Toon posts:

2 tv-outs op 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet hier voor op m'n werk een pc bouwen met 1 gewoon crt scherm en 2 tv-outs.

Op het gewone scherm moet ik een vb6 appl. draaien die de beelden op de 2 tv-outs aanstuurt. Natuurlijk is dit niet zo vanzelfsprekend. Wat ik eigelijk dus zoek is zoiets als de triple head van een parhelia maar dan met 1 scherm en 2 tv-outs.

Heeft er iemand hier een kant en klare oplossing voor of moet ik gaan voor een parhelia en dan aan de beeldscherm uitgangen zo'n trust omvormer

http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=11672

hangen. Of misschien 2 pci tvout kaartjes steken? Is het dan nog mogelijk om eigelijk een extended desktop te draaien ipv clone?

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 07:06

bemeall

Down Under!

Als de beide tv-out signalen hetzelfde moeten zijn, kun je toch ook de kabel vanuit 1 tv-out laten komen en deze splitten.
Dit is ook mogelijk dacht ik zo :)

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

is het de bedoeling dat je beide tv-outs apart aanstuurt? Anders kun je natuurlijk net zo makkelijk kiezen voor een video-splitter.

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling dat beide kanalen verschillende info tonen. Dus een splitter is geen optie.

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Twee kaartjes een optie?

• Rum

Rum

oh, om trouwens je laatste vraag nog te beantwoorden. Het is mogelijk om je desktop te vergroten op de TV-Out, maar ik weet niet of dat met alle kaarten zo is.

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 07:06

bemeall

Down Under!

Dan gewoon twee kaartjes, zou moeten werken lijkt mij.
2 PCI ofzo :)

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet dit ook werken, probleem is dat ik natuurlijk niet even 2 pci kaarten kan gaan kopen en dan tot de conclussie komen dat dit niet werkt.

Is het mogelijk 2 extra beeldscherm kaarten te steken, neemt windows dit dan aan als triple head? Heeft er iemand ervaring met zoiets?

• Rum

Rum

In principe kan dit onder windows. Er is overigens genoeg informatie te vinden hoor! Ervaringen met multiple screen setups kun je hier op de gathering vinden, maar er is ook een database te vinden op de website van Ultramon, waarin je werkende combinaties kan vinden, Ultramon (onder het kopje resources). Ik denk ook dat de officieuze dual screen faq wel iets voor jou is.

edit: Ultramon is trouwens een heel handig hulpmiddel bij multiple screen setups!

[ Voor 9% gewijzigd door Rum op 22-12-2003 12:52 ]

Pagina: 1