Making an ass of myself since the 70's
[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-12-2003 21:59 ]
... MMORPG Addict.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
REPLY DAN NIET ..... van dit soort mensen word ik zooo F*cking ziek op dit forumsokje schreef op 23 december 2003 @ 21:51:
WTF is een boomslang????
Dit is stof voor een topicreport.. doe dat dus een volgende keer ook ajb..
[ Voor 20% gewijzigd door Pollewob op 23-12-2003 22:29 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
on topic;
ik zou gewoon voor en logitech MX50 ofzo gaan.....
mij kan je gevoels matig toch niet echt overtuigen van een muis met een balletje....
[rml][ PC] Welke muisje gebruik jij om te gamen?[/rml]
Dan weet je in no-time wat de meest gebruikte en beste gamemuis is: MX500/700
Dan is het wel een 1000dpi.
Het is een wat zwaardere muis, die erg goed schijnt te werken bij games, maar minder goed bij Windows e.d. omdat het klikken iets stroever gaat. Verder heeft zo'n muis een speciaal "mechanisme" om het balletje van de muis schoon te houden. (--> deze info is niet uit eigen ervaring, maar wat ik er van gehoord heb).
Heb er ook wel eens naar staan kijken, maarja ik heb nu een optische muis en twijfel ook nog.
btw. hij staat niet online op hun site...
Dus wat dat betreft vind ik hem persoonlijk erg goed. Hoe hij in de hand ligt, is even wennen, voor sommige mensen helemaal niet.
Verder vind ik de kwaliteit van de muis gewoon bagger, hij gaat veel te vaak stuk. Je krijgt wel netjes gewoon een nieuwe binnen de garantieperiode, maar het is mij al 2x gebeurd en ik ben overgestapt op een andere muis
Verwijderd
Ik kan hem iig niet adviseren.
Verwijderd
Van dit soort mensen word ik pas ziek.CRiMiNaL schreef op 23 december 2003 @ 21:58:
[...]
REPLY DAN NIET ..... van dit soort mensen word ik zooo F*cking ziek op dit forum![]()
![]()
Topic report of anders gewoon niks zeggen.
Verwijderd
Zelfde hier, heb hem 2 dagen gebruikt.Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 22:11:
Ik heb er nog eentje liggen.. Precies 3 uurtjes gebruikt. Kvind het een veels te log en grote muis en ligt niet lekker in de hand. En het is ook nog eens een muis met een balletje.....
Ik kan hem iig niet adviseren.
Maar kan er absoluut niet aan wennen, veeeeeeel te groot en log
en dan natuurlijk nog dat balletje
heb lang een Boomslang 2000 gehad, ooit voor 229 gulden gekocht en heb nu een Terratec Mystify Razer Boomslang 2100 voor 63 euro (met een Speedpad erbij)
je moet zeker effe wennen aan de muis, en het schoonmaken bij de 2100 val heel erg mee, de 2000 moest ik toch wat vaker schoonmaken
kijk eek eens op http://razer.tigga.org
veel info te vinden daar
dribbeltje & gambit:
het duurde wel 2 weken voordat ik goed met de boomslang overweg kon
btw. Ik gebuik de boomslang alleen voor te gamen, in windows vind ik hem gewoon niet fijn, daar heb ik een trackball voor
[ Voor 23% gewijzigd door Bramster op 23-12-2003 22:17 ]
Dan is het mijn ideale muis wan tik vind alle maar dan ook echt alle !!! muizen veel te klein
Waar zou ik hem kunnen testen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als je er rond de 10-15 euro een kan krijgen is het zeker de moeite waard, alleen de verpakking is het geld al waard wat mij betreft
daarna was het bedrijf zo goed als failliet gegaan.
toen hadden ze het zo geregeld dat Teratec weer boomslang muizen ging maken.
dit zou dan de Mystify Razer Boomslang worden, ala 2500 DPI, maar dit werd later gecorigeerd naar 2100 DPI (2500 DPI scheen niet te werken, veel foutjes met snelle bewegingen).
