004 @ 14:09:
[...]
Is Tielemans nu happy??

Maar even goed welkom! Anders zouden we ietwat ondergestoft worden door de Stampede...
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Ik weet niet of dit serieus bedoeld is maar ik vind dit wel een beetje erg ver gaan in de mensenlokkerij.RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 17:27:
En om het nog wat gekker te maken: Ik verloot onder alle leden van EDMZTDO een bedrag van maar liefst 25 pleuro! Altijd handig als je gaat stappen oid.
/(bb|[^b]{2})/
Verwijderd
Mee eens.JR1974 schreef op 08 januari 2004 @ 18:07:
[...]
Ik weet niet of dit serieus bedoeld is maar ik vind dit wel een beetje erg ver gaan in de mensenlokkerij.
Dit gaat te ver.
Het moet wel een hobby blijven hè!
Division BrabanderT
Ik zeg ook niet dat het in de regels staat, ik zeg dat ik het een beetje te ver vind gaan om het leuk te houdenRoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 18:25:
Dan eis ik een aanpassing van de regels. Het is namelijk niet aangegeven dat dit niet mag. Ik maak in deze dus zelf uit of ik al dan niet een geldprijs ter beschikking stel.
Ons aller statsmaniak / -ontwikkelaar /-poster zit toevallig bij 'En die muis zei...'. Als we nu eens gaan chanteren? Iedere stampedeteam levert ons, laten we het klein houden, 1 miljoen punten per dag. Dan zorgt ons aller Marcelloz voor de statistieken. Anders? Tja, waar draait het om? Geld hoef ik jullie niet te geven.
.
Ik zei ook niet dat het niet mag. Ik zei alleen maar dat ik het een beetje ver vind gaan. Ik heb wel vaker dingen gezien als een WU's, DP's oid doneren maar geld bieden vind ik persoonlijk afbreuk doen aan de lol van de stampede.RoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 18:25:
Dan eis ik een aanpassing van de regels. Het is namelijk niet aangegeven dat dit niet mag. Ik maak in deze dus zelf uit of ik al dan niet een geldprijs ter beschikking stel.
/(bb|[^b]{2})/
Ben jij zelf ook een van die kanshebbers? Anders kan ik al wel vast de winnaar aanwijzenRoyalFlusher schreef op 08 januari 2004 @ 17:27:
Ikzelf? Nee hoor, ikzelf en me familie zijn natuurlijk van deelname uitgesloten. Ik moet alleen nog een goed systeem verzinnen om ook echt eerlijk iemand aan te wijzen als winnaar...Witlof schreef op 08 januari 2004 @ 18:47:
[...]
Ben jij zelf ook een van die kanshebbers? Anders kan ik al wel vast de winnaar aanwijzen![]()
Division BrabanderT
1
2
3
4
5
6
7
| seth:~/distribfold# ./foldit ./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory seth:~/distribfold# locate libncurses.so /lib/libncurses.so.5 /lib/libncurses.so.5.2 /usr/lib/libncurses.so seth:~/distribfold# |
Debian 3.0r1 met ncurses libs installed...
(Overigens draaien bijna al m'n bakken zo'n setup dus denk ik als het probleem niet opgelost kan worden dat ik hier met een probleempje zit.)
[ Voor 18% gewijzigd door aKra op 08-01-2004 18:58 ]
whatever..
ln -s libncurses.so.5 libncurses.so.4
Verwijderd
Geen probleem, de stampertjes hebben hun eigen statsEijkb schreef op 08 januari 2004 @ 18:32:
Hmmm. De verhoudingen worden langzamerhand duidelijk. Dus dan maar een andere tactiek kiezen:
Ons aller statsmaniak / -ontwikkelaar /-poster zit toevallig bij 'En die muis zei...'. Als we nu eens gaan chanteren? Iedere stampedeteam levert ons, laten we het klein houden, 1 miljoen punten per dag. Dan zorgt ons aller Marcelloz voor de statistieken. Anders? Tja, waar draait het om? Geld hoef ik jullie niet te geven.
En waar halen ze die vandaan???Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 19:59:
[...]
Geen probleem, de stampertjes hebben hun eigen stats
[ Voor 2% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 20:03 . Reden: typo ]
Ik zal het binnenkort (morgen) wel ff proberen op mijn stage-bak. Kijken of ik wat problemen ondervind...aKra schreef op 08 januari 2004 @ 18:56:
code:
1 2 3 4 5 6 7 seth:~/distribfold# ./foldit ./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory seth:~/distribfold# locate libncurses.so /lib/libncurses.so.5 /lib/libncurses.so.5.2 /usr/lib/libncurses.so seth:~/distribfold#
(Overigens draaien bijna al m'n bakken zo'n setup dus denk ik als het probleem niet opgelost kan worden dat ik hier met een probleempje zit.)
