[Contact]Mod Play

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik probeer MOD Play ( van AV) te contacten via ICQ en Mail vanwege een vraag.
maar play at tweakers dot net mag niet werken, en op z'n icq word ik gedeclined en kan ik (door m'n geweldige icq lite) geen messages naar em sturen terwijl ie me declined heeft.
Wat zijn de alternatieven ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/45197/C6C3EF/000000
uit zijn profiel ;)

offtopic:
waarom heeft Play eik nog geen t.net adres :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Play zit nog in zn proeftijd Erkens, misschien is dat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
Erkens schreef op 23 december 2003 @ 22:38:
[afbeelding]
uit zijn profiel ;)

offtopic:
waarom heeft Play eik nog geen t.net adres :?
ah .. thanx .. had daar gekeken, maar denk ik mytweakers te snel aangezien voor tweakers. Ga het nog is proberen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G33rt schreef op 23 december 2003 @ 22:38:
Play zit nog in zn proeftijd Erkens, misschien is dat het
true, maar JSS is een paar dagen eerder modje geworden en beschikt wel over een dergelijk adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik vergis me :P
Ach, ik kreeg pas mn email addy na proeftijd, net als crewfora. Tegenwoordig wordt daar vaak wat soepeler mee omgesprongen, maar niet overal even soepel. Het maakt weinig uit, zolang het maar duidelijk is hoe iemand bereikt kan worden. En bij Play stond het toch duidelijk in zn profile :P

[ Voor 175% gewijzigd door m-m op 23-12-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
't is me gelukt denk ik, kleine voetnoot tho ... : Hij zet in z'n ondertitel wel een ICQ link om em te contacten, maar hij accept het dus niet, nu kan dat aan mijn geringe ICQ kennis liggen, maar wat heeft die ondertitel dan nog voor een nut ?

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-12-2003 22:54 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CRiMiNaL schreef op 23 december 2003 @ 22:53:
't is me gelukt denk ik, kleine voetnoot tho ... : Hij zet in z'n ondertitel wel een ICQ link om em te contacten, maar hij accept het dus niet, nu kan dat aan mijn geringe ICQ kennis liggen, maar wat heeft die ondertitel dan nog voor een nut ?
kan je hem meteen vragen in je mailtje die je hem stuurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
Erkens schreef op 23 december 2003 @ 22:55:
[...]

kan je hem meteen vragen in je mailtje die je hem stuurt :P
Eerder een algemene vraag omdat ik niet zovaak ICQ gebruik :+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Erkens schreef op 23 december 2003 @ 22:43:
[...]

true, maar JSS is een paar dagen eerder modje geworden en beschikt wel over een dergelijk adres?
JSS verbeterde me :+
<@JSS> dat was dus PNS ;)
<@JSS> NT rechten had ik al een paar maanden
<@Erkens> o shit, idd :+
<@Erkens> maar hoelang duurde het dan, voordat je een @t.net kreeg?
<@JSS> ik kreeg 'm direct :)
JSS kreeg dus direct een t.net adres, waarom Play niet dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Erkens op 23-12-2003 23:21 . Reden: irc quote ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:30

Arno

PF5A

Waar maak je je eigenlijk druk om :?

* Arno denkt dat het deels aan de HGA en deels aan de beschikbare tijd van ACM/Kees/etc ligt :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een 'add-aanvraag' ontvangt de gebruiker zodra hij online komt, dan kan de eigenar iemand toevoegen danwel toegang weigeren (ik dacht dat je bij je aanvraag tot toevoeging ook een korte tekst kan sturen)

misschien dat de mod momenteel niet online is, en het verzoek niet gehad heeft.

een andere mogelijkheid is dat hij een alternatieve client gebruikt, waarbij het 'adden niet zo foutloos verloopt en wel eens misgaat, waarbij approvals schijnen weg te vallen of geheel niet binnenkomen (ik heb zelf dat probleem nog wel regelmatig)

ik neem aan dat de mod, als hij het in zijn ondertitel zet, wel degelijk bereid is te luisteren naar gebruikers via zijn ICQ, maar we hebben het over techniek, en hierin kan het soms fout gaan en verder over menseen die niet altijd 24-uurs online (kunnen) zijn.

geduld en eventueel via ICQ alswel een maitje sturen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Arno schreef op 23 december 2003 @ 23:23:
Waar maak je je eigenlijk druk om :?

* Arno denkt dat het deels aan de HGA en deels aan de beschikbare tijd van ACM/Kees/etc ligt :P
ik maak me druk om het feit dat niet de hele crew bereikbaar is op het o zo gepushde adres <nick>@tweakers.net.
En tijd, tja, ze weten (neem ik aan) meestal al wel enige tijd dat er een nieuw modje komt, dus dat lijkt me eigenlijk een beetje onzin, maar wellicht kan iemand daar wat over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op 23 december 2003 @ 23:20:
JSS kreeg dus direct een t.net adres, waarom Play niet dan?
Zoals ik al zei, daar zijn niet echt gestandardiseerde regels en procedures voor ofzo, dat verschilt ook per HGA. Lijkt me ook niet nodig. En dan wordt GoT alsnog vaak verweten dat we veel te veel procedures en regeltjes hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 23 december 2003 @ 23:33:
En dan wordt GoT alsnog vaak verweten dat we veel te veel procedures en regeltjes hebben :X
aan onze kant ja, wat er aan jullie kant gebeurd en er aan regeltjes zijn zien we niet, en boeien ons ook niet omdat wij daar niets mee te maken hebben ;)

