Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb vandaag iets gevonden wat volgens mij niet eerder langsgekomen is: wanneer de telefoon in stille modus staat en je niet opneemt als je gebeld wordt, dan hoor je wanneer de oproep doorgeschakeld wordt naar je voicemail toch een geluidje. Dat is erg vervelend wanneer je bijvoorbeeld een toets aan het maken bent. Weet iemand misschien of je dit d.m.v. een instelling uit kan zetten? In de handleiding kan ik er niks over vinden. :)

offtopic:
Ik heb de startpost geupdate. Iedereen bedankt voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je telefoon uit tijdens een toets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de dienst geweigerd:
Ik heb de volgende dag weer geprobeerd en nu lukte het wel. denk dat het ff nodig had om alle instellingen goed aan te sluiten en zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 09:58:
Zet je telefoon uit tijdens een toets!
Hij zit niet eens in mijn zak tijdens een toets, maar daar gaat het niet om. Stille modus moet imho betekenen dat de telefoon geen geluid meer maakt, met eventueel als enige uitzondering het alarm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Laat maar, is al geregeld !

[ Voor 89% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-12-2003 16:52 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
HELP HELP en nog een HELP. :'( :'( :'(

Ik heb een probleem met verbinden met Easystudio via IRDA. Ik heb een Sigma Tel usb --> IRDA adapter. Dit is wat ik doe om het aan de praat te krijgen: :'(

- Adapter erin. Deze word herkent door XP
- Telefooninstelling op infrarood aan. Deze word herkent door XP
- start Easystudio. (instelling op IRDA)

Deze opent normaal maar ik zie dat deze geen gegevens ophaalt van mijn telefoonboek. Ik zie dat in je kan kiezen voor afbeelding / melodie naar telefoon sturen. Dit kon volgens een kennis niet. Als ik vervolgens naar filemanager ga. Dan kan ik niet lezen wat er in mijn toestel opgeslagen staat. Ik kan dus geen melodie/afbeelding van telefoon naar PC.

Ik heb echt alles geprobeerd. Verschillende drivers installeren. Easystudio verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb op het internet gezocht maar geen antwoorden kunnen vinden. Ik ben echt uren bezig geweest. Wie mij hieruit kan helpen ben ik eeuwig dankbaar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik heb er ook maar 1tje gehaald (werd moe van het wachten op de v600)

Maar nu wou ik de handleiding doorgaan lezen is ie helemaal in het frans :/
gvd zeg. Hebben jullie wel een nederlands talige manual gehad ?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 15:54
Deacon schreef op 24 december 2003 @ 17:17:
Ik heb er ook maar 1tje gehaald (werd moe van het wachten op de v600)

Maar nu wou ik de handleiding doorgaan lezen is ie helemaal in het frans :/
gvd zeg. Hebben jullie wel een nederlands talige manual gehad ?
yup..ik had er meerderen handleidingen bij in verscheidene talen

anders ff teruggaan :? of pdf downen van beginpost

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

dit al gelezen??Heb het net geprobeerd en het werkt.
:*)

<<@ LaSt --> E700 cAmErA SoUnD oFF>>
Hey this solution is taken from another post but i just thought u lot should know. It might work on E715 or with a similar code, so try it out

Taken from C-Quest at Mobile-Review Forums UK:

On main screen type:

*#8999*8378# --> Test mode

H/W test
Audio Settings
Melody Gain

Then replace 6 by 0, it'll show 12 but it's OK
Press back until main screen
Then press key volume to minimum and let's try !!! no more sound

If you want sound back turn key volume to 1 or above and if you want original settings restored, start from the beginning again but change the 0 to a 6.

I dont have the phone so I personally cant test it but a few people on the forum have said it works
as im getin the phone soon it'd be graet to know if it really did....

• Deacon

Deacon

vraagje misschien is het al beantwoord (daarvoor mijn excuus)

Ik ben van nokia's gewend dat je kan kiezen tussen Phone mem en Sim mem voor telefoon nummers dat het toestel weergeeft.

Ik heb dus de namen gecopieerd naar mijn phone en nu staat alles dubbel :(
Waar kan ik instellen dat de phone alleen de phone of de sim mem moet weergeven.

Als dit niet kan, moet je dus kiezen of alleen phone of alleen sim geheugen vind ik wel een beetje stom.

BTW: orange mms werkt niet :( instellingen kloppen, ik heb me aangemeld 2 keer zelfs eerst hadden ze het verkeerd gedaan. Maar niks als ik mms'je wil versturen zie je dat schermpje en dan na een hele lange tijd staat er onbekende fout :/

[ Voor 22% gewijzigd door Deacon op 25-12-2003 00:26 ]

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Nee het is niet mogelijk om alleen de nummers van phone of alleen van simkaart te laten zien. Btw dat geluid van die camera werkt idd. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 25-12-2003 00:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:55:
Over de dienst geweigerd:
Ik heb de volgende dag weer geprobeerd en nu lukte het wel. denk dat het ff nodig had om alle instellingen goed aan te sluiten en zo....
idd, dienst geweigerd betekend dat het nog ff in behandeling is bij hun.
ik had ditzelfde probleem en later op de dag kon ik het wel versturen

ik heb een debitel-vodafone met inmiddels een Live-0 abo.

als iemand de settings moet hebben wil ik ze heir wel ff neerdumpen...
(de settings van debitel klopten niet en een medewerker van debitel bedankte me voor de het melden van de fout in de settings :) )
ik weet niet of hun standaard mail al is aangepast...

