[Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
joostve schreef op 15 december 2003 @ 12:01:
AAAAAHH ik erger me echt kapot
hoe kan het dat mijn auto ontzettend afwijkt naar rechts???
terwijl hij dat bij de vorige rit niet deed :(
zeker weer zo'n kut regel van het spel om het je moeilijker te maken
ik moet zelfs op een normale rechte weg naar links gaan sturen zodat ik rechtdoor blijf rijden.
nou voor mij is de lol er echt af hoor
Ik weet niet of dit bij jou ook opgaat, maar een vriend van mij had dit gister ook toen die achter mijn pc zat te spelen.
Alleen was de slimme jongen vergeten dat het stuur nog aangesloten stond en een slag gedraaid lag, hij zat zelf met de pijltjes te sturen..........
Misschien hangt er bij jou ook een joystick, joypad of stuur dat een slag gedraaid staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Beter van die lanserver :D die komt dus ook in de Startpost :)

kolere... eindelijk, whoeiiii _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Meer nieuws

Community Update - 12/5
by EAcomSmoothie, posted Dec 03, 2003 9:00pm

NFS Family,

Thank you for your continued support of NFS Underground. We appreciate your thoughts and comments about the game as well as your dedication to the community. We wish to support you as well, and as such wanted to give you an update on a few action items.

First, with regards to cheating. In the next few weeks, we'll be releasing a patch that is going to implement additional cheat detection functionality. Once this is addressed, we will be resetting the rankings and wiping all scores so that players can start anew. In the meantime, we are also posting some new server side code mid-this week that should address a good number of the cheats.

Although cheats will still be present within gameplay, once the race results are reported to the server we will then catch the cheaters and assign them a loss and a disconnect. All other players involved in the game that did not cheat will simply have the race results removed from their records. We will also be keeping a database from these results which will identify any player using cheats/trainers which we can then use to permanently ban those players from playing online. Action against players who have been detected as cheating will be enforced. Within the next week and forthcoming weeks, users who have been caught cheating will be permanently banned from playing online. This will be the last "warning" to anyone who may be cheating in the game.

We'll be providing more information regarding the patch as we get closer to its release, so be on the lookout for those details.

Lastly, we hear the cries regarding LAN play and are looking into ways to make this feasible as well. We appreciate your patience and candor in submitting these requests to us.
Best,

The NFSU Dev Team

Bron: EA forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf eigenlijk nooit last gehad van die cheaters online! maar dit is toch wel erg goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoohoo, LAN play. eindelijk. hier w8 menig tweaker op natuurlijk.
Na deze patch is het spel helemaal kompleet bedankt EA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
eerst zien dan geloven :/ ken EA onderhand met hun patchbeleid
ik wacht eerst wel ff af

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

-=BoKKiE=- schreef op 15 december 2003 @ 15:38:
[...]

eerst zien dan geloven :/ ken EA onderhand met hun patchbeleid
ik wacht eerst wel ff af
My words exactly.

Meestal als het uit komt in een patch van Ea, is het niet veel goeds. Helaas hier al zat ervaring mee in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb het spel nu 2 dagen en ik vind het helemaal te gek !!! :9
In die tijd ben ik redelijk ver gekomen moet ik zeggen !
Kan je ook een gemodificeerde moterkap (zie mijn Eclipse) bestickeren ? Of kan dat later pas ? Ik krijg het nu nog niet voor elkaar.

Anywayz dit is mijn Eclipse ... vin hem wel bruut ! 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/bertuspower/NFSsupra1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Bertuss op 16-12-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Foutje :(

[ Voor 98% gewijzigd door Bertuss op 16-12-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Bertuss schreef op 15 december 2003 @ 16:07:
Bertuss schreef op 15 december 2003 @ 15:45:
Kan je ook een gemodificeerde moterkap (zie mijn Supra) bestickeren ? Of kan dat later pas ? Ik krijg het nu nog niet voor elkaar.

Anywayz dit is mijn Supra ... vin hem wel bruut ! 8)

[afbeelding]
mooi kruisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wheeee... Heb ik em eindelijk, loopt het als poep :/
Framerate is ok zat :) Maar afentoe dan versnelt het inene een fractie van een seconde, HEEL irritant... Ik heb dit probleem volgens mij al eens gezien, kga dus op zoek naar de oplossing :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 22:36
Ik heb zelf helaas een probleempje met NFS:U dat bij het begin van een race, je vaak een klein "intro'tje" krijgt (je wagen komt aanrijden bij de race, een meid rent naar de streep toe om a f te tellen.)
Helaas heb ik tijdens dit stukje vaak een distorted beeld; veel zwart, met een paar stilstaande reepjes beeld. :/

Weet iemand btw. of het mogelijk is de motionblur alleen te activeren tijdens het gebruik van je lachgas?

