Speaker probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Sanderfox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Hoi,

Een vriendin van me heeft een probleem met haar speakers.
Dit is wat ze zegt :

"als k zelf een film download doet alles t goed, maar als mn broer wat download en k dat dan op mijn computer ga draaien dan doet één geluidbox t nie. k krijg dan alleen achtergrond geluid en niet t geluid van de personen die wat zeggen."

Ik heb al in Google gezocht en in FAQ's, maar daar kon ik het probleem zo gauw niet vinden.

Ik hoop dat iemand hier haar kan helpen met haar probleem. Mocht je meer info nodig hebben, dan moet je het maar ff vragen.

Sanderfox

• Sanderfox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
AvOn, wat bedoel je met "gemeld @ sem" ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat je topic niet voldoet aan de daarvoor geldende richtlijnen...

Verwijderd

Wat inhoud dat we met deze beschrijving die je geeft niks kunnen. Misschien dat de AVH Faq je een eind op weg kan helpen: AV FAQ; Veelgestelde vragen

AvOn, goed dat je ons probeert te helpen, maar alleen een topicreport was genoeg geweest. Melden in SM is niet nodig, en het dan ook nog eens melden in het topic is helemaal overdone. Jou oplossing is in dit geval erger als de kwaal.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Lees even deze door:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Om iemand op weg te helpen is informatie nodig, en liever teveel info dan te weinig. Vraag dus even na welke hardware er gebruikt wordt, welke software, probeer de codecs op te zoeken (met een programma genaamd gspot bijv: link). Hier kan niemand wat mee.

Maar doe ook zelf even wat onderzoek en mocht je daar niet uit komen vertel dan wat er niet lukt enzo. Staat verder ook in de bovenstaande policy, die is niet om je te pesten, maar om de gang van zaken te ordenen zodat iedereen er beter van wordt (nog een kerstgedachte ook :P ).

/edit: hoi kaj en speel :w

[ Voor 7% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-12-2003 16:33 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.