/edit
het wijzigen van het camera geluid van een paar posts hierboven werkt!!
misschien ff in het openinstopic/FAQ eraan toe voegen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 12:04 ]

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 11:59:
[...]

idd, dienst geweigerd betekend dat het nog ff in behandeling is bij hun.
ik had ditzelfde probleem en later op de dag kon ik het wel versturen

ik heb een debitel-vodafone met inmiddels een Live-0 abo.

als iemand de settings moet hebben wil ik ze heir wel ff neerdumpen...
(de settings van debitel klopten niet en een medewerker van debitel bedankte me voor de het melden van de fout in de settings :) )
ik weet niet of hun standaard mail al is aangepast...
heel graag :)
ik heb debitel-vodafone alleen nog niet de live 0 abbo ingeschakeld. wel via 444 bij vodafone sms opgevraagd die heet vodafone-live bij profiel :)

als je ze zou willen neerzetten kan ik ze controleren :)

btw volgens iemand hier hoefde je geen live 0 te activeren om te kunnen mmsén..is dat zo of moet ik toch aanmelden :? :)

Verwijderd

yonexfreak schreef op 25 december 2003 @ 12:01:
[...]

heel graag :)
ik heb debitel-vodafone alleen nog niet de live 0 abbo ingeschakeld. wel via 444 bij vodafone sms opgevraagd die heet vodafone-live bij profiel :)

als je ze zou willen neerzetten kan ik ze controleren :)

btw volgens iemand hier hoefde je geen live 0 te activeren om te kunnen mmsén..is dat zo of moet ik toch aanmelden :? :)
je moet een live-0 abo hebben, want dan pas is GPRS ingeschakeld.
de settings komen eraan...ff zoeken....

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 12:05:
[...]
je moet een live-0 abo hebben, want dan pas is GPRS ingeschakeld.
de settings komen eraan...ff zoeken....
ok bedankt :)

en ik zal idd ff die live 0 abbo formulier op de bus gooien :)

Verwijderd

MMS instellingen voor de Samsung E700 bij een DEBITEL-VODAFONE abo (en waarschijnlijk ook een VODAFONE abo.

3 opmerkingen:
Instellingen mms werken ook zonder een wap-profiel te hebben ingesteld
Instellen van gebruikersnaam en wachtwoord gaat in 1e instantie met de eerste letter als hoofdletter, zodra de eerste letter gewist wordt met de C-toets worden de volgende letters in het klein geschreven.
Je moet een Live-0 abo hebben omdat je dan pas het GPRS gebeuren hebt geactiveerd. Als iemand anders beweert hoor ik het graag.

* Ga naar menu (links-bovenste toets)
* kies instellingen (6)
* kies multimediabericht (2)
* kies MMS profielen
* kies Instellingen server (2)
* kies Profiel 1 (1)
* kies Profielnaam: Vodafone MMS
* toets op OK
* kies URL server: http://mmsc.mms.vodafone.nl/
* kies OK
* GSM instelling: niet aanpassen
* kies GPRS instelling:
* kies Gateway:
* Gateway IP-adres: 192.168.251.150
* kies OK
* IP-poort: 9201
* kies OK
* kies terug (rechts-bovenste toets)
* kies APN: live.vodafone.com
* kies OK
* kies Gebruikersnaam: vodafone
* kies OK
* kies Wachtwoord: vodafone
* kies OK
* kies terug
* kies Drager
* kies Alleen GPRS
* kies 2x terug
* kies Huidige server
* kies Vodafone MMS
* kies terug totdat u terug bent in het startschermInstellingen voor verzenden en ontvangen hoeven niet aangepast te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 12:09 ]

• yonexfreak
tnx..mn instellingen kloppen...dat betekend dus voor mij dat ik toch ff live 0 moet activeren wat ik dus meteen ff ga doen :)

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 00:15:

quote]

schakel je daarmee AL het geluid uit, of alleen het geluid van de camera?????

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 12:58:
[...]

schakel je daarmee AL het geluid uit, of alleen het geluid van de camera?????
Hiermee zorg je ervoor dat het zachts mogelijke volume van het camerageluidje en het toetsvolume 0 wordt (i.p.v. 6). Dus als je met de volumetoets aan de zijkant het toetsgeluid uitzet, dan hoor je geen camerageluid meer, maar ook geen toetsgeluid.

Allard1972: _o_ Tnx, dit ga ik even in de FAQ zetten. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joni op 25-12-2003 15:42 . Reden: het doet iets anders als ik eerst dacht ]

Verwijderd

Blazer schreef op 25 december 2003 @ 13:23:
[...]

Hiermee zorg je ervoor dat het volume van het camerageluidje afhankelijk is van het toetsvolume. Dus als je met de volumetoets aan de zijkant het toetsgeluid uitzet, dan hoor je geen camerageluid meer, maar ook geen toetsgeluid.

Allard1972: _o_ Tnx, dit ga ik even in de FAQ zetten. :P
Zoals ik het opvat is met de nieuwe instelling alleen het volume van het onderste(blauwe)balkje(of toetsvolume)op nul gezet en dus niet de daarboven liggende volumes.Dus zet je niet al het geluid uit.Maar wat doet het ertoe,als je een foto wil nemen zonder geluid druk je even op toets aan zijkant voor laagste volume en als je foto genomen is zet je het volume weer terug! 8)7

Even iets anders,ik las dit op howardforum: I found out the 710 in europe only has an external color display. Is dat waar?? Zo ja dan is het balen dat ik een E700 heb.Eerlijk gezegd dacht ik ook dat de E700 een kleuren externscherm had,ik zag dat op foto's,op samsungsite(nog steeds trouwens) en ook in de winkel.Eigen schuld natuurlijk,ik heb gewoon niet goed opgelet,maar toch vind ik het wel misleidend. :(

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15:02
Is er al iets meer bekend over het probleem dat je je gedownloade ringtones niet aan een contactpersoon kan voegen.

Dit vind ik echt een heel groot nadeel!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Ik heb ff geen zin om te zoeken maar weet dat het al gepost is.

Waar vind ik werkende pacman game voor e700?
bvd Allard O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 15:13:
Ik heb ff geen zin om te zoeken maar weet dat het al gepost is.

Waar vind ik werkende pacman game voor e700?
bvd Allard O-)
das waar ook,goede vraag hierboven!!!

sorry,probeerde me vorige post te editten maar ging verkeerd. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 15:15 ]

Verwijderd

Ik las ook dat je op de E715 een mmf. kunt uploaden van maarliefst 64kb,terwijl e700 maar max. 32kb kan hebben.Stom van samsung dat ze dat zo geproggameerd hebben.
Is dit niet aan te passen d.m.v. zo'n code misschien.Zoiets als *#????#,bedoel ik.