Geeft dan wel een gaaf effect, maar tijdens de race zien de graphics er zo wat matig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel ook net alleen met 1024x768 op high detail stottert het best wel erg terwijl de eisen zijn 700mhz en 128mb enzo.
en ik heb TB1.3 512mb en Radeon8500 128mb.
met 1024 medium detail loopt het wel redelijk.
is dit een bug in het spel of is het gewoon een zwaar spel?
en anders wat kan ik het beste upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, je pc is sowieso geen powerhouse meer. SDram, een niet al te hoog geclockte TB, een videokaart die tussen de g3 en g4 inzit, 5400rpm schijf. Al met al voldoende om huidige spellen te spelen, hoor, maar niet op hoge resoluties of met AF en AA aan ofzo :)
Mjah, wat is het handigst voor NFS? Vrij videokaartintensief en het verhogen van de details op die resolutie lijkt me voor je videokaart een zware taak. Maar je pc is nu best wel gebalanceerd, als je een nieuwe videokaart koopt doe je er misschien ook goed aan een goedkope nforce2 met "trage" XP met een reepje 512 pc3200 aan te schaffen. Maar je kan natuurlijk ook beginnen met het upgraden van 1 ding ;)

Maar ik zou zeggen > draai het gewoon met medium detail of een resolutie later en wacht nog even met upgraden :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bertuss schreef op 15 december 2003 @ 15:45:
Kan je ook een gemodificeerde moterkap (zie mijn Supra) bestickeren ? Of kan dat later pas ? Ik krijg het nu nog niet voor elkaar.

Anywayz dit is mijn Supra ... vin hem wel bruut ! 8)

[afbeelding]
Na een copy paste van de url zie ik eenwel aardige Eclipse...dus geen Supra ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
En nog de performance issues oplossen die een aantal systemen hebben! Ik neem aan dat het spel op een radeon 9700pro beter moet draaien dan rond de 25 fps :( |:(.

Maar ja, dat krijg je als een spel per se voor kerst in de winkel moet liggen en daardoor gerushed wordt :/ :( (nofi)

Net de update gedaan...

Wat een gedoe om de game te updaten... Ipv een fatsoenlijk downloadvenster, moet ik klikken op een gare knop, en als ik erop klik lijkt er niets te gebeuren maar het modem knippert wel 8)7 en hij download het ook wel.. Vaag.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei ! Eindelijk uit gespeeld :D Op hard !!! 8)
Op de X-Box dan ;)
Leuk zo'n widebody 8)
Alleen een beetje jammer dat je je bak niet meer kunt veranderen na de laatste race :X Wel de wagens voor quick race, maar niet degene met alle unique upgrades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het spel niks te klagen, alleen maar lof,

ik zit alleen met een probleem over die patch. als ik hem update zegt ie patch found patch installed en dan die 2 duimpjes ernaast

nou internet explorer venster sluiten lukt niet, dan even wachten en dan gaat het wel maar als ik het spel dan weer open dan heb ik gewoon die standaard versie...

kan iemand mij een oplossing hierop sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even aan 't driften gegaan...En wat denk je ? ff mijn persoonlijk record verbroken 8)

Helaas dus op de x-box, dus ff een digicam er bij gepakt :D :Y)
Ziet er niet echt goed uit, maar probeer maar eens een goeie foto te maken van je tv :X :P
Afbeeldingslocatie: http://dergomez.instantlogic.com/Images/Photos/%7B50A3EE7E-8A38-4C7A-8AC4-1CC7D37F2F46%7D/%7B836FD375-895D-4BF1-AC5D-793CFFB6FF7D%7Dlg.jpg
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:56
Een paar vraagjes:

( - ik heb behoorlijk zitten driften, en nu heb ik naast vinyls, ook een "mystic car" unlocked... Maar deze zie ik nergens?? ) Dat bedoelen ze zeker in de startpost.... Alleen multiplayer? Zuigt.... :/
- als ik NFS:U moet geloven maakt het voor de prestaties niet uit welke auto je kiest in Underground Mode. Als ik van auto wil switchen zie ik geen verandering, als ik door de lijst scroll. Lijkt me toch sterk niet??
- Ik speel de meeste levels op medium uit, op de missies na waar je veel geld bij krijgt, of iets uniques. Maakt het naast het beetje geld uit op welk niveau (easy/medium/hard) je iets uitspeelt??

[ Voor 12% gewijzigd door inquestos op 15-12-2003 22:25 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 20:52:
Over het spel niks te klagen, alleen maar lof,

ik zit alleen met een probleem over die patch. als ik hem update zegt ie patch found patch installed en dan die 2 duimpjes ernaast

nou internet explorer venster sluiten lukt niet, dan even wachten en dan gaat het wel maar als ik het spel dan weer open dan heb ik gewoon die standaard versie...

kan iemand mij een oplossing hierop sturen..
Heb je op je bureaublad toevallig "speed.exe" en "fx" erbij gekregen?

Zo ja:
• Move de zooi naar de gamedir

Zo nee:
• Dan weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 22:34:
[...]

