Toon posts:

Sonera Kabel is dat wat??

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wil graag kabel maar Casema neemt niet meer aan. En Sonera weet ik niks vanaf.

Dus wat is jullie mening er over??

Als ik het neem neem ik het 90,- per maand pakket.

Verwijderd

mijn sonera kabelmodem is defect (vanaf het begin al) en ze zouden em vervangen, maar dat doen ze gewoon niet.
(hoe vaak ik ook bel)

nu weet je dus iig wat meer over hun service af, voor snelheid e.d. moet je niet bij mij wezen want hier heeft het nog nooit gewerkt...

Verwijderd

SoneraPlaza is heel snel.
Neem geen profit pakket.

Neem het power abonnement.
Door een fout bij Sonera |:( heb ik tot 1 januari een profit. :(:(:(

Power is ook echt power.
Met download accelerator haal ik makkelijk 60kb/s tot 210 kb/s

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik w8 al 8 weken op mijn aansluiting terwijl ik gewoon het duurste paket bij ze neem.

en toen laatst iemand uit mijn straat belde over van waar blijft mijn kabel.

antwoorde sonera met dat in heemstede nog geen kabel was en pas in jan 2001 komt.

dat klopt dus niet want er zijn al wel mensen in heemstede die kabel hebben.

sonera weer o bel dan de kabel explotant dan maar en bel ons dan maar weer trug.

leuk hoor ik w8 en ik w8 en de tel. rekening stijgt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Ach voor Casema kan ik minimaal 10 maanden wachten en het zuigt gewoon.

Ik woon zelf in Hillegom. En ze zouden me info sturen als het in Hillegom kwam. Dus ik kreeg vandaag post van ze.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 december 2000 17:34 schreef Austin_Powers het volgende:
Power is ook echt power.
Met download accelerator haal ik makkelijk 60kb/s tot 210 kb/s
Is die 60 en 210 van Profit of Power?

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:08

Shadowtje

Shadow

Sonera werkt meestal wel, maar download snelheid op idrive enzo vallen vaak tegen.

En de helpdesk??
de gemiddelde w8tijd is langer dan 10 minuten. Maar reken maar dat je binnen het half uur echt niet geholpen wordt...

dit is geen link

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 20:56 schreef Shadow19 het volgende:Sonera werkt meestal wel, maar download snelheid op idrive enzo vallen vaak tegen.
Dat heeft niks met sonera maar met idrive te maken.

Zelf zit ik ook bij Sonera en haal meestal 60KB/s. Netjes dus. Verder maar een paar keer in de maand effetjes niet kunnen internetten maar da's na een kwartiertje ofzo opgelost. Geen klachten eigelijk alleen zo'n monteur wat gewoon een sukkel was.:)

Verwijderd

Ik ben ook een tevreden gebruiker van het Sonera Power pakket, en zoals al werd gezegd;

goede snelheid
soms problemen maar dan oko snel opgelost
gewoon doen :)

een maand nadat ik het had aangevraagd zat ik al te internetten :)

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Kheb ook al een paar maanden Slownera, maar ben best tevreden, Dll met DAP stabiel tussen 50 en 100 kbps (afhankelijk van het tijdstip op de dag)

Idd soms valt ie uit.... Enne de helpdesk moet je gewoon zo min mogelijk bellen, dan blijf je optimistisch.. :)

Enne kpn komt niet meer persoonlijk de rekening brengen >:)

Sidekick out..

Verwijderd

>:) heb je dan een helpdesk nodig? Je hebt toch GoT?

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Na al deze positiefe reacties, zal ik eens even een met waarheidsgetrouw woordje over Sonera (SoneraPlaza tegenwoordig) doen:

-snelheid: SLOOM, ik haal met IE niet sneller dan 10-20K, met DAP wil de 60-70K wel lukken, maar dat is dus ook het max. want je wordt 'geknepen' op 60K per sec. Dus sneller zal je ook echt niet gaan :(:(

-service: niet te doen!! de helpdesk neemt NOOIT op, als ze opnemen dan komen ze met verhaaltjes dat het aan 'derden' ligt of dat het zelf aan jouzelf ligt. Mochten ze ooit eens beloven dat ze een mannetje langsturen om de boel te fixen: reken er maar niet op, ik heb vaak genoeg gehad dat er na 6x bellen nog steeds geen monteur is langsgeweest.

