Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Neon-string probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb heel leuk een keyboard mod gemaakt, allen toen ik mn bak aan zette deed 1 van mijn twee neonstrings et niet.

ze zaten beide aangesloten, maar 1 ervan deed et niet. als de de aansluitingen omwissel doen ze et allebij niet.

ook als ik alleen de rode(de defecte) aansluit, doet et niet, omgeacht welke plug ik gebruik.

met andere woorden, weet iemand hier ofdit een bekend probleem is, en/of hoe je het kan oplossen.

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:08

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

gewoon pech hebbe?
Ik zou er terug mee naar de winkel gaan en een andere vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jellabie op 14-12-2003 19:44 ]

De Nederbelg !

Verwijderd

Gewoon mee terug gaan, zal wel een fabricatie fout zijn etc. Zie je wel eens vaker.

Verwijderd

Topicstarter
zou je zeggen(was alleen half wakker toen ik poste), maar hij deed et een paar uur ervoor nog wel.
en in die tussentijd isser nix raars mee gebeurd.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
euhm, heb je de kabel niet gebroken of gescheurd

ik zie vaak deze kabels terug komen omdat de kern en de dunne draad die om het el gevoelig materiaal lopen kortsluiting hebben gemaakt (dat betekent: invertor kapot en draad kapot)

dat betekend: GEEN garantie

bij toetsenborden is de kans heel groot, omdat ze in de verdrukking komen bij de toetsen

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik zag net dat hij los is geraakt bij het punt dat de neonstring overgaat in gewoon snoer.

argh... :'(

is dit te repareren?

Verwijderd

Ooit wel ergens gelezen hoe je het moest repareren. Aleen weet ik niet meer waar.. Dacht wel hier p het forum.. NOT SURE :| :?

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

diontjuh schreef op 15 december 2003 @ 12:42: