Sinds enkele maanden heb ik last van piepjes bij het opstarten. Als ik de resetknop indruk en de pc reset start deze gewoon op en kan ik deze zonder problemen gebruiken. Omdat ik eerst dacht dat het het geheugen was heb ik nieuw geheugen gekocht, maar de piepjes bleven.
De piepjes zijn er vaag te horen, duidelijk hoor ik 1 lange in het begin en dan 3 korte dacht ik.
Vandaag ging mijn pc helemaal niet meer aan. De netwerkkaart lampjes brande ook niet, en dat doen ze normaal wel als de pc uit staat. Toen heb ik de voedingsstekker losgehaald van het moederbord en weer opnieuw erop gedaan. Toen ging de pc wel weer aan, maar weer met de piepjes. Ik heb er een DPS2 opzitten van giga-byte die stroom in de gaten zou moeten houden...
Wat kan dit zijn?
Dit wilde ik naar Gigabyte sturen, maar krijg een HTTP 500 Fout:
De piepjes zijn er vaag te horen, duidelijk hoor ik 1 lange in het begin en dan 3 korte dacht ik.
Vandaag ging mijn pc helemaal niet meer aan. De netwerkkaart lampjes brande ook niet, en dat doen ze normaal wel als de pc uit staat. Toen heb ik de voedingsstekker losgehaald van het moederbord en weer opnieuw erop gedaan. Toen ging de pc wel weer aan, maar weer met de piepjes. Ik heb er een DPS2 opzitten van giga-byte die stroom in de gaten zou moeten houden...
Wat kan dit zijn?
Dit wilde ik naar Gigabyte sturen, maar krijg een HTTP 500 Fout:
In de hanleiding http://europe.giga-byte.c...Manual/manual_8knxp_e.pdf kan ik er ook niets over vinden. Zo ook niet met Google of ergens anders op GoTMotherboard
M/B Brand GIGABYTE
M/B Model
(where to find) 8KNXP*
M/B Ver.
(where to find) 1.0*
M/B BIOS Ver.
(where to find) F4*
VGA
Brand Club3D *
VGA Model
(where to find) 9700 Pro*
VGA Chip R300*
Driver Ver.
(where to find) 3.9*
Operating System
Win XP with SP 1
CPU Specification
Brand Intel
Type Socket 478
Speed 2,4
Memory
Memory
Brand Dane-Elec
Size 768
Type DDR Speed 2700 MHz
Question* When I start my computer I hear some beeps. When I hit the reset button, the computer starst normally and works as it should. These go very fast, it's not the memory, I bought new memory and this gave no result. I Also tested the memory for errors. The beeps are something like: 1x long (definatly) and 3x short (I think, hard to hear)
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties