Ik heb hier geen 2 Hellfort foons bij de hand, maar een sms naar mezelf die met een sterretje begint is idd leeg
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Beter, ik dacht al dat ik gek werd, of een software update nodig had ofzo.Fest schreef op 11 december 2003 @ 00:11:
Yep klopt. Ik heb een sms naar mezelf gestuurd startend met *. Rest van de tekst wordt niet weergegeven.
Morgen ga ik es ff met de klantenservice bellen
Wat voor functie voegt het eigenlijk toe, die * in het bericht ?
Overigens gaat het van Telfort met Nokia naar Telfort met Siemens ook verkeerd. Het bericht komt leeg aan ...
Tnx to Papa Eeed voor de test
Op zich niets, maar bepaalde nerds schrijven ook hun smsjes wel eens in de 3e persoonsanfranjake schreef op 11 december 2003 @ 00:13:
Vreemd, lijkt me dat ze daar toch wel op getest zouden hebben ....
Wat voor functie voegt het eigenlijk toe, die * in het bericht ?
Overigens gaat het van Telfort met Nokia naar Telfort met Siemens ook verkeerd. Het bericht komt leeg aan ...
Tnx to Papa Eeed voor de test
-Xbox Gamertag: Dbongers
20*350ZO45°
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Heb Orange Free met een Sony Ericsson P800
en krijg ook een leeg smsje als ik met een * begin
Het maakt bij mij ook niet uit of ik na het *'tje een spatie doe of gelijk de tekst er achteraan gooi
hier kan je mensen mooi mee foppen
[ Voor 27% gewijzigd door RubenJ op 11-12-2003 10:03 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
het hele bericht is er in feite niet, alleen de afzender en de datum is zichtbaar.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
[ Voor 3% gewijzigd door SchizoDuckie op 11-12-2003 11:39 ]