Toon posts:

Komt OF terug JA of NEE? gewoon zeggen en dan SLOT

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
JA OF NEE?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jah

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ik hoop het van wel!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Zoals het er naar uit ziet wel.

Bericht hierboven

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zaterdag 09 december 2000 14:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
YES !

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
:'(
(sorry, kon het niet laten :))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 09 december 2000 14:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
helaas :'(

dus we gaan gewoon weer terug naar de oude situatie.

Virussen? Scan ze hier!

• RvdH
  • Laatst online: 18-02 21:29

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 09 december 2000 14:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nee.

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 14:59 schreef RickJansen het volgende:

[..]
Nee.
Wat wel dan? Kun je niet al wat meer vertellen?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jammer... heel jammer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Het staat nog niet vast of hij terug komt, mocht het zo zijn in ieder geval niet in dezelfde vorm.

Verwijderd

lekker onduidelijk allemaal zeg !

• PcDealer
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij vroeg de topicstarter om een slotje.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Helemaal niet, ik zeg toch:
Voorlopig lijkt het er dus op dat er wel een soort van Of komt, maar zoals in de andere threads al is duidelijk gemaakt, dit forum wordt anders. Strenger gemod, duidelijkere regels en minder gezeik. Als er (onverhoopt) toch een hoop gezeik (geflame, getroll whatever) uitbreekt zullen we dit forum ook verwijderen, maar dan permanent. Dat is ongeveer de strekking, het duurt alleen wat langer omdat er tegelijkertijd wat meer wordt verbouwd aan GoT. De planning is dus om alles tegelijk te doen, zodat er met een soort verse start opnieuw begonnen kan worden.

Ik denk (hoop) dat het zo wel duidelijk is.

PcDealer: is nog niet echt nodig denk ik.

Bericht hierboven

Verwijderd

nee zoals het nu gaat gaat het lekker zeker. :r
zoveel slotjes als de laatste paar dagen op dit forum heb ik nog nooooooit gezien.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 09 december 2000 16:02 schreef dicaprio het volgende:

[..]
nee zoals het nu gaat gaat het lekker zeker. :r
zoveel slotjes als de laatste paar dagen op dit forum heb ik nog nooooooit gezien.
Ja, so, ze worden toch gesloten ? Wat is dan het probleem ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ja, so, ze worden toch gesloten ? Wat is dan het probleem ?
het probleem geef je zelf al een beetje aan, er is blijkbaar toch een behoefte aan onzin. kan je wel overal de hele tijd topics gaan sluiten maar daar krijg je alleen gezeik van.
als het onzinforum er weer is kunnen ze die topics daar weer posten en als er bv in SG een onzin topic word geopend verplaats je hem..
ik zie jou probleem ook niet helemaal, als je niet van onzin houd kom je toch gewoon niet in het onzin forum :?

Verwijderd

Yes hij komt terug en ikke ben er lekker blij mee.... en inderdaad de laatste dagen zijn er volgens mij ng nooit zo veeeeel slotjes uitgedeelt omdat mensen hun onzin niet kwijt konden..... he he en posten het in de verkeerde forumz.... komop lanceer dat ding maar weer...... :)

Verwijderd

Fya: Op het noment dat je een hoop bagger post en ze worden telkens snel gesloten -dus voordat er een hele discussie over die onzin komt-, dan zal de lol van het posten van zoiets wel overgaan. Dat kost alleen nogal wat tijd. die mensen moeten gewoon nog even wakker worden en beseffen dat die bagger niet gewaardeerd wordt.

Verwijderd

Ik hoop het van niet, dit is een computerforum en had ook graag dat het weer zo zou worden!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Maar hoe zit dan dan met onzinforum.nl ? Ik zou zeggen: prima idee, en hier dus geen onzinforum.

* havana stelt dat de ledenbestanden van onzinforum.nl en GoT gekoppeld worden: iedereen die zich aanmeldt bij onzinforum.nl wordt automatisch gebanned bij GoT >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 18:13 schreef havana het volgende:
Maar hoe zit dan dan met onzinforum.nl ? Ik zou zeggen: prima idee, en hier dus geen onzinforum.

