Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

[quote]Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 13:11:
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 11:46:
ik heb em gisteren ook net gehaald en ik moet zeggen een fijn toestelletje. alleen 1 ding hoe zet je dat irritante gluidje uit als je een sms/mms verwijderd ik heb de vraag hier wel voorbij zien komen, maar geen antwoord gevonden.[/

Dit doe je dacht ik in menu 3.3
Hmz ik ook net getest, wat ik ook instel: standaard, vrolijk of uit... het maakt totaal GEEN verschil :?
Waarvoor zijn deze opties dus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Die optie regelt het geluid dat je hoort bij het aan- en uitzetten van je telefoon. Tenminste als je de "Beltoon aan/uit" instelling bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten,

Ik ben van plan een samsung e700 aan te schaffen met een 1 jarige abbonement en ik vroeg me eigenlijk af wat voor abonnement de tweakers leden hebben en welke kosten daaraan verbonden zijn.

Tevens wil ik graag weten welke negatieve en positiefe ervaringen er leven hierover en welke aanbieder het beste is qua prijs en kwaliteitsverhouding volgens jullie.

Bij voorbaat dank,

p.s. Willen jullie me a.u.b niet verwijzen naar 1 of andere vage gsm link...ik wil de ervaringen van de tweakers leden weten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:58
Debitel 90 2j op het Vodafone netwerk..kosten E700> 109€ bijbetaling
tevens de actie 1e 6maanden halve abbo kosten en geen aansluitkosten a 52,50

tot op heden niets te klagen gehad over Debitel, ben prima geholpen in winkel en ook rekening klopt prima (heb wel andere verhalen gehoord hier ;))

ook mensen in omgeving hebben een dergelijke abbo en hoor ook weinig probs ervan...

alleen jammer dat smsen niet in de bundel zitten en dat restant van bundel niet meegaan naar volgende maand

tevens bevalt toestel prima :)
Opzich is debitel/vodafone niet supergoedkoop @gesprekskosten buiten de bundel...

* yonexfreak is tot op heden tevreden

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik vind het kut gedaan met die datakabel. Alleen duitsland heeft ze maar dan komt er nog eens 20 euro verzendkosten bovenop omdat het in het buitenland is. 8)7 Prijs wordt dus opeens verdubbeld...

*note: datakabel die in de startpost staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met een eigen wap siteje, het adres word:
http://tagtag.com/motionwap

als mensen ringtones of plaatjes of midlets hebben die ze daar graag op willen, mail me even, kijk ik of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioneNn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2021
Mmm, ik heb deze telefoon sinds kort ook, ben er zeer tevreden over maar was wel benieuwd naar de kleuren van het externe toestel, op de reclame zie je namelijk vrij mooie afbeeldingen op dat scherm, de vraag hier ook voorbij zien komen en geen antwoord gezien dus besloten om Samsung maar eens te mailen met de mededeling dat ik graag zou willen weten hoe ook mijn externe scherm meer dingen afbeeld dan simpele pixelpaint achtige afbeeldingen, dit was het antwoord: :)

"In dit geval moet ik u helaas teleurstellen. In de advertenties worden opties van het gewone scherm op het buitenscherm getoond om de mogelijkheden aan te geven ook al is het klepje dicht. In de werkelijkheid is het echter niet mogelijk om veel met de buitenste display te doen. Wat u er wel mee kunt doen staat nauwkeurig beschreven in uw handleiding."

Vind ik toch wel een flinke misstap van samsung :r en denk er eerlijk gezegd over een klacht te plaatsen bij de reclame code commissie. })

[ Voor 6% gewijzigd door GioneNn op 31-12-2003 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

Grappig dat je dit nu brengt; vroeg me namelijk precies hetzelfde af toen ik de E700 kocht. Idd. wel een lame actie van Samsung :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Ach ik vind dat nog wel meevallen.
De reclame dat die chick een fotosessie van zichzelf maakt met het externe scherm vind ik slordiger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 30 december 2003 @ 17:50:
Ach ik vind dat nog wel meevallen.
De reclame dat die chick een fotosessie van zichzelf maakt met het externe scherm vind ik slordiger :o
kijk eens goed, voordat ze dat doet zie je dr in een flits nog met een open e700 in de hand ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 18:01:
[...]

kijk eens goed, voordat ze dat doet zie je dr in een flits nog met een open e700 in de hand ^^.
als die open is, hoe kan ze dan een zelf portret maken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 30 december 2003 @ 18:27:
[...]

als die open is, hoe kan ze dan een zelf portret maken. :7
Dat kan wel, staat onder "stand" bij de opties als je in het "foto maken" modus zit.

Potret stand "Zelfopname" heet dat, geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tagtag.com/behknqux (lijkt vage naam maar is gewoon 2t/m9 2x inklikken^^ ( 2233445566778899 toets je hett dus in))

ringtones werken bij mij nog niet, testen jullie eens uit?
plaatje werkt wel (de onderste).

hoe ik ringtones aan de praat krijg weet ik niet :(, formaat niet ondersteund zegt ie dan. ik heb het met verschillende geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

damster schreef op 29 december 2003 @ 00:05:
Ik zal hem nog wel even een mailtje sturen of echt alles van de telefoon gewist is.
dan post ik hier zijn antwoord hier (over)morgen.
Ik heb z'n mailtje ontvangen dus post hier het resultaat.
als je bij de "t-mobile" e700 de unlock code uitvoert, zoals vermeld in de startpost Worden alle persoonlijke instellingen gewist.
Dus: wap, agenda voorkeuren... dat soort dingen.