Dit werd een grote flop heb ik gelezen, die muis scheen echt bagger te werken, veel fouten in het ontwerp ed.
de 2500 is dus nooit uitgekomen, dus die kan je zowieso op je buik schrijven
tegenwoordig is razer weer helemaal terug, met 2 nieuwe muizen.
de Boomer Control (1000DPI) en de Boomer Speed (2100DPI)
(Meer info http://www.razerzone.com/story.html)
Ik zelf gebruik al ruim 3 jaar de originele 2000 DPI Boomslang, en deze vertoond zo langzamerhand de tekens van een aankomende dood
Mijn volgende muis word dan ook een Boomer Speed, aangezien ik geen andere muis kan hanteren, op het gebied van 1st person shooters.
Uit ervaring raad ik je aan hem wel even te proberen bij iemand als je hem wilt hebben, want een hoop mensen kunnen gewoon niet wennen aan de grip van dit ding.
(Iemand trouwens een idee wanneer die nieuwe Boomers hier in nederland te krijgen zijn?)
[ Voor 4% gewijzigd door amd187 op 23-12-2003 22:27 ]
Ik geef je gelijk weet je?Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 22:13:
[...]
Van dit soort mensen word ik pas ziek.
Topic report of anders gewoon niks zeggen.
Niet iedereen zal weten wat een boomslang is, dus ik vind die flame onnodig. Moet ik anders de topicstarter die zo misselijk wordt 's flamen?
Wat alleen erg jammer is: Razer heeft wat kwaliteitsproblemen, waardoor niet elke muis foutloos is (om het maar zwak uit te drukken).
Bovendien is dit echt een muis voor high sens users.
Dus werk je met een lage sensitivity --> MX muis van logitech
Vind je een hoge sens lekkerder --> probeer de boomslang eens
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
@nero355: dacht je werkelijk dat je een razer niet hoeft schoon te maken? bij het kleinste vuiltje begint de razer al te stotteren.
[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 23-12-2003 22:36 . Reden: tiepvaut. ]
hehe, je hebt hetzelde probleem als mij, kan ook niet meer zonderamd187 schreef op 23 december 2003 @ 22:20:
de eerste modellen waren de 1000 en 2000 DPI razer boomslang muizen.
daarna was het bedrijf zo goed als failliet gegaan.
toen hadden ze het zo geregeld dat Teratec weer boomslang muizen ging maken.
dit zou dan de Mystify Razer Boomslang worden, ala 2500 DPI, maar dit werd later gecorigeerd naar 2100 DPI (2500 DPI scheen niet te werken, veel foutjes met snelle bewegingen).
Dit werd een grote flop heb ik gelezen, die muis scheen echt bagger te werken, veel fouten in het ontwerp ed.
de 2500 is dus nooit uitgekomen, dus die kan je zowieso op je buik schrijven
tegenwoordig is razer weer helemaal terug, met 2 nieuwe muizen.
de Boomer Control (1000DPI) en de Boomer Speed (2100DPI)
(Meer info http://www.razerzone.com/story.html)
Ik zelf gebruik al ruim 3 jaar de originele 2000 DPI Boomslang, en deze vertoond zo langzamerhand de tekens van een aankomende dood
Mijn volgende muis word dan ook een Boomer Speed, aangezien ik geen andere muis kan hanteren, op het gebied van 1st person shooters.
Uit ervaring raad ik je aan hem wel even te proberen bij iemand als je hem wilt hebben, want een hoop mensen kunnen gewoon niet wennen aan de grip van dit ding.
(Iemand trouwens een idee wanneer die nieuwe Boomers hier in nederland te krijgen zijn?)
maar de terratec 2100 doet het goed hoor, ik heb de KZR2 versie inmiddels is er een nieuwe, KZR3
btw, alle andere boomslangs, dus ook de Boomer's zijn hetzefde, alleen de kleuren zijn anders
de Boomers zijn de KZR3 versie
Verwijderd
de 2000 is gewoon heel snel met bewegingen, voor sommige te snel
de 1000 geeft je wat meer controle
Verwijderd