[/quote]Alleen weet ik niet of alles klopt dus als iemand zou lief zou willen zijn om de basis waarden te posten van:
versterker luidspreker (ik heb 6/54/16 staan)
versterker microfoon (ik heb 16/24/8)
versterker Melodie (ik heb 0/6/12/18/24 en dat werkt dus goed geen cam geluid meer)[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de eerste waarden die ik zie:geluidsinstelling:
nummer 1: 44
nummer 2: 12
nummer 3: 6(deze heb ik veranderd in 0,camsound off bij laagste volume)
Bij nummer 1 en 2 heb ik niets veranderd,dus zou je zeggen dat dit basis(standaard)waarden zijn,ik heb daar verder ook geen problemen bij.
Zit dus verschil in en ik weet niet wat nou goed is,maar als alles weer naar behoren functioneert maakt het niet zoveel meer uit.
Op de vraag waar volume voor spraakopname zit zou ik DENKEN dat je dat bij versterker microfoon moet zoeken,maar dat weet ik dus NIET zeker.(het is maar een gokje)
Als je erachter komt zou je het dan willen posten?
btw1:iemand nog antwoord op hoe ik kleur in me tekst(op dit forum)in kan voegen?
btw2:Er schijnt ook een code te zijn voor het batterijpercentage(hoe vol of leeg die is)maar die werkt niet bij mij.Als ik het goed onthouden heb was dat:*#0288#,maar dat weet ik dus niet meer zeker.Deze code is waarschijnlijk voor de e715,is er ook een voor de E700??
Iemand nog antwoord op deze??
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 29-12-2003 00:01
]