Toon posts:

Priority Telecom ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de ervaringen met Priority Telecom (customer care, operations, pricing, etc.) mbt Internet Access, IP - VPN, VoIP, ISDN30, Leased Lines, etc.?

Ja ik ben ''verbonden'' aan Priority Telecom maar ben gewoon benieuwd naar de gerbuikers meningen uit "de markt".

-pyr

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Ik geloof niet dat PNS een "hoe vinden mijn klanten mijn service" forum is eik :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik vind het he-le-maal nix

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Topicstarter
Arno,
Ik heb daar zelf ook mijn twijfels bij maar weet ook niet waar of dat je dit wel kwijt moet...ik heb geen zin in flauwekul...het is serieus bedoeld.

-pyr

Verwijderd

Topicstarter
Flyduck,

zou je aub iets specifieker kunnen zijn:
wat zijn jouw ervaringen? welke diensten gebruik je? etc.

-pyr

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 11:34:
Ik heb daar zelf ook mijn twijfels bij maar weet ook niet waar of dat je dit wel kwijt moet...ik heb geen zin in flauwekul...het is serieus bedoeld
Dat geloof ik direct, maar mijn ervaring (en ik loop hier al ruim 3 jaar rond) is dat zelfs in PNS zo'n topic op niets uit gaat lopen omdat mensen zich niet kunnen gedragen. De post onder mijn eerste post zegt eik al voldoende ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
thx. Zelf ben ik nog niet zo lang bekend op tweakers maar tot dusver vind ik het wel ok....behalve die onzinnige discussies dan af en toe. :o

Ben benieuwd of er toch ook serieuse reacties komen van gebruikers...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 22:48
Ok een hopelijk zinvolle reply dan maar.

We hebben bij 2 vestigingen een "Priority Telecom kabel verbinding" (lees chello want priority leased deze lijnen gewoon bij chello). Ook de storingen op het chello netwerk krijg je meestal gewoon mee, terwijl deze lijnen een andere subnet/gateway hebben als de gewone klanten. De lijn is zo betrouwbaar dat we bij alle 2 de vestigingen een adsl lijn hebben aangeschaft en bij 1 vestiging verdwijnt de Priority lijn. Bij de andere alleen als backup lijn, met een leased line van de kpn naar de 2de vestiging.

De helpdesk is absoluut geen ramp, alleen weten ze na 2 jaar nog steeds niet dat ons bedrijf twee lijnen bij hun leased. Dus elke keer mag ik opnieuw de gegevens doorgeven, en elke keer wordt het doorgevoerd... Als er echt een storing is, verwachten ze al dat je de modem al gereset is, de basic dingen waar men bij de chello helpdesk wel naar vraagt. Meestal wordt er een call aangemaakt en worden we (meestal) binnen 2 uur uit het noc in Zutphen terug gebelt door een echte "nerd".

Volgens de monteur die de kabel bij ons kwam aansluiten, licht er voor elke klant een reserve modem op de plank (hij had er ook twee bij zich, en allebei getest en 1tje bij ons gelaten) maar ik denk dat er gewoon een stapeltje modems klaar licht en ze niet voor elke klant apart een modem op voorraad houden ;).

Over het algemeen hebben we over Priority Telecom niet veel te klagen, als er echt een probleem is zit deze in de chello backbone. Dns etc, kan ik niks over zeggen we gebruiken een eigen dns + mail server.
Ik ook niet, maar mischien kun je ook je verhaal vertellen? Dat het geen topic voor pns is maakt niet uit, maar fatsoenlijk reageren kan toch wel?

[ Voor 12% gewijzigd door leon1e op 20-12-2003 13:17 ]

Verwijderd

We hebben liever niet dat je dit soort commercieel-gerelateerde zaken via GoT doet. Als je geïnteresseerd bent naar de meningen van klanten kun je dat het beste via een enquete doen.

Je bent hier nogal nieuw, ik raad je aan dit eens te lezen voordat je in het vervolg weer de fout in gaat: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 13:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.