-lekker on-line gamen?: NEE! De packetloss is bij mijn Zenith modem zo ENORM groot (meestal rond de 15%-20%) dat alles schokt en geen enkel spel lekker soepel loopt...kost me aardig wat frags in CS

-altijd online dan??: nope, er zijn vaak IP-conflicten en de DHCP server flipt ook vaak. Daardoor ligt het hele netwerk er weer uit en mag je weer lekker gaan wachten op een nieuw ip...

Ik woon in Haarlem, postcode 2014 met zo'n leuk Zenith modem (1e generatie kabelmodem :()... gelukkig binnekort een Future Networks (3e generatie), hopen dat dat veel problemen weg kickt, vooral die packterloss is niet zo fijn :(

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Op zondag 10 december 2000 11:14 schreef steeg het volgende:
>:) heb je dan een helpdesk nodig? Je hebt toch GoT?
Hoe wil je op GoT komen als je verbinding weg is??????????????????
Gewoon ff de helpdesk bellen om je tijdens de wacht tijd meer op te fokken en je dan heerlijk afreageren als zij ook weer eens niet weten wat het is.
Maar ik ben één keer echt blij met ze geweest. Dat was hierom.
Ach het werkt.

Amantes amentes
--
Be inspired!

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 13:25 schreef Terranca het volgende:
Na al deze positiefe reacties, zal ik eens even een met waarheidsgetrouw woordje over Sonera (SoneraPlaza tegenwoordig) doen:

-snelheid: SLOOM, ik haal met IE niet sneller dan 10-20K, met DAP wil de 60-70K wel lukken, maar dat is dus ook het max. want je wordt 'geknepen' op 60K per sec. Dus sneller zal je ook echt niet gaan :(:(

-service: niet te doen!! de helpdesk neemt NOOIT op, als ze opnemen dan komen ze met verhaaltjes dat het aan 'derden' ligt of dat het zelf aan jouzelf ligt. Mochten ze ooit eens beloven dat ze een mannetje langsturen om de boel te fixen: reken er maar niet op, ik heb vaak genoeg gehad dat er na 6x bellen nog steeds geen monteur is langsgeweest.

-lekker on-line gamen?: NEE! De packetloss is bij mijn Zenith modem zo ENORM groot (meestal rond de 15%-20%) dat alles schokt en geen enkel spel lekker soepel loopt...kost me aardig wat frags in CS

-altijd online dan??: nope, er zijn vaak IP-conflicten en de DHCP server flipt ook vaak. Daardoor ligt het hele netwerk er weer uit en mag je weer lekker gaan wachten op een nieuw ip...

Ik woon in Haarlem, postcode 2014 met zo'n leuk Zenith modem (1e generatie kabelmodem :()... gelukkig binnekort een Future Networks (3e generatie), hopen dat dat veel problemen weg kickt, vooral die packterloss is niet zo fijn :(
Dat zal dan toch echt aan jouw plaats liggen hoor. Ik downloadde laatst bij Napster met 78, haalde een demo binnen met 146, en heb maar 1 keer een ip conflict gehad, en dat was toen een vriend het lollig vond om een handmatige ip te geven teon ik er effe niet was :(

Verwijderd

Niet om ut een of anders maar een beetje tweaker weet hoe die z'n verbinding in leven moet houden met een goeie snelheid.:7
8-)
Ik zit in Heerhugowaard met een Zenith modem en haal rond de 100-150k >:) op me werk in alkmar hebben we een Elsa modem en zitten we op 64 k EKA de max zelfs op drukke tijden. Hoe bedoel je slownera is kut? ut is er alleen maar beter op geworden:?. een min puntje ze gaan de zenith modems vervangen:'(

Verwijderd

Eej,
ik zit nu op de Sonera helpdesk ik werk er dus :'(
Sonera zuigt @home of iets dergelijks is 10x beter maar sonera is ZEKER beter dan CASEMA ik ga zelf met 70-80k meestal. Wel power >:)abbo profit SUX 8k down :(

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 13:25 schreef Terranca het volgende:

FUTURE is trouwens 4de generatie
1ste zenith
2de Surfboard
3de Elsa Microlink
4de Future Networks
>:)

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:08

Shadowtje

Shadow

Belde vandeweek weer es naar de helpdesk. was afgesloten vanwege te veel telefoontjes... |:((zou er iets stuk zijn >:))

En die downloadsnelheden, halen jullie die van een tucowsmirror ofzo? of ook van buitenlandse servers.

