Kees? Femme?
Tsk!
Roelant! en ikke dan remote.
Maar er is helaas geen garantie dat dit wel werkte tov andere tests.
Tsk!
[ Voor 22% gewijzigd door Apen-nootjes op 21-12-2003 15:27 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 21-12-2003 15:27 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
zeef (3:24 PM) :
hahaha
zeef (3:24 PM) :
lol
Negotiator (3:24 PM) :
what?
zeef (3:25 PM) :
dat alle cold turkey tweakertjes in de kerst vakantie weer kunnen GoTten
hey!Genghis Khan schreef op 21 december 2003 @ 15:26:
Het wordt wel duidelijk in dit topic welke mensen er precies 24/7 aan het F5'en waren.
Leave only footprints, take only memories
ACM schreef op 21 december 2003 @ 15:26:
Kees? Femme?
Tsk!
Uiteraard, als echt /13'er had ik een framesetje gemaakt waarin GoT om de 5 seconden gerefreshed werdAMD_er schreef op 21 december 2003 @ 15:30:
Hebben jullie nou de hele dag zitten F5 en todat et weer werkte![]()
![]()
![]()
ja sorry, maar sommige mensen kunnen dus echt niet zonder GoT![]()
k zou toch maar eens gaan nadenken hoe dat verder moet dan....
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
'When you're not paying for the product, you are the product!'
HENG HENG
Verwijderd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
wel balen als hij straks weer down gaat...ACM schreef op 21 december 2003 @ 15:37:
Nou... de vorige keer crashte ie ook pas na een half uur hoor...
Dus er is geen enkele garantie dat het nu opgelost is
[ Voor 76% gewijzigd door Apen-nootjes op 21-12-2003 15:40 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
In die tijd kun je je rechterhand altijd wat ander werk laten doen.pEeDy16 schreef op 21 december 2003 @ 15:30:
Op momenten als deze word duidelijk hoe ernstig gehandicapt je bent zonder GoT
Hmm, lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk, 't IS mogelijk, maar met hele kleine kans.Wilke schreef op 21 december 2003 @ 15:47:
Kan het zijn dat er berichten verloren zijn gegaan? Ik zou toch zweren dat ik gisteren een topic in NOS had gesloten dat ik nu weer open zie staan....
Dat komt omdat die alleen de boel van de afgelopen 24 uur laat zien... En toen is er niet zoveel op got gepost.
[ Voor 23% gewijzigd door ACM op 21-12-2003 15:51 ]
held, nu toch nog ff
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
En kees en Femme liggen te slapen?Roelant schreef op 21 december 2003 @ 15:56:
Doe ik dat niet dan?
Zit hier trouwens wel alleen in de colo, ACM is remote knutselende.
Het topic was wel in de 'brakke' periode geopend (en gesloten), dus wie weet..ACM schreef op 21 december 2003 @ 15:50:
Hmm, lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk, 't IS mogelijk, maar met hele kleine kans.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Zij waren pas rond 4en thuis ofzo, dus sowieso hadden we niet echt verwacht dat zij erg vlot weer terug konden/zouden gaan.André schreef op 21 december 2003 @ 15:58:
En kees en Femme liggen te slapen?
Met 6G nu ja.Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:04:
hulde
Zijn jullie nog bezig, Apollo staat vrij veel cpu te verbruiken. Draait de server nu wel op de volle 6gig of nog op 4?
Dat zijn er 4
Verwijderd
Verwijderd
ACM schreef op 21 december 2003 @ 16:11:
[...]
Zij waren pas rond 4en thuis ofzo, dus sowieso hadden we niet echt verwacht dat zij erg vlot weer terug konden/zouden gaan.
[...]
Met 6G nu ja.
Apollo verbruikt atm vrij veel systemtime (io-verwerking), waardoor de load erg veel stijgt. Waarschijnlijk omdat ik mysql wat minder aggresief geheugen laat gebruiken.
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:35:
Voor veel verslaafden zal dit enorm lijken op de uitslag van hun EEG de afgelopen uren:
[afbeelding]
Er draait nu weer een andere kernel?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 16:46 ]
Verwijderd
1 per persoonBalusC schreef op 21 december 2003 @ 16:31:
Hulde aan Keesch, Femme, ACM en Roelant!![]()
[...]
