IMDB werkbalk

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:42

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Bestaat er een tool waarmee je een custom werkbalk kunt maken a la de google werkbalk (die search engine) maar dan niet van google, maar van imdb?

Ik heb rondgezocht naar diverse sites waar je custom toolbar progs kunt downloaden, maar ik snap echt niet hoe je met zo'n programma een searchengine zou moeten toevoegen.

De bedoeling is dus dat ik niet steeds de site van imdb moet laden als ik een film wil opzoeken. Net zo handig dus als die google toolbar.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik weet niet of je toevallig Mozilla Firebird gebruikt, maar als dat zo is heb je een kant-en-klare zoekfunctie die je voor meerdere engines kan gebruiken :)

nee, deze post is niet als firebird reclame bedoeld...

[ Voor 18% gewijzigd door G33rt op 15-12-2003 22:24 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mozilla Firebird heeft die optie standaard zie ik net (althans het is aan te zetten). Misschien een idee?

spuit 3247294

[ Voor 12% gewijzigd door Mike Jarod op 15-12-2003 22:24 ]

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Nee, gewoon IE 6.0 en om over te stappen naar een compleet andere browser voor een taakbalk, dat zie ik ook niet zo zitten :)

Verwijderd

http://sickcrew.mine.nu/~one/ie_search.html

Misschien is dit iets voor je?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb een tijdje terug een registry file gemaakt waarin verschillende zoekmachines met korte syntax direct gebruikt kunnen worden vanuit de Internet Explorer adresbalk.

De file zoekt oa op IMDB dus als je de reg-file importeert en je typt 'imdb american pie' in je adresbalk gaat ie zoeken op IMDB naar American pie :)
Geen toolbar dus maar wel een hoop onzichtbare search functionality zonder extra programma's!!
edit:
Dit is dus de hapklare versie van hetgeen m00se hierboven noemt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ook op 16-12-2003 06:14 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties. Het werkt zo perfect. Ik hoef nu niet meer de site van imdb te laden en daar ging het om. Nogmaals bedankt!!!
Pagina: 1