Ik heb Windows 2003 geinstaleerd. En tevens Roaming Profiles in gesteld met de handleiding van mutsje. Ik heb het nogn iet uitgebreid kunnen testen. Maar wel met een Windows 98 SE client. Hij logt gewoon in. Hij pakt alleen het lokale profiel. Ik heb op de server ook een aantal keer ingelogt met het account en wat bestandjes neergezet op de desktop enzo. En hij slaat het ook op. Maar op de Win 98 client wordt het niet geladen. Hij heeft wel contact met de server want als ik een ander wachtwoord intik zegt ie dat het fout is. En ditzelfde geld ook met de gebruikersnaam.
Ik zal morgen op een andere computer ff Windows 2000 instaleren, en dan zal ik ff kijken of het dan wel lukt.
Ik zal morgen op een andere computer ff Windows 2000 instaleren, en dan zal ik ff kijken of het dan wel lukt.
edit:
Ik heb heel de start post geedit, omdat ik was vergeten de partitie te converteren naar NTFS. Maar alsnog wel de client het profiel niet openen.
Ik heb heel de start post geedit, omdat ik was vergeten de partitie te converteren naar NTFS. Maar alsnog wel de client het profiel niet openen.
[ Voor 80% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 22-12-2003 02:21 . Reden: vorig probleem lag aan mezelf ]