Dat zijn er 4
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:35:
Voor veel verslaafden zal dit enorm lijken op de uitslag van hun EEG de afgelopen uren:
[afbeelding]
Er draait nu weer een andere kernel?
Verwijderd
Ah kijk, thxFemme schreef op 21 december 2003 @ 18:45:
De stats van Apollo kloppen op dit moment niet. Alicia heeft de oude bootschijf van Apollo gekregen en het serverstats cronjobje dat daarop draaide voegde z'n stats toe als zijnde Apollo. De stats van Alicia zijn nu weer goed, die van Apollo nog niet.
Hopelijk werkt Apollo nu wat beter want van een instabiele server wordt je echt leip. Vannacht toen we om twee uur bij TeleCity vertrokken was er niet snel een oplossing meer voor te vinden (ook omdat nog thuis moesten komen en de overgebleven hardware nog naar kantoor in Amersfoort moesten terugbrengen, uiteindelijk was ik na een omweg via Enschede om half vijf thuis).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 19:18 ]
Verwijderd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Of eerst 1.9 > 1.9.1 zodat we van het prachtige werkDusse.. volgend weekend de merge dan maar?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 12:27 ]
Hoezo 'of'? How 'bout 'en'!?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:26:
[...]
Of eerst 1.9 > 1.9.1 zodat we van het prachtige werkvan Crisp en kornuiten kunnen genieten
?
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 15:52 . Reden: ;) ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
ARME AOW’er
Regel 2: als je 2 uur rijden van locatie woont, liever 1 keer op en neer rijden voor lang onderhoud dan 2 keer voor kort onderhoudVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:38:
Regel 1 van upgraden, verander nooit teveel, anders kun je niet meer terug
Regel 3: vertel Murphy dat hij ni mee magcurry684 schreef op 22 december 2003 @ 13:23:
[...]
Regel 2: als je 2 uur rijden van locatie woont, liever 1 keer op en neer rijden voor lang onderhoud dan 2 keer voor kort onderhoud
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ah joh proef je niks van
Niet meteen kijken hoor, maar Adonis, Abaris, Arethusa, Apollo, Alicia en Atlas zijn ook geen Griekse godinnen hoor
https://fgheysels.github.io/
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hij heeft gewoon hart voor de zaak.
Volgens mij droeg Atlas nog steeds de aarde....LuNaTiC schreef op 22 december 2003 @ 14:27:
Curry, ik denk dat je bedoelt dat Atlas de Hemel moest dragen
Once , the king of Greek gods became angry with him for some reason. He wanted to punish Atlas .The king ordered Atlas to stand for ever , holding the world on his shoulders.
[ Voor 37% gewijzigd door gorgi_19 op 22-12-2003 14:30 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
atlas
De zoon van den Titan Iapetos en de Okeanide Klymene, de broeder van Prometheus en vader der Atlantiden of Pleiaden. Hij was de drager van het hemelgewelf. Want toen de Titanen zich tegen de goden begonnen te verzetten en den hemel bestormden, werden zij door Zeus overwonnen en in den Tartaros geslingerd. Tot straf daarvoor, dat Atlas aan het oproer deel genomen had, werd hij veroordeeld om het geheele gewelf des hemels op zijne schouders te dragen. Gewoonlijk stelde men zich hem voor in het verre Westen, waar men het ééne uiteinde der aardschijf zocht, in het noordwesten van Libyë, waar het tegenwoordige Atlasgebergte gelegen is. In zijne nabijheid bevonden zich de beroemde tuinen der Hesperiden, zijne dochters. Toen Herakles den last ontving, om de gouden appelen uit dezen tuin te halen, ging hij naar Atlas, en verzocht dezen ze voor hem te zoeken, hem aanbiedende, om zoolang den hemel op zijne schouders te nemen. De Titan vervulde zijnen wensch, liet den ontzettenden last op de schouders van Herakles glijden, die