Rapapa...
zet de automatische reboot eens uit (zit onder Deze computer -> eigenschappen -> nog wat tabbladen en knoppies)
Ja, instellen dat je pc niet automatisch gaat herstarten bij een BSOD. Ook dat staat in de FAQ vermeld hoor 

overigens groeten wij tweakers elkaar altijd, zoals je ook in http://gathering.tweakers.net/forum/faq kan lezen
inleidingen zijn nuttig, zo zie je maar weerWe gaan allereerst kijken naar hoe je een BSOD interpreteert. Mocht je overigens niet in staat zijn om het blauwe scherm te zien, omdat je computer meteen reboot, zet dan even deze optie uit (geldt voor zowel Windows XP als 2000).
overigens groeten wij tweakers elkaar altijd, zoals je ook in http://gathering.tweakers.net/forum/faq kan lezen
offtopic:
blackd: doe het lekker zelf
blackd: doe het lekker zelf
[ Voor 75% gewijzigd door G33rt op 13-12-2003 00:09 ]
ahhh shit wel gelezen maar niet opgevallen.....sorry!
Rapapa...
Preciese link staat hierLosGieros schreef op 13 december 2003 @ 00:05:
Ik krijg nu af en toe een BSOD en ik heb heel de FAQ ervan zitten lezen maar die van mij gaat te snel weer weg dat ik de foutcodes niet kan lezen want hij begint gelijk met rebooten....iemand een idee hoe ik die foutcodes wel kan lezen ergens??
Greetz,
Rogier
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
offtopic:
hoi G33rt
hoi G33rt
[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 13-12-2003 00:12 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik zou je nog even willen vragen bij het openen van een topic te letten op de volgende punten:
- Kies een duidelijke topic titel - zorg er dus voor dat mensen die vluchtig de topiclijst bekijken, meteen weten dat ze jou kunnen helpen. Nu is je topictitel "BSOD" - maar dat lokt mensen helaas niet zo heel erg uit om te reageren. Welke BSOD? Welk OS?
Kijk ook altijd even in de geldende forum policy - bijvoorbeeld zien we in WOS graag dat je het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel zet. - Geef in je topicstart duidelijk aan wat je zelf geprobeerd hebt (oftewel - toon iniatief), wat je zelf al gevonden hebt toen je zocht (op GoT, en bij bijvoorbeeld in Google). Wat je op dat moment gevonden hebt, neem dit dan in je topic start mee - hierdoor voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die je al geprobeerd hebt.
- Zorg ervoor dat je topicstart voldoende relevante informatie bevat. Denk bijvoorbeeld aan welk Operating System, welk servicepack, wat er veranderd is nadat je deze foutmelding kreeg, en ofdat er nog bepaalde acties zijn die dit probleem trigeren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()