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Slim van je. Als je zelf niet was weggegaan had ik wel gezegd dat je weg moest gaan. Dit geldt niet voor de stampede maar ook voor heel DPC. Mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn kan me niet schelen hoe groot je output is. Ik walg van jeaKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:19:

(Het lijkt me verstandig dat jij hier niet verder op ingaat.)
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Mark alsjeblieft....doe eens wat rustigerMarkB schreef op 08 januari 2004 @ 20:08:
[...]
Slim van je. Als je zelf niet was weggegaan had ik wel gezegd dat je weg moest gaan. Dit geldt niet voor de stampede maar ook voor heel DPC. Mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn kan me niet schelen hoe groot je output is. Ik walg van jeWelkom in #dpc ben je al helemaal niet meer wat mij betreft...
Had gewoon z'n post genegeerd want dit maakt het er niet leuker en gezelliger op. Dit soort discussies hoort al helemaal niet thuis in /5, dat moet je met me eens zijn.
Ok guys, dit niet op GoT uitvechten, en zeker niet in deze draad. Daar heb je e-mail voor of open anders zelf een topic waar je dit kan uitvechten.
Verwijderd
Ah ik zal gelijk alle andere oude koeien even een kleine update gevenSpheroid schreef op 08 januari 2004 @ 17:41:
[...]
[...]
Dat is fijn thuiskomen!
De Stampede-uitslag wordt weer spannend.
Wie gaat het wie zijn wij stukje voor de oude koeien eik schrijven?
http://dfstats.homeip.net/rawtotal.php
suc6 ermee
Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.aKra schreef op 08 januari 2004 @ 15:19:
maak je niet druk M8 !NG schreef op 08 januari 2004 @ 21:03:
[...]
Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.
zoals al hierboven staat : niet hier uitvechten
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 18:56:
code:
1 2 3 4 5 6 7 seth:~/distribfold# ./foldit ./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory seth:~/distribfold# locate libncurses.so /lib/libncurses.so.5 /lib/libncurses.so.5.2 /usr/lib/libncurses.so seth:~/distribfold#
1
| $ ln -s /usr/lib/libncurses.so /lib/libncurses.so.4 |
En vouwen maar
Nu ook zonder stropdas
Ik reageer nu in de hoedanigheid van teamvertegenwoordiger van het team "En die olifant zei tegen de muis en spreek denk ik namens het gehele team:NG schreef op 08 januari 2004 @ 21:03:
[...]Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.
Wij zijn een verstandig team dat niet verteld hoeft te worden wat wij moeten doen. Wij bestaan uit meer dan 40 verstandige mensen waarvan er velen aKra kennen.
Nogmaals, stop met deze postings alhier in het belang van DPC en Distributed Folding. Los dit op via e-mail, een private forum of van mij part in een apart topic met duidelijke titel.
[ Voor 11% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 21:15 ]
Verwijderd
Dit is zo te zien een lijstje met de gewone DF rankings?, heb je ook een file die de dfid's en de users van de stempedeteams heeft soms, dat programmeerwerk moet niet al te veel meer zijnMarcelloz schreef op 08 januari 2004 @ 20:26:
Ik had dit eigenlijk eerder moeten melden, maar voor iedereen die op zijn eigen site stats wil heb ik een filetje beschikbaar die je eenvoudig kan parsen:
http://dfstats.homeip.net/rawtotal.php
suc6 ermee
Verwijderd
Geheel mee eens.Marcelloz schreef op 08 januari 2004 @ 21:14:
[...]
Ik reageer nu in de hoedanigheid van teamvertegenwoordiger van het team "En die olifant zei tegen de muis en spreek denk ik namens het gehele team:
Wij zijn een verstandig team dat niet verteld hoeft te worden wat wij moeten doen. Wij bestaan uit meer dan 40 verstandige mensen waarvan er velen aKra kennen.
Nogmaals, stop met deze postings alhier in het belang van DPC en Distributed Folding. Los dit op via e-mail, een private forum of van mij part in een apart topic met duidelijke titel.
Not the place!!!!!