Foto's en ringtones blijven wel staan, dus dat scheelt :)

edit: startpost klopt dus nu wel.
misschien er nog even bijzetten dat foto's en ringtones, en dat soort dingen gelukkig blijven staan :)

[ Voor 17% gewijzigd door job op 30-12-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:02

ThaDude

Hang Loose

kan je nu ook foto's en deuntjes via infrarood versturen :? Ik heb alle pagina's van dit deel doorlopen maar hoor hier niemand over.. Ik zie alleen optie mms'en namelijk :/

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
damster schreef op 30 december 2003 @ 21:35:
[...]
edit: startpost klopt dus nu wel.
misschien er nog even bijzetten dat foto's en ringtones, en dat soort dingen gelukkig blijven staan :)
Dat ga ik doen. Bedankt voor het posten van het mailtje. :)
ThaDude schreef op 30 december 2003 @ 22:05:
kan je nu ook foto's en deuntjes via infrarood versturen :? Ik heb alle pagina's van dit deel doorlopen maar hoor hier niemand over.. Ik zie alleen optie mms'en namelijk :/
In de startpost staat echt letterlijk en stap voor stap hoe je dit moet doen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 30-12-2003 22:25 . Reden: Dat bedoelde je dus niet, sorry. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:35:
http://tagtag.com/behknqux (lijkt vage naam maar is gewoon 2t/m9 2x inklikken^^ ( 2233445566778899 toets je hett dus in))

ringtones werken bij mij nog niet, testen jullie eens uit?
plaatje werkt wel (de onderste).

hoe ik ringtones aan de praat krijg weet ik niet :(, formaat niet ondersteund zegt ie dan. ik heb het met verschillende geprobeerd.
Hmm, op een een of andere manier kan ik nix van je openen?

/motionwap werkt ook niet... zie gewoon dat >>> gprs <<< en verder niets, blijft maar laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 15:02

ThaDude

Hang Loose

Blazer schreef op 30 december 2003 @ 22:08:
[...]

Dat ga ik doen. Bedankt voor het posten van het mailtje. :)

[...]

In de startpost staat echt letterlijk en stap voor stap hoe je dit moet doen. :)
Ja ok :) maar ik bedoel telefoon <--> telefoon..

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaDude schreef op 30 december 2003 @ 22:14:
[...]

Ja ok :) maar ik bedoel telefoon <--> telefoon..
kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 16:25:
Gasten,

Ik ben van plan een samsung e700 aan te schaffen met een 1 jarige abbonement en ik vroeg me eigenlijk af wat voor abonnement de tweakers leden hebben en welke kosten daaraan verbonden zijn.

Tevens wil ik graag weten welke negatieve en positiefe ervaringen er leven hierover en welke aanbieder het beste is qua prijs en kwaliteitsverhouding volgens jullie.

Bij voorbaat dank,

p.s. Willen jullie me a.u.b niet verwijzen naar 1 of andere vage gsm link...ik wil de ervaringen van de tweakers leden weten......
Ik heb een tweejarig Debitel 150 - Telfort abonnement afgesloten voor 20 euro (150 belminuten) per maand, de eerste zes maanden zijn de abonnementskosten met 50 % korting en zonder aansluitkosten.
De telefoon kost dan nog maar 70 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Quote uit Het Samsung S500 topic:
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 16:54:
Gister ff een mailtje gestuurd naar samsung en binnen 24 uur bericht gehad zie onderstaande email reactie van samsung.

Geachte dhr. of mevr.

Dank u voor uw email met betrekking tot uw Samsung SGH-S500.

Helaas is er op dit moment geen datakabel voor de SGH-S500 verkrijgbaar.
Deze wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2004 en dan waarschijnlijk in januari.
Hiervoor verwijs ik u naar uw dealer.
Wel heb ik alvast het artikelnummer voor u, dat maakt het ook makkelijker voor de dealer.
art.nr.: PCB133LBEC/STD
ean nr.: 8803821877491

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Chia-How Chang
Samsung Electronics
Dit is dus ook de datakabel die compatibel is met de E700. Coming soon dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een orange free 30 abbo en de voordelen heb ik nog niet echt ontdekt 8)7
Maar, de nadelen zijn dat je moet opassen met je rekening want als het goed is is bij dat abbo die 30 euro die je betaald word omgerekend in beltegoed maar mijn eerste rekening was wel mooi over de 80 euro :X :X
En ik hoorde nog bij de mensen die gratis kon smsen tot eind januari maar ze hebben gewoon me smsjes erbij opgeteld ( schofterig) maar nadat ik heb gebeld zouden ze dat eraf halen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 18:29:
[...]

Dat kan wel, staat onder "stand" bij de opties als je in het "foto maken" modus zit.

Potret stand "Zelfopname" heet dat, geloof ik.
ja en dan word je verwezen naar het externe scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 02:47:
hey ik heb een orange free 30 abbo en de voordelen heb ik nog niet echt ontdekt 8)7
Maar, de nadelen zijn dat je moet opassen met je rekening want als het goed is is bij dat abbo die 30 euro die je betaald word omgerekend in beltegoed maar mijn eerste rekening was wel mooi over de 80 euro :X :X
En ik hoorde nog bij de mensen die gratis kon smsen tot eind januari maar ze hebben gewoon me smsjes erbij opgeteld ( schofterig) maar nadat ik heb gebeld zouden ze dat eraf halen. :r
Die gratis SMS wordt bij iedereen eerst in rekening gebracht en pas op je rekening gecrediteerd. Je krijgt het totale SMS bedrag gewoon als creditering terug. Niets schofterigs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 02:47:
mja, die actie is verneukerij, het geld voor sms/mss word gewoon van je beltegoed gehaald en geven ze aan het eind van de maand weer terug als beltegoed. Dus niet oneindig gratis sms/mms-en, ik was zelf ook flink teleurgesteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met het verwijderen van de T-Mobile simlock? Ik zit er namelijk zwaar over te denken om een t-mobile 225 abo af te sluiten met een gesimlockte E700 via bestelmaar.nl, dan komt ie op €96 (excl. verzendkosten denk ik). En dan maar hopen dat mijn nummer vanuit orange geporteerd kan worden (abo loopt tot +/- 12 feb meen ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Yo dog4life , bij tfortelecom staat hij momenteel GRATIS bij een T-Mobile 150 abbo.
Meestal is je toestel simlockvrij als je hem in combinatie met een abo haalt. Ik ga meestal naar de Steenweg in Utrecht. Daar zijn alle toestellen simlockvrij als je een abo neemt. Ook hebben ze daar de laagste prijsgarantie. Misschien dat je morgen eens ff moet informeren bij Tfortelecom.
In ieder geval succes met je aanschaf.
Marchel.

