De laatste weken ben ik bezig geweest met m'n nieuwe mod. Nu ik de puntjes op de I aan het zetten ben, zou ik graag thumbscrews voor m'n cd-rom, floppy, etc. willen kopen (voor kast en PCI sloten heb ik al). Deze zijn een kleinere maat dan de gebruikelijke thumbscrews. Ik heb er toevallig 2 die ik ooit eens van iemand heb gekregen. Maar waar kan je deze nu bestellen. Kan iemand me hier misschien mee verder helpen...
http://www.tweakers.net/p...DB=Pricewatch&Query=thumb
Wat je kunt proberen is om deze winkels even af te gaan
Bellen/ mailen.
suc6
Wat je kunt proberen is om deze winkels even af te gaan
Bellen/ mailen.
suc6
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Eigenlijk ben ik al een jaartje ofzo op zoek naar deze maat. Bij elke winkel waar ik ben geweest (ook op de HCC) konden ze me helaas niet helpen. Als laatste middel post ik daarom dit draadje. Ik weet dat ze er moeten zijn omdat ik er dus twee heb, maar ja, waar...
Ik krijg de volgende melding: Het gewenste product kan helaas niet weergegeven worden (is dit zeker het juiste bestel nr?)Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 15:11:
Misschien dat dit wat is :
Conrad best. nr. 99 88 45-02
Deze lijken redelijk compact.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Bedankt maar helaas zijn die Recom en sunbeam thumbscrews volgens mij ook voor voor case en pci sloten: "Thumbscrew > duimschroef kleur zilver. Ter vergemakkelijking van het openen van het zijpaneel van uw kast"ck2000nl schreef op 14 december 2003 @ 15:16:
http://www.eynstein.nl/gg/156.html
hopelijk heb je wat aan die link
succes
In de pricewatch staan alleen maar screws voor de case en pci, dus ik denk dat je bedrijven die die dingen verkopen maar moet mailen of ze ook aan andere maten kunnen komen.Beun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 15:19:
[...]
Bedankt maar helaas zijn die Recom en sunbeam thumbscrews volgens mij ook voor voor case en pci sloten: "Thumbscrew > duimschroef kleur zilver. Ter vergemakkelijking van het openen van het zijpaneel van uw kast"
Verwijderd
/me checkt de Conrad gids nog een keer, tsja, ik kan er niks anders van maken...Beun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 15:16:
[...]
Ik krijg de volgende melding: Het gewenste product kan helaas niet weergegeven worden (is dit zeker het juiste bestel nr?)
Op de conrad site kan ik ze ook zo gauw niet vinden.
hehe zijn we hier ook al bezig beun
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
haha, die conrad site blijft een ramp...
Mja, hier heeft dus niemand ervaring met de maat thubscrews die ik zoek. Da's jammer. The search gaat maar weer verder dan...
[edit] hahhahha, hee diontjuh, ja die krengen zijn dus echt niet boven water te krijgen
Mja, hier heeft dus niemand ervaring met de maat thubscrews die ik zoek. Da's jammer. The search gaat maar weer verder dan...
[edit] hahhahha, hee diontjuh, ja die krengen zijn dus echt niet boven water te krijgen
[ Voor 25% gewijzigd door Beun_de_Haas op 14-12-2003 15:27 ]
Yep, die kruiskop schroeven heb ik er nu inzitten, maar dan voor cdrom. Deze zoek ik dus maar dan in duimschroef uitvoering.
Verwijderd
Op de site van kontrad staat lang niet alles wat ze hebben, in de catalogus wel...Jack schreef op 14 december 2003 @ 15:32:
Nee geen thumbscrews bij conrad volgens mij
Ik weet niet precies welke je zoekt, maar ik kreeg van Antec bij m'n kast een paar van die behoorlijk platte thumbs... Ik denk misschien de maar de helft van de "reguliere" dikte van de thumbs...
Misschien kun je daar eens naar melen?
De dikte van de "thumb" of van de schroefdraad?kram335 schreef op 14 december 2003 @ 16:08:
Ik weet niet precies welke je zoekt, maar ik kreeg van Antec bij m'n kast een paar van die behoorlijk platte thumbs... Ik denk misschien de maar de helft van de "reguliere" dikte van de thumbs...
