Ik ben toch malle pietje niet!
Hmmz ik las in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84988
Dat het wel met een decoupeerzaag kon, maar hoe zit dat nou met dat plexiglas ruitje, hoe zaag je dat en hoe maak je dat vast ??
Dat het wel met een decoupeerzaag kon, maar hoe zit dat nou met dat plexiglas ruitje, hoe zaag je dat en hoe maak je dat vast ??
gewoon ook zagen met een dremel, gaat lekker snel, en anders gewoon met een ijzerzaagje,
vastzetten heb ik met boutjes en moertjes gedaan. En tape over de randjes, zodat je het scheve wat je eventueel gezaagd hebt niet ziet....
vastzetten heb ik met boutjes en moertjes gedaan. En tape over de randjes, zodat je het scheve wat je eventueel gezaagd hebt niet ziet....
I see dead pixels...
Goed dat je het vraagt, ik wilde pcies hetzelfde doen! 
En mooi blauw neon-licht erachter maken
En mooi blauw neon-licht erachter maken
Ja maar zo'n plexiglas ruitje is toch best dik ? Dan moet je dat gewoon een stukje over de rand wat je gezaagt heb laten uitsteken en er dan gaten in boren om het vast te makenvastzetten heb ik met boutjes en moertjes gedaan.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Je moet dus gewoon een vierkant stuk plexiglas over je uitgezaagde stul leggen en dat vast kitten ? Eitje 
Thx Spooky !
Thx Spooky !
nie kitte, da gaat los (denkik), ik von moertjes dur wel stoer oitzien, ik hep gwon die plaat indurdaad grotur gemaakt, en daar bouten doorheen, wa dur te groot is zit toch aan de binnekant dus da zie je toch nie....
I see dead pixels...
!!! HOU OP MET DAT GELUL IN VAAG ACCENT !!!Op zondag 10 december 2000 01:43 schreef jotheman het volgende:
nie kitte, da gaat los (denkik), ik von moertjes dur wel stoer oitzien, ik hep gwon die plaat indurdaad grotur gemaakt, en daar bouten doorheen, wa dur te groot is zit toch aan de binnekant dus da zie je toch nie....
Rustig man, doe niet zo gestressed!!! HOU OP MET DAT GELUL IN VAAG ACCENT !!!
Maar wat ik nog niet begrijp is dat als je dat ruitje gewoon groter maakt dan zit ie dus ACHTER het uitgezaagde gat en er niet IN. Das toch niet mooi
Verwijderd
Eeh, dat is Limburgs, dus je eigen wel inhouden.Op zondag 10 december 2000 01:52 schreef Obi het volgende:
[..]
!!! HOU OP MET DAT GELUL IN VAAG ACCENT !!!
Verwijderd
Lord_NikoN has spoken! HALLALUJA!Op zondag 10 december 2000 12:15 schreef Lord_NikoN het volgende:
[..]
Eeh, dat is Limburgs, dus je eigen wel inhouden.
HEEEEE!!! das mijn topic !!Hmmz ik las in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84988
Je kan ff kijken op www.virtualhideout.net
daar staat een hele beschrijving onder 'guides/how-to's'
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik zou gewoon die ruit vast maken met epoxy-hars of iets dergelijks (nu ni ulle Artic Silver epoxy boven halen , de ruit moe ni frisser worden) . Mix 7 is bv zeer goe , hebben we bij onze verbouwingen in plaats van rivetten en dergelijke gebruikt entis nog steviger ook !
Verwijderd
Hey , ik heb net een raampje uit men kast gemaakt.
Je kan foto's zien op http://www.tomamod.com
ik ga dat afwerken met zo'n windowmolding, maar die moet ik nog aankrijgen
Ik heb dit allemaal met een dremel gedaan en een stuk of 10 cut-off schijfjes
Ging allemaal heel vlotjes
Je kan foto's zien op http://www.tomamod.com
ik ga dat afwerken met zo'n windowmolding, maar die moet ik nog aankrijgen
Ik heb dit allemaal met een dremel gedaan en een stuk of 10 cut-off schijfjes
mgoed, ovur da raampie, da wa te groot is, da zit 8ur de kast, aan de binnekant duz, duz daar zie je nix van vanaf de buitekant, ennuh, nouw kennik um nog losmake as ik wil, das misschien oowk nog wel oojt handig
I see dead pixels...
ja en nu? ik kan hem ook los maken als ik wil! ff met een stanleymes de randjes kit verwijderen en je kan er direct weer iets anders achter plakkenOp zondag 10 december 2000 13:11 schreef jotheman het volgende:
mgoed, ovur da raampie, da wa te groot is, da zit 8ur de kast, aan de binnekant duz, duz daar zie je nix van vanaf de buitekant, ennuh, nouw kennik um nog losmake as ik wil, das misschien oowk nog wel oojt handig
PLUS: als je het vastkit, dan is er een zeer kleine kans dat je de ruit sloopt dan wanneer je hem onder druk zet met boutjes en moertjes.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Pagina: 1