Heb je op je bureaublad toevallig "speed.exe" en "fx" erbij gekregen?

Zo ja:
• Move de zooi naar de gamedir

Zo nee:
• Dan weet ik het niet
het is al gelukt op de een of andere manier ;)

bedankt voor je reactie iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Iemand enig idee waarom ik geen rep punten krijg als ik online iemand versla ? Ik heb nou twee keer een ranked race gedaan, een keer 10 punten en een keer 48 punten verdient, maar wanneer krijg ik die, of wat moet ik dan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
inquestos schreef op 15 december 2003 @ 22:23:
Een paar vraagjes:

( - ik heb behoorlijk zitten driften, en nu heb ik naast vinyls, ook een "mystic car" unlocked... Maar deze zie ik nergens?? ) Dat bedoelen ze zeker in de startpost.... Alleen multiplayer? Zuigt.... :/
- als ik NFS:U moet geloven maakt het voor de prestaties niet uit welke auto je kiest in Underground Mode. Als ik van auto wil switchen zie ik geen verandering, als ik door de lijst scroll. Lijkt me toch sterk niet??
- Ik speel de meeste levels op medium uit, op de missies na waar je veel geld bij krijgt, of iets uniques. Maakt het naast het beetje geld uit op welk niveau (easy/medium/hard) je iets uitspeelt??
1: bij de quickrace mode

2: Je kan wel verandering zien, ga naar trade in, zoek een nieuwe auto uit, druk een keer op enter, dan zie je bovenin je scherm "car you are trading from" en dan drie balkjes, druk je nogmaals op enter , dan komt bovenin te staan : "car you are trading toe, en dan ook 3 balkjes, en die balkjes geven de accelration , top speed en handling weer van eerst je huidige auto, en daarna de auto die je (eventueel) zou willen kopen.

3: Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
@ inquestos: dr worden wel meer auto's unlocked als alleen de mystic car... :) ik gaf alleen maar een voorbeeld.

@T7D_Sneezy: thx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Gutteguttegut schreef op 15 december 2003 @ 18:36:
[...]
Na een copy paste van de url zie ik eenwel aardige Eclipse...dus geen Supra ;)
Ja ik snap niet waarom hij het plaatje niet gewoon toont. En het is idd een Eclipse ! maar al met al vind ik het toch een stoer ding :P.

Anywayzz excuus voor mijn geklungel :D

Zat trouwens te denken, we kunnen ook wel een topic openen met: Mooiste auto verkiezing ! Dan plaats je, je mooiste bak > deadline stellen en daarna stemmen ! Lijkt me wel lachen !

[ Voor 24% gewijzigd door Bertuss op 16-12-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb um gister uitgespeeld. :)

Heb op ut laatst toch maar Supra genomen. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/supra1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/supra2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/supra3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/supra4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/supra5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wil bij mij die patch niet installen:S er staat patch installed en dan geeft ie een melding dat ik em nog moet instaleren als ik het spel weer opstart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:09:
hij wil bij mij die patch niet installen:S er staat patch installed en dan geeft ie een melding dat ik em nog moet instaleren als ik het spel weer opstart..
je moet hem heeeel lang door laten ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm ik heb deze game net gecheckt op de xbox, en mijn broer wilde hem kopen voor de cube, maar dat ga ik hem toch zwaar afraden

wat een slechte game in mijn ogen... hoe moet je iets zien met al die blur op je scherm?

het is gewoon 1 grote kleurenblur waar je doorheen moet rijden (op de xbox in ieder geval)

en ik vind het maar :r , en dan de models van het verkeer vooral: omg nfs2 kwaliteit ofzo...triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
kan je die blur niet uitschakelen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Chiron schreef op 16 december 2003 @ 16:29:
kan je die blur niet uitschakelen?
ik heb het nergens zien staan bij de opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zuurstok auto:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=570760

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=570763

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=570768

leuk spel, heb ut nu uitgespeeld wat me opviel was dat de laatste races heel simpel waren alle races na 103 heb ik allemaal op hard uitgespeeld en maar 2 niet in een keer

vooral 111 112 hadden moeilijker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu een dag of 3 en vraag mezelf nu toch af waar jullie zien welk nummer je nu aan het racen bent.
heb voor me gevoel toch al wat races gereden en als ik bij statistics kijk zit ik rond de 180 races oke ik heb er een zooi moeten overdoen omdat ik niet meteen alles win.
heb wel gezocht maar zal er wel overheen gekeken hebben en die achteruitkijkspiegel is me ook ontgaan.
maar al met al een prima spel alleen nog effe zoeken naar race nummer en spiegel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij under ground dan staat bij racemap ergens boven aan ergens
"race progress: xxx" ofso

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 16:30:
[...]

ik heb het nergens zien staan bij de opties
bij options video en dan configure graph. card en dan motion blur uitzetten.