Ps ook betaal je geen aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
opperbom schreef op 01 januari 2004 @ 18:11:
Yo dog4life , bij tfortelecom staat hij momenteel GRATIS bij een T-Mobile 150 abbo.
Meestal is je toestel simlockvrij als je hem in combinatie met een abo haalt. Ik ga meestal naar de Steenweg in Utrecht. Daar zijn alle toestellen simlockvrij als je een abo neemt. Ook hebben ze daar de laagste prijsgarantie. Misschien dat je morgen eens ff moet informeren bij Tfortelecom.
In ieder geval succes met je aanschaf.
Marchel.

Ps ook betaal je geen aansluitkosten.
Ik wil een 1-jarig abo afsluiten, want 2 jr vind ik nogal erg lang... En ik denk dat er bij TfT sprake is van een 2-jarig abo. Maar thanx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

dog4life schreef op 01 januari 2004 @ 17:16:
Hoe zijn de ervaringen met het verwijderen van de T-Mobile simlock? Ik zit er namelijk zwaar over te denken om een t-mobile 225 abo af te sluiten met een gesimlockte E700 via bestelmaar.nl, dan komt ie op €96 (excl. verzendkosten denk ik). En dan maar hopen dat mijn nummer vanuit orange geporteerd kan worden (abo loopt tot +/- 12 feb meen ik).
voortaan even het topic doorlezen:
damster in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"

De telefoon werkt verder prima zoals het hoort.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 01-01-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, sinds gisteren een Samsung E700 toestel en een ipaq H1915....

Het probleem is dat ik geen bestanden (ringtones, plaatjes) kan verzenden van mijn ipaq naar mijn e700. Hij ziet hem wel, probeert te verzenden maar zegt dan "Failed".

De Ipaq H1915 in combinatie met een Sony Ericsson Z600 werkt het wel prima, bestanden oversturen lukt gewoon daarop.

Zijn er ook andere mensen met IR problemen met dit toestel? Mensen met tips en/of hulp. Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik, probeer om mijn ringtones en mijn afbeeldingen te verwijderen die ik heb gedownload en verstuurd via irda met easy studio maar het lukt niet :X

Weet iemand of je die kan verwijderen en hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibaman Drosz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06-2017
Sinds gisteren een Samsung E700 toestel en een ipaq H1915 gekocht .
Het probleem is dat ik geen bestanden (ringtones, plaatjes etc.) kan verzenden van mijn HP ipaq h1915 naar mijn Samsung E700. Hij ziet hem wel, probeert te verzenden maar zegt dan "Failed".

De Ipaq H1915 in combinatie met een Sony Ericsson Z600 werkt het wel prima, bestanden oversturen lukt gewoon daarop.

Zijn er ook andere mensen met IR problemen met dit toestel? Mensen met tips en/of hulp. Mensen die dit al geporbeerd hebben ???

Alvast bedankt... :/
Ik ken het programma EasyStudio, heb ik al gedownload. Maar daar heb je dus een IrDa Adapter voor nodig of een datakabel. Gezien het feit dat ik beide nog niet heb en het nogal overbodig vindt om deze aan te schaffen omdat ik infrarood om mijn Ipaq heb sluit ik mijn ipaq op mijn pc, gooi ik daar bestanden op en dan via infrarood naar Samsung, maar blijkbaar werkt dat niet.
Ik heb ook al EasyStudio op mijn Ipaq geinstalleerd, maar dan geeft ie een error "EasyStudio is nog a valid Pocket PC application".

Arghhhhhhhh |:(

Who can help me out :/ ?????

tip: quoten doe je met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif quote-knop of met [quote] en [/quote]-tags

[ Voor 15% gewijzigd door Korakal op 02-01-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibaman Drosz schreef op 02 januari 2004 @ 11:43:
Sinds gisteren een Samsung E700 toestel en een ipaq H1915 gekocht .
Het probleem is dat ik geen bestanden (ringtones, plaatjes etc.) kan verzenden van mijn HP ipaq h1915 naar mijn Samsung E700. Hij ziet hem wel, probeert te verzenden maar zegt dan "Failed".

Zijn er ook andere mensen met IR problemen met dit toestel? Mensen met tips en/of hulp. Mensen die dit al geporbeerd hebben ???

Alvast bedankt... :/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ken het programma EasyStudio, heb ik al gedownload. Maar daar heb je dus een IrDa Adapter voor nodig of een datakabel. Gezien het feit dat ik beide nog niet heb en het nogal overbodig vindt om deze aan te schaffen omdat ik infrarood om mijn Ipaq heb sluit ik mijn ipaq op mijn pc, gooi ik daar bestanden op en dan via infrarood naar Samsung, maar blijkbaar werkt dat niet.
Ik heb ook al EasyStudio op mijn Ipaq geinstalleerd, maar dan geeft ie een error "EasyStudio is nog a valid Pocket PC application".

Arghhhhhhhh |:(

Who can help me out :/ ?????
Jij wilt gewoon dingen die niet kunnen. Het is nou eenmaal zo dat je niet direct bestanden op de E700 kan zetten, dus ook niet via een PDA. En dat Easystudio niet draait op een PocketPC is niet zo gek ;)

Enige oplossing in een IRDA ding kopen voor aan je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibaman Drosz
  • Laatst online: 11-06-2017
Raar dat het met een Ericsson Z600 wel werkt, dus bestanden van PDA (Ipaq h1915) naar Z600 , wel gewoon werkt.

Verklaring daarvoor ?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Ehmmm heb ik nou wat gemist guys???