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 14:48:
[...]
Zoals ik het opvat is met de nieuwe instelling alleen het volume van het onderste(blauwe)balkje(of toetsvolume)op nul gezet en dus niet de daarboven liggende volumes.Dus zet je niet al het geluid uit.Maar wat doet het ertoe,als je een foto wil nemen zonder geluid druk je even op toets aan zijkant voor laagste volume en als je foto genomen is zet je het volume weer terug! 8)7
Ja, dat klopt, maar als je dus het camerageluid uit zet (door het toetsvolume op het blauwe blokje te zetten), dat zet je ook het toetsgeluid uit. Maar het is dan inderdaad een kleine moeite om het toetsvolume na het maken van een foto weer te verhogen. :)
Even iets anders,ik las dit op howardforum: I found out the 710 in europe only has an external color display. Is dat waar?? Zo ja dan is het balen dat ik een E700 heb.Eerlijk gezegd dacht ik ook dat de E700 een kleuren externscherm had,ik zag dat op foto's,op samsungsite(nog steeds trouwens) en ook in de winkel.Eigen schuld natuurlijk,ik heb gewoon niet goed opgelet,maar toch vind ik het wel misleidend. :(
Uhm, het externe scherm van mijn E700 heeft gewoon 256 kleuren hoor. Op de plaatjes op de Samsung site ziet het externe scherm er idd mooier uit als in het echt, maar het is wel degelijk een kleurenscherm met 256 kleuren. :)

Verwijderd

Uhmm,ik verwachtte dat als je zelfportret neemt dat je dan alle kleuren zou zien(een reeel beeld dus),maar ik zie alleen een beetje oranje(misschien door orange ingesteld!!)en zwart en bruin of zoiets ongeveer.Je kan dus ook geen foto daar opzetten wat ik dus wel verwachtte bij beslising voor aankoop.Of als je gebeld word dat je dan foto van juuiste persoon ziet.Is helaas dus niet mogelijk als ik het allemaal goed begrijp.
Ik heb wel kleurtjes als ik sms ontvang of gebeld word(een telefoontje geloof ik)

Verwijderd

Dit las ik ook:

I sent my mmf files thru Hotmail. Here's what I did. I created my voicetone, renamed it to .mid. Jump on hotmail, and attached the .mid file to the message to my phone: ###########@tmomail.net!!!! It takes it less than 20 secs for my phone to receive and download it. I open the message, and it'll start playing automatically (not sure about other phones), then the option menu on the bottom left will pop up. Scroll down to "save sound" and bam there you have it. But yes, my phone will play 80-90 KB files. From what I can tell, I don't think the E-715 will operate correct if I should get a "miss call." I'll continue to play and tinker with it.

nu heb ik het dus ook geprobeerd,maar het gaat niet goed.Dit gebeurd er:
Ik ontvang een sms,ik open en lees dan je hebt email onvangen van ...(in dit geval dus van mezelf). Het enige wat ik kan doen is opties selecteren.Dat doe ik en ga dan naar(voor de hand liggend naar mijn idee)media ophalen.Dan hoor ik PING(een foutmelding dus)en lees ik in mijn scherm LEEG.
Doe ik iets verkeerd,zijn mijn email instellingen niet goed,of is het omdat ik geen SHARE heb(heb dus orange abo).
Iemand antwoord voor mij?????
Weet iemand of ik via de orange site vanaf mijn PC een mms-je naar me eigen mobiel kan sturen?Als dat kan dan kan ik dus als melodie een groter bestand versturen dan als met mijn IRDA.

Verwijderd

Wisten jullie al dat als je je foto bekijkt(ik bedoel dus menu=>fotos=>multi=>lees)dat je dan kan inzoomen op je foto als je op de volumetoets drukt.
toets naar beneden=start zoom toets omhoog=in/uitzoomen.
Kweenie of dit al bekend was, maar alsnog bij deze.Have Fun

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 00:15:

Hey this solution is taken from another post but i just thought u lot should know. It might work on E715 or with a similar code, so try it out

Taken from C-Quest at Mobile-Review Forums UK:

On main screen type:

*#8999*8378# --> Test mode

H/W test
Audio Settings
Melody Gain

Then replace 6 by 0, it'll show 12 but it's OK
Press back until main screen
Then press key volume to minimum and let's try !!! no more sound

If you want sound back turn key volume to 1 or above and if you want original settings restored, start from the beginning again but change the 0 to a 6.

I dont have the phone so I personally cant test it but a few people on the forum have said it works
as im getin the phone soon it'd be graet to know if it really did....
geniaal die modus :)

Vraag me af wat die andere instellingen zijn die gedaan kunnen worden in het menu... Zoals bij SIM Info en dan SST en CPHS...

Wat is trouwens jullie production date?? mijne 4 december 2003

Verwijderd

production :11nov2003
batterij temperatuur: 21graden celsius(LEKKER BELANGRIJK)

Er schijnt ook een code te zijn voor het batterijpercentage(hoe vol of leeg die is)maar die werkt niet bij mij.Als ik het goed onthouden heb was dat:*#0288#,maar dat weet ik dus niet meer zeker.Deze code is waarschijnlijk voor de e715,is er ook een voor de E700??

