[UPDATE] 08-01-2004:
Vandaag even een plexi bescherm-laag gemaakt voor op het deksel van de 'coolbox'. Als ik er nu wat op laat vallen zit er niet gelijk een gat in

. Wel goed kijken op de pic, anders zie je het deksel niet eens

.
En mijn blokje in de isolatie gegooid:
[UPDATE] 09-01-2004:
Vanmiddag even naar de kelder geweest met het idee om op te ruimen zodat ik binnekort alles samen zou kunnen bouwen. Gelukkig was het opruimen en alle restanten van de koelkast die nog in de weg stonden weg stonden weggooien niet veel meer dan drie kwartiertjes werk, dus heb ik gelijk het half-klare karretje dat ik op mijn kamer had staan naar de kelder gehaald en en zooite op het karretje gezet:
Vervolgens het hele zooitje naar huis gereden. (Handig btw zo'n karretje, kan gelijk alle andere meuk die mee moet op gooien

) . Hier nog ff alles goed vast gezet, want ik had natuurlijk weer niet genoeg schroeven bij me

, en de 'coolbox' op erbij geplaatst:

Hoewel hij nu bijna klaar lijkt is er nog wel het een en ander te doen:
- Thermostaat weer aansluiten en ergens netjes vastzetten.
- Slangen zijn nog in aantocht ( _/-\0_ Hummel-X en zijn pappie )
- Gaten voor slangen in deksel maken
- Kast klaar maken voor gebruik chiller (stuk uit mobo tray halen voor isolatie)
- Mobo klaarmaken voor gebruik met Chiller
- Heel het koelelement nog van de moeilijk weg te krijgen resten isolatieschuim ontdoen (Iemand een tip? )
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn half-dode NF7-S onder handen te nemen voor de chiller, maar aangezien ik deze maand geen geld ga hebben voor een nieuwe zal het toch maar moeten.
* Syzzer is heel blij, want eindelijk begint het echt ergens op te lijken
[
Voor 6% gewijzigd door
Syzzer op 09-01-2004 21:11
]