Ik zag een aantal pagina's terug toch echt een aankondiging van een firmware update staan met link en al! Hij is dik 6mb groot ingepakt en er zit inderdaad ee binnetje in 8)

Nu heb ik zelf geen datakabel dus kan er niks mee maar IS dit nou een goede firmware of niet? Ik doe ook wat met satelliet ontvangers spul en daar hebben ze het hele wereldje op z'n kop gezet in april door een soort van verkeerde "firmware" te verspreiden (wat natuurlijk 100 keer zo goed was) met als resultaat dat je ontvanger naar de #@$@#$ ging. Dat wil je natuurlijk ook niet op je samsungetje :-)

WEL is het zo dat één van de eerste dingen op de forum was de vraag naar caller ID ..dus zien wie er belt in je display..nou aan de screenshots te zien op:
<!-- http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=269469 --> [knip - de thread waar je heen linkt bevat nogal wat pr0npics] heeft ie het echt op ze display gekregen. Wat ook kan is dat het gewoon een ander toestel is.

Ik ben eeeergg nieuwsgierig of dit echt gaat werken in iedergeval..iemand al ervaring mee toevallig? Of zijn de datakabels helemaal nog niet te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 02-01-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nog een vraag over de geluidsinstellingen met de code *#8999*8378#

Kan iemand mij de originele waardes geven van:

- Luidsprekervolume (normaal)
- Verhoging Toetsvolume
- Analoge Versterker

Want ik heb dus bij inkomende calls dat ik mijn gesprekspartner niet goed kan verstaan doordat het geluid te zacht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

xon schreef op 02 januari 2004 @ 12:01:
Ehmmm heb ik nou wat gemist guys???

...................

WEL is het zo dat één van de eerste dingen op de forum was de vraag naar caller ID ..dus zien wie er belt in je display..nou aan de screenshots te zien op:
[knip] heeft ie het echt op ze display gekregen. Wat ook kan is dat het gewoon een ander toestel is.

Ik ben eeeergg nieuwsgierig of dit echt gaat werken in iedergeval..iemand al ervaring mee toevallig? Of zijn de datakabels helemaal nog niet te krijgen.
Ik heb geen id, hoe je die firmware er op krijgt, maar de firmware van howard is niets anders dan een gemodificeerde firmware versie en zorgt niet voor bug-oplossingen.

Zoals ik al in deel 2 heb gepost kan je zelf ook de standaard beltonen editten, maar heb je wel een datakabel nodig en hoogstwaarschijnlijk kan je op dezelfde manier ook standaard plaatjes editten, wat deze jongen ook heeft gedaan. Je kan dus niet je eigen plaatjes gemaakt met cam gebruiken als Caller ID (zo ver ik begrijp). Daarnaast hoef ik dat soort plaatjes die hij gebruikt absoluut niet op mijn telefoon te hebben, dus ik ga deze ook niet proberen al heb ik een datakabel en progje voor firmware upload.

De firmware zelf werkt, dat zie je aan een reactie van een andere poster en een datakabel is niet te krijgen in NL voor deze telfoon

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 02-01-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die enig idee heeft wanneer de nieuwe lading e700 van t-mobile voor contractverlenging wordt geleverd?
ik wacht al bijna 1,5 maand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ibaman Drosz schreef op 02 januari 2004 @ 11:59:
Raar dat het met een Ericsson Z600 wel werkt, dus bestanden van PDA (Ipaq h1915) naar Z600 , wel gewoon werkt.

Verklaring daarvoor ?????????
De Samsung SGH-E700 is gewoon een ander toestel dan de SE Z600. SE heeft er voor gezorgd dat het wel mogelijk is, Samsung heeft dat niet gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 20:30:
Ok, sinds gisteren een Samsung E700 toestel en een ipaq H1915....

Het probleem is dat ik geen bestanden (ringtones, plaatjes) kan verzenden van mijn ipaq naar mijn e700. Hij ziet hem wel, probeert te verzenden maar zegt dan "Failed".

Zijn er ook andere mensen met IR problemen met dit toestel? Mensen met tips en/of hulp. Alvast bedankt...
Tsja ik heb toevallig ook een iPaq 1915 en Samsung E700 en ik kan alleen met de bijbehorende EasyStudio bestanden zoals ringtones en plaatjes oversturen, dus het ligt niet aan de 2 apparaten specifiek, de Samsung kan het gewoon niet.

[ Voor 55% gewijzigd door Korakal op 02-01-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik het het lettertype kleiner maak? Dit is net een lettertype voor slechtziende vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 23:44:
hallo,

Ik, probeer om mijn ringtones en mijn afbeeldingen te verwijderen die ik heb gedownload en verstuurd via irda met easy studio maar het lukt niet :X

Weet iemand of je die kan verwijderen en hoe??
ga naar funbox,mediabox, daar kan je alles wissen.
menu:7-2

sucses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 19:29:
iemand een idee hoe ik het het lettertype kleiner maak? Dit is net een lettertype voor slechtziende vind ik.
Dat vroeg ik me ook af..
Tis leuk dat ik m'n sms nu vanaf een meter afstand kan lezen, maar echt noodzakelijk is het niet.. eerder irritant.
M'n nokia 6100 toverde zo 8 regeltjes tekst tevoorschijn met een kleiner scherm !