TS misschien kan dat ook in de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pic_Art schreef op 16 december 2003 @ 17:03:
[...]

ehm ja, lezen is een kunst blijkt maar weer
ik neem immers aan dat ik geen grafische kaart kan configureren op mijn xbox :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Check je manual eens? 't zou toch moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net (2 seconden geleden ofzo) race 97 aan het rijden met mijn Eclipse, word ik in de allerlaatste ronde, in de allerlaatste bocht ingehaald door de computer...ik voel mij even heel verdrietig nu...het is zo'n leuk spel, waarom moet dat nu verneukt worden door zo'n kut A.I.?
Echt zonde...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaa gvd kutzooi, ik wil me spel opstarte doet ie dat niet en ineens gaat zo het bureau blad icoontje weg van nfs en is ineens nfs van me hd:S:S ik heb nix uninstalled en er is niemand achter me pc geweest.. snap er niks van kan ik helemaal opnieuw beginne..
en die gare systeem herstel werkt ook niet... wat heb je aan die klote functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 17:06:
[...]

ehm ja, lezen is een kunst blijkt maar weer
ik neem immers aan dat ik geen grafische kaart kan configureren op mijn xbox :/
waaer staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm je weet niet wat in je eigen post staat of bedoel je waar ik heb gezegd dat het om xbox ging?
Pic_Art schreef op 16 december 2003 @ 17:03:
[...]

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 16:22:
hmm ik heb deze game net gecheckt op de xbox, en mijn broer wilde hem kopen voor de cube, maar dat ga ik hem toch zwaar afraden

wat een slechte game in mijn ogen... hoe moet je iets zien met al die blur op je scherm?

het is gewoon 1 grote kleurenblur waar je doorheen moet rijden (op de xbox in ieder geval)

en ik vind het maar :r , en dan de models van het verkeer vooral: omg nfs2 kwaliteit ofzo...triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:03
Hoe kan ik bij mijn auto de vinyls een andere kleur geven? Ik zie wel het tabje colour staan maar ik kan daar niet inkomen. Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Stap 1.
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/Pics/NFSU/vinyltut/vinyl1.jpg
Selecteer de vinyl die je wil gebruiken, je moet hem selecteren, dus niet aanklikken, maar je muis dr over houden. klik vervolgens op vinyl color.

Stap 2.
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/Pics/NFSU/vinyltut/vinyl2.jpg
Kies een kleur uit, met de pijltjes (je ziet de vinyl al veranderen van kleur), en druk op ENTER

Stap 3.
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/Pics/NFSU/vinyltut/vinyl4.jpg
Ze vragen of je het zeker weet, druk op ok.

et voilá... je vinyl is gekleurd :)

:/
lees de startpost in het vervolg ff door.. wil je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:03
Hartstikke bedankt! Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om het met de muis aan te klikken, ik gebruik alleen de pijltjes toetsen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Is het zo dat de mazda miata de beste auto is to 41/111? Ik krijg wel steeds een auto erbij, maar deze is altijd minder dan de miata. Hoe kan dat ? Volgens mij was de miata er al vanaf het begin. Het zou toch logisch zijn dat er bij die unlocked auto's een betere bij zit dan de wagens, waarmee je begint?

[ Voor 40% gewijzigd door Sneak[3G] op 16-12-2003 21:13 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Volgens de specs is dat zo, maar ik rij zelf veel lekkerder met een 206 bijvoorbeeld :)
En de ford focus zou ook beter zijn als me 206 toen ik em unlockte, ook nie waar. plus dat zon miata zeker in sprint en circuit echt NIET vooruit te branden is @ de start...
dus tis niet waar imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Sneak[3G] schreef op 16 december 2003 @ 21:12:
Is het zo dat de mazda miata de beste auto is to 41/111? Ik krijg wel steeds een auto erbij, maar deze is altijd minder dan de miata. Hoe kan dat ? Volgens mij was de miata er al vanaf het begin. Het zou toch logisch zijn dat er bij die unlocked auto's een betere bij zit dan de wagens, waarmee je begint?
Volgens mij geeft ie dan de andere auto's aan ZONDER motor tuning e.d.
Ja en dan blijven ze idd trager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet hoe het in vredesnaam mogelijk is om race 72 te halen op hard. Mijn acura rsx kan de "ai" niet bijhouden en ik vind het ongelooflijk knap hoe zij het voor elkaar krijgen om de auto door de eerste bocht te rammen met ~150 km/h, terwijl de bocht met 120 al nauwelijks te doen valt?

Ai cheating ok, maar op hard begint 72 onmogelijk te worden. Toch de difficulty maar omlaag zetten naar medium of easy dan :/ :(.