En ehh..... waarom komt er niemand meer bij De Stampertjes
Dat dacht je maar... Verder winnen wij toch welHeineken schreef op 08 januari 2004 @ 21:29:
Omdat het bij "En die muis zei tegen de olifant..." veeeeeel gezelliger is
Oei, wel erg gezellig ja!
Had ik al gedaan (ik probeer al een paar dagen lang eigenlijk) en bood mij geen success...
Best kleuter opzich aangezien ik expliciet vraag om er niet op in te gaan en dat ik geen zin heb om precies te melden waarom ik weg ga, ik ben gewoon uit het team vertrokken...MarkB schreef op 08 januari 2004 @ 20:08:
[...]
Slim van je. Als je zelf niet was weggegaan had ik wel gezegd dat je weg moest gaan. Dit geldt niet voor de stampede maar ook voor heel DPC. Mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn kan me niet schelen hoe groot je output is. Ik walg van jeWelkom in #dpc ben je al helemaal niet meer wat mij betreft...
En ik heb er inderdaad over nagedacht om DPC te verlaten (dit was na het TCF gebeuren) maar dat is natuurlijk gewoon niet te doen als je een Hollander in bloed en nieren bent, een ruime 3 jaar lang op GoT/Tweakers.net te vinden bent en ook zeker het DC-en in mijn bloed heb. Overigens ben ik een bijzonder mens zoals elk ander dat is, ik misschien met mijn persoonlijke handleidingen omdat ik nog wat extra dingen van "God" heb gekregen waar ik mee moet leren leven, maar jammer genoeg ook anderen... Misschien eens boven mijn avatar/usericon lezen zegt genoeg... Maar ik kan ook bewijzen dat er ook mensen zijn met wie ik wel mega goed kan opschieten, die mij een super kerel vinden en ook andersom. Maar dat is vaak zo nadat ik ze gesproken heb in reallife en ze dan pas echt zien wie ik ben. Internet/IRC/Chat is niks opzich, en iedereen weet dat dat gewoon niet serieus te nemen is, en ook ik, en ook ik raak de weg vaak kwijt. Conclusie, ik ben uit eigen hand een ander team in gegaan ivbm. ik niet met #dpc verder kon werken (maar wel met open armen ontvangen werd en PM's krijg met wat ik allemaal wilde gaan doen en dat ze me nodig hadden).
...
Maak me weer eens uber boos

Als lid van "En die muis zei tegen de olifant" welkom ik aKra in ieder geval van harte welkom...NG schreef op 08 januari 2004 @ 21:03:
[...]
Als "En die muis zei tegen de olifant" een verstand team is weigeren ze je gewoon hard de toegang. Dit is niet de eerste keer dat je na een ruzie een team verlaat en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik vind dat iedereen lid zou mogen zijn van Dutch Power Cows, maar sommige mensen verdienen het na een tijd echt niet meer hoor.
#StopBurningStuff
Vraag vooral even alle leden van Team ColdFusion om een nare post neer te zetten... Dat helpt absoluut!!!
Goooooooo Team ColdFusion!
Verwijderd
Ook namens mij._WgV_ schreef op 08 januari 2004 @ 23:00:
[...]
Als lid van "En die muis zei tegen de olifant" welkom ik aKra in ieder geval van harte welkom...
Verwijderd
Nare posts? Nee hoor, het is alleen een feit dat dit al meerdere keren is gebeurd. Uit jou posts blijkt dat jij de intentie hebt de stampede te vergallen. Ik wil alleen even kwijt dat ik dat zonde zou vinden.aKra schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
[...]
Vraag vooral even alle leden van Team ColdFusion om een nare post neer te zetten... Dat helpt absoluut!!!
Ik vind het erg vervelend voor je dat je het syndroom van asperger hebt, veel mensen zijn bereid daar rekening mee te houden. Maar het kan niet zo zijn dat 300 mensen moeten lijden onder de problemen van 1 persoon.
Just my 2 cents
aKra schreef op 08 januari 2004 @ 22:53:
Overigens, let's go fuckup the mood @ Stampede...
(Ja, ik weet dat de edit button bestaat, en nee die gebruik ik niet voor die post.)
Jajaja, nu weten we het wel. Ruzie is 1 ding, maar dit gaat wat ver, denk je ook niet. Je mag in dit topic teamreclame maken, maar afzeiken is weer wat anders. Lees ff de FAQ en let daarbij vooral op het stuk over hoe we met elkaar om dienen te gaan op dit forum. Wat je op andere fora doet interesseert me niet, maar hou je anders hier een beetje inaKra schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
[...]
Dit topic is gesloten.