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens ook mogelijk, om die witte balk die in je scherm staat (gewoon boven je walpaper zeg maar) In een andere kleur te veranderen? De onderste kan ik wel veranderen de rest niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 13:31:
mja, die actie is verneukerij, het geld voor sms/mss word gewoon van je beltegoed gehaald en geven ze aan het eind van de maand weer terug als beltegoed. korting op je factuurbedrag
offtopic:
Alléén bij de rekeninginfolijn lijkt het alsof je sms gewoon betaalt. Op je rekening zul je zien dat de sms berichten allemaal gratis waren.
En zoals het er eerst stond (teruggave in de vorm van beltegoed): dat klopt als je totaal minder dan je maandelijkse bundel hebt verbruikt, want je maandbedrag blijft hetzelfde. Dus iemand met een €30 abonnement die niet belt, maar wel 1000 sms berichten heeft verstuurd, krijgt de eerste €30 van de sms-kosten terug in de vorm van beltegoed voor de volgende maand, en de rest in de vorm van korting op de factuur. De rekening is dan niet 1000 x €0,22 maar gewoon €30. En die €30 gaat in zijn geheel mee naar de volgende maand.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand dit, ik wil me gespreksduur op 0 zetten en nu vraagt ie om een wachtwoord, maar het is dus niet me pincode.... hoe kan ik dit nou doen, dat op 0 zetten, want mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat staat in de handleiding bij de uitleg van het Beveiliging menu. Standaard is het wachtwoord "00000000". :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joni op 03-01-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De unlockcode die aan het begin van deze thread staat doet het niet meer op de huidige E700's. Het lijkt erop dat het is aangepast door T-Mobile/Samsung. Jammer voor degenen die hem nu kopen.

Je kan het wel proberen, want als het niet lukt dan gebeurt er gewoon niks met je telefoon.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: Ik heb hem zelf nog niet, iemand een idee waar ik hem het goedkoopst kan halen?

Ik heb hem gezien met 150 (t mobile) 24 maanden voor 0 €

maar op belbeter voor 24€ alleen dan is ie sim lock vrij, iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mensen laatste keer, neem NOOIT ever een 2 jarig contract en al helemaal niet bij Debitel <zucht>

www.telecomvergelijker.nl kan je kijken waar die het goedkoopste is, maar neem ook SERVICE in acht... www.bestelmaar.nl www.2call.nl en www.gsmweb.nl zijn betrouwbare online winkels... de rest weet ik niet, maar is ook terug te vinden op telecomvergelijker.

Een ander iets heeft iemand nou voor mij die Geluidswaardes die ik in mijn vorige post heb gevraagd... n00bs in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm noobs, ik heb er ook aan gezeten, dus ik heb geen standaard nummers..

ik heb dit:
- Luidsprekervolume (normaal): 9/12/18/28/48
- Verhoging Toetsvolume: 3/7/14/21
- Analoge Versterker spraak: 3/3/3 gaat niet hoger dan 3.

Ik hoop dat deze info kunt gebruiken... Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb t ingevoerd ik laat nog wel weten of dit helpt :) in ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reply op de zoom post...

Merk nu dat je inderdaad kan inzoomen op een gemaakte foto !
wonderbaarlijk genoeg lijkt het wel alsof er een 24x optische zoom op zit, verticaal en horizontaal. Beeldkwaliteit is niet super maar de mogelijkheid tot is wel erg cool

Als je een foto maakt met zelfportret functie kan je ook ong. 1.5 cm inzoomen
( als je begrijpt wat ik bedoel ) dmv van de volume toets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:16:
reply op de zoom post...

Merk nu dat je inderdaad kan inzoomen op een gemaakte foto !
wonderbaarlijk genoeg lijkt het wel alsof er een 24x optische zoom op zit, verticaal en horizontaal. Beeldkwaliteit is niet super maar de mogelijkheid tot is wel erg cool

Als je een foto maakt met zelfportret functie kan je ook ong. 1.5 cm inzoomen
( als je begrijpt wat ik bedoel ) dmv van de volume toets..
Gisteren was ik fotos aan het kijken en ik weet niet wat ik deed maar idd had ik een zoomfunctie :? weet alleen niet hoe ik dat gedaan heb, want kan het niet reproduceren...

Voor de rest blijft het jammer dat de camera bij het maken van een foto niet focussed en de nieuwe Imode wel... (echt scherpe foto's en beter dan die van de E700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 03 januari 2004 @ 18:29:
Mensen laatste keer, neem NOOIT ever een 2 jarig contract en al helemaal niet bij Debitel <zucht>

www.telecomvergelijker.nl kan je kijken waar die het goedkoopste is, maar neem ook SERVICE in acht... www.bestelmaar.nl www.2call.nl en www.gsmweb.nl zijn betrouwbare online winkels... de rest weet ik niet, maar is ook terug te vinden op telecomvergelijker.

Een ander iets heeft iemand nou voor mij die Geluidswaardes die ik in mijn vorige post heb gevraagd... n00bs in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"
Ok bedankt, ik bestel nu 1 jarig 150 abo van t-mobile plus 165 voor het toestel vind ik wel leuke deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:38:
[...]

Ok bedankt, ik bestel nu 1 jarig 150 abo van t-mobile plus 165 voor het toestel vind ik wel leuke deal :)
Ik ga voor een 1 jarig 225 abo, dan is t toestel nog maar 96... en de abokosten verschillen niet zo heel veel (hint ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 04 januari 2004 @ 13:13:
[...]

Gisteren was ik fotos aan het kijken en ik weet niet wat ik deed maar idd had ik een zoomfunctie :? weet alleen niet hoe ik dat gedaan heb, want kan het niet reproduceren...
wanneer je een foto bekijkt dan kun je dmv de volume toets aan de linkerzijkant van het toestel zoomen

verder kun je dan nog met de pijltjes toetsen rond eht blauwe vlakje pannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb zelf 131 moeten bijbetalen bij TF 400 1 jarig contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 23:34
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 17:14:
[...]
wanneer je een foto bekijkt dan kun je dmv de volume toets aan de linkerzijkant van het toestel zoomen

verder kun je dan nog met de pijltjes toetsen rond eht blauwe vlakje pannen
Das vreemd, bij mijn pijltjes toetsen kan ik of in- of uitzoomen of de lichtsterkte veranderen, en dus niet pannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is wanneer de foto al gemaakt is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je het alarm en wekker harder en zachter zet?? hij staat namelijk heeeeeeel zacht!!! :Z :Z :Z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyPeRSTiLe schreef op 04 januari 2004 @ 17:30:
[...]

