Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
doe "[.img.]adres[./img.]"
en de punten bij img moet je weghalen
http://www.plaatje.com
dat moet dan bij adres
en de punten bij img moet je weghalen
http://www.plaatje.com
dat moet dan bij adres
WatOp zondag 10 december 2000 10:06 schreef Evil_Homer het volgende:
Ben ik goe of wat????!!!
Okee, hier wil ik wel eens wat plaatjes van zien, zoals wat voor koelers gebruik je?? een screenshotje ofzo met de temp in beeld!! of een schematische tekening van de vette contructie. En waarom ga je niet verder met oc'en als je toch niet boven kamertemp uit komt??
Verwijderd
hoe kan ie eigenliijk een vried van mij klockt hem over de 600
amd duron 700@927,geforce2 mmx,24 speed, creative fps1000 en live 1024:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
amd duron 700@927,geforce2 mmx,24 speed, creative fps1000 en live 1024:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Tell me!Op zondag 10 december 2000 11:42 schreef DKasemier het volgende:
Weet jij HOE makkelijk de P2-350 over te klokken was? Dit kon met standaardkoeling man!
Ik heb nog een ongelokte P-II 333 liggen. Die wil toch echt niet verder dan 400 MHz hoor. En dat was uit dezelfde tijd als de 350 Mhz. Als je een 350 hebt van de laatste paar weken dat ie gemaakt is, zal ie wel beter te OC-en zijn, dat wel.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik die oc prestatie voor een PII 350 (dus geen mendocino ding) zeer goed vind. 
Persoonlijk kreeg ik Žm niet hoger dan 392Mhz (112FSB) maar dat was in een klein kut kastje en el cheapo ram en zonder al te extreme cooling.
Persoonlijk kreeg ik Žm niet hoger dan 392Mhz (112FSB) maar dat was in een klein kut kastje en el cheapo ram en zonder al te extreme cooling.
Vriend van mij heeft een Intel P2-300 (deschutes). Deze heeft ie gewoon op 450 draaien, net zoals een Celeron dat kan...
Hoezo sloom?
Hoezo sloom?
Verwijderd
m ik zit hier ook te tikken op een PII 350 bakkie en die is nog niet opgeclockt. Eens kijken of ik m ook wat hoger kan krijgen:)
Overklokken minder dan 50% telt niet ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Vertel me dat dan maares, als je CPU een gelockedte multiplier heeft...Op zondag 10 december 2000 11:42 schreef DKasemier het volgende:
Weet jij HOE makkelijk de P2-350 over te klokken was? Dit kon met standaardkoeling man!
mijn vriend had een celeron 266 op 400
Die waren ook nog niet gelockt ....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Vanaf wanneer werden de Pentiums eigenlijk gelockt? De PIII Katmai?
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
tweakerbee
vanaf de PII 350 zijn ze gelockt, maar er is een batch in omloop die niet gelockt is.
Heb trouwens net ffies zitten spelen:
PII 350 @ 112Mhz bus CAS2
391Mhz dus. Als ik m met SoftFSB naar 124 zet(de volgende optie) knalt ie m naar 239MHz iemand die weet wat dit veroorzaakt?
vanaf de PII 350 zijn ze gelockt, maar er is een batch in omloop die niet gelockt is.
Heb trouwens net ffies zitten spelen:
PII 350 @ 112Mhz bus CAS2
391Mhz dus. Als ik m met SoftFSB naar 124 zet(de volgende optie) knalt ie m naar 239MHz iemand die weet wat dit veroorzaakt?
nou, een pII van 350 op 467 krijgen is simpel de bus van 100 naar 133 draaien
en dat is simpel geluk hebben of geen geluk hebben.
mijn pa's pII loopt ook op 467
(133%)
en dat is simpel geluk hebben of geen geluk hebben.
mijn pa's pII loopt ook op 467
(133%)
Verwijderd
hier draait ie ook op 466:)
maar ik moet nog testen of het wel stabiel genoeg is.
morgen Formatten en dan kijk ik wel ffies of het weer zo lekker gaat
maar ik moet nog testen of het wel stabiel genoeg is.
morgen Formatten en dan kijk ik wel ffies of het weer zo lekker gaat
heb ooit een Cel266 @ 533 gezien (1, 2x zo snel). Was heel erg simpel: hij plakte de waterkoeling die hij voor zijn Athlon gemaakt had op de Celeron, en way to go naar de 133MHz FSB...Op maandag 11 december 2000 19:36 schreef Clithopias het volgende:
mijn vriend had een celeron 266 op 400
[onzin]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
[/onzin]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
[/onzin]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Pagina: 1