Ik heb een GeForce2 GTS/Pro (zit ertussenin met de snelheden), en ik heb nu sinds 2 weken problemen met die videokaart. Het begon met de error "D3DERR_INVALIDCALL (1012)". Toen ik mijn drivers en zo wilde uninstallen kreeg ik problemen met mijn moederbord. Toen ik een nieuw moederbord had, heb ik Windows 2000 Server opnieuw geinstalleerd, en toen begonnen de echte problemen met de videokaart.
Ik krijg constant deze error:

Ik heb al geprobeerd DirectX 9.0b opnieuw te installeren, te uninstallen en dan 9.0 erop te gooien, andere detonators erop gezet, en zelfs Windows 2000 wéér opnieuw geinstalleerd, en dat allemaal zonder succes.
De error blijft terug komen, zij het dat hij die error niet elke keer geeft. De ene keer wil hij wel gewoon een spel starten, en de andere keer krijg ik deze error naar me toe gegooid. Ook als ik in dxdiag de Direct3D wil testen, krijg ik deze error, dan wel, dan niet. Het probleem is meestal (tijdelijk) verholpen na een reboot.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik krijg constant deze error:

Ik heb al geprobeerd DirectX 9.0b opnieuw te installeren, te uninstallen en dan 9.0 erop te gooien, andere detonators erop gezet, en zelfs Windows 2000 wéér opnieuw geinstalleerd, en dat allemaal zonder succes.
De error blijft terug komen, zij het dat hij die error niet elke keer geeft. De ene keer wil hij wel gewoon een spel starten, en de andere keer krijg ik deze error naar me toe gegooid. Ook als ik in dxdiag de Direct3D wil testen, krijg ik deze error, dan wel, dan niet. Het probleem is meestal (tijdelijk) verholpen na een reboot.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door X-G op 23-12-2003 14:57 ]