Overigens, je snelheid gaat ietsjes omhoog, maar je upload (belangrijk voor gameserver) blijft gelijk. Met andere woorden, now way dat je 20 man gaat halen
Tenzij Soldier of fortune echt een heel oud spel is wat genoeg heeft aan 2kb/sec up per persoon.
Aan de hardware zal het niet liggen, dat is snel zat, je zou met minder het zelfs al gaan redden met jou upload. Zolang als je maar _dedicated_ gaat draaien, en het liefst zelfs onder linux als het eventjes mag. Alhoewel een celleron wel erg veel trager is door dat de argitecteur die de p4 zo snel maakt totaal uit elkaar geript is voor de cellerons moet het toch voldoende zijn.
Waar je wel aan wilt denken is veel en snel geheugen, en ook stabiel, want je wilt niet dat de hele zooi vastloopt
Over dat nederlands, ikzelf heb oom dyslextie, en ik weet hoe verdomd klote dat kan zijn. Toch als je weet dat je er last van heb, weet je ook hoe moeilijk het voor andere is om te lezen. GoT is tegenover mij altijd vrij goed geweest, mensen die mij helpen, en om de kleine dingen word echt niet moeilijk gedaan gelukkig. Alleen jou tekst is een stapje moeilijker te lezen dan mijn teksten. En dus kost het jou wat meer moeite (mijn posts zijn bijna allemaal gemaakt dmv Word, die ramt er gelijk een spellingscontrole doorheen).
Het klinkt erg onaardig, maar ik snap de rest ook wel, immers word iemand die hier duits of engels spreekt ook niet geholpen omdat normaal nederlands toch wel gevraagt mag worden.
Mocht je er niet uitkomen, mijn mailadres staat in mijn profiel, ik wil je best helpen je posts wat makkelijker leestbaarder te maken, zeker een topic start is vrij belangrijk. Alles moet erin staan qua informatie en je moet zelf al een kleine hoeveelheid moeite gedaan hebben
Ik denk dat je eerst zelf eventjes wat info moet verzamelen, wat wil je draaien, hoeveel wil je uitgeven? is het niet makkelijker om gewoon zelf te hosten en dus het geld in je eigen machine te investeren? speel je maar 1x per week, waarom zou je dan geld in een dedicated server investeren? Mocht je echt een game server hosten die public word kan je hem wellicht beter bij bijv. trueserver neerzetten ofzo.
Afin, denk er nog maar eens rustig over na