Heeft iemand, of kun je ze ergens downloaden, de programma's voor active directory support onder win9x en NT. En ook het proggie voor terminal service.
Uhm? 
Voor 9x: die kan je niet in een AD-tree hangen (kon ook al niet in NT4 trouwens)...
Voor NT: die kan je gewoon in ADS hangen met een computeraccount, net als je vroeger in NT4 met een domain deed.
Terminal Services: daar kan je met de Client Manager een client voor maken, die je kan installen (iig op NT4, 9x weet ik niet...).
Voor 9x: die kan je niet in een AD-tree hangen (kon ook al niet in NT4 trouwens)...
Voor NT: die kan je gewoon in ADS hangen met een computeraccount, net als je vroeger in NT4 met een domain deed.
Terminal Services: daar kan je met de Client Manager een client voor maken, die je kan installen (iig op NT4, 9x weet ik niet...).
Virussen? Scan ze hier!
je kunt een 9x compu ook erin hangen, alleen als je de bijvoorbeeld de proxie wil gebruiken of andere dingen in 2000 AS dan heb je daar eerst een active directory ondersteuning nodig. Voor NT kun je hem downloaden op microsoft.com. Maar ik moet de andere proggie voor win9x en terminal service ook hebben (AUB).
de tools staan in adminpak.msi en die staat in je %SYSTEMROOT%\System32 of in een service pack
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
zijn die tools dan ook voor win9x etc. Ik dacht dat die alleen op de cd stonden. In ieder geval bedankt.
Ja dat klopt, alleen heb ik deze al, nu alleen nog die voor win 9x. MAAR DIE STAAN NATUURLIJK NIET OP DE MICROSOFT SITE
Onderaan de page staat:
Release Vehicles
Windows 95/Windows 98-based Active Directory client extension is distributed on the Windows 2000 CD.
Release Vehicles
Windows 95/Windows 98-based Active Directory client extension is distributed on the Windows 2000 CD.
Hij tiept duidelijk liever eerst in hoofdletters dat hij daar al had gekeken en laat daarna zien dat hij het niet goed gelezen heeft.Op maandag 12 november 2001 15:23 schreef Pennywise het volgende:
Onderaan de page staat:
Release Vehicles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()