Dikte van de Thumb... Maar volgens mij heb is dat dus niet wat je zoekt...
Had iets beter moeten lezen voordat ik poste
Had iets beter moeten lezen voordat ik poste
no probs, ik blijf verder zoeken. Vaag dat het er niet, of nauwelijks, is. Gat in de markt volgens mij 
[edit] Nieuwe ingeving: Ik lees dat lian li tumbscrews niet compatible zijn met "gewone" thumb screws. Zou iemand voor me willen checken of deze het zelfde zijn als voor in cd-rom drives. Bedankt alvast
[edit] Nieuwe ingeving: Ik lees dat lian li tumbscrews niet compatible zijn met "gewone" thumb screws. Zou iemand voor me willen checken of deze het zelfde zijn als voor in cd-rom drives. Bedankt alvast
[ Voor 50% gewijzigd door Beun_de_Haas op 14-12-2003 18:42 ]
Verwijderd
Ik ga ut ff voor je checken zo, ben nu aan het eten... over half uurtje ofzo post ik ut ff hierBeun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 17:46:
no probs, ik blijf verder zoeken. Vaag dat het er niet, of nauwelijks, is. Gat in de markt volgens mij
Verwijderd
Mijn LianLi thumbscrews hebben idd een kleinere diameter (9mm) terwijl de gewone thumbscrews die ik ook gebruik een diameter van 15mm hebben.
heeee, da's goed nieuws. De vraag is nu alleen of die kleinere diameter de diameter is die bij de bevestiging van een cd-rom noodzakelijk is (haha, wat een zin...)
Verwijderd
Ik heb het voor je getest (ik wist al dat lian-li thumbs m3 schroefdraad hadden, want als ik m3 schroefdraad tap, dan past dat mooi)...Beun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 19:09:
heeee, da's goed nieuws. De vraag is nu alleen of die kleinere diameter de diameter is die bij de bevestiging van een cd-rom noodzakelijk is (haha, wat een zin...)
Nu heb ik het ff getest, bij vanallerlei drive rails. Bij me cd-rom en alles passen de lian-li thumbs gewoon
Dus ik zou zeggen, ga voor wat lian-li thumbs
Suc6 dermee
YES! Hartstikke bedankt voor de moeite. Gelijk bij de Big modding/cooling IA een zooi besteld. Kosten allen wel 1 euro (!) per stuk
Verwijderd
Geen moeite, daar is dit forum voor tochBeun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 19:29:
YES! Hartstikke bedankt voor de moeite. Gelijk bij de Big modding/cooling IA een zooi besteld. Kosten allen wel 1 euro (!) per stuk
Verwijderd
De zilverkleurige Akasa thumbschroeven die wel bruikbaar zijn staan op de [url="http'://www.conrad.nl/"]NL-Conrad[/url] website, DE-Conrad en de NL gedrukte gids [pag.26 - gids 2004]). Ze zijn in M3/ISO en Inch-draad verkrijgbaar én bestelbaar.
| ||||||
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 13:36 ]
Verwijderd
Niet alle M3 schroeven zijn hetzelfde. De pitch (hoe heet dat in Nederlands) doet er ook nog toe.
Verwijderd
Dat heet "spoed"De pitch (hoe heet dat in Nederlands)
En wat je dan bedoelt is de tandafstand. Om deze reden zit er bij een tapset altijd een setje pas-kammetjes om de tandafstand te kunnen vergelijken. De benaming M3 slaat dan op de doorsnede, het nummer erachter op de getapte draad. Op standaard M3 zit ISO draad.
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 21:45 ]
Hee da's perfect, thx! Dan toch maar snel een bestelling bij kontrat plaatsem
Verwijderd
hehe, was mijn reactie toch nog enigsinds nuttigBeun_de_Haas schreef op 14 december 2003 @ 22:49:
Hee da's perfect, thx! Dan toch maar snel een bestelling bij kontrat plaatsem
Verwijderd
in dat andere topic dat op dat andere mooie forum staat, die jij ook hebt geopend, staat je antwoord.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 01:07 ]
Pagina: 1