Toon posts:

[XP] Zoekfunctie is verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al sinds enige tijd is deze functionaliteit uit mijn winXP verdwenen. Ook als ik in IE6.0 klik op zoeken, dan klapt het zoekschermpje aan de linkerkant uit, maar zodra ik klik op "bestanden en mappen" dan gebeurt er helemaar niets!
Ik gebruikte altijd de toetsencombinatie WINKEY+F om het zoeken te starten, maar dat werkt dus ook niet meer.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze zoekfunctie weer tot leven krijg ?

Mijn dank is groot!

Pasqual

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast... Zie de WOS FAQ :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik heb ditzelfde gehad met ME nooit echt een oplossing gevonden. Maar ik denk dat ik er voor XP wel eentje heb, gewoon opnieuw installeren over je orig installatie, dan ben je niets kwijt maar alles wat niet werkte doet het weer. 9Zelf ook gehad met login scripts, opstart problemen e.d.) Suc7

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
digital8 heeft daar ook problemen mee maar dan meer als die op zijn harddisk [F3] doet dan krijgt die een error

ik zal hem ff ICQen

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ja idd.., ik heb ook zo'n error..,

bij het gebruiken van de (windows) search, krijg ik deze melding...:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1688668444

Voor mij is op dit moment het herinstalleeren van WinXP geen optie.., 'k heb van me 180 Gig. omgeveer een halve Gig. over dus dat moet ik eerst ff wegwerken...
(TnX 2 Ambience Basic >:) )