knipperlicht switch

Pagina: 1
Acties:

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
mijn switch doet vreemd
het is een 8 poorts sweex switch
als ik 1 of twee pc's aansluit gaat het langer goed als bij meer pcs, maar mna een tijdje gaat mijn switch "knipperen" de aangesloten verbindignen gaan aan en uit, en dat gaat heel kort
heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Is dat niet gewoon om aan te geven dat er dataverkeer is? ;) En hoe meer PC's er aangesloten zijn hoe meer dataverkeer er is he :)

Overigens kan je ff in de handleiding kijken wat de lampjes zoal betekenen :Y)

[ Voor 63% gewijzigd door MAZZA op 22-12-2003 20:31 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
Ik had onlangs ook een knipperlicht, maar wel maar op 1 poort. Had bij het maken van een nieuwe kabel 2 draadjes omgewisseld. :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Had ik ook bij een e-tech switch. Bleek dat de voeding niet zwaar genoeg was. Vervangen door een zwaardere: probleem opgelost. Blijkbaar trekken meer pc's meer vermogen van je switchje, en dan kan ie de link niet op houden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• lama
het is tijden lang oed gegaan, en er is niks veranderd tussen eergister en nu

en de voeding die erbi zit is origneel(0,2 ampere zwaarder als de maximale afname van de switch)

Verwijderd

Tzal idd wel partit status zijn, dan gaat je poort plat door te veel errors of multiple collisions. Kzou inderdaad ff je draadjes controleren op juistheid en al je instellingen controleren, dus of clients op auto of op half duplex.

• lama
ik zal ff zoeken
allen bedankt

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Mijn Sitecom heeft dat ook tijden gedaan, die Lnk/Act ledjes die knipperden continu ook al was er geen verkeer...

Toen heb ik Sitecom een mailtje gestuurd, en ik kreeg als antwoord dat ze het de volgende release van firmware opgelost zouden hebben.
De volgende week was er een nieuwe firmware beschikbaar en het probleem was volledig weg _/-\o_

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Movinghead

ing.

dit had ik onlangs ook met een 8 poorts sweex switch
[rml][ Switch] 2 Sweex 8 ports switches gekoppeld geeft problemen?[/rml]

uiteindelijk bleek dat mijn switch kapot was. inmiddels is deze vervangen.
Pagina: 1