Is een Razor boomslang z'n geld waard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
:P :7 Vraagje, ik werk nu met een Microsoft cordles, en een logitech optical, bijde worden voor games gebruikt, nu is mijn vraag is de boomslang echt zo goed voor te gamen? speel spellen als Rtcw-ET Call of duty, UT.
Is het de moeite waard om over te stappen op zo'n boomslang?
En zo ja welke dan de 1000 of de 2500?

Bedankt alvast. :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Heb ook heeeeel lang op zo'n muis ziten azen, de 2000 om precies te zijn. Een vriend van me heeft em, en het is echt een g**l goede muis. Maargoed, over de nieuwe types zijn somigge niet zo te spreken. Het is dus maar wat je zelf wilt. En of je met de hoge sensitivity om kan gaan

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-12-2003 21:59 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 08:57

Mojo

The Power Within

WTF is een boomslang????

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

REPLY DAN NIET ..... van dit soort mensen word ik zooo F*cking ziek op dit forum :( :( :/

Dit is stof voor een topicreport.. doe dat dus een volgende keer ook ajb..

[ Voor 20% gewijzigd door Pollewob op 23-12-2003 22:29 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een slang die in een boom leefd....

on topic;

ik zou gewoon voor en logitech MX50 ofzo gaan.....
mij kan je gevoels matig toch niet echt overtuigen van een muis met een balletje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 20:34

GG85

.......

Ik zou zeggen, kijk hier eens:
[rml][ PC] Welke muisje gebruik jij om te gamen?[/rml]

Dan weet je in no-time wat de meest gebruikte en beste gamemuis is: MX500/700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Bij Vicomputer in Breda heb ik er zien liggen voor maar 10 pleuro (nieuw).
Dan is het wel een 1000dpi.

Het is een wat zwaardere muis, die erg goed schijnt te werken bij games, maar minder goed bij Windows e.d. omdat het klikken iets stroever gaat. Verder heeft zo'n muis een speciaal "mechanisme" om het balletje van de muis schoon te houden. (--> deze info is niet uit eigen ervaring, maar wat ik er van gehoord heb).

Heb er ook wel eens naar staan kijken, maarja ik heb nu een optische muis en twijfel ook nog.

btw. hij staat niet online op hun site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 18:03

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Afgezien van het feit dat het nog een balmuis is (irritant om steeds schoon te maken), is hij wel erg gevoelig en precies, wellicht te gevoelig voor de redelijk "langzame" games die jij speelt.

Dus wat dat betreft vind ik hem persoonlijk erg goed. Hoe hij in de hand ligt, is even wennen, voor sommige mensen helemaal niet.

Verder vind ik de kwaliteit van de muis gewoon bagger, hij gaat veel te vaak stuk. Je krijgt wel netjes gewoon een nieuwe binnen de garantieperiode, maar het is mij al 2x gebeurd en ik ben overgestapt op een andere muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog eentje liggen.. Precies 3 uurtjes gebruikt. Kvind het een veels te log en grote muis en ligt niet lekker in de hand. En het is ook nog eens een muis met een balletje.....

Ik kan hem iig niet adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 23 december 2003 @ 21:58:
[...]

REPLY DAN NIET ..... van dit soort mensen word ik zooo F*cking ziek op dit forum :( :( :/
Van dit soort mensen word ik pas ziek.

Topic report of anders gewoon niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 22:11:
Ik heb er nog eentje liggen.. Precies 3 uurtjes gebruikt. Kvind het een veels te log en grote muis en ligt niet lekker in de hand. En het is ook nog eens een muis met een balletje.....

