Toon posts:

foutcontrole

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie mij misschien willen helpen.
Ik ben op zoek gegaan om uit te zoeken wat een foutcontrole is en wat dit inhoudt.
Dit heb ik nergens kunnen vinden.
weten jullie dit misschien.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:35

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Erhm.. In welk kader foutcontrole? :?

"Resultaten 1 - 10 van circa 254,000" in google geeft aan dat het onderwerp nogal breed is..

[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 15-12-2003 11:27 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Welkom op GoT

ff paar dingetjes, ff iets duidelijkere topicname en iets duidelijkere omschrijving. Zie meer in de http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Anyway, ik denk dat je doelt op de fout/schijfcontrole van windows. Die checkt je disk op bestanden die niet helemaal meer kloppen, en in de ergste gevallen, clusters mocht je schijf op knallen staan!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad bedoel je waarschijnlijk Scandisk / chkdsk voor Windows: zoiets?

Maar sorry, hier kunnen we niets mee beginnen; veel te breed om wat van te kunnen zeggen. Tevens is er inderdaad waarschijnlijk heel veel te vinden bij google, whatis.com, verschillende woordenboeken/encyclopedien, microsoft.com, etc. Afhankelijk van wat voor soort je bedoelt natuurlijk ;)
Misschien is het handig om dit even te lezen voor je je volgende topic opent, er zijn nl. wat zaken die we in een topicstart willen zien en dat is je nog niet helemaal gelukt ;)

Dit topic doe ik dan ook op slot, te breed om wat van te zeggen. In ieder geval succes met lezen & welkom op GoT! :)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2003 11:38 . Reden: helemqaal -> helemaal ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.