Toon posts:

Chello verhoogt bandbreedte tot 240kb/s

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu met chello classic op 2000 bits down, maar nog steeds met maar heel weinig up (128). Ik heb geen email van chello ontvangen en er staat niks op de chello site.

Zal dit tijdelijk zijn of een kerst geschenk van chello?
Zijn er meer mensen die dit hebben?

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55

jaKKer

liev ;x She's on Fire

ik denk dat je chello ff tijdelijk snel is... hebben ze ook wel eens last van

Verwijderd

Hier gaat download 250-270kb/s en upload 14-16kb/s helaas, maar ik kon ook niks vinden op de nieuwsserver en chello website. Vraag me af of dit een kerst kado is :)

btw, welke omgeving woon je? ik in R'dam

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 18:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:42:
Ik zit nu met chello classic op 2000 bits down, maar nog steeds met maar heel weinig up (128). Ik heb geen email van chello ontvangen en er staat niks op de chello site.

Zal dit tijdelijk zijn of een kerst geschenk van chello?
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Waar heb je dat vandaan gehaald dan dat chello bandbreedte verhoogd ??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:46:
[...]

Waar heb je dat vandaan gehaald dan dat chello bandbreedte verhoogd ??
Van het feit dat hij nu een 2000 bits verbinding heeft en ook daadwerkelijk met 240 KB/s kan downloaden? En omdat hij niet weet of dit een blijvende actie is vraagt hij het juist hier ;)

The devil is in the details.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nog steeds hetzelfde, maar het maakt mij toch niet zo veel meer uit. Want binnenkort heb ik ADSL 4Mbit/sec :P

Hier stond iets wat niet klopte..

[ Voor 40% gewijzigd door Br@m op 19-12-2003 18:50 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Het staat inderdaad nergens. Maar ik ben nog nooit eerder boven de 180 kb/s uitgekomen.

Ik woon in dordrecht.. Dus het kan zijn dat dus inderdaad de omgeving rdam is opgehoogd.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vreemde topictitel. Er is niets van bekend dus valt het onder de categorie speculaties en/of onzin.

Hier hemelsbreed 8 km van Rotterdam 174.8. As usual.

ARME AOW’er

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, zie ook:
#
# Aankondigingen van acties waarvan nog geen details bekend zijn" -> Het heeft weinig zin om te gaan speculeren wat een bepaalde actie zou inhouden als er nog niks over bekend is. Actie-topics kun je openen zodra er informatie over is en er een inhoudelijke discussie over mogelijk is.
Dat valt hier toch wel onder. En in de Chello-topics had je al lang kunnen zien dat dit zo nu en dan eens gebeurt. Verder vind ik het wat lomp dat je met zo'n titel aandacht voor je 'probleempje' probeert te krijgen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.