[xp] Zoekfunctie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 12:09

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
Mensen goedemiddag,

Gisteren heb ik een nieuw moederbord gekocht, en vandaag wilde ik daarom windows xp professional NL opnieuw installeren. Dit ging allemaal goed, drivers en applicaties allemaal netjes geïnstalleerd, allerlei voorkeuren ingesteld e.d, allemaal geen probleem.
Nu was ik een bestand kwijt, en dacht deze wel even op te kunnen zoeken met de windows zoekfunctie (start -> zoeken -> bestanden of mappen), maar dan krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=553192

Het volgende heb ik al geprobeerd:
  • De indexing service geïnstalleerd vanaf de Windows CD
  • Alle opties van de zoekfunctie nagekeken, geen oplossing
Zoeken op GoT leverde mij het volgende topic op: [rml][ XP] Zoekfunctie is verdwenen?[/rml] , ik vermoed dat deze er wel mee te maken heeft, maar zeker weten doe ik het niet.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

en zo is het voorspeld!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
He moat,

Heb je XP al opnieuw geinstalleerd? Was ik net nog vergeten te zeggen.

offtopic:
Neem je telefoon eens op :P

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
Denker schreef op 10 december 2003 @ 17:04:
He moat,

Heb je XP al opnieuw geinstalleerd? Was ik net nog vergeten te zeggen.

offtopic:
Neem je telefoon eens op :P
Mja, dit is een installatie van nog geen 5 uur oud, en ik heb veel tijd besteed aan het instellen en installeren, dus een nieuwe installatie heb ik niet zo heel veel zin in, vandaar dat ik het liever 'normaal' oplos...

en zo is het voorspeld!

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Begin eens met het uitzetten van de zoekassistent want daar heb je toch niets aan. En kijk eens in je eventviewer of ja daar niet iets vindt.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
rtgo schreef op 10 december 2003 @ 17:10:
Begin eens met het uitzetten van de zoekassistent want daar heb je toch niets aan. En kijk eens in je eventviewer of ja daar niet iets vindt.
Hoe zet ik de zoekassistent uit dan?

En in de logboeken staat een hele waslijst met fouten (56 stuks) maar niets wat voor zover ik kan zien dat met de zoekfunctie te maken heeft.

Edit:
Ondertussen heb ik op de Microsoft site nog een artikel gevonden over de search assistent: >klik<, maar hier wordt ook niets over mijn probleem vermeld...

[ Voor 23% gewijzigd door Res-q op 10-12-2003 17:26 ]

en zo is het voorspeld!