* havana stelt dat de ledenbestanden van onzinforum.nl en GoT gekoppeld worden: iedereen die zich aanmeldt bij onzinforum.nl wordt automatisch gebanned bij GoT >:)
LOL! >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• The Legend
  • Laatst online: 18-02 22:44

The Legend

*Plop*

het probleem geef je zelf al een beetje aan, er is blijkbaar toch een behoefte aan onzin. kan je wel overal de hele tijd topics gaan sluiten maar daar krijg je alleen gezeik van.
als het onzinforum er weer is kunnen ze die topics daar weer posten en als er bv in SG een onzin topic word geopend verplaats je hem..
Kortom, de onzinners chanteren gewoon de boel. 'We willen onzin terug maar dat gaat niet DUS gaan we lekker etteren in de ondere fora want dan komt OF vanzelf wel terug'. Daar :r ik van.
Dit is nog altijd een COMPUTER forum. OF moet DICHT blijven :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08
Inderdaad. OF moet dicht blijven!
Dat geleuter hier met al die onzin! Ik ben blij dat het weg is en wat mij betreft mag het wegblijven. Net zoals The Legend al zegt, GoT is een computer-related forum, en onzin heeft daar niks mee te maken.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
GoT is allang geen forum meer dat alleen computer-related is, dus we zijn niet van plan dat kunstmatig in stand te houden

We gaan een laatste poging doen het voormalige OF zo op te zetten dat het geen negatieve invloed heeft op de rest van GoT. Loopt het weer in de soep dan is het afgelopen

Verwijderd

Mag ik dan modereren?????? :9~

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 19:00 schreef Daniel Kegel het volgende:
GoT is allang geen forum meer dat alleen computer-related is, dus we zijn niet van plan dat kunstmatig in stand te houden

We gaan een laatste poging doen het voormalige OF zo op te zetten dat het geen negatieve invloed heeft op de rest van GoT. Loopt het weer in de soep dan is het afgelopen
Daarom is het dus wel nodig dat er *veel* strenger wordt opgetreden dan de laatste tijd gedaan is. En dat hoeft jullie adjes/modjes niet meer werk te kosten: als iemand te ver gaat 1 waarschuwing, als dat niet helpt meteen een ban :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 17:13 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoop het van niet, dit is een computerforum en had ook graag dat het weer zo zou worden!
ow wat doet het wetenschap forum hier dan??? en het sport forum en stuffis generalis........ enzo........ zo dat klopt dus niet.........

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op zaterdag 09 december 2000 19:03 schreef Mr. B. het volgende:

[..]
Daarom is het dus wel nodig dat er *veel* strenger wordt opgetreden dan de laatste tijd gedaan is. En dat hoeft jullie adjes/modjes niet meer werk te kosten: als iemand te ver gaat 1 waarschuwing, als dat niet helpt meteen een ban :(
Daar ben ik het wel mee eens. Kijk, onzin is leuk om je ff uit te laten, maar als ut zo moet als de laatste paar weken dan is het niet leuk meer. :(
Maar ik hoop nog steeds dat ie niet terug komt, en jullie weten vast wel waarom ;)>:)

Verwijderd

Nou komop Onzin Forummers !
Ga weer lekker posten, nog meer gefrusteerde pubers aantrekken en nog ff een keertje flink flamen, dan is het allemaal voorbij!

Het is niet de vraag of het OF weer gesloten wordt, maar _wanneer_ het gebeurd ! ;)

Verwijderd

ik zag daarnet nog een "off-topic" (zal wel andere naam zijn voor onzin) forum staan onder SG, maar die heeft Femme blijkbaar weer weggehaald. :)

Verwijderd

Ja dat zag ik ook... en ik blijf maar op F5 drukken in de hoop dat het terug komt ;)

Is ook veel beter voor Wildhagen e.a. (sorry, alleen jouw naam blijft nadrukkelijk hangen, maar ik bedoel het uiteraard niet persoonlijk), want dat blijven alle OF'ers in dat forum en vervuilen niet de rest van de fora met onzinnige posts. In prefs kan dan ook nog 'es uitgezet worden dat dat forum bestaat...
/me kan bijna niet wachten tot het zover is

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In prefs kan dan ook nog 'es uitgezet worden dat dat forum bestaat...
Daar ging het niet om. Het ging er vooral om dat die lui het OF ook in andere fora gingen zitten en daar evengoed moeilijk gingen doen (ja, dat was ook al voor de sluiting zo, hoewel in mindere mate).
s ook veel beter voor Wildhagen e.a. (sorry, alleen jouw naam blijft nadrukkelijk hangen, maar ik bedoel het uiteraard niet persoonlijk)
No offence taken :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

ow, hij is er alweer :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 09 december 2000 21:09 schreef dicaprio het volgende:
ow, hij is er alweer :)
Ja, maar het is godzijgedankt GEEN onzinforum , lees het bericht van Floris_Diemel maar eens...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ja, maar het is godzijgedankt GEEN onzinforum
I know.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

AntonT

One Ton!

Duidelijkheid is gecreëerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.