Layout van GoT en doelgroep

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ripexx schreef op 08 januari 2004 @ 23:57:
[...]

Dat ligt niet aan mij, maar meer aan die andere collega's. Mijn direct collega's weten wel wat ik hier af en toe doe, maar sommige mensen hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt ;)
maar wat boeit het nu wat die gasten denken?
wat heb je immers met ze te maken, ik durf te wedden dat die gasten ook wel op forums komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
December: je hoeft het niet te gebruiken ;)
Ten tweede vind ik die topbar bij die nieuwe style er ook niet uit zien, want in plaats van plaatjes heb je nu gewone tekst
Dat was gewoon een keuze van mij omdat ik dat mooier vond (omdat ik dat beter vind passen bij zo'n lichte kleurstelling). De oorspronkelijke versies had zelfs nog minder tekst (quote en view waren [Q] en [V] geworden bijvoorbeeld), maar dat heeft het niet gehaald geloof ik :)

als reactie op Verwijderd in "Layout van GoT en doelgroep":

is het wellicht mogelijk om ook een donkergroene erbij beschikbaar te maken? de lichte is wel erg fel en flitsend :)

[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 09-01-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

AW_Bos schreef op 15 december 2003 @ 10:43:
Henk mag wel blijven maar iets minder duidelijker in de nieuwe template. Een functie in de Prefs met als Thema: Standaard (nieuwe) en oude is dan wel handig.

check is de site van foxkids als kleurstelling :+ Dat is echt voor kinderen Dat paarse gele ook een beetje. Eigenlijk is de gele balk bovenin met de navigatie van "Waar zit ik nu? " ook wel aan veradnering toe :+
Wel leuk dat je het over kinderachtig hebt. Kijk eens naar je eigen avatar :P . Henk moet blijven, echt waar! Dit is de mascotte van GoT (om het even zo te verwoorden). Daarnaast vind ik de kleuren van GoT totaal niet kinderachtig, maar juist duidelijk en overzichtelijk. Nee hoor, voor mij is GoT precies goed zoals het is (qua lay-out in ieder geval wel helemaal).

[ Voor 5% gewijzigd door Godjira op 09-01-2004 01:01 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

G33rt schreef op 09 januari 2004 @ 00:15:
[...]
als reactie op Verwijderd in "Layout van GoT en doelgroep":

is het wellicht mogelijk om ook een donkergroene erbij beschikbaar te maken? de lichte is wel erg fel en flitsend :)
Ik heb een poging gedaan om 'm een beetje in de WOT style te krijgen, maar buiten de nerd wou dat niet echt lukken.
Als je zelf ideëen hebt graag ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Godjira schreef op 09 januari 2004 @ 00:16:
Wel leuk dat je het over kinderachtig hebt. Kijk eens naar je eigen avatar :?
Ej kinders, doe eens liev tegen elkaar ? :*
. Henk moet blijven, echt waar! Dit is de mascotte van GoT (om het even zo te verwoorden).
Hij is in de nieuwe template (aka silver) op aanvraag uit, of aan te zetten, dus vind je hem mooi: Dan laat je hem lekker aan, vind je hem lelijk, zet je hem uit.
Zijn jullie allebei tevreden :)
Daarnaast vind ik de kleuren van GoT totaal niet kinderachtig, maar juist duidelijk en overzichtelijk. Nee hoor, voor mij is GoT precies goed zoals het is (qua lay-out in ieder geval wel helemaal).
Ik moet zeggen dat de blauwe template van silver (lekker benamingen crispje ;) ) echt heel erg lekker eruit zien hoor :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Erkens schreef op 08 januari 2004 @ 19:48:
nee ben ik het dus niet mee eens ;)
veranderen is prima, maar niet een symbool veranderen wat gewoon staat voor Tweakers (hoewel ze hem ook al van de FP hadden geschopt :/)
Ik snap het probleem niet zo hoor - Henk is een niet zo'n mooi poppetje, op een niet zo'n mooie kleurstelling van een verder leuk forum.

Juist op een forum voor de IT waar verandering aan de orde van de dag is, moet je bereid zijn te veranderen - weg met het oude logo, en tijd voor een mooi logo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

elevator> Kijk, met jou ben ik het wel eens :) Het forum is dat gepruts ontgroeid imo :)

Als henk al terugkomt in het logo (schijnt dus een pref te worden?), dan hooguit in een zwaar geredesignde vorm, buiten kinderachtig is ie ook gewoon lelijk :)

Heb dus al mijn interpretatie gegeven (http://www.tweakers.net/ext/f/20761/full.jpg), maar die's ook niet echt ideaal. Maar iig al stuk beter dan die lelijke aap bovenaan :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
G33rt schreef op 09 januari 2004 @ 00:15:
Dat was gewoon een keuze van mij omdat ik dat mooier vond (omdat ik dat beter vind passen bij zo'n lichte kleurstelling). De oorspronkelijke versies had zelfs nog minder tekst (quote en view waren [ Q] en [V] geworden bijvoorbeeld), maar dat heeft het niet gehaald geloof ik :)
Erg jammer dat dat het niet gehaald heeft. Nu kan ik namelijk nog niet volledig gebruik maken van de type ahead-feats van Firebird. Daardoor zou het iig weer makkelijker zijn geworden, maar goed ik kan er mee leven :P.
DarkX schreef op 09 januari 2004 @ 00:38:
Als henk al terugkomt in het logo (schijnt dus een pref te worden?), dan hooguit in een zwaar geredesignde vorm, buiten kinderachtig is ie ook gewoon lelijk :)
Heb wel even door dat het nu niet gaat om de nieuwe layout die onder andere door Cheetah wordt ontwikkeld. Daarover is nog bar weinig bekend, dus of en hoe Henk erin zit is ook nog niet bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Harm op 09-01-2004 00:43 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Harm schreef op 09 januari 2004 @ 00:42:

Heb wel even door dat het nu niet gaat om de nieuwe layout die onder andere door Cheetah wordt ontwikkeld. Daarover is nog bar weinig bekend, dus of en hoe Henk erin zit is ook nog niet bekend.
Ow, naja, kreeg die pref maar half mee. Maar ik pleit hierbij dat in de nieuwe layout geen henk moet :P En in de temp template tussendoor ook :P Eigenlijk maakt het niet uit waar ik het over had, opmerking was altijd relevant ;)

[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 09-01-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Harm schreef op 08 januari 2004 @ 23:48:

Welke versie draai je? Als het een versie is die ouder is dan 0.7 update dan en kijk dan nog eens :).
Ik draai trouwens Mozilla/5.0 Gecko/20031216 Firebird/0.7+, maar heb dat icoontje ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

moto-moi schreef op 09 januari 2004 @ 00:26:
Ej kinders, doe eens liev tegen elkaar ? :*
Was niet lullig bedoeld, maar meer als vraag waarom hij het kinderachtig vind als ie ook een K3 avatar heeft. Heb em meteen even een edit gegeven, zo kwam ie niet over zoals bedoeld was. Mijn excuses.
Hij is in de nieuwe template (aka silver) op aanvraag uit, of aan te zetten, dus vind je hem mooi: Dan laat je hem lekker aan, vind je hem lelijk, zet je hem uit.
Zijn jullie allebei tevreden :)
Ik vind die zilvere lay-out erg mooi, zeer zeker, maar kan je daarin dan ook de Henk zetten zoals hij nu is?
Ik moet zeggen dat de blauwe template van silver (lekker benamingen crispje ;) ) echt heel erg lekker eruit zien hoor :P
Mee eens. Maar goed, ging mij meer om de huidige lay-out, die vind ik namelijk totaal niet kinderachtig, maar dat is mijn mening maar ;).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Godjira schreef op 09 januari 2004 @ 01:00:
[...]
Ik vind die zilvere lay-out erg mooi, zeer zeker, maar kan je daarin dan ook de Henk zetten zoals hij nu is?
zover ik het weet is het een pref :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
DarkX schreef op 09 januari 2004 @ 00:56:
[...]

Ik draai trouwens Mozilla/5.0 Gecko/20031216 Firebird/0.7+, maar heb dat icoontje ook niet?
Je hebt het icoontje niet altijd hè. Alleen als er in de HTML ook daadwerkelijk alternatieve styles zijn gedefinieerd, zoals op crisp's pagina het geval is. Als je het icoontje daar niet hebt weet ik het ook niet eigenlijk :P. Dan kan ik je alleen aanraden om nog een nieuwere nightly te gaan draaien (voor een pre 0.8 moet je hier zijn, voor de gewone devbranch moet je even een custom build opzoeken op de MozillaZine-forums) en te zien of je de optie daar wel hebt. Probeer het trouwens nog even met een nieuw en leeg profiel, want ik kan niet in de Options ontdekken waar en of die optie is in te schakelen.
disjfa schreef op 09 januari 2004 @ 01:02:
[...]

zover ik het weet is het een pref :)
Klopt. Ook in de silver-template is Henk aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

elevator schreef op 09 januari 2004 @ 00:28:
[...]

Ik snap het probleem niet zo hoor - Henk is een niet zo'n mooi poppetje, op een niet zo'n mooie kleurstelling van een verder leuk forum.

Juist op een forum voor de IT waar verandering aan de orde van de dag is, moet je bereid zijn te veranderen - weg met het oude logo, en tijd voor een mooi logo :Y)
smaken verschillen, maar ik vind hem wel mooi, crew niet, henk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

Harm schreef op 09 januari 2004 @ 00:42:
[...]
Erg jammer dat dat het niet gehaald heeft. Nu kan ik namelijk nog niet volledig gebruik maken van de type ahead-feats van Firebird. Daardoor zou het iig weer makkelijker zijn geworden, maar goed ik kan er mee leven :P.
Dat was een technische beslissing; ik wou zo min mogelijk in de daadwerkelijke templates wijzigen buiten het framework - dit ook vanwege onderhoudbaarheid.

Henk is inmiddels een achtergrondplaatje van een layer geworden waardoor ik bepaalde styles van een ander logo kan voorzien; zo heeft de Tnet style een Tnet logo gekregen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
DarkX schreef op 09 januari 2004 @ 00:38:
elevator> Kijk, met jou ben ik het wel eens :) Het forum is dat gepruts ontgroeid imo :)

Heb dus al mijn interpretatie gegeven (http://www.tweakers.net/ext/f/20761/full.jpg), maar die's ook niet echt ideaal. Maar iig al stuk beter dan die lelijke aap bovenaan :P
offtopic @ Godjira:Ik heb dus een K3-usericon :p
Maar die zwarte henk die zo :| kijkt is echt niks. Hij kijkt alof hij die zwarte kleur niet mooi vindt :P (het lijkt wel alsof hooligans um in de fik hebben gestoken >:) )

Wat me mooier lijkt, is dat Henk wel erg 2D eruit zien, en niet 3D zoals die smilies.

[ Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 09-01-2004 13:14 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Harm schreef op 09 januari 2004 @ 01:08:
[...]

Je hebt het icoontje niet altijd hè. Alleen als er in de HTML ook daadwerkelijk alternatieve styles zijn gedefinieerd, zoals op crisp's pagina het geval is. Als je het icoontje daar niet hebt weet ik het ook niet eigenlijk :P. Dan kan ik je alleen aanraden om nog een nieuwere nightly te gaan draaien (voor een pre 0.8 moet je hier zijn, voor de gewone devbranch moet je even een custom build opzoeken op de MozillaZine-forums) en te zien of je de optie daar wel hebt. Probeer het trouwens nog even met een nieuw en leeg profiel, want ik kan niet in de Options ontdekken waar en of die optie is in te schakelen.
[...]

Klopt. Ook in de silver-template is Henk aan en uit te zetten.
Nah, ik had ook de laatste nightly hoor. Maar heb mozilla dir eens leeggehaald en opnieuw geextract, toen deed ie het wel. Weet niet wat het was mgoe :)

AW_bos> Ik heb ook nog ergens een happy henk gemaakt, maar had ff gemaakt hoe IK em nog wel mooi vond, en deze vond ik nog wel komisch :) Maar zoals ik zei, ik ben ABSOLUUT geen henk fan :P Henk kijkt trouwens vooral "I don't care" daar :)

hier staat nog ouwe versie van happy henk, heb geen nieuwere onlijn: http://www.tweakers.net/ext/f/20753/full.jpg.

Het idee voor mij was dus een henk ontwerpen die wel nog henk was maar toch niet te blij en achterlijk uitzag, als compromis zegmaar. Kan alleen niet zeggen dat het mij lukt, henk is niet henk als ie niet blij en achterlijk uitziet :P Dan maar geen henk ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DarkX op 09-01-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

En wat vinden we van Neo-henk? 8-)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1034896067.gif

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind persoonlijk dat losse wel wat hebben.

immers dit is een site voor tweakers, mensen die als hobby een relatief technies intresse hebben.
dat techniese is wel terug te vinden in de topics en replies.
en ik vind dat het design wel aangeeft dat het leuk is, en dat het ook leuk moet zijn.

als er zo'n stylisties zilvere design van gemaakt word vind ik het toch wat af doen aan dat "leuk" gedeelte.
straalt niet echt gezeligheid uit.

maar voor de rest is dit ook enkel mijn mening :)
en niet kritiek ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
EN bovendien merk ik ook dat er wat lol in de ICT zit enzo (check die lollige HK-reply's maar in doodnormale topics, meeatl aangegeven met een >:) -smilie).

Ik vind die NeoHenk wel phat trouwens :D Die MOET de oude henk vervangen. Henk moet ook meegaan met de tijd.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind, zoals mischien al eerder gezegd het ontwerp van het huidige GoT forum echt ver achterlopen. En dan kunnen jullie wel aankomen zetten met: anders is het niet meer herkenbaar ofzo maar dat vind ik geen reden meer iig. Die Ondergesneeuwde henkie vind ik ook zeer onprofessioneel. Zeg nou zelf? We leven in 2004 en GoT ziet er nog steeds oud uit... jammer hoor maarjah dat is mijn bescheiden mening

En niet iedereen heeft de mogelijkheid een andere skin te kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 16:49:

En niet iedereen heeft de mogelijkheid een andere skin te kiezen :(
En niet iedereen niemand heeft nog de mogelijkheid een andere skin te kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:03
DarkX schreef op 09 januari 2004 @ 14:15:
Nah, ik had ook de laatste nightly hoor. Maar heb mozilla dir eens leeggehaald en opnieuw geextract, toen deed ie het wel. Weet niet wat het was mgoe :)
Ik was al bang dat ik de optie had vanwege een extension, omdat jullie m niet konden vinden. Maar ik begrijp dat het alleen in de laatste versie zit, of dat er gewoon een foutje in je installatie zat.
Overigens kun je hier lezen dat de optie er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Jasper schreef op 12 januari 2004 @ 17:06:
Stiekem toch wel een beetje. Maar goed, dan kun je nog niet posten. :P

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Manuzhai schreef op 13 januari 2004 @ 15:29:
[...]
wow, da's koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jasper schreef op 12 januari 2004 @ 17:06:
[...]

Toch wel denk ik. Ooit screenshot van Tom voorbij zien komen waarmee GoT getoond werd met de base grey template

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

We Are Borg schreef op 13 januari 2004 @ 15:53:
Toch wel denk ik. Ooit screenshot van Tom voorbij zien komen waarmee GoT getoond werd met de base grey template
Mjah, volgens mij kan de crew wel die andere templates al gebruiken.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Manuzhai schreef op 13 januari 2004 @ 19:15:
[...]
De enige template die we zouden kunnen gebruiken is inderdaad base_grey, en dat moet zelfs nog via een omweg, dus die staat niet standaard in het lijstje in onze prefs. Wij hebben dus evenveel keus als jullie op dit moment :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Civil schreef op 12 januari 2004 @ 21:40:
[...]

Ik was al bang dat ik de optie had vanwege een extension, omdat jullie m niet konden vinden. Maar ik begrijp dat het alleen in de laatste versie zit, of dat er gewoon een foutje in je installatie zat.
Overigens kun je hier lezen dat de optie er in zit.
Nah, blijkbaar een foutje in de install. Denk dat er wat oude pref files oid stonden ofzo. Het werkt nu iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Dat is de kracht van de XSLT. (*groaaarrr*)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Manuzhai schreef op 13 januari 2004 @ 15:29:
[...]
En ik mis m'n stoere knopjes en de crewfora :+
Manuzhai schreef op 13 januari 2004 @ 19:15:
[...]
Crew heeft hier en daar al als beta-team gefungeerd voor template-testwerk, allemaal via moeilijk gehack met local cookies et al.

Oftewel nee, wij hebben idd ook geen keus :) Van base_grey wordt je sowieso niet gelukkig hoor, dat is een hele algemene template die voor GoT niet functioneel is (en door de meeste crew die 'm gebruikt heeft ook binnen 1-2 dagen verwijderd O-) ).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

curry684 schreef op 14 januari 2004 @ 13:03:
En ik mis m'n stoere knopjes en de crewfora :+
Je kan je ReactID erachter hangen, dat geeft je wel crewfora maar geen stoere knopjes. :P

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Manuzhai schreef op 14 januari 2004 @ 18:13:
[...]
Je kan je ReactID erachter hangen, dat geeft je wel crewfora maar geen stoere knopjes. :P
en jij hebt vervolgens zijn account gekaapt :P
overigens werkt dat natuurlijk niet als je je ReactID aan je IP koppelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Erkens schreef op 14 januari 2004 @ 18:32:
en jij hebt vervolgens zijn account gekaapt :P
overigens werkt dat natuurlijk niet als je je ReactID aan je IP koppelt :)
Ik heb wel eens gespeeld met iemand anders z'n ReactID, maar kwam er niet echt ver mee. Overigens kan ik je beloven dat dit scriptje dat niet logt because I don't give a fuck, maar je hoeft me natuurlijk niet te geloven. :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Manuzhai schreef op 15 januari 2004 @ 04:46:
[...]
Ik heb wel eens gespeeld met iemand anders z'n ReactID, maar kwam er niet echt ver mee.
offtopic:
Dan zal dat ReactID wel gekoppeld zijn aan een IP ;)
Want het is heel makkelijk om zo een account+rechten te kapen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer MYie, en download de plugin MYstyle, daarmee heb je in een tel de layout van GOT veranderd, naar jouw eigen wens, welke kleur je maar wil, of style je maar wil.
Download ook nog de plugin Fontchanger, en je kan de font van GOT helemaal naar je eigen wens aanpassen.
Ga dan op henk staan, rechtermuis knop, en block this picture, en je ziet henk nooit meer, tot dat je het natuurlijk weer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 2 Laatste