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz ik zat ff te spelen met de instellingen van geluid etc... merk totaal geen verandering (behalve camera shutter) ANYWAY
Als ik nu van een ringtone volume verhoog dan bij de 1-na-laatste stap heb ik geen volume meer... tja dus hij kan nu alleen nog maar heel hard of zacht :?
(heb natuurlijk wel de originele settings teruggezet)

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 25-12-2003 16:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 15:56:
Uhmm,ik verwachtte dat als je zelfportret neemt dat je dan alle kleuren zou zien(een reeel beeld dus),maar ik zie alleen een beetje oranje(misschien door orange ingesteld!!)en zwart en bruin of zoiets ongeveer.Je kan dus ook geen foto daar opzetten wat ik dus wel verwachtte bij beslising voor aankoop.Of als je gebeld word dat je dan foto van juuiste persoon ziet.Is helaas dus niet mogelijk als ik het allemaal goed begrijp.
Ik heb wel kleurtjes als ik sms ontvang of gebeld word(een telefoontje geloof ik)
gooi hem eens op dit forum.zie je dat het netjes blauw is ... als het goed is.
dat is het vershil tussen 256 kleuren en 16k :)

Verwijderd

moet je eens buiten een foto maken met externe scherm, ziet het er veel beter uit :)

Verwijderd

nou ik heb er eindelijk ook 1 en mijn vriendin er ook 1tje gegeven....tja kerst he...
maar nou is mijn vraag eigenlijk(na de halve topic doorgelezen te hebben en onderhand scheel kijk)...dat externe displaytje heb ik gezien met een graphic ....ik wil dat ook ...waar hoe of wat moet ik doen... als dit een domme vraag is mijn excuses daarvoor maar kon het niet vinden........merry christmas O-)

Verwijderd

Wordt echt scheitziek van die telefoon, met die klote batterij :(
Als ik er gewoon mee werk, kun je de batterij steviger tegen de telefoon aandrukken, oftewel hij heeft iets speling... wat je dus voelt tijdens het werken ermee... vooral aan de linker bovenkant. Dit is ondertussen mijn 3e al, mijn eerste had dat (die werd gestolen) mijn tweede leek het niet te hebben, en deze 3e (omdat ik de 2e geruild heb voor de 3e) heeft het wel... niet zo erg als mijn eerste, maar tis nog steeds erg vervelend :(
Veder werkt ie wel goed, maar dat licht krakende gevoel tijdens het werken met het toetsenbord irriteert mij mateloos.... helaas kan ik het toestel niet meer inruilen voor een ander, anders had ik dat zeker gedaan, klote ding :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:11:
nou ik heb er eindelijk ook 1 en mijn vriendin er ook 1tje gegeven....tja kerst he...
maar nou is mijn vraag eigenlijk(na de halve topic doorgelezen te hebben en onderhand scheel kijk)...dat externe displaytje heb ik gezien met een graphic ....ik wil dat ook ...waar hoe of wat moet ik doen... als dit een domme vraag is mijn excuses daarvoor maar kon het niet vinden........merry christmas O-)
Wat voor graphic bedoel je?
Je bedoelt een analoge klok ofzo? dat is alleen mogelijk op de e715.
je kan wel bepaalde pre-defined icons van samsung aan een persoon koppelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:29:
Wordt echt scheitziek van die telefoon, met die klote batterij :(
Als ik er gewoon mee werk, kun je de batterij steviger tegen de telefoon aandrukken, oftewel hij heeft iets speling... wat je dus voelt tijdens het werken ermee... vooral aan de linker bovenkant. Dit is ondertussen mijn 3e al, mijn eerste had dat (die werd gestolen) mijn tweede leek het niet te hebben, en deze 3e (omdat ik de 2e geruild heb voor de 3e) heeft het wel... niet zo erg als mijn eerste, maar tis nog steeds erg vervelend :(
Veder werkt ie wel goed, maar dat licht krakende gevoel tijdens het werken met het toetsenbord irriteert mij mateloos.... helaas kan ik het toestel niet meer inruilen voor een ander, anders had ik dat zeker gedaan, klote ding :(
raar...zou ik niet mee akkoord gaan.
Waarom kan je hem niet meer ruilen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:44:
[...]
raar...zou ik niet mee akkoord gaan.
Waarom kan je hem niet meer ruilen?
Moet binnen een week ofzo...
En het ruilen van het toestel zelf doen ze maar 1x, bij hoge uitzondering is het bij mij 2x gedaan.... Bovendien hadden ze het alledrie, maar de 2e het minste... zie niet in waarom ik hem nog zou ruilen, heb een stukje papier tussen de batterij en de behuizing gedaan, werkt aardig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:43:
[...]
Wat voor graphic bedoel je?
Je bedoelt een analoge klok ofzo? dat is alleen mogelijk op de e715.
je kan wel bepaalde pre-defined icons van samsung aan een persoon koppelen.
nee die bedoel ik niet .....ik heb het over dat kleuren graphic-tje wat ook op de reclame en promotie site's staan ....iets groens met een sateliet voor je bereik ofzo....
greeting's

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 18:30:
[...]
gooi hem eens op dit forum.zie je dat het netjes blauw is ... als het goed is.
dat is het vershil tussen 256 kleuren en 16k :)
sorry snap niet wat je bedoeld.wat op forum gooien?wat netjes blauw?verschil 256 of 16 kleuren?heb ik extern 16 kleuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 23:17:
[...]

sorry snap niet wat je bedoeld.wat op forum gooien?wat netjes blauw?verschil 256 of 16 kleuren?heb ik extern 16 kleuren dan?
256 of 16k kleuren das 256 of +/- 16000 kleuren :)

Jij hebt trouwens 256 kleurene extern hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 23:17:
[...]

nee plaats hem eens op het forum....dan zie je dat in het externe display het blauwe forum te zien is.

pak anders een gewone foto oid, en gooi hem in fotoshop op 256 kleuren...dan heb je hetzelfde. je gezicht koomt gewoon het dichtst bij de oranje dan een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Weer een vraagje :X

ik hoor geen geluid als ik sms/mms ontvang ??? (en ja stile modus staat uit)

Ook als ik menu-3-2 en dan bij beltoon beland en ik kies 1tje uit die lijst "bericht 1,2,3 etc) hoor ik geen geluid :( + als ik bij volume de 2 hoogste kies hoor ik ook niks. :(

edit:
laat maar heb het al gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door Deacon op 26-12-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

hoe kan da nou, ik krijg een bad CRC bij het uitpakken van easystudio :( :?

! EasyStudio_1.0.0.1.zip: CRC failed in Internet Access\data2.cab. The file is corrupt

[ Voor 13% gewijzigd door WILDEAAP op 26-12-2003 21:28 ]

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Heb je al geprobeerd EasyStudio opnieuw te downloaden? Eventueel kan je hier ook alleen de PIMS & File Manager downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Ok opnieuw downloaden had ik geprobeerd, werkte niet. Maar die losse versie van PIMS & file manager werkt wel. Echter hoewel ik in de bios mijn irda geactiveerd heb krijg ik niet de mogelijk er voor te kiezen bij instellingen. Daar staan alleen de COM poorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
En je IrDA adapter is wel goed geïnstalleerd in Windows? Er staat in de device manager geen geel uitroepteken bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Nee, staat heel mooi bij device manager: Infrared devices: Built-in Infrared device.
In de bios heb ik gekozen voor irda ipv iets anders fip oid, maar dat lijkt het me toch niet het probleem

hoooo, probleem opgelost... moest gewoon even laten merken dat de telefoon er was :) thx iig voor de hulp

[ Voor 23% gewijzigd door WILDEAAP op 26-12-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 16:13:
Dit las ik ook:

I sent my mmf files thru Hotmail. Here's what I did. I created my voicetone, renamed it to .mid. Jump on hotmail, and attached the .mid file to the message to my phone: ###########@tmomail.net!!!! It takes it less than 20 secs for my phone to receive and download it. I open the message, and it'll start playing automatically (not sure about other phones), then the option menu on the bottom left will pop up. Scroll down to "save sound" and bam there you have it. But yes, my phone will play 80-90 KB files. From what I can tell, I don't think the E-715 will operate correct if I should get a "miss call." I'll continue to play and tinker with it.

nu heb ik het dus ook geprobeerd,maar het gaat niet goed.Dit gebeurd er:
Ik ontvang een sms,ik open en lees dan je hebt email onvangen van ...(in dit geval dus van mezelf). Het enige wat ik kan doen is opties selecteren.Dat doe ik en ga dan naar(voor de hand liggend naar mijn idee)media ophalen.Dan hoor ik PING(een foutmelding dus)en lees ik in mijn scherm LEEG.
Doe ik iets verkeerd,zijn mijn email instellingen niet goed,of is het omdat ik geen SHARE heb(heb dus orange abo).
Iemand antwoord voor mij?????
Weet iemand of ik via de orange site vanaf mijn PC een mms-je naar me eigen mobiel kan sturen?Als dat kan dan kan ik dus als melodie een groter bestand versturen dan als met mijn IRDA.
hmm, wat is je 'telefoon email' bij orange? gewoon 06########@orange.nl ?
probeer ik het ook eens.

(Pacman heb ik van wap.ranova.org, werkt goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand enig idee of & wanneer de E715 hier ook beschikbaar wordt? Dat zou wel chill zijn!
* dog4life heeft idd geen zin om ook nog de vorige 2 topics door te spitten naar eventuele releasedata :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 02:04:
[...]
Welke Pacman heb je geprobeerd?
  1. Die uit de "Generic Phone midlets" categorie: http://wap.ranova.org/java/generic/PmanII.jad.
  2. Die uit de "Successful Nokia Converted Midlets" categorie: http://wap.ranova.org/java/converted/pacman.jad.
dog4life schreef op 27 december 2003 @ 12:40:
Iemand enig idee of & wanneer de E715 hier ook beschikbaar wordt? Dat zou wel chill zijn!
* dog4life heeft idd geen zin om ook nog de vorige 2 topics door te spitten naar eventuele releasedata :P
Hij komt dacht ik wel naar Nederland, maar wanneer is nog niet bekend. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 27-12-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nokia converted heb ik gebruikt zo ver ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heet bij mij MIDP-Man

volgens mij uit de nokia converted, maar niet zeker, hij heette iig niet normaal pacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 12:30:
[...]
nee plaats hem eens op het forum....dan zie je dat in het externe display het blauwe forum te zien is.

Uhhmm,ik durf het bijna niet te zeggen maar ik snap echt niet wat je hier mee bedoeld.
WAT moet ik dan op WELK forum zetten,en wat bedoel je met het blauwe forum.Hoop dat het niet te simpel is om op te antwoorden.

btw hoe kan ik woorden of zinnen in kleur plaatsen op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 02:04:
[...]

hmm, wat is je 'telefoon email' bij orange? gewoon 06########@orange.nl ?
probeer ik het ook eens.

Volgens mij is dat 06########@sms.orange.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 16:42:
production :11nov2003
batterij temperatuur: 21graden celsius(LEKKER BELANGRIJK)

Er schijnt ook een code te zijn voor het batterijpercentage(hoe vol of leeg die is)maar die werkt niet bij mij.Als ik het goed onthouden heb was dat:*#0288#,maar dat weet ik dus niet meer zeker.Deze code is waarschijnlijk voor de e715,is er ook een voor de E700??
Iemand nog antwoord op deze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:48:
[...]

nee die bedoel ik niet .....ik heb het over dat kleuren graphic-tje wat ook op de reclame en promotie site's staan ....iets groens met een sateliet voor je bereik ofzo....
greeting's
Zoals die eerste foto op 1ste bladzijde van deze topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhmm,welke pacman moet ik nou hebben?
ben ff te lui om ze allemaal uitteproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iemand hier wat aan?? Is dat trouwens veilig om te doen?wederom gevonden op howardforum.