Ik kan hem iig niet adviseren.
Zelfde hier, heb hem 2 dagen gebruikt.
Maar kan er absoluut niet aan wennen, veeeeeeel te groot en log
en dan natuurlijk nog dat balletje :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Ik ben een echte boomslang fan :P

heb lang een Boomslang 2000 gehad, ooit voor 229 gulden gekocht en heb nu een Terratec Mystify Razer Boomslang 2100 voor 63 euro (met een Speedpad erbij)

je moet zeker effe wennen aan de muis, en het schoonmaken bij de 2100 val heel erg mee, de 2000 moest ik toch wat vaker schoonmaken

kijk eek eens op http://razer.tigga.org
veel info te vinden daar

dribbeltje & gambit:
het duurde wel 2 weken voordat ik goed met de boomslang overweg kon :P

btw. Ik gebuik de boomslang alleen voor te gamen, in windows vind ik hem gewoon niet fijn, daar heb ik een trackball voor :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bramster op 23-12-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wow Wow effe pauze => Is een Boomslang dus lekker GROOT volgens jullie :?
Dan is het mijn ideale muis wan tik vind alle maar dan ook echt alle !!! muizen veel te klein :/
Waar zou ik hem kunnen testen :? En die bal is niet zo erg hoor die wordt gescand door een optische sensor weer dus dat schoonmaken is bullshit.......... ;) En je maakt niet de bal schoon maar de muis en bij die Boomslang hoeft dat dus niet ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 19:44

S1W

Ik heb hem zeker een jaar gebruikt, zowel met gamen als gewoon. Ik moet zeggen dat het vrij lang duurt voordat je gewend bent aan de vorm en grootte van het ding. Ook de plaats van de knoppen is vrij apart. Bij mij werkte de rechter zij-knop niet echt lekker, en inmiddels is de slang overleden... (linkermuisknop bleef hangen).

Als je er rond de 10-15 euro een kan krijgen is het zeker de moeite waard, alleen de verpakking is het geld al waard wat mij betreft :) Ik zou het gewoon eens proberen, en als het niet bevalt stop je de slang weer lekker in z'n trommel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

de eerste modellen waren de 1000 en 2000 DPI razer boomslang muizen.
daarna was het bedrijf zo goed als failliet gegaan.
toen hadden ze het zo geregeld dat Teratec weer boomslang muizen ging maken.
dit zou dan de Mystify Razer Boomslang worden, ala 2500 DPI, maar dit werd later gecorigeerd naar 2100 DPI (2500 DPI scheen niet te werken, veel foutjes met snelle bewegingen).
Dit werd een grote flop heb ik gelezen, die muis scheen echt bagger te werken, veel fouten in het ontwerp ed.
de 2500 is dus nooit uitgekomen, dus die kan je zowieso op je buik schrijven :)
tegenwoordig is razer weer helemaal terug, met 2 nieuwe muizen.
de Boomer Control (1000DPI) en de Boomer Speed (2100DPI)
(Meer info http://www.razerzone.com/story.html)

Ik zelf gebruik al ruim 3 jaar de originele 2000 DPI Boomslang, en deze vertoond zo langzamerhand de tekens van een aankomende dood :)
Mijn volgende muis word dan ook een Boomer Speed, aangezien ik geen andere muis kan hanteren, op het gebied van 1st person shooters.
Uit ervaring raad ik je aan hem wel even te proberen bij iemand als je hem wilt hebben, want een hoop mensen kunnen gewoon niet wennen aan de grip van dit ding.

(Iemand trouwens een idee wanneer die nieuwe Boomers hier in nederland te krijgen zijn?)

[ Voor 4% gewijzigd door amd187 op 23-12-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 22:13:
[...]
Van dit soort mensen word ik pas ziek.

Topic report of anders gewoon niks zeggen.
Ik geef je gelijk weet je?

Niet iedereen zal weten wat een boomslang is, dus ik vind die flame onnodig. Moet ik anders de topicstarter die zo misselijk wordt 's flamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Als je em voor een redelijke prijs op de kop kunt tikken <70 euro en je hebt een werkend exemplaar, dan is ie zeker weten z'n geld waard.

