Ik heb hier nog een perfect hele Psion series 5 liggen die ik om eerlijk te zijn niet gebruik. Nu heeft de Series 5 een heel mooi 640x200 grafisch LCD, mét touchscreen (is ook los te halen). Nu d8 ik dat LCD (15x7,5 centimeter ongeveer) in mijn case monteren (die trouwens 100% plexi is dus alles is mooi te zien) maar ik moet er wel beeld op kunnen krijgen...
Heeft iemand al een S5 LCD in handen gehad en aan het werken gekregen? Weet iemand iets over de pinout en signaalvormen van de Psion Series 5 LCD-screens?
* Stoney3K heeft een slooptopic in gedachten
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik al gezocht heb. GoT search op 'Psion LCD' leverde weinig op. Google search op 'psion lcd pinout' leverde alleen maar info op over de series 3/3a/3c/3mx en niet over de 5.
Heeft iemand al een S5 LCD in handen gehad en aan het werken gekregen? Weet iemand iets over de pinout en signaalvormen van de Psion Series 5 LCD-screens?
* Stoney3K heeft een slooptopic in gedachten
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik al gezocht heb. GoT search op 'Psion LCD' leverde weinig op. Google search op 'psion lcd pinout' leverde alleen maar info op over de series 3/3a/3c/3mx en niet over de 5.
[ Voor 20% gewijzigd door Stoney3K op 11-12-2003 20:07 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud