Ik heb een PC met Logitech X-620 6.1 speakerset en een Trust Dolby Digital geluidskaart. Ja, ik weet het, Trust is niet de beste, maar het is m'n server waarop ik ook TV wil kunnen kijken. Maar goed, ik heb er dus een Hercules 9000AIW-kaart inzitten voor TV. Nu wil ik TV kunnen kijken met Dolby ProLogic(II) geluid, maar er worden maar 2 kanalen naar de speakers gestuurd. Als ik een DVD of DivX bekijk met AC3-geluid, heb ik wel 5.1 geluid. Het geluid van de TV komt via de Line-In binnen op de geluidskaart. Nu vraag ik me af of er software (driver) bestaat die het ProLogic gecodeerde ingangssignaal splitst in 4(PL) of 6(PLII) kanalen voor m'n speakersetje. In de speakerset zit dus geen ProLogic decoder. Bestaat dit? Zo ja, waar wind ik dit en wat zijn de kosten?
Oh ja, als het gaat om drivers: Ik heb er nu nog een Trust-kaartje inzitten, maar dat wordt op termijn een Hercules GameTheater7.1
Oh ja, als het gaat om drivers: Ik heb er nu nog een Trust-kaartje inzitten, maar dat wordt op termijn een Hercules GameTheater7.1