offtopic:
overigens had ik je eerdere post niet meer gelezen nadat je hem leeg geedit had, wist niet dat je hem opnieuw geedit had ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 23-12-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
RM-rf schreef op 23 december 2003 @ 23:26:
een 'add-aanvraag' ontvangt de gebruiker zodra hij online komt, dan kan de eigenar iemand toevoegen danwel toegang weigeren (ik dacht dat je bij je aanvraag tot toevoeging ook een korte tekst kan sturen)

misschien dat de mod momenteel niet online is, en het verzoek niet gehad heeft.

een andere mogelijkheid is dat hij een alternatieve client gebruikt, waarbij het 'adden niet zo foutloos verloopt en wel eens misgaat, waarbij approvals schijnen weg te vallen of geheel niet binnenkomen (ik heb zelf dat probleem nog wel regelmatig)

ik neem aan dat de mod, als hij het in zijn ondertitel zet, wel degelijk bereid is te luisteren naar gebruikers via zijn ICQ, maar we hebben het over techniek, en hierin kan het soms fout gaan en verder over menseen die niet altijd 24-uurs online (kunnen) zijn.

geduld en eventueel via ICQ alswel een maitje sturen.
hij was wel degelijk on-line, en hij heeft de aanvraag afgewezen. Natuurlijk is er hier plaats voor error, maar ik weet zeker dat hij declined heeft. Kreeg even later wel message van hem :
"Dude, wat is er?"
Maar als ie die wil beantwoorden krijg ik :
"Can't send message to this user" omdat ik te vaag een message naar em zou sturen. Terwijl ik, op de "request voor autorization" na nog niks naar em heb gestuurd. Zelfs na een paar minuten wachten mag het niet baten. Ik snap weer waarom ik geen ICQ gebruik |:(

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-12-2003 23:42 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno schreef op 23 december 2003 @ 23:23:
Arno heeft gelijk :) Het ligt aan de HGA wanneer de aanvraag verstuurd wordt en aan de serveradmins wanneer deze gehonoreerd wordt :)

Zoals m-m al zegt; hier zijn geen procedures voor, dit verschilt per HG(A). Ik kan wel zeggen dat dit onderwerp (nog steeds) onder de aandacht is binnen de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CRiMiNaL schreef op 23 december 2003 @ 23:40:
Ik snap weer waarom ik geen ICQ gebruik |:(
offtopic:
dat jij wellicht niet met een programma kan omgaan zegt niets over het gebruikte programma, dus om nu meteen te impliceren dat ICQ een messenger van [censuur] is...
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:40:
Arno heeft gelijk :) Het ligt aan de HGA wanneer de aanvraag verstuurd wordt en aan de serveradmins wanneer deze gehonoreerd wordt :)
maar je mag toch wel aannemen dat iets belangrijks als een mailaccount wel binnen een week ofzo gefixed kan worden?
Zoals m-m al zegt; hier zijn geen procedures voor, dit verschilt per HG(A). Ik kan wel zeggen dat dit onderwerp (nog steeds) onder de aandacht is binnen de crew :)
of weer :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 23 december 2003 @ 23:51:
maar je mag toch wel aannemen dat iets belangrijks als een mailaccount wel binnen een week ofzo gefixed kan worden?
Zeker, zeker :) Meestal enkele dagen. In dit geval zal daar ook geen sprake van zijn (mag ik hopen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
iedereen die ik probeer te sturen krijg ik dezelfde melding ... ligt dus weldegelijk aan het programma meneer Erkens
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/icqlite.jpg

ik impliceerde ook niet dat het een [censuur] programma is, ik zei alleen dat ik snap waarom ik het niet gebruik.

[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-12-2003 23:58 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik ga pas met mailaddys strooien als de collega in kwestie ook blijft.
Verder is er helemaal geen reden voor gebruikers om zich te bemoeien met wat er binnen Harde Waren gebeurt bij dit soort zaken.
Verder heeft Play z'n mailadres gewoon zichtbaar in z'n profiel, dus ik heb werkelijk geen idee waarom dit topic nog langer open moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Erkens schreef op 23 december 2003 @ 23:33:
[...]
ik maak me druk om het feit dat niet de hele crew bereikbaar is op het o zo gepushde adres @tweakers.net
Uit de Organisatie-FAQ een passage die al 2 jaar of zo niet meer veranderd is:
Mocht je ooit de neiging niet kunnen weerstaan om één van de crewleden met een mailtje te teisteren, graag natuurlijk wel met een valide reden, kun je zijn/haar mailadres in het profiel vinden (waar je terechtkomt als je op de betreffende nick klikt in bovenstaand overzicht). Mocht je daar het adres niet tegenkomen is het adres in 99 van de 100 gevallen nick@tweakers.net.
Biedt dat ook geen soelaas kun je een mailtje naar gathering@tweakers.net sturen, zij weten je dan vast wel verder te helpen.
Lijkt me duidelijk, Play heeft gewoon een valide mailadres in z'n profiel dus komt helemaal goed :z

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.