ok here's the problem,
Ik heb hier thuis een sweex 8 ports switch liggen. Al een tijdje ervaar ik dat op de meest random momenten ( wel met netwerk-verkeer) hij er ineens mee stopt.
d.w.z : Lapjes op de uplink poort (poort 1) lopen heel snel van boven naar beneden, geen netwerk verkeer meer mogelijk.
Mijn opstelling is al volgt :
Alcatel Speed Touch Pro
| Straight
Sweex 8 Ports Switch
| Straight
4 PC's
Ik heb al geprobeerd de kabels te vervangen, maar dit mocht niet baten, ook de switch op een beter geventileerde plek zetten (dat ding word soms warm
) maar dat hielp ook niet. Nu word ik er een beetje moe van want het lijkt steeds vaker te gebeuren. Iemand mischien enige idee waar het probleem voor de rest nog kan liggen ?
Ik heb hier thuis een sweex 8 ports switch liggen. Al een tijdje ervaar ik dat op de meest random momenten ( wel met netwerk-verkeer) hij er ineens mee stopt.
d.w.z : Lapjes op de uplink poort (poort 1) lopen heel snel van boven naar beneden, geen netwerk verkeer meer mogelijk.
Mijn opstelling is al volgt :
Alcatel Speed Touch Pro
| Straight
Sweex 8 Ports Switch
| Straight
4 PC's
Ik heb al geprobeerd de kabels te vervangen, maar dit mocht niet baten, ook de switch op een beter geventileerde plek zetten (dat ding word soms warm
... MMORPG Addict.