Toon posts:

dvd 1 op 1 copy

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag lieve mensen

Ik heb een probleempje...

Ik heb 2 mooie dvds waar ongelooflijk veel data opstaat... elke dvd is zo een 4.38 gieg

Maar als ik nu met mijn stoere nero 5 een dvd wil kopieren begint nero te zagen dat het medium te klein is... nochtans staat er op die dvd's 4.7 gieg, ik weet ni wa voor rommel nero der nog allemaal bijsmijt ma ik vin et ni echt leuk...

Iemand een oplossing....

btw tzijn ge"n films zenne

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Zou je de Faq eens door willen lezen? Daar staat oa in dat een duidelijke startpost maken erg gewenst is.

Werkt het branden van die 4.38G niet of kan je helemaal niet (ook geen klein aantal Mb's) branden met je DVD brander?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ook de GoT-search kan handig zijn, zoals dit: Zoeken op "dvd verkleinen"

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Alcohol 120% is een erg goed prog voor 1on1 copys

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat is ook al een bug in nero , probeer een andere versie bv de 5.5.10.15 of 5.5.10.50 met de "overburn fix" patch

Tweak!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kijk inderdaad even op de verschillende DVD-rip sites, want daar zij dit soort dingen opgenomen in de guides aldaar. Ook kan je, zoals Osiris al zegt, even zoeken op ons forum, omdat dit soort dingen vrij vaak langskomen.

Nero stopt er overigens geen extra troep bij, maar DVD-R schijven zijn sowieso 4.38 gigabyte, terwijl de gewone (geperste) DVDs die je kan kopen in de winkel 4.7 gigabyte groot zijn, dat ligt dus niet aan de schijf, aan je PC of de software :)

offtopic:
Tip: ik denk dat je een belg bent gezien je schrijfstijl, maar probeer zoveel mogelijk gewoon nederlands te schrijven. Echt plat belgs is voor het overgrote deel van de bezoekers namelijk vrij lastig te lezen.

Het moraal van het voorhaal: kijk in de FAQs en in de search of je vraag niet eerder is gesteld ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.