Ik heb een Alcatel ADSL-ISDN modem. Deze is getweaked en dat werkt allemaal perfect. Een paar weken geleden wilde ik graag een ftp'tje opzetten dus ik ging even speuren hoe dat precies moest. Ik heb toen het Auto Port Mapping programma gevonden. Je drukt daar eerst 'connect' om verbinding te maken met de modem, niks aan de hand. Ik kon gewoon de gewoonste poort(en) mappen en ze deden het perfect.
Nu wilde ik vandaag nog een andere poort mappen en krijg ik wanneer ik op 'connect' druk in APM het volgende bericht:
Status: Initializing liveupdate... [DONE]
Status: Current update version: 2.70
Status: Looking for a new version... [DONE]
Status: No new version has been found
Status: Connecting... [DONE]
Status: Checking Firewall status...
Password required or not correct!
Status: Disconnected
Ik heb dus blijkbaar een password nodig? Heb dit nooit eerder gehad en hebt nooit iets aan de modem gewijzigd etc en de modem is al zo'n 2 jaar getweaked dus dat is het probleem ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit password eraf kan halen of wat het kan zijn ?
Bij voorbaat dank
Nu wilde ik vandaag nog een andere poort mappen en krijg ik wanneer ik op 'connect' druk in APM het volgende bericht:
Status: Initializing liveupdate... [DONE]
Status: Current update version: 2.70
Status: Looking for a new version... [DONE]
Status: No new version has been found
Status: Connecting... [DONE]
Status: Checking Firewall status...
Password required or not correct!
Status: Disconnected
Ik heb dus blijkbaar een password nodig? Heb dit nooit eerder gehad en hebt nooit iets aan de modem gewijzigd etc en de modem is al zo'n 2 jaar getweaked dus dat is het probleem ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit password eraf kan halen of wat het kan zijn ?
Bij voorbaat dank