Toch niet
Verwijderd
ja race 1t/m 80 wel ja...
daarna wordt t hopen dat je op kop kan blijven rijden, en als je ingehaald wordt kun je gelijk restarten..

Sommige races na 80 zijn nog wel goed te doen. Je moet gewoon wat "lamer" gaan rijden. Achteruitkijkspiegel (tripple woordwaardeVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:39:
[...]
ja race 1t/m 80 wel ja...
daarna wordt t hopen dat je op kop kan blijven rijden, en als je ingehaald wordt kun je gelijk restarten..
Juist, gewoon alles in de muur rammen wat maar een beetje in de buurt komt... met name gewoon van die spots waar je ze in 1 klap stilzet zijn geweldigwwillem schreef op 13 december 2003 @ 13:04:
[...]
Sommige races na 80 zijn nog wel goed te doen. Je moet gewoon wat "lamer" gaan rijden. Achteruitkijkspiegel (tripple woordwaarde) aanzetten en als iemand je rechts wil inhalen, meteen naar rechts zwenken. Jij krijgt een extra duwtje en die gast achter je gaat langzamer
. Beetje matig, maar het werkt wel
.
Heb je een achteruitkijkspiegel dan? 
Ik heb em uitgespeeld vorige week, maar gebruikte de radar om te kijken aan welke kant ze me inhaalden
Ik heb em uitgespeeld vorige week, maar gebruikte de radar om te kijken aan welke kant ze me inhaalden
Doe ik idd ook, maar miss. met bumpercam dat je een rearviewmirror heb oidRazorfist schreef op 13 december 2003 @ 13:29:
Heb je een achteruitkijkspiegel dan?
Maar als je hem 1 x uitgespeeld heb is het daarna echt een kippie
Er is wel een achteruitkijk-spiegel hoor. Moet je tijdens de race bij opties kijken, kwaliteit is wel bagger, maar ach.
Verwijderd
Ik heb Hot persuit 2 er even opgezet en even vergeleking.
Bij Hot persuit werkt je race stuur vertraagt (erg bagger), maar je kan wel het ene andere van je stuur instellen. Bij Underground moet je gewoon hopen dat je insteling van de game goed samen werkt met je race stuur. Wanee je crashde kan je elktijd goed bij sturen waardoor je een grote crash verkam.
Ook had je bij Hot persuit suround, bij underground moet je genoeg neme met alleen stereo.
Wat wel een grote plus punt is dat Underground minder zwaar op je computer loopt terwijl de grapichs beter zijn. Alleen de toeter van je auto ontbreekt er wel weer in
. Ik vond het juist leuk dat in NFSHP 2 alle auto's een andere toeter hadden. Ik heb het idee dat Underground te snel in elkaar is gezet.
EN voor wie het afvraagt, ja je auto kan wel stuk in Underground. Mijn Golfje had kapote schokdempers gekregen door me grote jump. Was echt laggen hoe je het aan me race stuur voelde dat zijn schokdempers stuk zijn.
Bij Hot persuit werkt je race stuur vertraagt (erg bagger), maar je kan wel het ene andere van je stuur instellen. Bij Underground moet je gewoon hopen dat je insteling van de game goed samen werkt met je race stuur. Wanee je crashde kan je elktijd goed bij sturen waardoor je een grote crash verkam.
Ook had je bij Hot persuit suround, bij underground moet je genoeg neme met alleen stereo.
Wat wel een grote plus punt is dat Underground minder zwaar op je computer loopt terwijl de grapichs beter zijn. Alleen de toeter van je auto ontbreekt er wel weer in
EN voor wie het afvraagt, ja je auto kan wel stuk in Underground. Mijn Golfje had kapote schokdempers gekregen door me grote jump. Was echt laggen hoe je het aan me race stuur voelde dat zijn schokdempers stuk zijn.
