[UPDATE] 05-02-2004:
Vandaag tijd gevonden om de koeliong op mijn moederbord te zetten. Het hele zooitje weer netjes in de Vaseline gesmeerd, koeling erop en wonder boven wonder, het werkte!
Picje van het geheel zoals het er nu bij ligt:

Om 7 uur had ik de koeling ingeschakeld en begon de compressor met het afkoelen van het water vanaf de 21 graden. Om een uur of 10 begon de watertemp te stabiliseren rondde -10 graden, wat een CPU-temp van -3 / -4 betekende
. Tijdens dit alles was het geheel niet stressed en was mijn Barton 2500+ @ 3200+ @ 1.65V.
Na 10-en ben ik wat gaan overclocken en heb ik helaas mijn vermoeden dat ik het afgelopen weekend had opgedaan bevestigd
. 2 weken geleden, toen ik probeerde mijn vorige DFI aan de gang te krijgen ben ik bij de vele malen dat ik de koeling heb verwisseld één keer te hardhandig geweest, waarbij ik een hoekje van mijn core af heb gebroken. Van het weekend op een LAN merkte ik al dat het systeem niet geheel meer stabiel was te noemen en ik merk nu ook dat ik de CPU nauwelijks meer kan overclocken of ik krijg vastlopers of foutmeldingen tijdens het booten naar Windows.
Het enige wat ik nog kan proberen is een nieuwere BIOS op mijn mobo te flashen, maar ik geloof niet dat dit iets uit gaat maken.
Kortom: operatie geslaagd, patient overleden ...
Naja, ik heb nu tenminste ene proc @ -4 graden
.
Vandaag tijd gevonden om de koeliong op mijn moederbord te zetten. Het hele zooitje weer netjes in de Vaseline gesmeerd, koeling erop en wonder boven wonder, het werkte!
Picje van het geheel zoals het er nu bij ligt:

Om 7 uur had ik de koeling ingeschakeld en begon de compressor met het afkoelen van het water vanaf de 21 graden. Om een uur of 10 begon de watertemp te stabiliseren rondde -10 graden, wat een CPU-temp van -3 / -4 betekende
Na 10-en ben ik wat gaan overclocken en heb ik helaas mijn vermoeden dat ik het afgelopen weekend had opgedaan bevestigd
Het enige wat ik nog kan proberen is een nieuwere BIOS op mijn mobo te flashen, maar ik geloof niet dat dit iets uit gaat maken.
Kortom: operatie geslaagd, patient overleden ...
Naja, ik heb nu tenminste ene proc @ -4 graden