Wat alleen erg jammer is: Razer heeft wat kwaliteitsproblemen, waardoor niet elke muis foutloos is (om het maar zwak uit te drukken).
Bovendien is dit echt een muis voor high sens users.
Dus werk je met een lage sensitivity --> MX muis van logitech
Vind je een hoge sens lekkerder --> probeer de boomslang eens

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jongens.. laten we de draad niet nog verder ontsporen.. ontopic maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
zonde om in het tijdperk van de optische muis nog een balmuis te kopen, heb zelf een razer 1000 gehad, nou die ging na een enkele dagen zijn doosje in.

@nero355: dacht je werkelijk dat je een razer niet hoeft schoon te maken? bij het kleinste vuiltje begint de razer al te stotteren.

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 23-12-2003 22:36 . Reden: tiepvaut. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
amd187 schreef op 23 december 2003 @ 22:20:
de eerste modellen waren de 1000 en 2000 DPI razer boomslang muizen.
daarna was het bedrijf zo goed als failliet gegaan.
toen hadden ze het zo geregeld dat Teratec weer boomslang muizen ging maken.
dit zou dan de Mystify Razer Boomslang worden, ala 2500 DPI, maar dit werd later gecorigeerd naar 2100 DPI (2500 DPI scheen niet te werken, veel foutjes met snelle bewegingen).
Dit werd een grote flop heb ik gelezen, die muis scheen echt bagger te werken, veel fouten in het ontwerp ed.
de 2500 is dus nooit uitgekomen, dus die kan je zowieso op je buik schrijven :)
tegenwoordig is razer weer helemaal terug, met 2 nieuwe muizen.
de Boomer Control (1000DPI) en de Boomer Speed (2100DPI)
(Meer info http://www.razerzone.com/story.html)

Ik zelf gebruik al ruim 3 jaar de originele 2000 DPI Boomslang, en deze vertoond zo langzamerhand de tekens van een aankomende dood :)
Mijn volgende muis word dan ook een Boomer Speed, aangezien ik geen andere muis kan hanteren, op het gebied van 1st person shooters.
Uit ervaring raad ik je aan hem wel even te proberen bij iemand als je hem wilt hebben, want een hoop mensen kunnen gewoon niet wennen aan de grip van dit ding.

(Iemand trouwens een idee wanneer die nieuwe Boomers hier in nederland te krijgen zijn?)
hehe, je hebt hetzelde probleem als mij, kan ook niet meer zonder :P
maar de terratec 2100 doet het goed hoor, ik heb de KZR2 versie inmiddels is er een nieuwe, KZR3

btw, alle andere boomslangs, dus ook de Boomer's zijn hetzefde, alleen de kleuren zijn anders
de Boomers zijn de KZR3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de 2000dpi (fast speed) maar ik lees nu dat ik voor mijn actie games juist een control.. nodig heb namelijk deze http://www.razerzone.com/boomercontrol.html iemand die mij kan uitleggen of dit idd zo is want ik wil gewoon de max uit mijn games halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
die namen hebben ze zo gemaakt omdat iedereen gelijk dacht dat de 2000 versie beter was dan de 1000

de 2000 is gewoon heel snel met bewegingen, voor sommige te snel
de 1000 geeft je wat meer controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zelf een van de nieuwste types en die bevalt erg goed. Ik heb hem laatst nog kunnen kopen voor 40 dollar bij de promotie actie van Razer. Razer heeft een paar moeilijke jaren achter de rug maar is weer back in buisness. De aller eerste Razers waren erg goed. Daarna zijn er een 2 slechte series geweest met problemen. Ze hebben de problemen inmiddels goed opgelost en zijn terug met 2 modellen. Voor een die hard shooter gamer is het een fijne muis. Van vervuiling heb ik weinig last, hang ook een beetje van je soort muismat af. Verder kun je alleen zelf bepalen of hij zijn geld waard is.
Pagina: 1