Toon posts:

K*T FORUM

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken is een forum om vragen te stellen. Een vraag stel je omdat je er niet uit komt of omdat je het niet snapt. Echter als je bij GOT een vraag stelt is de kans 80% dat ze je vraag stom vinden en dus geen zin hebben om die vraag te beantwoorden. Ik zeg daarbij het volgende: We zijn niet allemaal zo'n computerNURDS als jullie, dus een beetje respect voor de vragende is best op zijn plaats. Jullie hebben het ook moeten leren en zijn ook bij 0 begonnen. Ik hoop dat dit forum haar beleid gaat aanpassen, want dit is gewoon waardeloos!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:50:
Normaal gesproken is een forum om vragen te stellen. Een vraag stel je omdat je er niet uit komt of omdat je het niet snapt. Echter als je bij GOT een vraag stelt is de kans 80% dat ze je vraag stom vinden en dus geen zin hebben om die vraag te beantwoorden. Ik zeg daarbij het volgende: We zijn niet allemaal zo'n computerNURDS als jullie, dus een beetje respect voor de vragende is best op zijn plaats. Jullie hebben het ook moeten leren en zijn ook bij 0 begonnen. Ik hoop dat dit forum haar beleid gaat aanpassen, want dit is gewoon waardeloos!

Groeten
Je had van te voren kunnen weten dat op GoT nou eenmaal een bepaald niveau verwacht wordt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:07

Nobby

Nuts!

Waarom praat je negatief over ons tweakers terwijl je onze hulp nodig hebt? Een beetje respect van jouw kant is ook op z'n plaats.

[ Voor 27% gewijzigd door Nobby op 14-12-2003 19:52 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOT is voor mensen die dit niveau al hebben :)
Hopelijk kan je meer uit te voeten in andere forums.

sm gemeld topic

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zie ook de FAQ waar het allemaal haarfijn wordt uitgelegd:
Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Er is zeker respect voor de vragende, als die vragende respect heeft voor onze vrije tijd die we in jouw vraag steken en niet de 541e in de rij is die het vraagt in 1 week tijd.

En als je vanaf 0 begint, daar is net het meeste info over te vinden :).

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind dat je niet moet zeiken, als jij goed laat merken dat je gemotiveerd bent en opties die anderen aandragen goed uitvoert, dan is er niks aan de hand. Uitzonderingen daargelaten.

Persoonlijk vind ik het geen probleem iemand met weinig kennis te helpen, mits deze inzet toont.

En het is nErd btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09
Je stelt ook van die simpele vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
GoT is er dus voornamelijk om te discussiëren, niet om vragen te stellen :) En het is voor mensen die, tja, computernerd zijn :P
Dat wil niet zeggen dat je helemaal geen vragen mag stellen natuurlijk, maar het moet wel een vraag zijn waarop het antwoord niet zo uit google of de search komt rollen...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

toedeledoki! :w

als je gewoon even een normaal topic had gestart, hadden we ook normaal geantwoord. Helaas heb ik daar niet zoveel zin in als je zo wordt aangesproken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
For your info, het is nErd, niet nUrd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Heej hij was boos op mij. Staat er geen mailadres meer in m'n profiel of zo?

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.