Dat klopt, maar op dit moment is het 'slechts' 350Mbit oid, waar het gisteren ruim over de 4,5Gbit was...
Ik heb TrueDSL, en zit dus vrijwel direct op de backbone (Weet jij toevallig of ik direct op het interne hostings-netwerk terrecht kom btw? Dat lijkt wel zo namelijk, aangezien ik gister vrijwel totaal offline was). Maargoed, mijn verbinding is dus nogsteeds traag op sommige punten. Door Trueserver gehoste sites zijn echt langzaam, maar ook sommige internationale links lijken vrijwel plat te liggen. (level3?)
Zowel MFN als level(3) hebben grote problemen gehad, zo erg dat MFN nog steeds down is. Level(3) doet het wel weer aardig, de lijn zit lang niet helemaal vol meer.
Hoe jij vanuit je DSL op het True-netwerk komt is niet aan mij om hier te bespreken, maar je zit er iig wel heel vlakbij.

En nu we toch bezig zijn, weet jij toevallig of er voor klanten van True (en mischien ook voor mij

) een IPv6 pop aanwezig is?
Wij kunnen IPv6 leveren, hoewel we met 1 apparaat op dit moment ruzie hebben waardoor het nog niet helemaal naar behoren werkt voor
alle klanten. (Stomme switch snapt het niet)
Jep nu die link niet meer met 1+Gbit bestookt word gaat het wel weer aardig

Interne pings enzo zijn weer volledig okee, maar ik denk dat het nu wel tijd wordt voor TrueServer om het interne netwerk wat meer capaciteit te geven.
Ja intern netwerk meer capaciteit geven, leuk! Dus euh alles met 10Gbit aan elkaar knopen, want dat is de enige optie zo ongeveer. Een beetje jammer dat dan en de coreswitches (4 stuks) en de routers (minstens 3) vervangen moeten worden.
Ik weet niet of jij een paar miljoen op je bankrekening hebt, maar ik durf wel te verklappen dat True dit niet zomaar even betalen kan.

Wel goed om te zien dat het externe gedeelte van TrueServer het zo goed vol heeft gehouden en dat daarmee eigenlijk niks aan de hand was

Sjah dat externe gedeelte kan wel een paar Gbit verstouwen, maar dat wisten we toch al?