Toon posts:

[DOS/WinXP] Compiler voor batchfiles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorafgaand Deel 1

Het werkt perfect ik heb mijn .bat bestand verder helemaal uitgebreid met een print optie, choice commando enz. Het werkt allemaal perfect. Nu wil ik deze omzetten naar .exe bestand. Ik heb gezocht via Google en op GoT en daar vond ik het proggie BAT2EXE.com Alleen dit werkt niet. Hij geeft steeds aan de er een regel niet klopt. Ik werk met het os systeem XP
Hoe krijg ik in XP een .bat bestand omgezet naar een .exe bestand

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat heeft dit dan nog met ipchecking te maken ?
Wat je nu zoekt is een compiler voor Batchfiles,
titel dus maar ff geedit..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:36:
Voorafgaand Deel 1

Het werkt perfect ik heb mijn .bat bestand verder helemaal uitgebreid met een print optie, choice commando enz. Het werkt allemaal perfect. Nu wil ik deze omzetten naar .exe bestand. Ik heb gezocht via Google en op GoT en daar vond ik het proggie BAT2EXE.com Alleen dit werkt niet. Hij geeft steeds aan de er een regel niet klopt. Ik werk met het os systeem XP
Hoe krijg ik in XP een .bat bestand omgezet naar een .exe bestand
Wat zegt ie dan dat er niet klopt? :?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.boozers.nl/got/bat2exe01.jpg

Als ik dan kijk wat voor regel het over gaat is het deze:
code:
1
ping -n 1 -w 100 10.0.0.%count2%|find /i "antwoord van"

Deze komt al voor maar dan met een ander ip adres en een andere count benaming. Zou het dan hier aan liggen of.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 01:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat gezocht met Google en heb een proggie gevonden Batch file compiler. Nu is mijn vraag of iemand toevallig versie 5.1 weet te vinden. Op de site zelf vind je 5.2 maar wil deze niet gebruiken. Kan iemand mij daar aan helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:38:
Ik heb nog wat gezocht met Google en heb een proggie gevonden Batch file compiler. Nu is mijn vraag of iemand toevallig versie 5.1 weet te vinden. Op de site zelf vind je 5.2 maar wil deze niet gebruiken. Kan iemand mij daar aan helpen?
iemand???
Pagina: 1