Zelfs op medium kan ik ze nog nauwelijks voorblijven en als je dan bovenop een auto landt die je niet kan zien waardoor je de race weer eens verliest, begint mijn geduld ietwat op te raken en ik wil de diff niet verlagen naar easy.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las dat iemand (misschien meerdere mensen) de xbox versie hebben. kan je bij de xbox versie de motion blurr ook uit zetten zoals bij de pc ? ik vind die blurr niets toevoegen aan de game. speel hem liever zonder. maar mijn pc is te traag om een fatsoenlijke FPS te tonen. dus als de motion blurr uit kan op de xbox, koop ik hem wel voor de xbox. de pc versie die ik speel is bij een vriend. die houd gelukkig ook niet van die blurr...... lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 21:54:
ik las dat iemand (misschien meerdere mensen) de xbox versie hebben. kan je bij de xbox versie de motion blurr ook uit zetten zoals bij de pc ? ik vind die blurr niets toevoegen aan de game. speel hem liever zonder. maar mijn pc is te traag om een fatsoenlijke FPS te tonen. dus als de motion blurr uit kan op de xbox, koop ik hem wel voor de xbox. de pc versie die ik speel is bij een vriend. die houd gelukkig ook niet van die blurr...... lol.
ik heb dus ook de xbox versie gespeeld maar kon geen optie vinden om de blur uit te zetten zo op het eerste gezicht, maar ik zal straks of morgen eens voor je kijken of die er wel is, want ik wil hem zelf dus ook zonder blur... anders gaat ie terug naar de shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
AAAARRGGGGHHHH die race 95 is echt beroerd... Nu al een flink aantal keer gespeeld, maar kom er maar niet voorbij.. Morgen maar weer proberen..

Motion Blur vindt ik zelf wel heel gaaf, goed voor het snelheidsgevoel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 21:54:
Ik heb 'em dus op X-Box en je kunt daarop NIET de motion blur uit zetten...
Het is inderdaad lastig, maar ik vind het eigenlijk wel iets toevoegen aan de game. Het idee van snelheid is echt enorm daardoor :) (Zoals Macer ook al zegt ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ik zit nu bij race 66 en dit is mijn car:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=572113

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=572140

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:39:
[...]

Ik heb 'em dus op X-Box en je kunt daarop NIET de motion blur uit zetten...
Het is inderdaad lastig, maar ik vind het eigenlijk wel iets toevoegen aan de game. Het idee van snelheid is echt enorm daardoor :) (Zoals Macer ook al zegt ;))
ok thanks, dan ga ik mijn dvdtje niet eens meer in de xbox stoppen maar rechtstreeks terug ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 16 december 2003 @ 22:28:
AAAARRGGGGHHHH die race 95 is echt beroerd... Nu al een flink aantal keer gespeeld, maar kom er maar niet voorbij.. Morgen maar weer proberen..

Motion Blur vindt ik zelf wel heel gaaf, goed voor het snelheidsgevoel.
eindelijk een lotgenoot! wat een kutrace he?!
ik hoor van veel mensen dat ze er in 1 keer voorbij raken, maar ik zit ook al dagen tegen race 95 aan te hikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 06:56
T7D_Sneezy schreef op 16 december 2003 @ 09:08:
[...]

1: bij de quickrace mode

2: Je kan wel verandering zien, ga naar trade in, zoek een nieuwe auto uit, druk een keer op enter, dan zie je bovenin je scherm "car you are trading from" en dan drie balkjes, druk je nogmaals op enter , dan komt bovenin te staan : "car you are trading toe, en dan ook 3 balkjes, en die balkjes geven de accelration , top speed en handling weer van eerst je huidige auto, en daarna de auto die je (eventueel) zou willen kopen.

3: Nee
thx :)
1: hmm... Vreemd, ik zie nog geen enkele van die unieke auto's, enkel de standaard... Internet heb ik niet op die pc, dus met multiplayer kan ik het niet controleren.
2: Ik zal het eens uitproberen, maar ik vrees het ergste :/
3: Gelukkig maar :)
RedXraD schreef op 16 december 2003 @ 11:47:
@ inquestos: dr worden wel meer auto's unlocked als alleen de mystic car... :) ik gaf alleen maar een voorbeeld.
Weet ik, door veel te driften, heb ik denk ik de meeste wel geunlocked. Ben nu eentje aan het unlocken waar je wel heel veel punten (in vergelijking met die vynils dan) punten voor nodig hebt. Vinyls haal ik er 3/4 per driftrace...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Woooow! je je krijgt ineens na een race keuze uit 10 verschillende unique vinyls waarvan je er 1 mag uitkiezen kijk dan wordt het pas leuk.

Ik heb gekozen voor lightning:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=572431

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=572452

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=572455

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
ik ben nu op 41/111 heeft het al zin om online te gaan spelen?
Geen ranked games waarschijnlijk. Ik speel wel eens unranked games met een celica en dan zoek ik iemand met OOK een celica , maar dan heeft diegene waarschijnlijk NIET de prebuilt, want hij scheurt weg en ik haal hem niet meer in . Wat raden jullie mij aan als ik eerlijk online wil racen met dezelfde auto's ongeveer?

vraag 2:
Is het zo dat als je een race niet haalt wel de stylepoints krijgt en zo eigenlijk heel veel points kan halen zonder een race te halen soms?