Upload schijnt trouwens op 8kbmax. te staan

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 december 2000 20:39 schreef ronaldZ het volgende:
ik zit nu op de Sonera helpdesk ik werk er dus :'(
Ik kan op internet nergens vinden waar ik mijn postcode kan checken of het er al is.
Ik kom alleen van die van sonereplaza Quiknet

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

sonera isbest goed maar hoger dan 60-70 zal je niet komen met de nieuwe modems! de oude zeniths daar kan je nog wel eens hoger komen maar die gaan er allemaal uit voor het nieuwe docsys systeem. De enige manier om er meer uit te halen zijn de modems hacken maar dankzij het docsys systeem kunnen ze precies zien als je zit te kutten :(
Maar goed sonera is wel goed ja! met de nieuwe modems heb je ook een prima ping ik van lager dan 10ms met tweakers.net :) en vaak bij games rond de 30 zelfs als het druk is! Ik heb zo'n surfboard ding :)

O ja zenith modems zuigen veelste veel packet loss en hoge ping tijden.

Click hier niet

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Het ligt eraan in welke regio je woont.
Ikzelf woon in Zwijndrecht en haal altijd 64KB!

- NAC Breda -

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Blokkering van poorten onder de
1024 voor upstream
Uit veiligheidsoverwegingen is
besloten dat de poorten onder de
1024 voor upstream verkeer worden
geblokkeerd. Voor downstream
verkeer blijven deze poorten open.
Het gevolg hiervan is mede, dat het in
de toekomst niet langer mogelijk is
om een eigen webserver, ftp-server of
een andere server te draaien op de
gebruikelijke poorten. De enige
uitzondering is poort 113, waardoor
het inloggen op IRC versneld wordt.

hmmmzz... niet dat ik dat van plan was... maar toch.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik heb precies 4 weken moeten wachten op mijn aansluiting, dus viel op zich nog wel mee... als je sommigen hoort die gewoon 3 maanden wachten |:(

Maar op zich ben ik wel tevreden over Slownera, ware het niet dat ik nog geen dag zonder problemen het ge-i-net :(
Steeds weer IP-conflicten, die met een beetje geluk wel zelf te verhelpen zijn (winipcfg). Maar gisterenavond ging dat truukje ook niet op ;( :'( de hele avond geen internet.

Ben niet de enige met dit probleem dusseh....

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 11:15 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
Ik heb precies 4 weken moeten wachten op mijn aansluiting, dus viel op zich nog wel mee... als je sommigen hoort die gewoon 3 maanden wachten |:(

Maar op zich ben ik wel tevreden over Slownera, ware het niet dat ik nog geen dag zonder problemen het ge-i-net :(
Steeds weer IP-conflicten, die met een beetje geluk wel zelf te verhelpen zijn (winipcfg). Maar gisterenavond ging dat truukje ook niet op ;( :'( de hele avond geen internet.

Ben niet de enige met dit probleem dusseh....
Maar dit is toch zo goed als opgelost ??? >:)

Gewoon ff externe toegang verwijderen uit software->windows setup->dbbl klik comminucatie->vinkje weg halen bij externe toegang >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 22:44 schreef ronaldZ het volgende:

[..]
Maar dit is toch zo goed als opgelost ??? >:)

Gewoon ff externe toegang verwijderen uit software->windows setup->dbbl klik comminucatie->vinkje weg halen bij externe toegang >:)
Ik ben dom, dus ik hap maar ff: truukje, wat voor truukje ??

:9

Verwijderd

ik heb ook sonera kabel het gaat best lekker en snel af en toe ligt het een dagje plat maar als ik hier verhalen over casema en chello lees denk ik dat sonera best wel de pan uit roelt

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Nou dan neem ik maar een abonnement :)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Pagina: 1