We zijn er weer (part 2)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 13:27

Jodi

No Matches Found

Niet om het een of ander, maar WAUW wat is die nieuwe server snel... Ik heb hier 100Mbit internet, ik heb al niks te klagen, GoT was al snel, maar het is nu echt *flits* en hij staat er... Minder vertragingen, meer GoT, wat wil je nog meer ;)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat een stelletje LA-terroristen hier beneden trouwens :P

Maar goed, GoT is inderdaad wat vlotter hier, hulde \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

*kickje*
curry684 schreef op 23 december 2003 @ 00:59:
[...]

Zou een mooie zijn ware het niet dat Aeneas pas enkele eeuwen na Homeros en co door Vergilius in zijn levenswerk 'De Aeneis' werd genoteerd. En Vergilius was wel degelijk een Romein, en Aeneas wordt wel degelijk als stamvader van de Romeinse cultuur gezien. Slight violation of puntje a) uit te lijst dus ;)
Zat vanochtend bij de mail, in antwoord op de vraag: "Was Aeneas een Romein?"
Dat gaat [...] te ver en dat zouden de Romeinen wel willen: door goddelijke interventie (Aeneas had een mens als vader - Anchises - en een godin als moeder - Afrodite (Venus)) zou Rome gesticht zijn, maar er liggen duistere eeuwen tussen Aeneas' geschiedenis (prachtige verhalen overigens) en wat Vergilius ervan gemaakt heeft, die in opdracht van de keizer het scheppingsverhaal van Rome moest beschrijven, met Romulus en Remus als ijkpunt. Aeneas was een Trojaan en voerde zijn oorlog tegen de Grieken in de 12e eeuw voor Chr.
Waarvan acte - Aeneas is een Griek en er kan rustig een server naar 'm vernoemd worden :+

Niet dat ze dat gaan doen, veel te verwarrend met die ae en ea. Maar het kán!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

closed on request

kan rustig dicht leek me (en was mij ook gevraagd), indien nodig kan het slot er altijd weer af :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 15:51 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.