Toon posts:

Welke van de 3 hoofdtelefoons/oordopjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd opzoek naar goeieoordopjes/koptelefoon die ik kan gebruiken op mij Mp3-Cdspeler:
Ik kwam uit op deze 3.... Maar kan niet kiezen :X

Wat vinden jullie nou de beste/handigst van de 3?
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.jp/products/Models/Library/img/img/MDR-EX70LP-JE.jpgSony MDR-EX70LP
Afbeeldingslocatie: http://www.megapool.nl/data/products/large/428513.jpgPHILIPS SBCHE565
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7038849F.gifPhilips SBC-HJ050 Nike sport hoofdtelefoon
Poll: Welke van de 3?
Sony MDR-EX70LP
PHILIPS SBCHE565
Philips SBC-HJ050 Nike sport hoofdtelefoon
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5886&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik heb al in het topic Wat zijn goede oordopjes geweest, maar werd er niet veel wijzer van.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:51 ]

Verwijderd

uhm beetje onduidelijke titel.... kan je um ff changen?
ik heb zoiets als middelste gehad en die dingen die zitten vet goed in je oren!!
die rechter vind ik niet egt mooi en linker lijken me nie egt lekker zitten...
de middelste heeft ook het mooiste design vind ik

edit: welke oordopjes zijn welke: poll is niet egt duidelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:19 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Het Sports-type heeft wel veel betere bassen dan die oordopjes. Dat moet je misschien wel even in de gaten houden.

Senile! Senile Oekaki

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Gewoon kiezen wat je het beste toelijkt :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 21:33
Ik heb de 1e, waar ik ook zeer tevreden over ben. Pas echter op met het verliezen van de dopjes: ze zijn rond de $10 als je ze los moet bestellen (bij sony).
Kies echter wel voor de vernieuwde versie, de EX71. Deze zijn vernieuwd in oa de geluidskwaliteit, en zijn superieur boven je 2 andere keuzes.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Verwijderd

_bas_ schreef op 23 december 2003 @ 16:20:
Het Sports-type heeft wel veel betere bassen dan die oordopjes. Dat moet je misschien wel even in de gaten houden.
die van mij (middelste alleen van Sony) hebben hele lekkere bas...ze waren alleen 30€, best veel voor oordopjes...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok die bass lijkt me wel vet ....

Ik zal ff neerzetten wat ik ene beetje wil:

-Ik hou van trance tot hardstyle dus wil wel lekkere bas
-Hij moet lekker zitten en als je hadr met je hoofd gaat schudden dat het blijft zitten.
-Goede geluidskwaliteit natuurlijk.
-En mooi uiterlijk (en een beetje bij mijn Irver slim-x imp-550 kleur/passen)
GGS_VR6 schreef op 23 december 2003 @ 16:21:
Gewoon kiezen wat je het beste toelijkt :?
Dat was dus mijn probleem....Kon niet kiezen 8)7
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:29:
[...]

die van mij (middelste alleen van Sony) hebben hele lekkere bas...ze waren alleen 30€, best veel voor oordopjes...
Als ik zo op sony sites en andere kijk is 30 euro nog goedkoop!

[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:54 ]

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die sony 70 bllbalab heb ik ook
maar er is een verbeterde versie ervan uit de 71
de bass is minder boemerig zeg maar.

maar die oordopjes zitten lekker! en je hebt iig geen omgedraaide buitenboordbeugel om je hoofd heen :)
(ik slaap heel vaak met deze dopjes in, terwilj ik gewoon op de zijkant van mn hood ligt. Dat lukt me niet met oordopjes met die philips design <--- pijn!)

Verwijderd

Topicstarter
pokeran schreef op 23 december 2003 @ 16:52:
die sony 70 bllbalab heb ik ook
maar er is een verbeterde versie ervan uit de 71
de bass is minder boemerig zeg maar.

maar die oordopjes zitten lekker! en je hebt iig geen omgedraaide buitenboordbeugel om je hoofd heen :)
(ik slaap heel vaak met deze dopjes in, terwilj ik gewoon op de zijkant van mn hood ligt. Dat lukt me niet met oordopjes met die philips design <--- pijn!)
:) luister jij dan muziek in je slaap :?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb nu dees de Philips SBCHS510 , kostte €25,- toen ik hem kocht, de bassen zijn echt mooi, en hij kan echt diep, de heldere tonen zijn ook mooi, het enige wat wel is, als je veel met je hoofd beweegt verschuift die en wordt het geluid minder... het geluid is ook stukken beter dan die van die oordopjes van philips (die heb ik gehad voor deze koptelefoon)
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/sbchs510_l.jpg
en ik heb dees bij mn iriver iFP-380 gehad: Sennheiser MX 400 RC en die hebben ook best mooi geluid, het is alleen dat ze bij mij snel uit mn oren vallen O-)

[ Voor 23% gewijzigd door BiG-GuY op 23-12-2003 21:15 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Topicstarter
BiG-GuY schreef op 23 december 2003 @ 21:10:
ik heb nu dees de Philips SBCHS510 , kostte €25,- toen ik hem kocht, de bassen zijn echt mooi, en hij kan echt diep, de heldere tonen zijn ook mooi, het enige wat wel is, als je veel met je hoofd beweegt verschuift die en wordt het geluid minder... het geluid is ook stukken beter dan die van die oordopjes van philips (die heb ik gehad voor deze koptelefoon)
[afbeelding]
en ik heb dees bij mn iriver iFP-380 gehad: Sennheiser MX 400 RC en die hebben ook best mooi geluid, het is alleen dat ze bij mij snel uit mn oren vallen O-)
Woa die zit er vet uit! Die ga ik es ff opzoeken..!!

Verwijderd

Oordeopjes hebben over het algemeen wat beter geluid omdat ze dichter bij je oor zitten dan de gewone koptelefoons.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie maken me hetw el moeilijk he!!!!!

Ik ben net opzoek gegana naar dei Philips SBCHS510, hijs echt mooi en zo te zien/horen ook goed geluid...Alleen f kijken waar ik hem kan kopen... (ik doe niet via online gedoe....)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 21:38 ]

Verwijderd

Polls zijn zoiezo niet toegestaan in techtopics, daarnaast is dit echt een smaak kwestie, ze zullen allemaal wel voldoen.

Je weet in ieder geval wat je wilt dus ga met dat in gedachten eens een goede zaak binnen en maak daar je keuze. Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op je taalgebruik, een beetje meer aandacht bij het typen van je post mag wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.