Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Compaq evo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Compaq evo maar ik krijg binnenkort een nieuwe videokaart (5900Ultra) maar deze past niet in de kast :9. Kan ik het compaq moederbord een een ATX kast zetten? Deze kast is het: http://www.pc-king.de/lsh...051809817.1051810501,.htm HELPP!

Verwijderd

Atx is Atx, dus...trommelroffel... JA :)

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:10

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Met een dremel past alles, maar hoe ziet de kast die je nu hebt eruit, en wat voor type EVO heb je?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

waaw, laten we aftellen tot we een slotje toegerijkt krijgen :P

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als de voedingen gelijk zijn tegenwoordig wel. oude Compaq voedingen weken af qua connectors op het mainboard en afmeting van de voeding

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:55:
srry link werkt niet ik ben een nieuwe aan het zoeken
Zie hier, het edit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif :)

c heeft mini atx mobo, zover ik weet, kan in de kast die je aangeeft, maar dan wel met veel ruimte over. Ik drurf echter niet met zekerheid te zeggen dat daar ook een agp slot inzit, volgens mij alleen pci en dan met een riser..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 16:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dur zit een AGP slot op, maar de pci sloten zitten op een apart printje en die moet je dan op het moederbord zetten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 17:00:
Dur zit een AGP slot op, maar de pci sloten zitten op een apart printje en die moet je dan op het moederbord zetten
Dan is het wel een agp slot waar alleen een low profile kaart in kan dan. Maargoed, als er agp opzit, dan moet het geen probleem zijn verder..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 17:09:
[...]

Dan is het wel een agp slot waar alleen een low profile kaart in kan dan. Maargoed, als er agp opzit, dan moet het geen probleem zijn verder..
Hoe doe je dat dan met die pci sloten

Verwijderd

Compaq evo kasten een een smalle, maar lange voeding. Moet je zelf even kijken of je het gaat gebruiken. Maar voor de rest moet het geen probleem zijn in een normale atx kast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 17:11:
[...]

Hoe doe je dat dan met die pci sloten
die liggen waarschijnlijk evenwijdig met het moederbord dmv een riser.
Pagina: 1