Ik had bij een drag race mijn 206 total loss gereden. 
Had net mijn nitro's geactiveerd, steekt er een k*tbus over...
Had net mijn nitro's geactiveerd, steekt er een k*tbus over...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Haha, dat ken ik
.
In underground heb ik trouwens de muziek uitgezet, ik vind de muziek in de game acht bagger. Dan maar de radio aan
.
In underground heb ik trouwens de muziek uitgezet, ik vind de muziek in de game acht bagger. Dan maar de radio aan
Verwijderd
Je hebt wel een toeter hoorVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 13:39:
Ik heb Hot persuit 2 er even opgezet en even vergeleking.
Wat wel een grote plus punt is dat Underground minder zwaar op je computer loopt terwijl de grapichs beter zijn. Alleen de toeter van je auto ontbreekt er wel weer in. Ik vond het juist leuk dat in NFSHP 2 alle auto's een andere toeter hadden. Ik heb het idee dat Underground te snel in elkaar is gezet.
Ik heb een probleem met NFSU, dat hij niet opstart. Hij geeft een fout door windows speed.exe
Er staat dat het iets met de cpu te maken heeft (op andere pc doet hij het wel).
Systems Specs:
Intel celeron 2 ghz
256 DDR ram
Video kaart onboard 32mb (elitegroup mobo)
windos xp pro sp1
wie kan mij daar bij helpen
Er staat dat het iets met de cpu te maken heeft (op andere pc doet hij het wel).
Systems Specs:
Intel celeron 2 ghz
256 DDR ram
windos xp pro sp1
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Ik denk dat je videokaart een b-tje te licht is voor dit spel.
32mb onboard is de bottleneck
32mb onboard is de bottleneck
Lijkt me de videochip toe.Cyrus The Virus schreef op 13 december 2003 @ 14:06:
Ik heb een probleem met NFSU, dat hij niet opstart. Hij geeft een fout door windows speed.exe
Systems Specs:
Intel celeron 2 ghz
256 DDR ram
windos xp pro sp1
Volgens de readme van NFS Underground worden deze chipsets ondersteund:
ATI Radeon (7500 en hoger)
i865g Extreme Graphics 2 chipset
Nvidia GeForce2 (en hoger)
Matrox Parhelia
Intel i865
SiS Xabre 400
He who controls the Spice, controls the Universe.
YES, underground uitgeraced! Ik zat al 2 dagen te prutsen met race 103 (heb zelfs trainers geprobeerd, maar ik kreeg die niet werkend
) en uiteindelijk die race gehaald met een peugeot 206. (volgens mij wordt dit de grootste complot theorie naast de moord op Kennedy: 103 halen met een 206....?
)
112 was trouwens ook nog ff zweten, maar het is een puik spel!
Verwijderd
Hij bedoelt dat kaartje in het scherm links onder ;-).Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:03:
Heb je een radar?? Waar zet je die aan en zo ja kan ik ook online worden gebruikt?
Iedere keer als ik Underground opstart, hoor ik dat stomme "Get Low" van de eastside boys..al uitgezet in de opties.. geen effectVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:01:
Haha, dat ken ik.
In underground heb ik trouwens de muziek uitgezet, ik vind de muziek in de game acht bagger. Dan maar de radio aan.
Meesterlijk...(
when the cops come, all I hear is (
Blijft briljante tekst
Verwijderd
ik heb de laatste race op het nippertje verloren,... zal ff pic online gooien

