tv out bij radeon 9600

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 13:21

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Via search vond ik niet wat ik zocht, dus op deze manier:

Hoe kan ik twinview krijgen met mijn radeon, of in ieder geval een snelkoppeling ofzo waardoor ik snel kan wisselen tussen twee schermen (pc/tv).

Nu heb ik ook wel beeld op twee schermen, op de pc gewoon op de ander alleen het bureaublad zonder pictogrammen. en vice versa.

Wat is een makkelijke oplossing? Ik ben tv tool gewend, maar dat ondersteund de radeon niet

edit:

Ik heb het door, het schermt loopt door :)

Hoe kan ik er dan voor zorgen dat BS player, wat ik gebruik voor mijn films, ook op de tv afspeeld?

[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 23-12-2003 16:59 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Hi,

tv-out enzo hoort bij videoplanken & beeldkanonnen, eigenlijk niet in AV&H. Misschien dat je dan ook de tv out faq over het hoofd heb gezien: De grote tv-out FAQ

Maargoed, mocht je dat wel degelijk gelezen hebben, open dan even een nieuw topic in VB, kun je de topic titel eventueel nog bijwerken met de informatie waar je net achter bent gekomen :)

Mijn ervaring met radeon kaarten is dat je alles kunt instellen gewoon bij de instellingen zelf. Op je bureaublad rechtermuisknop -> eigenschappen/properties -> tabblad instellingen/settings -> onderaan knop advanced -> in nieuw scherm staat daar ergens display properties ofzo, of iets anders dat er op lijkt, evenals clone mode of overlay settings. Iets in die geest, daar zou je ook moeten kunnen opgeven dat je je desktop niet wilt laten doorlopen maar dat het een kopie is, of dattie enkel de video (overlay) weergeeft.

Kijk daar even, mocht het nog nodig zijn open dan even een nieuw topic in VB.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.