I have new FIRMWARE E700 (changed) CAMERA SOUND OFF
If u have E700, use this firmware.
I was changed some image, melody mmf and antene, batt and more.
This is sexy firmware . try it, its fun!
CAMERA SOUND IS OFF

DOWNLOAD FIRM.
http://www.mobil-com.cz/luken/E700.zip

Dit is de thread:http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=269469

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met een IRDA adapter ook nieuwe firmware op je telefoon te gooien of is het alleen voor melodietjes en foto's handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke datakabel hebben jullie nou gekocht? kan ik met ir ook firmware op de telefoon zetten anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb een beetje aan mijn geluidsinstellingen gezeten :( En bij de oranje belvolume balk is hij helemaal stil. Ik heb standaard instellingen hersteld maar dat helpte niet. Via *#8999*8378# wie wil mij de geluidsinstellingen geven?
geluidsinstelling:
nummer 1: 44
nummer 2: 12
nummer 3: 6
Toch???
help me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deacon
Door Deacon - Friday 26 December 2003 17:59

Weer een vraagje

ik hoor geen geluid als ik sms/mms ontvang ??? (en ja stile modus staat uit)

Ook als ik menu-3-2 en dan bij beltoon beland en ik kies 1tje uit die lijst "bericht 1,2,3 etc) hoor ik geen geluid + als ik bij volume de 2 hoogste kies hoor ik ook niks.

edit:
laat maar heb het al gevonden

Vraagje
Deacon, hoe heb je dat dan gedaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:07:
Hoi,

ik heb een beetje aan mijn geluidsinstellingen gezeten :( En bij de oranje belvolume balk is hij helemaal stil. Ik heb standaard instellingen hersteld maar dat helpte niet. Via *#8999*8378# wie wil mij de geluidsinstellingen geven?
geluidsinstelling:
nummer 3: 6
Toch???
help me!!
hmm, dat waren ook mijn begininstelling, ik heb nu
44
12
0
, geen last van de klachten die jij beschrijft :S< hoe is het bij jou met 6 als 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 27 december 2003 @ 13:35:
[...]

Welke Pacman heb je geprobeerd?
  1. Die uit de "Generic Phone midlets" categorie: http://wap.ranova.org/java/generic/PmanII.jad.
  2. Die uit de "Successful Nokia Converted Midlets" categorie: http://wap.ranova.org/java/converted/pacman.jad.
[...]

Hij komt dacht ik wel naar Nederland, maar wanneer is nog niet bekend. :P
ik heb de eerste gewoon gepakt en die werkt als een trein...echt humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:51:
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 12:30:
[...]

Uhhmm,ik durf het bijna niet te zeggen maar ik snap echt niet wat je hier mee bedoeld.
WAT moet ik dan op WELK forum zetten,en wat bedoel je met het blauwe forum.Hoop dat het niet te simpel is om op te antwoorden.

btw hoe kan ik woorden of zinnen in kleur plaatsen op dit forum?
nee het heeft niks met dit forum te maken alleen je gaf aan dat je alleen oranje/bruin zag op je externe display.
dus ik dacht richt hem eens op het forum...of op een blauwe auto...of op een struikje in de tuin oid...dan zie je dat hij ook andere kleuren weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee via IR kun je geen firmware overzetten, dit is ook lgisch want je wil niet hebben dat je verbinding per ongelijk verbroken wordt doordat iemand net ff je IR adaptor wegschuift ofzo terwijl je net halverwege je flash bent, dan kun je je tel nl. wel afschrijven....

Ik heb btw net de matrix IRDA a 25 Euro gekocht en hij doet het perfect!!! Hbe heb ale een heel zooi mmf. en midi files op em tel geknald en een zooi achtergrond plaatjes, erg gaaf allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Heb zelf ook zitten spelen met de geluidsinstellingen. Heb nu geen geluid op niveau 3 en 4 . Kan alleen melodie niveau 1 vinden (en geen hogere niveau`s) in het verborgen menu.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 16:21:
Wisten jullie al dat als je je foto bekijkt(ik bedoel dus menu=>fotos=>multi=>lees)dat je dan kan inzoomen op je foto als je op de volumetoets drukt.
toets naar beneden=start zoom toets omhoog=in/uitzoomen.
Kweenie of dit al bekend was, maar alsnog bij deze.Have Fun
Wist wel dat je dat kan als je een foto maakt, maar ik kan het niet als ik een foto bekijk die ik al heb gemaakt. Dussee... hoe doe je dat nou precies, mij lukt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 14:35:
Vraagje
Deacon, hoe heb je dat dan gedaan???
die code gedaan en alles weer goed gezet :)

Alleen weet ik niet of alles klopt dus als iemand zou lief zou willen zijn om de basis waarden te posten van:

versterker luidspreker (ik heb 6/54/16 staan)
versterker microfoon (ik heb 16/24/8)
versterker Melodie (ik heb 0/6/12/18/24 en dat werkt dus goed geen cam geluid meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Bedankt Deacon , voor je post. Daardoor zag ik dat je 5 waardes hebt , had dus per ongeluk niveau 3 en 4 op 0 gezet. ( ik snapte ook al niet dat als ik hem op 0 zette , hij naar 12 sprong). Bedankt.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:17:
[...]

Wist wel dat je dat kan als je een foto maakt, maar ik kan het niet als ik een foto bekijk die ik al heb gemaakt. Dussee... hoe doe je dat nou precies, mij lukt het niet :(
het in- en uitzoomen kan met de toets aan de linkerzijkant van je toestel. je kan dan vervolgens ook nog met de 'pijltjestoetsen' rond de i naar boven/beneden/links en rechts 'over' de foto zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

ik heb even een reactie op de startpost.
Ik heb de T-Mobile versie van de Samsung E700, kan ik die unlocken?
Ja, dat kan. Het enige wat je ervoor hoeft te doen is het intoetsen van de volgende code:
*2767*688#

Hiermee worden ook je WAP settings gereset, die moet je dus opnieuw instellen. Dat kan je doen door je op www.t-mobile.nl via My T-Mobile opnieuw aan te melden voor T-zones.
Misschien handig om er bij te vertellen dat er wel wat meer wordt gewist dan alleen de wap settings.
de complete telefoon wordt gewoon gereset.
weg persoonlijke setting, leeg is je kalender, weg telefoon nummers (die op je sim blijven natuurlijk wel staan), enz....
lijkt er op dat je met deze code terug gaat naar de fabrieks-settings

[ Voor 6% gewijzigd door job op 28-12-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:28:
[...]

het in- en uitzoomen kan met de toets aan de linkerzijkant van je toestel. je kan dan vervolgens ook nog met de 'pijltjestoetsen' rond de i naar boven/beneden/links en rechts 'over' de foto zweven.
Heb de oorzaak al gevonden, had het foto formaat op mobiel staan (kleinste) hierbij kan je dus niet in en uitzomen....