niet op kachelpijp letten
had ff tijdelijk die skyline genomen om die race te kunnen winnen 
die allerlaatste vind ik persoonlijk een kutrace,.. zo zijn er veel meer die echt lame zijn en dan kunnen ze keihard door de bocht
wat gewoon niet haalbaar is
niet op kachelpijp letten
die allerlaatste vind ik persoonlijk een kutrace,.. zo zijn er veel meer die echt lame zijn en dan kunnen ze keihard door de bocht

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 16:07 ]
ik vind dat ik Kurt en zijn vrienden ( op Hard nivo) aardig naar huis heb gereden
PS-->> Wat te zeggen van die kleurtjes
PS-->> Wat te zeggen van die kleurtjes
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Verwijderd
kan iemand mij een copietje geven van zijn/haar savegame van race 75 ofzo.
Mijnes crashed steeds op de drag tussen race 70-75.
Word er aardig schijtziek van
Mijnes crashed steeds op de drag tussen race 70-75.
Word er aardig schijtziek van
Verwijderd
Honda S2000, maar dat vind ik omdat ik alleen nog maar drag doe, en de Honda is daarin gewoon het snelst geloof ik. Voor de underground races heb ik de Miata gebruikt. Die stuurt gewoon perfect en dat is het enige wat je nodig hebt door die bagger CPU-heating
.
En die is het dus ook niet. Ik heb een paar savegames waar ik de unique drivetrain upgrade genomen had wat verdergespeeld, en ik heb nog steeds maar 6 versnellingenDuracell schreef op 13 december 2003 @ 12:27:
[...]
Hmm, je hebt gelijk, ik heb net even opnieuw gekeken![]()
Misschien met de unique drivetrain upgrade dan?
[ Voor 9% gewijzigd door The Bad Seed op 13-12-2003 17:09 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Ik kan hem ook niet vinden, maar ik heb ook geen tussendoor-saves en zit dus vast aan mijn gekozen unique upgrades.Duracell schreef op 13 december 2003 @ 17:08:
[...]
En die is het dus ook niet. Ik heb een paar savegames waar ik de unique drivetrain upgrade genomen had wat verdergespeeld, en ik heb nog steeds maar 6 versnellingen, terwijl ik me toch echt meen te herinneren dat ik met de S2000 er 7 had...
Verwijderd
ik vind het een top spelletje. mijn pc heeft er zo af en toe wel moeite mee, maar het speelt toch wel lekker. maar ik ben nog niet voorbij de 70e race hoor. ik zit geloof ik op race 61. ik ben nogal baggerslecht in drag racing........ mag blij zijn met 3 perfect shifts van de 6 versnellingen van mijn nixan..... lol
Hmm.. hoe kan ik lekker door de bocht? Als ik probeer te driften, glipt de AI erlangs en als ik gewoon stuur vlieg ik tegen de rand.. kant..
[ Voor 5% gewijzigd door DeRCT13 op 13-12-2003 17:32 ]
staat 'stability control' uit?DeRCT13 schreef op 13 december 2003 @ 17:31:
Hmm.. hoe kan ik lekker door de bocht? Als ik probeer te driften, glipt de AI erlangs en als ik gewoon stuur vlieg ik tegen de rand.. kant..
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
heyz, wie is dit? 
geknipt van een screenshot die ik heb genomen ergens in land 40 ofzo weet ik veel

geknipt van een screenshot die ik heb genomen ergens in land 40 ofzo weet ik veel
[ Voor 33% gewijzigd door Dextourius op 13-12-2003 17:39 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
hier een betere aanzicht.. veel rukplezier
maarja, hoe krijg ik deze lampen te werk?

[ Voor 20% gewijzigd door Dextourius op 13-12-2003 18:32 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Ik irriteer me echt mateloos aan die lame cheaters man 
700km/u nichten, bleh!
700km/u nichten, bleh!
Verwijderd
Die lampen die je erbij krijgt als je een bepaalde voorspoiler/bumper installeert kunnen jammer genoeg niet brandenDextourius schreef op 13 december 2003 @ 18:11:
[...]
hier een betere aanzicht.. veel rukplezier
[afbeelding]
maarja, hoe krijg ik deze lampen te werk?
[afbeelding]
Mijn favorieten:Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 16:55:
Wat is eigenlijk nou de beste auto in dit spel ?
Drag: Honda S2000
Drift: Mazda Miata mx5
Circuit & sprint: Nissan Skyline
Zelf schakelen!DeRCT13 schreef op 13 december 2003 @ 17:31:
Wanneer je een bocht van meer dan 90 graden naar rechts moet maken en je rijdt in z'n vijf, stuur dan naar rechts en schakel twee versnellingen omlaag - naar z'n drie. Je remt nog iets bij indien nodig en je gast weer verder. Meestal ga je zo nog sneller dan de AI ook.
Verwijderd
ik kap ermee
slaat toch nergens op dat als je een race dreigt te gaan winnen ze allemaal traffic voor je auto pleuren om je uit te schakelen...
de lol is eraf.