[ Voor 18% gewijzigd door Sneak[3G] op 17-12-2003 00:42 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn bakkie.
bennu bij 103 van 111 wat een bout race heb um wel getelt al 26 x gedaan :S

bak heeft een top van 351 en met nos 376 en dan knalt ie weer terug naar 370 :(
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pluigers/auto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb race 95 na 5 dagen spelen gehaald, vervolgens speel ik m direct uit, zelfs 103 heb ik in 1 keer gehaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Weet iemand hoe het zit me de puntentelling bij het onderdeel driften?

Dus: zodra je een race begint met 3 andere players hoeveel punten kun je verdienen.

Het ligt volgens mij aan een aantal factoren, te weten

1) de rep van je medespelers
2) aantal laps

Maar hoe de rekensom nu echt in elkaar steekt?

TIA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 01:04:
dit is mijn bakkie.
bennu bij 103 van 111 wat een bout race heb um wel getelt al 26 x gedaan :S

bak heeft een top van 351 en met nos 376 en dan knalt ie weer terug naar 370 :(
[afbeelding]
hier nog één |:(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Ik heb het spel nu ook eindelijk uitgespeeld, sommige races gingen ook hier moeizaam. Heb de laatste +/- 30 races met een 206'je uitgespeeld. Af en toe zeer frustrerend om 4 rondes aan kop te rijden en dan de laatste ronde een inschattingsfoutje te maken waardoor je tegen de muur aan komt of een tegenligger en je auto 5 keer over de kop gaat, en je intussen de tegenstanders in de slow mo voorbij ziet rijden. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/nfsu1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/nfsu2.jpg

Ff patsen ... :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Kleintje81 op 17-12-2003 10:34 ]

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen acura nemen! die lijkt wel o zo hard te gaan maar anderen zijn sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje81 schreef op 17 december 2003 @ 10:24:
Ik heb het spel nu ook eindelijk uitgespeeld, sommige races gingen ook hier moeizaam. Heb de laatste +/- 30 races met een 206'je uitgespeeld. Af en toe zeer frustrerend om 4 rondes aan kop te rijden en dan de laatste ronde een inschattingsfoutje te maken waardoor je tegen de muur aan komt of een tegenligger en je auto 5 keer over de kop gaat, en je intussen de tegenstanders in de slow mo voorbij ziet rijden. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ff patsen ... :Y)
mmm das niet echt goed vind ik ik zat op 60% winst percentage (pc en pijltjes) + (medium-hard) ik heb echter die lange races altijd wel binnen 1 a 2 keer kunnen halen! had wat meer moeite met sommige drag races op hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/HONDAS2000-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/HONDAS2000-2.jpg

De bak waar je alles zo makkelijk mee wint! (ja ik haat zuurstok wagens)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
LOL Wagen Tuning! Rijgedrag! Mooie Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 12:11:
geen acura nemen! die lijkt wel o zo hard te gaan maar anderen zijn sneller
Vind het wel meevallen. Heb zelf de Acura en heb er geen probleem mee.

Zit bij race 80 (dacht ik) en win ze nog steeds.
Acceleratie is lekker.

Laatste keer heb ik ook de Samantha unique vinyls gehad.

Moet zeggen dat het driften voor geen meter ging, maar nu lukt het wel en is het wel geinig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik kon het niet vinden in dit topique, dus ik vraag het even :P
Hoe zet je al die oh zo irritante filmpjes aan het begin AF? :X
Kheb al dingen als -novideo geprobeerd op hoop van zegen :+ maar t wilde niet baten :P (gek, he? 8)7 )

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet.... Het enige wat je kunt skippen is "EA, challenge everuthing..."

Hoe weet ik ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 17 december 2003 @ 14:02:
Ik kon het niet vinden in dit topique, dus ik vraag het even :P
Hoe zet je al die oh zo irritante filmpjes aan het begin AF? :X
Kheb al dingen als -novideo geprobeerd op hoop van zegen :+ maar t wilde niet baten :P (gek, he? 8)7 )
idd je kan alleen dacht ik die intro van ea weghalen en dat was is van nointro achter t txt-je knallen maar precies weet ik niet meer, zoek ff in topic 5! daar staat t in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mkae, thnx, kga nog even verder zoeken dan :) Maar wel irritant, niet? Ik kan er ieg niet tegen :P
Hello,

I'm sorry we are unaware of any switches to add to the target line
that will skip the opening sequence, you'll have to resort to enter,
sorry for any inconvenience.
Helaas... Das wat ik daar vond.. Uit een mailtje naar EA

[ Voor 56% gewijzigd door Okyah op 17-12-2003 14:39 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGGHH :X
Ik wordt helemaal gek, race 71 wil maar niet lukken, steeds met een voorsprong van zo'n 5 sec knal ik in die tunnel tegen zo'n idioot ding aan wat om die palen zit :X :X :r :r
Okyah schreef op 17 december 2003 @ 14:34:
Mkae, thnx, kga nog even verder zoeken dan :) Maar wel irritant, niet? Ik kan er ieg niet tegen :P

[...]

