gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Voor zover ik weet gaat dat niet lukken met de meegeleverde Windows telnet client -> zoek een andere telnet client.
Waarom niet? De Windows telnet client is gewoon een verbinding openen en daarna alles per key.
Waarom niet? De Windows telnet client is gewoon een verbinding openen en daarna alles per key.
[ Voor 32% gewijzigd door roelio op 11-12-2003 22:04 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Wellicht wat proggen in Perl?
Volgens mij kan het nl niet.
Volgens mij kan het nl niet.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Kijk hier bijvoorbeeld eens naar: http://home.planet.nl/~ruurdb/IVT.HTM
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
vrij simpel bijv;fish schreef op 11 december 2003 @ 23:12:
gewoon nieuwsgierig .. wat wil je precies doen ?
(wellicht zijn er alternatieven)
btw powerterm is erg krachtig valt goed te scripten
in de batch de username/pass (liever niet maar het gebeurd toch van een secure workstation.
hierna volgen de commando's bijv;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| host-name:PRINTER1 sys-location:locatie1 sys-contact:e.mail@address.nl IP:130.115.xxx.xxx ipp-printing:0 ftp-printing:0 banner quit |
enz enz...
hoeft niet eens onder windows te zijn mag desnoods ook linux zijn
heb ook al even naar het antwoord van limoentje gekeken
maar volgens mij is dit niet echt bedoeld om te batchen
ik wil het namelijk zo makkelijk mogelijk maken zodat ik het uit handen kan geven
Forgive me, maar waarom is dit niet wat je zoekt?Simple yet powerful scripting language to automate just about every routine interaction with any host (such as logging in). Supports encrypting files for safe storage of passwords used during login.
IVT is very suitable for batch processes on Windows machines that need to interact with some host. There are many features in the scripting language to deal with errors, timeouts, unexpected situations and so on.
sorrie... niet ver genoeg gekekenlimoentje schreef op 11 december 2003 @ 23:53:
[...]
Forgive me, maar waarom is dit niet wat je zoekt?
ik moet alleen redelijk in de documentatie duiken
Kijk ook hier eens - dit is een vergelijkbaar topic:
Telnet automatiseren
Telnet automatiseren
Pagina: 1