Weet ik niet by hand.. wat zou het uitmaken?
Hm.. zal ik straks eens mee testen 
(Hoezo Twents
)
(Hoezo Twents
Verwijderd
wat is de beste manier om met een RX-7 weg te rijden ik trek meestal het laatst weg, ik haal ze togw el weer in daar niet van
maar het ookw el eens fijn om gelijk aan top te liggen dan is het risico om van de baan geduwd te worden kleiner
Verwijderd
en welke wagens heb je dan uitgeporbeerd om tot deze conclusie te komen ? en kan de acura RSX ook lekker wegkomen met drag racen ?Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:04:
Acura RSX (vind ik dan)
adem in.... adem uit... adem in.... adem uit...... adem in.... adem uit...
...
...
...
Na het kiezen van de vinyls en je kan kiezn op welke laag ze zitten, met je de laag die je wilt kleuren selecteren (dus nniet op klikken) en dan op vinyl color klikken
als je een beetje gezogd had had je et ook kunnen vinden
...
...
...
Na het kiezen van de vinyls en je kan kiezn op welke laag ze zitten, met je de laag die je wilt kleuren selecteren (dus nniet op klikken) en dan op vinyl color klikken
als je een beetje gezogd had had je et ook kunnen vinden
Zal mijn karretje ook es posten. Niet al te groot plaatje om 't forum niet te verklooien 
[ Voor 7% gewijzigd door .Sachiel op 14-12-2003 00:29 ]
Verwijderd
ik ben nu al 4 dagen met race 95 bezig.
de andere racers voorblijven lukt wel, maar hoe ontwijken jullie dan dat verkeer dat voor je op de weg wordt gezet?
de andere racers voorblijven lukt wel, maar hoe ontwijken jullie dan dat verkeer dat voor je op de weg wordt gezet?
Verwijderd
En hier is de mijne......hoe vinden jullie em?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 01:36 ]
Verwijderd
err, hoe komen jouw banden vierkant?Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 01:34:
[afbeelding]
Verwijderd
tja, echt mooie bakken zitten er niet in, maar het blijft een leuk spelletje soms erg frustrerend 

Zal ik mijn honda er ook even bijzetten :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostface op 14-12-2003 10:28 ]
Verdomme..
ik word nu echt link.. frustrerende.. *(&)*(.. 
Waarom heeft EA überhaupt drag geïntroduceerd? bij mij gaat het zo:
rijden-busje-sturen naar rechts-de auto gaat helemaal niet naar rechts - boem.. totaled
rijden-busje-sturen naar rechts-de auto gaat helemaal niet naar rechts - boem.. totaled
heb ik ook, moet je wat harder rammen ofzo en je gas beetje loslaten.DeRCT13 schreef op 14 december 2003 @ 12:56:
Verdomme..ik word nu echt link.. frustrerende.. *(&)*(..
rijden-busje-sturen naar rechts-de auto gaat helemaal niet naar rechts - boem.. totaled![]()
![]()
Of toetsenbord schoonmaken

[ Voor 5% gewijzigd door Spockz op 14-12-2003 13:16 ]
Startpost = aangepast, er staat nu (over)duidelijk in hoe je je vinyls moet kleuren, dus aub géén vragen meer daarover...
Verder heb ik een paar foutjes met tabellen dr uit gehaald, het "post hier je auto" deel was dr uit gevallen omdat ik vergeten was een tabel af te sluiten
En heb ik bij elke auto die er in zit een (door mij getuned) voorbeeld bij gezet
dus als je wilt weten hoe mijn auto's dr uit zien... --> startpost
Verder heb ik een paar foutjes met tabellen dr uit gehaald, het "post hier je auto" deel was dr uit gevallen omdat ik vergeten was een tabel af te sluiten

En heb ik bij elke auto die er in zit een (door mij getuned) voorbeeld bij gezet
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 14-12-2003 13:55 ]
strakke supraRedXraD schreef op 14 december 2003 @ 13:54:
Startpost = aangepast, er staat nu (over)duidelijk in hoe je je vinyls moet kleuren, dus aub géén vragen meer daarover...
En heb ik bij elke auto die er in zit een (door mij getuned) voorbeeld bij gezetdus als je wilt weten hoe mijn auto's dr uit zien... --> startpost
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wanneer krijg je knipperend neon? is dat lvl 3 neon?
Verwijderd
Race 103 was makkelijk
op easy bedoel ik
Als ik zin heb doe ik wel hard.
Je moet ze gewoon steeds blokkeren met je reet van je auto.
Als ik zin heb doe ik wel hard.
Je moet ze gewoon steeds blokkeren met je reet van je auto.
Verwijderd
Nice maar jouwe heeft 8 hoekige bandenVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 01:34:
[afbeelding]
Ik vindt het grappig om te zien dat er zo'n verschil zit in smaken....wat mij betreft hebben ze die mogelijkheden echt perfect gedaan.....geen auto hetzelfde...gisteren ook een maat van me een auto laten doen.....zag er naar mijn mening niet uit
Ik ben net begonnen met NFS: U en heb een lekkere Golf met turbo, alleen kan je die op een of andere manier activeren zoals NOS enzo of is dat automatisch?
Ik kon er niets van in de manual terug vinden...
Ik kon er niets van in de manual terug vinden...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gunner: Je moet gewoon underground gaan racen, dan kan je vanzelf dat soort dingen unlocken en kopen 
edit: kheb trouwens in de startpost een FAQ stukkie toegevoegd, de credits weggehaald (waslijst met mensen is écht niet interessant
) en de header image vervangen
edit: kheb trouwens in de startpost een FAQ stukkie toegevoegd, de credits weggehaald (waslijst met mensen is écht niet interessant