Das vreemd, bij mijn pijltjes toetsen kan ik of in- of uitzoomen of de lichtsterkte veranderen, en dus niet pannen.
idd, als je een foto gaat maken, maar als je al een foto gemaakt hebt moet je ff mijn verhaaltje lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 19:37:
weet iemand hoe je het alarm en wekker harder en zachter zet?? hij staat namelijk heeeeeeel zacht!!! :Z :Z :Z :)
Zoals in de handleiding staat...

open de toon die je gebruikt en dan de toetsen aan de linkerzijde van het toestel voor Volume Up and Down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 05:20

Jentae

Houdt van aglets.

Hebben jullie echt geen last van dat pingeltoontje als je een mms/sms verstuurt/verwijdert? Ik word er als vervent smser gek van :S

En nee, het is niet menu 3.3...

BTW Ik heb m voor €90 icm met 1-jarig Orange 40!!! Bij de Phone House. Phone House heeft nl. laagste prijsgarantie.
Hoe ik het heb gedaan:
op http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=11 staat een lijst met plaatsen waar een winkel van 'GSM-Shop' is gevestigd. Ga erheen, vraag de ideale prijscombinatie voor jouw gebruik aan (in mijn geval Orange 40), ga daarna naar de Phone House. Die gaan nl. onder de prijs zitten (mits de vestiging van gsm-shop ze op voorraad heeft liggen)! Bij Gsm-shop kon ik m krijgen voor €115, incl. €25 simkaartkosten. Die heeft de Phone House niet -> €90. :D

En eigenlijk hadden ze m in Den Bosch niet meer op voorraad maar omdat de Gsmshop zo nieuw is konden ze het niet navragen, telefoonnummer stond nog niet in de gids... dus die vrouw van the Phone House na 3x bellen: 'Ja is goed, ik geloof het dan wel' :P

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij www.2call.nl heb je bij Orange 40 1 jaar, hem voor 81 Euro... dus ik vind het maar duur

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 05-01-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er dan niemand kpn abbonement ik lees alleen maar vodafone telfort orange en t-mobile ik ben namelijk echt benieuwd hoe kpn op het toestel werkt en of ie dan precies de zelfde funkties heeft. de prijs kan me niet zo veel schelen zal wel duurder dan al die andere providers zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Laatst online: 09-09 17:02
Ik heb em voor 104€ met een 1 jarig t-mobile 75 abonnement >:)
Ik moest eigenlijk 269€ betalen maar heb 6 weken moeten wachten, kreeg toen extra korting (belnu.nl).

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 04 januari 2004 @ 23:40:
[...]

Zoals in de handleiding staat...

open de toon die je gebruikt en dan de toetsen aan de linkerzijde van het toestel voor Volume Up and Down.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest, maar ik heb nu al 2x gehad dat toen ik in mijn telefoonboeklijst wilde kijken dat het scherm opeens totaal wit werd. Het leek erop dat het toestel gewoon crashte, na het uit en opnieuw aanzetten deed ie het weer. Moet hier iets aan gedaan worden of boeit het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is deze vraag al beantwoord, maar heb zo geen antwoord kunnen vinden.

kan ik het t-mobile kleurschema ook vervangen door het veel mooiere originele samsung e700 kleurschema??

liefst doe ik dit zonder een firmwareupdate, als dit mogelijk is.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:15:
misschien is deze vraag al beantwoord, maar heb zo geen antwoord kunnen vinden.

kan ik het t-mobile kleurschema ook vervangen door het veel mooiere originele samsung e700 kleurschema??

liefst doe ik dit zonder een firmwareupdate, als dit mogelijk is.
8)
Dit zou ik ook wel eens willen weten.
Weet iemand nog een goeie site waar je mooie animated gifs kan downloaden, zoals die adelaar die er standaard in zit???

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 05:20

Jentae

Houdt van aglets.

.... :( :(

Hij is vandaag en gisteren 2 keer vastgelopen tijdens het versturen van een lange sms, 4 of 5 lang... Kutding.

Hebben jullie dat ook, dat als je kijkt naar het aantal smsjes in totaal,
en je in een zin, ipv. bijv. 'zoveel', 'zóveel' (dus met accent grave) intypt, hij er een smsje bij optelt? WEIRD.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik heb probleem met EasyStudio v1.0. Ik heb de manual van dat proggie gelezen.
Ik activeer eerst IrDa op m'n E700. Laptop (XP) meldt dan dat hij contact ziet. Dan start ik EasyStudio v1.0 maar krijg de foutmelding: Unable to initialize DAO/Jet db engine. Als ik dan op Ok klik blijft er een venster staan met "PC Telefoonlijst ophalen". Er gebeurd dan niks meer, ook niet na 'n half uur. Kan het programma niet gebruiken.. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 06 januari 2004 @ 01:10:
.

Hebben jullie dat ook, dat als je kijkt naar het aantal smsjes in totaal,
en je in een zin, ipv. bijv. 'zoveel', 'zóveel' (dus met accent grave) intypt, hij er een smsje bij optelt? WEIRD.
jup, is bekend. Het probleem doet zich voor bij ieder woord met een accent erop/eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand nou al een datakabel ergens (goedkoop) kunnen halen en zoja waar en voor welk bedrag.

Heb er namelijk snel 1 nodig want mijn geheugen zit vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:28:
[...]
jup, is bekend. Het probleem doet zich voor bij ieder woord met een accent erop/eronder.
Dat is niet waar, ik heb er geen problemen mee. Debitel/KPN abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Soms zie ik wel dat hij voor een teken met een accent veel tekens rekent, maar dat is lang niet met allemaal. bv o met streepje wel, maar e met streepje niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, ik heb het ook alleen maar met bepaalde woorden... :?
Heeft iemand enig idee wanneer die software-update nou uitkomt? Ik had in november Samsung al gebeld, toen bevestigden ze dat er eentje zat aan te komen, maar ik heb nog steeds nix gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Gebruikt er iemand EasyStudio v1.0? Zonder problemen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hebben jullie dit ook: Met de code *#8888# kom ik op HW-versie 3.4 (zoals iedereen volgens mij) , met de code *#8999*8378# en dan 2 * 1, kom ik op HW-versie MP 3.600.

Op zich is dat niet belangrijk, wat ik wel graag zou willen weten, hoe je deze telefoon op handsfree zet. Er is een optie in de testmodus (*#8999*8378#), waarin handsfree staat. Ook op een duitse link (Hier eerder vermeld in het draadje) stond het activeren van handsfree. #*HAND# Dit werkt echter niet bij mij, helaas. Misschien dat de waarde aangepast moet worden in de testmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kafmees... good point, ik had dit ook al gezien en nam ook aan dat er dus wel Handsfree op moet zitten... lijkt wel alleen niet geactiveerd (om wat voor reden dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
jaccoswinkels schreef op 06 januari 2004 @ 14:10:
Gebruikt er iemand EasyStudio v1.0? Zonder problemen..?
ja, wat is je probleem dan ?

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik activeer eerst IrDa op m'n E700. Laptop (XP) meldt dan dat hij contact ziet. Dan start ik EasyStudio v1.0 maar krijg de foutmelding: Unable to initialize DAO/Jet db engine. Als ik dan op Ok klik blijft er een venster staan met "PC Telefoonlijst ophalen". Er gebeurd dan niks meer, ook niet na 'n half uur. Kan het programma niet gebruiken.. Ik heb het op andere systemen geprobeerd die op XP draaien. Zelfde probleem. Toen probeerde ik het op een laptop met Windows 2000 en daarop werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vrijwel helemaal nieuw hier, maar als ik zo even snel wat dingetjes doorlees, zie ik dat een hele lading mensen problemen hebben met ringtones aan groepen toewijzen, ik had dit probleem ook, ik heb een ringtone met zo'n oude rinkelende telefoon :P , die werd dus niet afgespeeld :( , dit komt omdat ik al mijn contacten onder groepen had ingedeeld, doe je dit niet, word de beltoon die je als standaard in hebt gesteld wel goed afgespeeld.

en als ik mijn firmware versie wil weten, wat moet ik dan doen (kan dit middels een code??)

een datakabel heb ik nog niet, :'( wil er wel een (natuurlijk) maar wel zo goedkoop mogelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ringtones aan groepen toewijzen is het probleem niet... alleen wel eigen Ringtones toewijzen.

Maar dat kan ook wel, en dat heb ik in deel 2 al ergens gepost hoe dat moet... maar ok je moet wel het 1 en ander gaan editten in je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb het een en ander geprobeerd met de volume instellingen van de luidspreker, maar ik krijg hem niet op handsfree. Er is nog een mogelijkheid, dat is de maximale luidsprekersterkte veranderen. Maar misschien maak je dan de luidspreker stuk, dus dat heb ik niet gedaan.
n00bs schreef op 06 januari 2004 @ 19:19:
Maar dat kan ook wel, en dat heb ik in deel 2 al ergens gepost hoe dat moet... maar ok je moet wel het 1 en ander gaan editten in je telefoon
Noobs, ik neem aan dat je hiervoor de alom begeerde datakabel nodig hebt? (geen zin om het 2e topic door te spitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op softwaremarket.com(van Nokia)het spelletje DARTS tegen.Weet iemand ook of die er voor de E700 is en zo ja waar ik die kan vinden?Of kan misschien Ranova hem converteren? thx Allard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:38:
Ik kwam op softwaremarket.com(van Nokia)het spelletje DARTS tegen.Weet iemand ook of die er voor de E700 is en zo ja waar ik die kan vinden?Of kan misschien Ranova hem converteren? thx Allard
als jij mij dat spelletje voor de nokia geeft, een .jad en .jar bestand, kan ik hem wel converteren en op mn wap-site zetten waarschijnlijk. nog nooit geprobeerd maar weet dat t moet werken

(*haat orange :( , ik heb deze maand wel mn opgesms/mmsde beltegoed teruggekregen, maar die 'computers kunnen het niet aan' en als ik dus mn beltegoed check weten ze niet dat ik dat geld terug heb, maar ik heb het eigenlijk wel, dus ik weet niet hoeveel beltegoed ik over heb, zo irritant, straks ga ik er opeens overheen, godverdomme, echt zoooo verneukeratief die kloteactie :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
jaccoswinkels schreef op 06 januari 2004 @ 18:14:
Ik activeer eerst IrDa op m'n E700. Laptop (XP) meldt dan dat hij contact ziet. Dan start ik EasyStudio v1.0 maar krijg de foutmelding: Unable to initialize DAO/Jet db engine. Als ik dan op Ok klik blijft er een venster staan met "PC Telefoonlijst ophalen". Er gebeurd dan niks meer, ook niet na 'n half uur. Kan het programma niet gebruiken.. Ik heb het op andere systemen geprobeerd die op XP draaien. Zelfde probleem. Toen probeerde ik het op een laptop met Windows 2000 en daarop werkte het wel.
heb je het gedaan zoals het hier beschreven is?

Step-by-step Guide :

1. Install the appropriate software and reboot as necessary.

2. Connect your USB IrDA to your PC.

3. Go to Menu, 4 (Phone Settings), 8 (Infrared active), turn ON infrared for the E700. Of course, align the IrDA to the E700's IrDA port!

4. Start EasyStudio PIMS & File Manager. Go to File, Setup, set Port to IrDA and Speed to 57600. EasyStudio should recognize the E700 and load your Sim's phonebook and call record data.

5. Click on the 'File Manager' icon. A new 'File Manager' window will appear. Click 'My Phone' at the top right hand corner.

6. Then click on the appropriate folders you want stuff transferred from / to. For example, if you want to transfer photos taken to your PC, click on 'Photos', 'My Photos'. Or click on 'Sounds', 'My Sounds' if you want to upload your own ringtones to the E700.