Helaas... Das wat ik daar vond.. Uit een mailtje naar EA
Dat zeggen ze bij elke vraag waar ze liever geen antwoord op geven. Vraag ze maar es of je de taal na installatie kunt veranderen en dat soort dingen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb em op de Xbox uitgespeeld met motion blur dus is wennen maar wel te doen !
Wel meteen die klote camera slowmo's uitgezet want dat scheelt een hoop.
Alleen probleem is dat ik die vinyls voor je body niet kan verven weet iemand hoe dit op de Xbox moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Bertuss schreef op 16 december 2003 @ 12:27:
[...]

Zat trouwens te denken, we kunnen ook wel een topic openen met: Mooiste auto verkiezing ! Dan plaats je, je mooiste bak > deadline stellen en daarna stemmen ! Lijkt me wel lachen !
Leuk idee of nie ? Wat vinden we er van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
speelt er iemand al online, terwijl je op ongeveer de helft zit (ik zit op 71/111). Wat is een beetje eerlijke competitie dan?

vraag 2:
Je kan dus heel veel style points halen door bv steeds draft races niet te halen, maar wel veel style points te halen en zo veel unocks te krijgen? Dan haal je de race niet, maar je unlocked dan wel heel veel shit? Of krijg je alleen de style points als je iets haalt?

[ Voor 61% gewijzigd door Sneak[3G] op 17-12-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
je unlocked alleen de dingen die je met stylepoints kan halen (dus auto's en vinyls) de rest win je dmv races

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende gloeiende....

Ik zit nu ook al tenminste 3 dagen te klooien met race 103... errug frustrerend. Heb zo'n beetje alle auto's al geprobeert, maar zonder succes.
De gemiddelde race 103 bij mij ziet er over het algemeen zo uit: Na de start pak in in de eerste bocht de kop. Die hou ik dan tot we een eerste (bijna) 90 graden bocht krijgen. Ik word dan eigenlijk altijd ingehaald door een willekeurige tegenstander en ik kom terecht op de 2e plaats. Deze positie hou ik daarna tot het eind van de race, en er is niets wat ik er aan kan doen... Arrg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
is er al iemand die online speelt zonder dat ie het uit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op 17 december 2003 @ 19:53:
is er al iemand die online speelt zonder dat ie het uit heeft?
ja ik, ik zit ergens in race 105 ofzo, maar heb geen zin om verder te gaan omdat ik toch geen boeiende dingen meer kan unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 klein vraagje: hoe zit het met EA TraX? kun je daar ook eigen songs aan toeveogen of van andere EA Games? want ik heb bijv ook fifa 2004 en daar zit Kane + Tiesto in. Die vind ik wel relax voor tijdens het cruisen in mijn racebakkie. Heb al rondgezocht maar kon er niks over vinden.

Verder echt Toppie game :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe eindelijk uitgespeelt, nu ga ik Online proberen alleen k snap er niks van. Niemand accept ook mjah.

Dit is mijn auto

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/mijn%20auto2.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 19:57:
[...]

ja ik, ik zit ergens in race 105 ofzo, maar heb geen zin om verder te gaan omdat ik toch geen boeiende dingen meer kan unlocken :)
Body Kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, na race 105 krijg je nog zo'n wide body kit dinges, bokkelul :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmm kep net de Skyline unlocked. Meteen gekocht en gemod :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Tijntje_77/Skyline600.JPG

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:33
De lan optie is nu ook beschikbaar

Verwijderd

ik ben opnieuw begonnen... ditmaal ga ik alles op hard doen en mijn eerste auto (VW Golf) ga ik de complete underground mode houden.

zou dit lukken? :9

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
kan iemand voor mij de laatste update online gooien, internet explorer geeft een fout op die site van hun, en op deze manier kan ik nie online :'(

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Dat was mijn spotting, maar die eikels van Gamer.nl jatten elk goed idee :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 02:06:
ik ben opnieuw begonnen... ditmaal ga ik alles op hard doen en mijn eerste auto (VW Golf) ga ik de complete underground mode houden.

Volgens mij gaat dat lukken. Ik heb het ook gedaan met mijn Ford Focus ZX3

• Vimana
  • Laatst online: 22:36
Afbeeldingslocatie: http://www.entity-designs.com/pics/nfsu1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.entity-designs.com/pics/nfsu2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.entity-designs.com/pics/nfsu3.jpg

M'n Eclipse.