[ Voor 46% gewijzigd door Henk op 14-12-2003 18:33 ]
die wide bodykit op de 206 is echt oerlelijk, die andere is echt veel mooier.De_Bastaard schreef op 14 december 2003 @ 18:33:
Dit zijn mijn karretjes
Even niet op mijn style points letten want jah, ik had de cheat gebruikt
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
ja ik ben ook Underground bezig maar de handleiding is bijzonder summier, dus ik denk dat het automatisch is, maar correct me if i'm wrongRedXraD schreef op 14 december 2003 @ 18:31:
Gunner: Je moet gewoon underground gaan racen, dan kan je vanzelf dat soort dingen unlocken en kopen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
leuke karretjes, maar probeer nu eens zonder de cheat?
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Heh jah, nja ik had zo'n trainer gebruikt omdat ik ECHT niet verder kwam... Maarja, ook al had ik die cheats niet, had ik m toch uitgereden (ben namelijk nog 'n keertje overnieuw begonnen)... en daar kan je even mooie auto's mee maken hoorArno schreef op 14 december 2003 @ 20:04:
cheat? welke cheat?Arno schreef op 14 december 2003 @ 20:04:
Hmpf, ik moet nu al voor de 3e keer opnieuw beginnen, heb tot 2x toe vergeten die savegames te backuppen toen ik Windows opnieuw installeerde. 
Mjah nu ga ik natuurlijk fluitend door al die races heen.
Mjah nu ga ik natuurlijk fluitend door al die races heen.
Verwijderd
Hé nee...
Start ik Need For Speed op. Open ik mijn savegame. staat er opeens "savegame corrupted'. Met als volg: Save game weg.
Omdat ik het bij had gehouden wat en/of wanneer je iets krijgt, zeg ik nu dat ik helemaal weer opnieuw moet beginnen.
Mijn excuses.
Start ik Need For Speed op. Open ik mijn savegame. staat er opeens "savegame corrupted'. Met als volg: Save game weg.
Omdat ik het bij had gehouden wat en/of wanneer je iets krijgt, zeg ik nu dat ik helemaal weer opnieuw moet beginnen.
Mijn excuses.
Verwijderd
Oke, ik heb 2 vraagjes:
-Ik heb nu dus de underground mode uitgespeeld, kan ik nu bij quick race mode ook nog motor upgrades etc unlocken? Vinyl etc kan ik namelijk wel unlocken.
-Wat is nou de snelste/beste wagen?
-Ik heb nu dus de underground mode uitgespeeld, kan ik nu bij quick race mode ook nog motor upgrades etc unlocken? Vinyl etc kan ik namelijk wel unlocken.
-Wat is nou de snelste/beste wagen?
Ff Googlen en je vind cheatcodes voor NFSU.
Het is niet kiezen de snelste wagen maar de man/vrouw die hem rondrijdt
Verder op Hard race 103 in 1 keer gewonnen en 5 rondes op kop gelegen:
[ Voor 11% gewijzigd door Flame17 op 14-12-2003 23:16 ]
@Kink: als je underground hebt uitgespeeld kan je in quickrace gewoon nog modden, maar je wagen uit de underground mode wordt gelocked, dus daar kan je niets mee, zorg dus gewoon dat je na race 111 je auto hebt zoals je wil, en ga dan pas 112 rijden 
Dit gaat staat ook in de FAQ in de startpost
Dit gaat staat ook in de FAQ in de startpost
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 14-12-2003 23:28 ]
Verwijderd
RedXraD > Je OP ziet er strak uit. maar de beschikbare autos kan je beter standaard neerzetten. Dus gewoon zonder upgrades. Zal ik de pics naar je toe sturen? MSN? voeg me tussen (profile). ik moet weer namelijk overnieuw beginnen naar een savegame corrupted error
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 23:29 ]
thx champy, maar die standaard auto's staan ook gewoon op de site van EA, het leek mij leuker om te laten zien hoe ver die auto's konden t.o.v. de 'stock' auto'sVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 23:28:
Je OP ziet er strak uit Red. maar de beschikbare autos kan je beter standaard neerzetten. Dus gewoon zonder upgrades. Zal ik de pics naar je toe sturen? MSN? voeg me tussen (profile). ik moet weer namelijk overnieuw beginnen naar een savegame corrupted error
anders zet ik daar ook nog wel een linkje van in de startpost (ik blijf bezig
[ Voor 11% gewijzigd door Henk op 14-12-2003 23:30 ]
Verwijderd
RedXraD > Jeetje, wat reply je snel. 
Ik ga alles nu ook beter bijhouden. Welke prijzen je kan krijgen na elke race.
Please be patient.
Ik ga alles nu ook beter bijhouden. Welke prijzen je kan krijgen na elke race.
Please be patient.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 23:31 ]
Verwijderd
NWG RaDje >
Netjes.
En oja RedXraD > Wat vindt je van een Need For Speed IC Chat?
Of is die er al
Of is die er al
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 23:36 ]
Niet dat ik weet, maar goed, bij deze:Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 23:35:
NWG RaDje >Netjes.
Of is die er al
Need For Speed Underground IRC kanaal :)
Oh ja, ff voor alle duidelijkheid, ik heb dus alleen die Alle auto's/style point cheat gebruikt 
Echt NIET die 700km/u cheat en-weet-ik-veel-welke-er-nog-meer-zijn cheats...
Echt NIET die 700km/u cheat en-weet-ik-veel-welke-er-nog-meer-zijn cheats...
Verwijderd
Zit nu bij 11/111 met een Honda Civic.
Gaat lekker en heb het nu 2x opgeslagen
500 Posts
Gaat lekker en heb het nu 2x opgeslagen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 01:38 ]
Misschien een rare vraag, maar is het een feature of een bug dat mijn verdiende auto's in de Underground Mode, alleen beschikbaar zijn bij de 'quick race'?
In de Underground Mode rijd ik namelijk al 36 tracks in dezelfde car. Ik vind 'm een beetje oudbollig worden en ben eigenlijk op zoek naar iets beters. Geld hebben we genoeg.
In de Underground Mode rijd ik namelijk al 36 tracks in dezelfde car. Ik vind 'm een beetje oudbollig worden en ben eigenlijk op zoek naar iets beters. Geld hebben we genoeg.