Verder nog een vraag, heb een datakabel van iemand (komt uit een doos van een andere samsung, waarbij ie gewoon wordt geleverd, weet neit het type...) Maar is dit de goede denken jullie??? Op de een of andere manier krijg ik geen verbinding met me telefoon. Bij belcompany, zeggen ze dat ie het ermee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Deacon schreef op 28 december 2003 @ 17:18:
[...]

die code gedaan en alles weer goed gezet :)

Alleen weet ik niet of alles klopt dus als iemand zou lief zou willen zijn om de basis waarden te posten van:

versterker Melodie (ik heb 0/6/12/18/24 en dat werkt dus goed geen cam geluid meer)
Thnx alles werkt weer nu :) wist niet dat er verschillende niveau's waren :)

Onder welk menu, moet je zoeken voor het volume niveau van de Memorecorder (gebruikt voor MMS), wil het volume namelijk daarvan wat hoger hebben?

Nog een vraag, ze hebben bij die GSM shops van die kabels voor Samsung telefoons in t algemeen en zou ook voor de E700 moeten werken, alleen dan niet met de originele software... (beweert men) kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 29% gewijzigd door n00bs op 28-12-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 28 december 2003 @ 18:43:
[...]

Thnx alles werkt weer nu :) wist niet dat er verschillende niveau's waren :)

Onder welk menu, moet je zoeken voor het volume niveau van de Memorecorder (gebruikt voor MMS), wil het volume namelijk daarvan wat hoger hebben?

Nog een vraag, ze hebben bij die GSM shops van die kabels voor Samsung telefoons in t algemeen en zou ook voor de E700 moeten werken, alleen dan niet met de originele software... (beweert men) kan iemand dit bevestigen?
Met welke software dan??? misschien kan ik die dan effe proberen, zit hier met een kabel die niet werkt, erg frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Weet er al iemand waar er accu`s te koop zijn voor de E700. Een reserve accu is geen overbodige luxe , zeker niet met mijn intensieve gebruik.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de e-710 en de e-715 ze hebben beide flitser dat weet ik maar zit er meer verschil in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wanneer zijn ze in nederland te krijgen.

en ik zie alleen maar mms instellingen en vragen over vodafone orange en t-mobile, maar kun je ook mmsen met kpn? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:26:
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:51:

[...]

nee het heeft niks met dit forum te maken alleen je gaf aan dat je alleen oranje/bruin zag op je externe display.
dus ik dacht richt hem eens op het forum...of op een blauwe auto...of op een struikje in de tuin oid...dan zie je dat hij ook andere kleuren weergeeft.
ooooohhhhhhhhhhhhh!!! 8)7 8)7 8)7 |:( |:( :X ,bedoelde je dat.Stom,totaal verkeerd geintepretreerd(of zoiets),opgevat dus. THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
damster schreef op 28 december 2003 @ 17:32:
ik heb even een reactie op de startpost.

[...]

Misschien handig om er bij te vertellen dat er wel wat meer wordt gewist dan alleen de wap settings.
de complete telefoon wordt gewoon gereset.
weg persoonlijke setting, leeg is je kalender, weg telefoon nummers (die op je sim blijven natuurlijk wel staan), enz....
lijkt er op dat je met deze code terug gaat naar de fabrieks-settings
Tnx, ik heb het zelf niet gedaan, maar dit was wat ik uit het vorige topic had begrepen. Toen de FAQ nog "under construction" was heb ik er geen reactie op gekregen, dus ik dacht dat het wel klopte. Mijn excuses voor de fout. Maar je bent dus echt alles kwijt? Ook je games, (gedownloade) ringtones, achtergronden, foto's? Echt alles?
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 20:48:
wat is het verschil tussen de e-710 en de e-715 ze hebben beide flitser dat weet ik maar zit er meer verschil in??
Volgens mij is de E715 voor de US en de E710 voor Europa, maar ik weet dat niet zeker. Misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven, dan kan ik het in de startpost zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Alleen weet ik niet of alles klopt dus als iemand zou lief zou willen zijn om de basis waarden te posten van:

versterker Melodie (ik heb 0/6/12/18/24 en dat werkt dus goed geen cam geluid meer)[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de eerste waarden die ik zie:geluidsinstelling:
nummer 3: 6(deze heb ik veranderd in 0,camsound off bij laagste volume)

Bij nummer 1 en 2 heb ik niets veranderd,dus zou je zeggen dat dit basis(standaard)waarden zijn,ik heb daar verder ook geen problemen bij.
Zit dus verschil in en ik weet niet wat nou goed is,maar als alles weer naar behoren functioneert maakt het niet zoveel meer uit.

Op de vraag waar volume voor spraakopname zit zou ik DENKEN dat je dat bij versterker microfoon moet zoeken,maar dat weet ik dus NIET zeker.(het is maar een gokje)
Als je erachter komt zou je het dan willen posten?

btw1:iemand nog antwoord op hoe ik kleur in me tekst(op dit forum)in kan voegen?

btw2:Er schijnt ook een code te zijn voor het batterijpercentage(hoe vol of leeg die is)maar die werkt niet bij mij.Als ik het goed onthouden heb was dat:*#0288#,maar dat weet ik dus niet meer zeker.Deze code is waarschijnlijk voor de e715,is er ook een voor de E700??

Iemand nog antwoord op deze??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Dank je wel maar je moet wel de hele reeks posten, anders heb je er niet zoveel aan :)

Maar goed ik heb op meerdere gsm fora gekeken maar niemand die echt de basis waarden weet :( of ze wilt posten.

Ik vind het bij 1 en 2 het namelijk raar dat de waarden zo onregelmatig zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Blazer schreef op 28 december 2003 @ 23:50:
Tnx, ik heb het zelf niet gedaan, maar dit was wat ik uit het vorige topic had begrepen. Toen de FAQ nog "under construction" was heb ik er geen reactie op gekregen, dus ik dacht dat het wel klopte. Mijn excuses voor de fout. Maar je bent dus echt alles kwijt? Ook je games, (gedownloade) ringtones, achtergronden, foto's? Echt alles?
Maakt ook niet uit dat je het niet had vermeld.
Ik kwam er ook pas gister achter dit dit het geval was.

Het betreft niet mijn eigen telefoon, maar die van een vriend.
Ik heb hem alleen per mail gesproken.
Spelletjes had hij niet op z'n telefoon staan dus daar weet ik niets van af.

hij zei letterlijk: het lijkt alsof die code de telefoon reset naar de fabrieksinstellingen.

hij zei dat alles wat in de telefoon stond weg is, alles wat
op de sim stond is er nog.

Ik zal hem nog wel even een mailtje sturen of echt alles van de telefoon gewist is.
dan post ik hier zijn antwoord hier (over)morgen.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 29-12-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deacon schreef op 29 december 2003 @ 00:03:
Dank je wel maar je moet wel de hele reeks posten, anders heb je er niet zoveel aan :)

Maar goed ik heb op meerdere gsm fora gekeken maar niemand die echt de basis waarden weet :( of ze wilt posten.

Ik vind het bij 1 en 2 het namelijk raar dat de waarden zo onregelmatig zijn :?
hier zijn ze:bij 1==>44-54-16
bij 2==>12-24-8
bij 3==>0-12-18-24-31
Maar zoals ik al zei,ik had bij die eerste twee niks veranderd en er zit toch verschil in dus kan je eigenlijk niets vergelijken(welke de juiste zou moeten zijn bedoel ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 05:20

Jentae

Houdt van aglets.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb effe nagevraagd van welk type toestel ik me datakabel heb gehad en het is een t100. Nu lees ik dat de datakabel die compatibel zou moeten zijn, van de e100 is. Is dit nu dezelfde kabel of niet???
Of heb je voor de t100 een andere kabel nodig als bij de e100, dus ook voor de 700???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen waar de 'o zo verdomd moeilijk te vinden' datakabels voor e700 te bestellen zijn?

En kan een datakabel alles wat een USB-IRDA Converter kan?

Ik wil ook graag een firmware update erop gooien, dat gaat niet met een IR als ik het goed begrepen heb?

Hoop dat iemand een url weet van een site waar je datakabels kan bestellen, want je wilt je 1e rekening echt niet krijgen als je alles moet downloaden 8)7.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die code gedaan en alles weer goed gezet

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
versterker Melodie ik heb 6/12/0/6/31 dus dat klopt niet hoe moet ik het weer goedmaken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die code gedaan en alles weer goed gezet

--------------------------------------------------------------------------------------------
Zo het lukt me echt niet???
ik snap niet hoe het werkt moet je eerst op blauw zetten en dan alles invoeren
en daarna groen en dan alles invoeren?? Hoe werkt het?
Kan iemand me het stap voor stap uitleggen aub???
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyz, ik ben er achter gekomen hoe het werkt.
Ik heb eindelijk goede instellingen. Als je de volume op blauw zet hoor je geen geluid van de camera!! Thnx iedereen die me heeft geholpen!!!
Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij wie werkt de zijtoets bij een binnenkomend gesprek :? Bij mij dus niet, niet om hem weg te drukken en ook niet als ik hem instel op stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat werkt hier perfect. Gewoon de volumetoets even ingedrukt houden bij een oproep en het gesprek wordt (afhankelijk van de "Toets op zijkant" instelling) of geweigerd, of de beltoon stopt met spelen.

Druk je wel op de volumetoets en niet op de cameratoets? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Joni op 29-12-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

En je moet hem ook redelijk lang indrukken (dus niet even aanklikken, maar iets langer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw ja nog iets.
Gaan bij jullie die kleine rubber bij de scherm ook eraf.
ik ben er eentje kwijt. links.
Kun je dat nergens bestellen ofsjow??
Die kleine rubbertjes zijn echt slecht, ze gaan er zo uit zonder dat je het weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 21:09:
Ohw ja nog iets.
Gaan bij jullie die kleine rubber bij de scherm ook eraf.
ik ben er eentje kwijt. links.
Kun je dat nergens bestellen ofsjow??
Die kleine rubbertjes zijn echt slecht, ze gaan er zo uit zonder dat je het weet...
Hier.... ik ben de rechter kwijt :?

Heb gebeld met Samsung maar dat schiet niet op :( ik zou als ik jou was ff Samsung mailen en 't verhaal uitleggen, want de afdeling die verantwoordelijk is voor onderdelen is een extern bedrijf en dat kost je dan al gauw 20 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em gisteren ook net gehaald en ik moet zeggen een fijn toestelletje. alleen 1 ding hoe zet je dat irritante gluidje uit als je een sms/mms verwijderd ik heb de vraag hier wel voorbij zien komen, maar geen antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 11:46:
ik heb em gisteren ook net gehaald en ik moet zeggen een fijn toestelletje. alleen 1 ding hoe zet je dat irritante gluidje uit als je een sms/mms verwijderd ik heb de vraag hier wel voorbij zien komen, maar geen antwoord gevonden.[/

Dit doe je dacht ik in menu 3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de verlichting van de knopjes... De verlichting van de menu en tlijst knop is niet zo groen als op de plaatje van een e700. Is die verlichting bij jullie ook zo. de verlichting is heel licht je ziet het bijna niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

OK die zijtoets werkt idd om het geluid weg te drukken, alleen de tegenpartij hoort dan wel een irritante toon :? echt vaag...

Wat trouwens wel jammer is, de nieuwe I-mode toestel heeft ook een camera die echt focussed... die op de Samsung heeft volgens mij maar een fixed focus afstand
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.