7. Highlight the items you want and use the 'Upload' / 'Download' arrows to transfer the stuff you want between the E700 and your PC.

8. Enjoy!

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

debeer schreef op 07 januari 2004 @ 00:05:
[...]

heb je het gedaan zoals het hier beschreven is?

Step-by-step Guide :

1. Install the appropriate software and reboot as necessary.

2. Connect your USB IrDA to your PC.

3. Go to Menu, 4 (Phone Settings), 8 (Infrared active), turn ON infrared for the E700. Of course, align the IrDA to the E700's IrDA port!

4. Start EasyStudio PIMS & File Manager. Go to File, Setup, set Port to IrDA and Speed to 57600. EasyStudio should recognize the E700 and load your Sim's phonebook and call record data.

5. Click on the 'File Manager' icon. A new 'File Manager' window will appear. Click 'My Phone' at the top right hand corner.

6. Then click on the appropriate folders you want stuff transferred from / to. For example, if you want to transfer photos taken to your PC, click on 'Photos', 'My Photos'. Or click on 'Sounds', 'My Sounds' if you want to upload your own ringtones to the E700.

7. Highlight the items you want and use the 'Upload' / 'Download' arrows to transfer the stuff you want between the E700 and your PC.

8. Enjoy!
Verder als stap 2 kom ik niet. Ik installeer dat programma, verbind m'n gsm met laptop via IrDA. Start EasyStudio en krijg de fout "Unable to inialize DAO/JET db engine". Ik heb het al op 3 andere laptops met Windows XP Pro (volledig up-to-date) geprobeerd, maar elke keer zelfde fout. Toen ik het op een laptop met Windows 2000 probeerde werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:14

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

jaccoswinkels schreef op 07 januari 2004 @ 08:34:
[...]

Verder als stap 2 kom ik niet. Ik installeer dat programma, verbind m'n gsm met laptop via IrDA. Start EasyStudio en krijg de fout "Unable to inialize DAO/JET db engine". Ik heb het al op 3 andere laptops met Windows XP Pro (volledig up-to-date) geprobeerd, maar elke keer zelfde fout. Toen ik het op een laptop met Windows 2000 probeerde werkt het wel.
----------------------------------------------------------------------------
Kan je zeggen dat het wel werkt onder WinXp pro.
Heb het hier op me laptop draaien en dat doet het perfect... :P

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Heb dus ook met T-mobile moeten bellen omdat ik ook veel problemen heb met mijn oude BEN simkaart.

Deden niet moeilijk toen ik belde... Zeiden dat het een bekend probleem was en dat inderdaad meer mensen er last van hadden.

Krijg dus een nieuwe SIM kaart.
Dus kan alleen maar zeggen -- goede service van T-Mobile. :*)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

supernova schreef op 07 januari 2004 @ 09:20:
Heb dus ook met T-mobile moeten bellen omdat ik ook veel problemen heb met mijn oude BEN simkaart.

Deden niet moeilijk toen ik belde... Zeiden dat het een bekend probleem was en dat inderdaad meer mensen er last van hadden.

Krijg dus een nieuwe SIM kaart.
Dus kan alleen maar zeggen -- goede service van T-Mobile. :*)
Windows XP Pro NL en volledige geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

supernova schreef op 07 januari 2004 @ 09:11:
[...]

----------------------------------------------------------------------------
Kan je zeggen dat het wel werkt onder WinXp pro.
Heb het hier op me laptop draaien en dat doet het perfect... :P
(Nu wel met goede quote 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
jaccoswinkels schreef op 07 januari 2004 @ 10:58:
[...]

Zo heb ik het ook werken.
En als je nou easystudio weer afsluit en gelijk weer opnieuw opstart?
Ik heb soms dat ik em 2x moet starten namelijk, voor dat ie mn telefoon ziet.
Ik heb easystudio w.1.0.0.1 WJ1

[ Voor 31% gewijzigd door debeer op 07-01-2004 12:29 ]

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

debeer schreef op 07 januari 2004 @ 12:26:
[...]

Zo heb ik het ook werken.
En als je nou easystudio weer afsluit en gelijk weer opnieuw opstart?
Ik heb soms dat ik em 2x moet starten namelijk, voor dat ie mn telefoon ziet.
Ik heb easystudio w.1.0.0.1 WJ1
Ik kom niet verder als het opstarten van EasyStudio, dan komt ie meteen met die foutmelding. Ook na 2x achter elkaar proberen. Ik heb het net op nog 2 systemen geprobeerd te installeren maar krijg steeds die fout. Waar heb jij die 1.0.0.1 versie van dan? Ik heb 'm gewoon van samsung.nl. Ik ga toch denken dat het aan de versie ligt die ik nu heb. Want op geen een XP systeem werkt 't, op Win2000 wel. Is er ergens 'n nieuwere versie beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

jaccoswinkels schreef op 07 januari 2004 @ 10:58:
[...]

Wel WinXP pro en alle updates, maar wel de EN versie... :o

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

supernova schreef op 07 januari 2004 @ 13:34:
[...]

Wel WinXP pro en alle updates, maar wel de EN versie... :o
Ik heb het ook op Engelse XP geprobeerd, werkt nog steeds niet.. is de versie op samsung.nl dezelfde als die jij gebruikt? Ik kan namelijk de versie niet zien omdat ik niet in het programma kom. Het enige wat ik zie is dat hij in een map "1.0" geinstalleerd maar dat kan ook 1.0.0.1 ofzo zijn. Zijn er verschillende versies in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de versie moet je easystudio starten
druk op help en dan info PIMS en File manager

dan krijg je klein schermpje waar exacte versienummer instaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Als ik EasyStudio start krijg ik meteen foutmelding, ik kan dan dus niets doen. Ook niet op help klikken >:)

Zijn er meerdere versies van Easy Studio in omloop?

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 07-01-2004 15:24 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.