Nee, de verdiende auto's zijn alleen beschikbaar in de Quick Race (of Online) mode....PromWarMachine schreef op 15 december 2003 @ 05:18:
Misschien een rare vraag, maar is het een feature of een bug dat mijn verdiende auto's in de Underground Mode, alleen beschikbaar zijn bij de 'quick race'?
[afbeelding]
OFtewel, elke bug IS een feature...
[ Voor 7% gewijzigd door VonAalscht op 15-12-2003 09:36 ]
Ik weet niet of iemand geinteresseerd is in LAN support, maar iemand heeft het gepresteerd een LAN server te maken! 
Het topic
Download + installation notes
Het topic
Verwijderd
Woei beter!AMD schreef op 15 december 2003 @ 09:56:
Ik weet niet of iemand geinteresseerd is in LAN support, maar iemand heeft het gepresteerd een LAN server te maken!
Het topic
Verwijderd
Ik heb zojuist NFSU uitgespeeld, en elke missie in underground gewonnen, en op 'hard' gespeeld. Mijn doel was dan de meest snelle auto mogelijk te krijgen. Alles is unlocked, maar toch kan de handeling nog iets beter, en de acceleratie ook. Hoe krijg je deze helemaal maxxed?
Me auto nu:
Me auto nu:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 11:47 ]
AAAAAHH ik erger me echt kapot
hoe kan het dat mijn auto ontzettend afwijkt naar rechts???
terwijl hij dat bij de vorige rit niet deed
zeker weer zo'n kut regel van het spel om het je moeilijker te maken
ik moet zelfs op een normale rechte weg naar links gaan sturen zodat ik rechtdoor blijf rijden.
nou voor mij is de lol er echt af hoor
hoe kan het dat mijn auto ontzettend afwijkt naar rechts???
terwijl hij dat bij de vorige rit niet deed
zeker weer zo'n kut regel van het spel om het je moeilijker te maken
ik moet zelfs op een normale rechte weg naar links gaan sturen zodat ik rechtdoor blijf rijden.
nou voor mij is de lol er echt af hoor
C2D 6600, 275 GTX Windows 7