naast hem nedergeknield was, en begaf zich op weg. De vrijheid behaagde hem echter zoozeer, dat hij, toen hij met de geplukte appelen terugkeerde, zich niet weder terstond onder den last wilde bukken, maar zijn voornemen te kennen gaf om eene tweede reis te doen en de appelen zelf naar Eurystheus, die ze verlangd had, naar Griekenland te brengen. Herakles vreesde ondertusschen, dat Atlas lust zou krijgen om voor altijd uitteblijven; hij bediende zich daarom van eene list, en verklaarde, dat hij niets tegen zijne begeerte intebrengen had; hij verzocht Atlas evenwel om den hemel slechts voor een oogenblik vasttehouden, opdat hij een kussen op zijne schouders leggen en eene gemakkelijke houding zou kunnen aannemen. Zoodra de ontzaglijke last weder op de schouders van den bedrogen Titan lag, greep de bevrijde plaatsvervanger de appelen en snelde weg. -
[ Voor 85% gewijzigd door LuNaTiC op 22-12-2003 14:31 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Erhm.. ja? Vergeet niet dat ze destijds een heel ander wereldbeeld hadden dan wij tegenwoordig hebben. Ze hadden afaik destijds nog niet gehoord van een zonnestelsel enzoLuNaTiC schreef op 22 december 2003 @ 14:32:
veel verschillende bronnen dus, maarreeh, als Atlas de wereld moest dragen, waar moest ie staan dan? in de loze ruimte![]()
[ Voor 10% gewijzigd door gorgi_19 op 22-12-2003 14:35 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Hum ja, ik had alleen de bold namen op T.net serverpark even gescanned
Nog afgezien van dat je 100% gelijk hebt wist ik er met dank aan 5 jaar Gymnasium nog wel een aantal uit m'n hoofd
Wel mooi toeval dat het een van oorsprong Griekse naam was... had ie zeker niets mee van doen?ACM schreef op 22 december 2003 @ 14:30:
Alicia is de naam van het dochtertje van Danny, die vlak voor het kiezen van een nieuwe naam voor de Fok!-databaseserver was geboren.
Volgens deze pagina is het wel een geaccepteerde Griekse naam, en kwalificeert dus net zo goed als AliciaIk doelde er dan ook niet op dat ze allemaal Griekse godinnen zouden zijn, maar Amalia is een vrouwennaam en dus zou de naam bij een vrouw uit Griekse mythologie moeten horen, bij voorkeur bij een godin.
Dat doet die naam niet, bij mijn weten, of wel?
Hij had een nickchange voor haar aangevraagd.curry684 schreef op 22 december 2003 @ 14:53:
[...]
Wel mooi toeval dat het een van oorsprong Griekse naam was... had ie zeker niets mee van doen?
Volgens mij deden ze daar toen nog niet aan.ACM schreef op 22 december 2003 @ 14:59:
Zijn er nog Grieks-mythologische namen (met een A) die "verdeel en heers" uitdrukken?
'Asklepios' als God van Medicijn en Genezing lijkt me wel een mooie die de 'pijn van de anderen mag verzachten'ACM schreef op 22 december 2003 @ 14:59:
Aphrodite wordt nog vervangen, alicia wordt (nog een keer) vervangen.
Maar die hebben al namen.
De enige die op (een wat langere termijn) eraan komen zijn geloof ik twee andere loadbalancers. Zijn er nog Grieks-mythologische namen (met een A) die "verdeel en heers" uitdrukken?
The Fates, or Moirae, were the goddesses who controlled the destiny of everyone from the time they were born to the time they died. They were: Clotho, the spinner, who spun the thread of a person's life, Lachesis, the apportioner, who decided how much time was to be allowed each person, and Atropos, the inevitable, who cut the thread when you were supposed to die.
[ Voor 19% gewijzigd door Opi op 22-12-2003 16:57 ]
curry684 in "We zijn er weer (part 2)" voldoet op 3 puntenOpifexMaximus schreef op 22 december 2003 @ 16:55:
Er zijn dus 3 voorwaarden voor een nieuwe naam?
1. Naam afkomstig uit Griekse mythologie.
2. Naam begint met een 'a'.
3. Naam moet 'toepasselijk' zijn.
In dat geval blijf je namelijk een beetje heel erg beperkt als het op namen aankomt.
Ja! Stelletje gekken[edit]
offtopic:
En kap eens met het kicken van de voorganger van dit topic.![]()
zo leuk dat ie elke keer weer in mn active topics staat
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
In dat kader is Arachne (αραχνη, de weefster die met Athena een weefwedstrijd aanging door de 3 slippertjes van Zeus te portreteren dan ook een leuke bijzetterRoelant schreef op 22 december 2003 @ 16:42:
Komop mensen, het moet natuurlijk wel een béétje toepasselijk zijn, bijvoorbeeld "Atropos". Da's één van de drie Moirae, en wel de meest toepasselijke in het rijtje:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 17:15 ]
Wel een ontzettende voorraad namen die verdeeld en overheerst werdenACM schreef op 22 december 2003 @ 14:59:
Zijn er nog Grieks-mythologische namen (met een A) die "verdeel en heers" uitdrukken?
Loadbalancer? Aegaeon, "one of the (...) hundred-handed ones with fifty heads" die nog met de Titanen gemat heeft; en verder... Aeneas natuurlijk, met z'n liefje Dido (It is told that when the WOODEN HORSE was in [Troy], Helen went round it and called the names of different Achaean commanders, imitating the voices of each of their beloved wives. Such artistry is best performed by a child of Zeus: she did it with such a skill that Anticlus would have answered from the horse's belly, but Odysseus held fast his mouth so hard that Anticlus lost his breath and died.
[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 22-12-2003 17:23 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
't Zijn geen harde eisen, maar vooral de eerste twee hebben we tot nu toe bijna altijd gedaan. En als je dan toch zoveel tijd hebt (Curry die zich verveeld enzoOpifexMaximus schreef op 22 december 2003 @ 16:55:
Er zijn dus 3 voorwaarden voor een nieuwe naam?
1. Naam afkomstig uit Griekse mythologie.
2. Naam begint met een 'a'.
3. Naam moet 'toepasselijk' zijn.
In dat geval blijf je namelijk een beetje heel erg beperkt als het op namen aankomt.
Zou een mooie zijn ware het niet dat Aeneas pas enkele eeuwen na Homeros en co door Vergilius in zijn levenswerk 'De Aeneis' werd genoteerd. En Vergilius was wel degelijk een Romein, en Aeneas wordt wel degelijk als stamvader van de Romeinse cultuur gezien. Slight violation of puntje a) uit te lijst dus
Dat Vergilius een Romein is maakt natuurlijk niks uit. Ik schrijf een paar duizend jaar later iets over hem, en dat maakt 'm ook geen Nederlandercurry684 schreef op 23 december 2003 @ 00:59:
[...]
Zou een mooie zijn ware het niet dat Aeneas pas enkele eeuwen na Homeros en co door Vergilius in zijn levenswerk 'De Aeneis' werd genoteerd. En Vergilius was wel degelijk een Romein,
Hij was een Griek, een Trojaanse prins nota bene. Dat 'ie later nog even het Romeinse Rijk in elkaar heeft getimmerd (als we Vergilius tenminste op z'n woord mogen gelovenen Aeneas wordt wel degelijk als stamvader van de Romeinse cultuur gezien.
Wel heel erg slight, ajhmvSlight violation of puntje a) uit te lijst dus
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Zat vanochtend bij de mail, in antwoord op de vraag: "Was Aeneas een Romein?"curry684 schreef op 23 december 2003 @ 00:59:
[...]
Zou een mooie zijn ware het niet dat Aeneas pas enkele eeuwen na Homeros en co door Vergilius in zijn levenswerk 'De Aeneis' werd genoteerd. En Vergilius was wel degelijk een Romein, en Aeneas wordt wel degelijk als stamvader van de Romeinse cultuur gezien. Slight violation of puntje a) uit te lijst dus
Waarvan acte - Aeneas is een Griek en er kan rustig een server naar 'm vernoemd wordenDat gaat [...] te ver en dat zouden de Romeinen wel willen: door goddelijke interventie (Aeneas had een mens als vader - Anchises - en een godin als moeder - Afrodite (Venus)) zou Rome gesticht zijn, maar er liggen duistere eeuwen tussen Aeneas' geschiedenis (prachtige verhalen overigens) en wat Vergilius ervan gemaakt heeft, die in opdracht van de keizer het scheppingsverhaal van Rome moest beschrijven, met Romulus en Remus als ijkpunt. Aeneas was een Trojaan en voerde zijn oorlog tegen de Grieken in de 12e eeuw voor Chr.
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 15:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq