Harm schreef op 09 januari 2004 @ 01:08:
[...]
Je hebt het icoontje niet altijd hè. Alleen als er in de HTML ook daadwerkelijk alternatieve styles zijn gedefinieerd, zoals op crisp's pagina het geval is. Als je het icoontje daar niet hebt weet ik het ook niet eigenlijk

. Dan kan ik je alleen aanraden om nog een nieuwere nightly te gaan draaien (voor een pre 0.8 moet je
hier zijn, voor de gewone devbranch moet je even een custom build opzoeken op de MozillaZine-forums) en te zien of je de optie daar wel hebt. Probeer het trouwens nog even met een nieuw en leeg profiel, want ik kan niet in de Options ontdekken waar en of die optie is in te schakelen.
[...]
Klopt. Ook in de silver-template is Henk aan en uit te zetten.
Nah, ik had ook de laatste nightly hoor. Maar heb mozilla dir eens leeggehaald en opnieuw geextract, toen deed ie het wel. Weet niet wat het was mgoe
AW_bos> Ik heb ook nog ergens een happy henk gemaakt, maar had ff gemaakt hoe IK em nog wel mooi vond, en deze vond ik nog wel komisch

Maar zoals ik zei, ik ben ABSOLUUT geen henk fan

Henk kijkt trouwens vooral "I don't care" daar
hier staat nog ouwe versie van happy henk, heb geen nieuwere onlijn:
http://www.tweakers.net/ext/f/20753/full.jpg.
Het idee voor mij was dus een henk ontwerpen die wel nog henk was maar toch niet te blij en achterlijk uitzag, als compromis zegmaar. Kan alleen niet zeggen dat het mij lukt, henk is niet henk als ie niet blij en achterlijk uitziet

Dan maar geen henk
[
Voor 26% gewijzigd door
DarkX op 09-01-2004 14:29
]