Wel jammer dat, om meer stijlpunten te behalen, je soms lelijke upgrades moet toepassen :/ .
Probeer maar eens mooie achterlichten voor de Eclipse te vinden. Evenals de hogere levels achterbumpers, en hoge levels uitlaat eindstuk. Sommigen lijken zo een stortkoker te hebben :D .

Wat ik btw erg jammer vindt: e kan geen aangepaste motorkap hebben en stickers op de motorkap te hebben.
Als je echter al een motorkap met stickers hebt, en daarna gaat kijken voor aangepaste kappen, zie je in de preview wel stickers op je aangepaste motorkap :?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
:( Zo voel ik me nu. Ik ben nu bij de Market Reverse track, waar je in Circuit mode moet racen tegen Kurt met z'n super nitro boost...

Elke keer leid ik de race voor 4 ronden, en dan komt ie in ronde 5 voorbij (hem laten knallen werkt wel als het lukt, maar dan pakt ie me in 6 alsnog de leiding af) knallen met z'n belachelijke boost. Hij zwabbert als een tiet, knalt tegen auto's aan, maar rijdt gewoon net zo snel door. :?

Hoe haal ik dit level nou? Het is race 95/111 btw.

.... Ik weet het ook niet

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mbvisiontt schreef op 18 december 2003 @ 13:17:
:( Zo voel ik me nu. Ik ben nu bij de Market Reverse track, waar je in Circuit mode moet racen tegen Kurt met z'n super nitro boost...

Elke keer leid ik de race voor 4 ronden, en dan komt ie in ronde 5 voorbij (hem laten knallen werkt wel als het lukt, maar dan pakt ie me in 6 alsnog de leiding af) knallen met z'n belachelijke boost. Hij zwabbert als een tiet, knalt tegen auto's aan, maar rijdt gewoon net zo snel door. :?

Hoe haal ik dit level nou? Het is race 95/111 btw.
Kurts Ultimate ride :/

gisteravond 2x gedaan, 2e keer, laatste bocht voor de finish, tikt ie me aan, moet corrigeren doet iets te veel bam, 2e :/

hopen dat het vanavond beter gaat

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 02:06:

Heb ik ook geprobeerd... de laatste races worden toch wel heel erg moeilijk... Toch maar ff de RX-7 gepakt :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
There are no ini files in NFSU. I know where the car stats are located in NFSU, but Im not disclosing the location as I dont know if modifying it will affect online play -- and its not text data anyway.. so it doesnt matter.

Regarding textures...

Menu/HUD Textures -> Can be imported/exported
Track Textures -> I think it can be imported/exported (havent tested yet)
Car Textures -> Can be exported, but not imported without jdlz compression algorithm (VINYLS.BIN has around 800+ textures and with unjdlzed data it is a whopping 300megs... the game pukes after reading it)

Current implemtation of a reader/writer/DDS importer/DDS exporter:

Afbeeldingslocatie: http://oedit.nd4spdworld.com/nfsu/bin4.jpg

And other than that.. this is really "music" to my ears... not because it is what it is.. but because it works!! :D

Afbeeldingslocatie: http://xi.dpx.nl/datas/users/1-picast.jpg
:Y) _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Don3k op 18-12-2003 14:08 ]

• Bertuss
Hoeveel races moet je hebben gereden wil je het spel uitspelen ? Ik zit nu bij race 100.

En ik zag in een "making of" filmpje een heleboel ingame story filmpjes. Hoe zit dat, ik heb er een paar op het begin gezien, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Klopt dat wel ?

En waar ik ook nog achter kwam >>
Als je bij de start staat van de race ... fiks stoer gassen. Zat ik per ongeluk aan de lachgasbutton >>> lache joh ! > Dat spul ontsnapt dan aan de voorkant van je auto ! Deed me heel erg denken aan 1 van de eerste racescenes in To Fast To Furious ! Toen deed Brian O'Connor dat ook ! Mooi joh !

[ Voor 93% gewijzigd door Bertuss op 18-12-2003 15:35 ]

Verwijderd

Hoe moet je die tracks importen? Als ik ze geconverteerd heb en ik ze import zie ik ze er nergens bijstaan

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 15:12 ]

Verwijderd

Bertuss schreef op 18 december 2003 @ 14:37:
Hoeveel races moet je hebben gereden wil je het spel uitspelen ? Ik zit nu bij race 100.

En ik zag in een "making of" filmpje een heleboel ingame story filmpjes. Hoe zit dat, ik heb er een paar op het begin gezien, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Klopt dat wel ?

En waar ik ook nog achter kwam >>
Als je bij de start staat van de race ... fiks stoer gassen. Zat ik per ongeluk aan de lachgasbutton >>> lache joh ! > Dat spul ontsnapt dan aan de voorkant van je auto ! Deed me heel erg denken aan 1 van de eerste racescenes in To Fast To Furious ! Toen deed Brian O'Connor dat ook ! Mooi joh !
je hebt er 113 om uit te spelen daarna is t klaar! die nos bij de start daar krijg je een bonus voor als je dat doet!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste