Toon posts:

OVERKLOKKEN: Geforce 4 ti 4200 met 64 DDR

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met de opkomst van de nieuwste games wil ik nog het uiterste uit mijn kaartje halen, en dit via software-matig overklokken.

Geforce 4 ti 4200 met 64MB DDR, AGP 4 en actieve koeling (fan, 50x50 mm)

Standaard:
Core: 250
Mem: 521

Getest (kortstondig):
Core:266
Mem: 544

Dit geeft reeds opmerkelijke resultaten. Mijn vraag is nu, hoe hoog kan ik maximum gaan? Ik wil dit kaartje toch nog een jaartje gebruiken

mvg
Web Wiper

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 23:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Punt 1: Niet schreeuwen in je titel aub :)
Punt 2: Als je iets in DOC zet dan heeft het automatisch iets te maken met overklokken OF cooling. Overbodig dus in de titel ;). Maar hij moet (volgens mij ) toch echt in VB
Punt 2½: Wij (de tweakers :P) groeten elkaar bij voorbaad al. Je hoeft dus niet elke keer mvg $user onder je post te zetten ;) (bovenstaande is allemaal terug te lezen in de Grote FAQ
Punt 3: Je max verschilt per systeem, gewoon proberen totdat je artifacts krijgt of totdat je pc vastloopt.

En zie dus ook: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (26/11/03)

Succes

[ Voor 59% gewijzigd door Notna op 16-12-2003 11:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Misschien ff goed de FAQ doorlezen. Staat vanalles in.

Je meot er voor zorgen dat het niet te warm word. Test bijvoorbeel met benchmarks en kijk of er geen artifact etc te voor schijn komen.

edit: ik ben te langzaam

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 11:49 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Web Wiper, ook al ben je hier een nieuwe gebruiker (welkom ;)) dat neemt nog niet weg dat er gewoon wordt verwacht dat je eerst de sticky's in de verschillende fora leest, plus de algemene faq. Als je dat had gedaan had je geweten dat dit topic overbodig is, aangezien er geen "Hoe hoog kan ik maximum gaan?" is, dat is per pc verschillend en moet je dus zelf uitvinden. Zie ook de links die Notna geeft.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.